Andreass Bakeruds ieņem Nitiša vietu "EKS Audi Sport" komandā 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 31.janvāris 2018 6:53

"EKS Audi Sport" komanda nokomplektējusi sastāvu 2018.gada pasaules čempionātam rallijkrosā, kas jauno sezonu sāk 14.aprīlī ar sacensībām Barselonā.

EKS Audi Sport sastāvā iekļauts zviedru autosportists Matiass Ēkstrems un norvēģis Andreass Bakeruds. Abi sportisti piedalīsies 12 rallijkrosa etapos ar diviem "Audi S1 EKS RX Quattro" automobiļiem.

Šogad Ēkstrems nolēmis pilnībā koncentrēties rallijkrosa čempionātam, par galveno mērķi izvirzot uzvaru individuālajā un komandu vērtējumā.

"Kopš 2014.gada startēju DTM seriālā un pasaules čempionātā rallijkrosā. Ir interesanti, bet tajā pat laikā arī ļoti noslogojoši. Pērn sapratu, ka tā vairs nevar turpināt un man ir jāizvēlas. Ar cieņu pret savu ģimeni un abām komandām, vairs neapvienošu abus čempionātus," paziņoja Ēkstrems.

Ēkstrems 2016.gadā tika kronēts par pasaules čempionu rallijkrosā, bet pērn kopvērtējumā ieņēma trešo vietu.
Savukārt DTM seriālā viņš 2004. un 2007.gadā kļuva par čempionu.

Savā karjeras laikā Ēkstrems startējis astoņos pasaules čempionāta rallijā (WRC) posmos - sešos Zviedrijā un divos Vācijā. Tāpat viņš 2010.gadā piedalījās divos NASCAR etapos.

Bakeruds, kas pēdējās divas sezonas aizvadīja "Hoonigan Racing Division" komandā kopā ar Kenu Bloku, priecājas, ka nonācis "EKS Audi Sport". Viņš cer, ka kopā ar jauno kolektīvu spers nākamo soli savā karjerā un ir spējīgs cīnīties par titulu.

Pērn "EKS" komandu pārstāvēja arī Latvijas rallijkrosa pilots Reinis Nitišs, kurš gaidāmajā sezonā Ēkstrema vienībā vairs nebrauks, tomēr cer arī turpmāk piedalīties šajā sacensību seriālā.

Jaunā rallijkrosa sezona sāksies aprīļa vidū ar posmu Barselonā. Kopumā gaidāmās sezonas kalendārā būs 12 etapi, Latvijas posmā par medaļām cīnoties 16.septembrī.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 31.janvāris 2018 15:41
13 1 Atbildēt

Tā ir. Šis Andreas, domājams, brauc ar galvu, rokam un kājām, nevis muti.

Jo tie Nitiša "panākumi" bija iauto, tvnet un citu ziņu portālu rakstos un reklāmās.

Ļoti labi, ka nomainīja. Varbūt neredzēsim rakstus no sērijas - "Nitišš atklāj...", "Nitiš teica...", "Nitiša vecmāmiņa teica ..."..

Bet man liekas, ka redzēsim. Viņam taču ir blats masu mēdijos un tētiņš kaut kāda svarīga persona.

Cits latvietis tajā rallijā - Baumanis daudz labāk brauca, bet par viņu tikai pieminēja rakstos par Nitišu.

BMW 31.janvāris 2018 15:54
2 2 Atbildēt

Šie BMW ir ļoti labi. Es reiz braucu no Kuldīgas uz Rīgu. Man baigi patika. Vietas tik pat cik manā 318. Bet šajā viss darbojās, neskatoties uz to, ka dega lampiņa - "ček endžin". Kaut kur ap Tukumu nosēdās batereja, un ieslēdzām galveno fīču šī auto - ģeneratoru. Uzreiz iedarbinajās motors. Protams, ka kad strādā ģeneratos, nedarbojas ne mūzika, ne pečka. Labi, ka braucām ne lielos mīnusos, tāpēc uzģērām divas kurtkas un joņojām uz 90km/h. Atrāk uz ģeneratora viņš neiet, lai taupītu degvielu, jo ģenerators tērē aptuveni 10 litrus uz 100 km, bet tā, kā bākā lien 7 litri degvielas, tas pietiek uz 70 km ( stulbajiem amīšiem i3 ir 2.4 galoni - 9 litri).

Tad. ievērojām, ka saka svīst logi, tāpēc es ņēmu lupatiņu un slaucīju stiklus. Tad, pie Bulduriem, degviela bākā beidzās un nācās nopirkt vēl 7 litrus dgvielas, lai tiktu līdz Rīgai.

Galu galā es parēķināju, ka no Kuldīgas līdz Rīgai es notērēju 8 litrus degvielas un atbraucām pa 3 stundām un 2 minūtēm.

paga, es ar savu 318 izkostu...bļaha muha.

usaexperc 31.janvāris 2018 16:28
2 1 Atbildēt

Kurš no Nitišiem bija tas kauslis?

Bils 31.janvāris 2018 18:15
7 0 Atbildēt

Varbūt jauc ar Neikšāniem?

<><><> 31.janvāris 2018 18:55
0 0 Atbildēt

Varbūt tomēr Heikinena vietā ?

Motorolers 1.februāris 2018 8:49
4 2 Atbildēt

Jābeidz tas Nitiša teātris par nodokļu maksātāju naudu, cik Lattelecom viņam piešķīris bija (gan jau otkats ar bija salds)? Cik dzirdēju, aptuvenā summa, ko no Nitiša puses maksāja tai komandai, bija rakstām ar 5 nullēm un priekšā nebija 1!. Paskaidrojiet, kam, piemēram, Lattelecom reklamēties Amerikas kontinentā? Gan jau arī no Jēkabpils kases paprāvs žūksnis aizskrien viņa hobijam. Tas kā savā laikā slaktera dēls vizinājās ar ātrumlaivu pa mūsu naudu (ja vēl to nedara), vai Dakāras iekarotāji, kas no budžeta izsmēla prāvus līdzekļus!

Mans viedoklis - gribi nodarboties ar ekskluzīvu un dārgu izklaidi - Lūdzu! Bet nedari to par nodokļu maksātāju naudu, vari atļauties brauc - nevari - skaties pa TV, kā lielie onkuļi to dara!

budžets 1.februāris 2018 8:56
1 3 Atbildēt

Un cik no valsts budžeta apēd hokejs, futbols, basketbols, sporta veidi, kuros nekad nav bijuši un nebūs starptautiska izmēra panākumu? Visas tās n-tās halles, stadioni, zāles? Nitišs uz tā fona tādu vakardienas nocenoto bulciņu vien dabū.

Motorolers 1.februāris 2018 16:15
0 1 Atbildēt

Tu pats saproti ko uzrakstīji? Mums šais sporta veidos nav bijuši panākumi? Kaut vai tas pats KP6 šobrīd ir panācis daudz vairāk, nekā viss Latvijas ārlietu resors 20 gados kopā! Vismaz ASV noteikti. Kādu masveidību rada Tevis nosauktie sporta veidi un kādu autosports? Sports ir svarīgs nācijai nevis kā lieta, kuru iet skatīties un tempt alu, bet tādēļ, lai bērni nodarbotos, izaugtu veseli, stipri, būtu mērķtiecīgāki.

Auto/moto sports, nav jau slikti, bet viņi nekad nebūs masveidīgi, tā būs bagātu vecāku bērnu izprieca vairums gadījumu, ar retiem izņēmumiem, jo nevienam šeit nav jāstāsta, cik izmaksā motoru sports. Nu kam kaut kādam Jēkabpils "uzņēmēja" dēlam par valsts iestādes līdzekļiem būtu jāvizinas pa pasauli, ja var paši atļauties - lūdzu, lai brauc, bet ne pa mūsu naudu!

budžets 1.februāris 2018 17:35
1 0 Atbildēt

Valstij nav jāatbalsta sporta veidi, kas nenes valsts vārdu pasaulē un atpakaļ sauso atlikumu medaļu vai titulu izskatā. Ja ilgstoši nevar uzrādīt rezultātus, finansējumu nost un lai sporto par savu vai ne-valsts sponsoru naudu.

xx89 1.februāris 2018 15:56
1 2 Atbildēt

Un vispār aizrāvušies te baigi ar tā sporta sponsorēšanu. Tūlīt baigais piķis aizies "tūristiem" uz Koreju. lai labāk beidz māržoties ar tām kamaniņām uz plintēm,bet sāk skolās un bērnu namos par sporta pasniedzējiem strādāt. Kāda jēga vismaz būs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti