Latvijas izlase ir ceļā uz Eiropas Nāciju kauss kvadracikliem

 

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 30.septembris 2021 16:28

Šajā nedēļas nogalē 2. un 3. oktobrī Francijā, Dardon Gueugnon norisināsies Eiropas Nāciju kauss kvadracikliem. Šogad Latvijas izlasē startēs Kārlis Lizanders (“Saldus motoklubs”), Matīss Palēvics (“Rodeo MX”) un Valērijs Kuzmins (“Gulbenes Moto”).

Latvijas izlase ar komandu ir devusies ceļā, lai nedēļas nogalē startētu Eiropas Nāciju kausā kvadracikliem. Sportisti ir apņēmības pilni cīnīties un aizstāvēt Latvijas godu.

Kārlis Lizanders (“Saldus motoklubs”) Nāciju kausā startēs pirmo reizi: “Emocijas ir pozitīvas, motivācija ir liela, lai mēs tiktu uz pjedestāla. Esmu gatavs nepadoties. Tas būs liels pasākums, sajūtas ir tiešām labas. Izlase ir stipra, komanda ir ļoti laba. Mums ir divi spēcīgi braucēji Matīss un Valērijs. Es esmu jaunākais. Darīšu visu iespējamo un domāju, ka tikšu viņiem līdzi.”

Šī gada Latvijas čempions Q open klasē Matīss Palēvics (“Rodeo MX”) Nāciju kausā pirmo reizi startēja 2019. gadā Vācijā. “Līdzīgi kā 2019. gadā, arī šogad pirms Nāciju kausa esmu satraumējies, bet centīšos nobraukt ļoti labi. Pagaidām zinu, ka ir pieteikušās 15 valstis. Šajā trasē startēšu pirmo reizi. Edgars Meņģelis tur ir startējis, viņš pastāstīja par trasi un deva padomus! Paldies manam fiziskās sagatavotības trenerim Artim Lagzdiņam un viņa komandai par to, ka spēja mani sagatavot maksimāli labākajā fiziskajā kondīcījā šim Nāciju kausam. ”

Valērijs Kuzmins (“Gulbenes Moto”) ir vispieredzējušākais Nāciju kausa dalībnieks, viņš Latvijas izlasi pārstāvēs trešo reizi. “Noskaņojums ir labs. Katru reizi braucu cīnīties un sasniegt arvien labāku rezultātu. Pirmo reizi startēju Dānijā, tas bija 2018. gadā, pieredze vēl nebija tik liela. 2019. gadā startējām Vācijā. Pieredze bija jau uzkrāta, uz to posmu devos jau ar lielāku pārliecību un tur arī izdevās sasniegt labāku rezultātu. Kopumā izdevās labi un rezultāts bija apmierinošs - 6. vieta. Šogad braucam to uzlabot. Cerēsim, ka nelīs lietus! Rādīsim ko mācēsim!”

 Komandas vadītājs Jānis Arbidāns: “Braucam un cīnīsimies. Aizstāvēsim Latvijas godu!” Pirms pieciem gadiem šajā trasē startēja tā laika Latvijas izlase, bet šī gada Latvijas izlases sportisti tur brauks pirmo reizi. “Trase no nostāstiem un video reportāžām ir aptuveni zināma. Gatavojāmies attālināti. Šoreiz Nāciju kausam gatavojāmies lielā tempā, jo līdz pēdējam brīdim likām visas “kārtis” kopā. Beigās salikās un dodamies!” tā Jānis Arbidāns.

Novēlam mūsu sportistiem veiksmi un izturību!

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti