Ar augstiem panākumiem brāļi Cīruļi atgriezušies no Amerikas

 

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 30.novembris 2023 15:53

Latvijas vadošie 65 cm3 klases motokrosa braucēji dvīņu brāļi Martins un Patriks Cīruļi ir atgriezušies mājās no Amerikas, kur ar veiksmīgiem panākumiem debitēja “Thor Mini O`s” jeb “Thor Mini Olympics” Junioru čempionātā motokrosā un superkrosā. Sacensības norisinājās no 18. līdz 25. novembrim Amerikā, Gatorback.

 “Thor Mini O`s” ir otrās lielākās motokrosa sacensības Amerikā. Šīs ir pasaulē lielākās sacensības dalībnieku un klašu skaita ziņā. Šajā augsta mēroga pasākumā piedalās ap 40000 Junioru un Amatieru klases dalībnieku, vairāk kā 40 klasēs. Sacensības notika katru dienu nedēļas garumā, tās sadalītas divās daļās: pirmajā nedēļas pusē sportisti stājās uz starta līnijas, lai cīnītos par uzvarām superkrosā, bet otrajā nedēļas pusē par uzvarām klasiskajā motokrosā.

Martins un Patriks Cīruļi gan superkrosā, gan motokrosā startēja trīs klasēs - standarta (10-11 gadi), “ķūnētie” jeb ar uzlabotiem motocikliem (10-11 gadi) un “ķūnētie” open klasē (7-11 gadi).

Sarunā ar 2023. gada Pasaules Juniora čempionu motokrosā 65 cm3 klasē, Patriku Cīruli (“MX Moduls”), kurš “Mini O`s MX” jeb motokrosā izcīnijā augsto 9. vietu, bet “Mini O`s SX” jeb superkrosā ierindojās 16. vietā, pastāstīja, ka viņam bija ļoti labas emocijas, braucot Amerikā. “Spēka pietika visām septiņām sacensību dienām. Trase bija laba. Visvairāk man atmiņā palicis tas, ka biju kvalifikācijā otrajā vietā. Turējos savam konkurentam Smartam aizmugurē un mēģināju viņu apdzīt. Biju ātrāks par viņu. Protams, pirms dažiem startiem biju satraucies, bet es spēju sevi nomierināt ar vārdiem: “es izcelšu startu”. Nebaidījos, kas man blakus - stiprs vai lēns braucējs. Koncentrējos un pie sevis teicu: “izraušu startu” un viss. Es braucu superkrosu un motokrosu. Man visvairāk patika motokrosa trase, tajā bija “špūres”. Līkumā varēju braukt ar pilnu gāzi. Bija forši lēcieni. Superkrosa trasē bija daudz “trijnieku” tramplīni, tos es vēl Latvijā nebiju pārlēcis. Šeit man izdevās vienu pārlēkt. Daudzi to “trijnieku” nelēca. Trases bija labas. Man padevās abas, bet superkross nesanāca tik labi, kā gribēju.”

Taujāts par to, vai vēlreiz gribētu doties uz Ameriku un piedalīties šāda mēroga motokrosā, Patriks Cīrulis pārliecinoši atbild: “Jā, protams, es vēl gribētu piedalīties “Thor Mini O`s’ un vēl “Dayton”. Man ļoti patika Amerikā. Paldies atbalstītājiem,” tā Patriks Cīrulis.

Martins Cīrulis (“MX Moduls”), kurš “Mini O`s SX” izcīnīja augsto 7. vietu, bet “Mini O`s MX” palika 13. pozīcijā, pastāstīja, ka arī viņam pietika spēka visām septiņām sacensību dienām. “Nevarēju uzreiz pierast pie trases, pie motokrosa. Vajadzēja vairāk pacīnīties. Man vislabāk atmiņā palicis brīdis, kad uzvarēju kvalifikācijas braucienus gan superkrosā, gan motokrosā. Esmu priecīgs par vienu izcelto startu. Pirmais izgāju uz starta un atkritu uz ceturto vietu, arī finišēju kā ceturtais. Pirmo reizi biju šāda mēroga “gonkā” un ejot uz starta, bija stresiņš.  Es nedomāju par pārējiem braucējiem. Domāju, kur labāk stāties, lai es varētu “izraut” startu. Superkrosā bija jāpierod pie trases, tā bija grūta, “špūraina”, bija jāpierod pie lēcieniem. Motokrosa trasa arī bija “špūraina”, pie tā bija jāpierod, jānobrauc taisni,” saka Martins. Arī viņš nākamgad gribētu šeit startēt vēlreiz.”Tagad es varētu “Thor Mini O`s’ sacensībās pacīnīties par top3, jo tagad zinu trases, “špūres”, trajektorijas. Paldies maniem atbalstītājiem.”

Dēlu tētis Jānis Cīrulis: “Pēc Pasaules Junioru čempionāta motokrosā lieliskā snieguma, kurā Patriks kļuva par šī gada Pasaules Juniora čempionu motokrosā 65cm3 klasē, aptuveni pēc nepilna mēneša saņēmām ielūgums no Amerikas Junioru izlases menedžera Džefs Kernika (Jeff Cernic). Viņš piedāvāja iespēju maniem dēliem piedalīties un startēt “Thor Mini O`s”. Aprunājoties ar mūsu treneri Augustu Justu (“JJ Racers”) un Patrika kluba “MX Moduls” komandas vadītāju Valdi Seratinski, pieņēmām lēmumu braukt. Amerikā ieradāmies nedēļu pirms sacensībām. Mūs uzņēma Orlando MX trases īpašnieks. Palīdzēja noorganizēt puišiem treniņus, kuros viņi varēja notestēt savus jaunos motociklus. Tos zēniem noorganizēja Amerikas Junioru izlases menedžera Džefs Kernika. Varējām iejusties vidē un būt gatavāki šīm lielajām sacensībām. Tās bija ļoti intensīvas, visu laiku bija pašiem jāseko līdzi, lai visur pagūtu laikā uz startiem. Grupu bija daudz. Slodze liela. Katru dienu trasē no rīta līdz pat vakaram. Nedēļas grafiks bija intensīvs, līdz ar to nedēļa paskrēja nemanot.

Brāļiem savā starpā konkurence ir veselīga. Uzlabo viens otra sniegumu. Varēju redzēt, ka abi trasē ļoti centās, darīja visu, kas bija viņu spēkos. Gribēja būt top augšgalā. Patrikam pat bija brauciens, kur bija top3, bet pat mazi kritieni šeit maksāja dārgi, ja nokriti, tad uzreiz atkrīt par 15-20 vietām. Līdz ar to pat mazas kļūdas nevar pieļaut. Mums kā vecākiem bija liels stress. Nervozējām. Bija uztraukums. Bija brīži, kad neko nesapratām, stresa līmenis bija spēcīgs. Šoreiz mūsu telefonos mazāk bilžu, mazāk video,” stāsta Jānis Cīrulis.

Viens no “JJ Racers” vadošajiem treneriem Augusts Justs: “Brāļiem Cīruļiem gāja ļoti labi. Viņi spēja cīnīties par top10, top5 un dažos braucienos arī par uzvaru. Tas liecina to, ka viņi abi - Martins un Patriks ir ļoti spēcīgi motobraucēji. Šogad viņi jau to pierādīja startējot Holandes Junioru čempionātā, Latvijas Junioru čempionātā, Eiropas Junioru čempionātā un Pasaules Junioru čempionātā motokrosā un tagad arī Amerikā. Visur, kur viņi braukuši, viņi ir starp top labākajiem sportistiem. Viņi pierāda to, ka spēj būt visās trasēs un jebkurā vietā labi.

Esmu priecīgs. “Thor Mini O`s” sacensību formāts un noteikumi ir atšķirīgi no tā, ko esam pieraduši. Man kā trenerim un arī sportistiem bija grūti pielāgoties šim pasākumam. Tas mazliet ietekmēja arī rezultātu līdz tam, lai būtu perfekti. Katru dienu mācījāmies un kļuvām arvien labāki. Esmu 100% pārliecināts, ka atgriežoties no Amerikas, Martins un Patriks ir kļuvuši vēl labāki atlēti. Visādā ziņā, ne tikai trasē, bet arī ārpus tās. Intervijas, iegūtā mediju pieredze, kā uzvesties, kā reaģēt. Esmu gandarīts par to ieguvumu, kas ir pēc šī Amerikas posma. Ļoti ceru, ka šī varētu būt tāda kā tradīcija, kad katru gadu oktobrī/novembrī doties uz šo lielo pasākumu motokrosā un sevi pierādīt Amerikā, kā arī pārbaudīt sevi uz Amerikāņu sportistu fona. Kā zinām, tad dominējošie sportisti nāk no Eiropas un Amerikas, ja spējam būt starp top braucējiem, tad šiem sportistiem ir spilgta nākotne. Turpināsim strādāt tā, lai tas arī piepildītos. Man kā trenerim un pasākumu organizatoram bija interesanti šo visu pavērot, pamācīties un ir radušās jaunas idejas, kā palīdzēt ne tikai brāļiem Cīruļiem un “JJ Racers” sportistiem, bet arī citiem Latvijas sportistiem. Ir jāstrādā un būs ļoti labi.

Paldies motokluba “MX Moduls” vadītājam Valdim Seratinskim, paldies Latvijas Motosporta federācijai un Izglītības un zinātnes ministrijai par atbalstu visa gada garumā, paldies visiem mūsu atbalstītājiem,” tā Augusts Justs.

REZULTĀTI

“Mini O`s SX” jeb superkrosā, kas notika 19. novembrī 65 cm3  klasē

Martins Cīrulis izcīnija augsto 7. vietu, bet Patriks Cīrulis 16. vietu.

“Mini O`s MX” jeb motokrosā, kas notika 22. novembrī 65 cm3  klasē

Patriks Cīrulis izcīnīja augsto 9. vietu, bet Martins Cīrulis izcīnija 13. vietu.

 

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 4

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 

Cadillac izstrādājis elektrisku krosoveru Ķīnas tirgum

Modelis Optiq paredzēts Ķīnas tirgum, taču vēlāk Cadillac to plāno pārdot arī ASV. Lasīt vairāk

 

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 45

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

"Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi 27

Rīgā trešdien tradicionālajā un nesaskaņotajā "Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti