Supermoto sezonas noslēgums Lietuvā. Kaspars Loss absolūtais Baltijas čempions S2 klasē

 

Foto: Smiļšarājs

LaMSF | 16.septembris 2021 14:15

Uz sarunu aicinājām Kasparu Losu, kurš šogad supermoto disciplīnā uzstādīja rekordu, S2 klasē izcīnot visu triju Baltijas valstu čempiona titulu.

Kaspars ar lieliskiem panākumiem startēja Lietuvā, Latvija un Igaunijā, kā rezultātā, katrā no šīm valstīm kopvērtējumā viņš ieguva pirmo vietu S2 klasē. Kāda ir Kaspara panākuma atslēga, to noskaidrojām no viņa paša.

S2 klase uzvarētājs Kaspars Loss pastāstīja, ka ar supermoto nodarbojas sešus gadus. Savu karjeru viņš sāka startējot Street klasē, kurā nobrauca 2 gadus, tad nākamos divus S4 klasē un tagad divi gadi S2 klasē. “Šogad Latvijā bija četri supermoto posmi, kur viens notika Biķerniekos, divi Igaunijā un viens Lietuvā. Lietuvas čempionātā kopā bija seši posmi, kuros startēju,” stāsta sportists un atzīst, ka “visos posmos bija diezgan sīva cīņa. Lielākā cīņa man bija ar komandas biedru Imantu Kalniņu, kur Lietuvas čempionāta pēdējā posmā cīnījāmies par uzvaru. Šis pēdējais posms bija izšķirošais, kurš būs sezonas uzvarētājs kopvērtējumā, Imants palika otrais,” stāsta Kaspars. Šim pēdējam posma sportisti gatavojās gan morāli, gan fiziski. Sezona kopumā nebija viegla, bet finālā tā izvērtās pat labāka kā Kaspars bija gaidījis. “Sacensību bija daudz, konkurenti bija spēcīgi, bija kārtīgi jāpastrādā. Nākamgad turpināšu cītīgi trenēties un startēt sacensībās S1 klasē. Paldies sponsoriem, maniem atbalstītājiem un manai ģimenei. Galvenais ir treniņi, treniņi un vēlreiz treniņi,” tā Kaspars Loss.

Sarunā ar ilggadēju S1 klases dalībnieku Normundu Freimani, kurš ir šī gada Latvijas čempions supermoto un Lietuvas čempionātā šogad supermoto izcīnīja ceturto vietu, pastāstīja, ka bija Lietuvas čempionāta līderis pēc trīs posmiem. “Ceturtajā posmā piedzīvoju kritienu un rezultātu tabulā “nokritu” uz otro vietu. Piekto posmu izlaidu un sestajā posmā ierindojos otrajā pozīcijā. Par 4 punktiem zaudēju trešo vietu kopvērtējumā. Latvijas čempionātā esmu S1 klases uzvarētājs,” stāsta Normunds, kurš sāka startēt Lietuvas posmos, jo Lietuvā sezona sākās ātrāk, Latvijā tā sākās tikai jūlija vidū. “Kopā ar supermoto nodarbojos septiņus gadus, ar dažām pauzēm. Par nākamo gadu vēl grūi komentēt, bet domāju, ka turpināšu treniņus un sacensības,” saka Normunds Freimanis.

“MX Ķekava” kluba komandas vadītājs un LaMSF Supermoto komisijas loceklis Rolands Pankars atzina, ka: “Šī sezona iesākās trauksmaini, jo bija neziņa, kad vispār tā sāksies. Tā bija diezgan saspiesta, posmus organizējām pēc iespējām. Sezona kopumā aizvadīta salīdzinoši labi. Mani kluba komandas sportisti ar sezonu ir apmierināti.” Rolands atklāj, ka tālākais plāns ir laicīgi gatavoties nākamajai 2022. gada sezonai, kā arī domāt par Baltijas čempionāta iekļaušanu kopējā kalendārā, lai notiktu vismaz viens posms Latvijā, viens Lietuvā un viens Igaunjā. “Beidzot ir “jāatdzīvina” šis Baltijas čempionāts, kas sen nav bijis, jo sportisti uz Baltijas čempionātu skatās ar plašāku redzējumu un iespējām. Nākamgad ir plāns visām Baltijas valstu supermoto komisijām sanākt kopā un vienoties par kopējo kalendāru, salikt vienotu plānu. Runājot par motoklubu. Klubs ir jauns, nesen dibināts, tāpēc šī sezona bija liels pārbaudījums, bet esam apņēmības pilni arī šajā lietā, Supermoto iedibināt ko jaunu, varbūt pat klubu čempionātu. Esam gatavi,” tā Rolands Pankars.

LaMSF supermoto komisija saka paldies Latvijas supermoto posmu organizatoriem “Bruno Moto” un Bruno Rožkalnam par lieliskām sacensībām šogad. Paldies atbalstītājiem, personīgi, motoklubam “MX Ķekava” par sezonas kopvērtējuma balvām. Uz tikšanos jaunajā sezonā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti