"Lattelecom" sāks tirgot elektroenerģiju un sola zemākus rēķinus 95% iedzīvotāju 7

 
Lattelecom | 9.februāris 2017 13:39

Šodien, 9. februārī, īpašā prezentācijā Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis atklāja, ka uzņēmums ienāk elektroenerģijas tirgū ar jaunu zīmolu tet, piedāvājot Latvijas mājsaimniecībām iegādāties elektroenerģiju par izdevīgākām cenām nekā līdzšinējie elektrības tirgotāji.

Šodien, 9. februārī, īpašā prezentācijā Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis atklāja, ka uzņēmums ienāk elektroenerģijas tirgū ar jaunu zīmolu tet, piedāvājot Latvijas mājsaimniecībām iegādāties elektroenerģiju par izdevīgākām cenām nekā līdzšinējie elektrības tirgotāji.

tet elektrībai pieteikties var jau no šodienas mājaslapā www.tet.lv, zvanot klientu apkalpošanas tālrunim 177, kā arī Lattelecom veikalos un klientu apkalpošanas centros. Piesakoties pakalpojumam līdz 15. martam, pakalpojuma piegāde tiks uzsākta ar šī gada pirmo aprīli.

Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis Foto: iAuto.lv

“tet ir ambiciozs, pārliecināts solis un vērsts uz uzņēmuma un valsts ilgtspējīgu attīstību. Līdz šim Latvijas iedzīvotāji no atvērtā elektrības tirgus ir bijuši ieguvēji tikai “uz papīra”. Mums ir izdevies izveidot piedāvājumu, kas 95% mājsaimniecību spēs piedāvāt izdevīgākus, saprotamākus rēķinus un gudru, mūsdienām un lietu interneta iespējām atbilstošu pakalpojumu. No šodienas Latvijas iedzīvotāji un viss atvērtais elektroenerģijas tirgus būs ieguvēji arī reālajā dzīvē,” jaunā pakalpojuma atklāšanas ceremonijā sacīja J.Gulbis.

Jaunajā tet pakalpojumā netiks iekļauta abonēšanas maksa vai citas slēptas izmaksas, tas neparedzēs sodu līguma laušanas gadījumā. Tāpat uzņēmums atklāj, ka tet izstrāde notikusi, pateicoties Lattelecom iekšējā akseleratora Startt darbam.

Lattelecom elektrības pakalpojuma tet vadītājs Artūrs Pielēns-Pelēns stāsta, ka Latvijā liela daļa elektrības tirgotāju savā biznesa modelī iekļauj abonēšanas maksu. Klients dažkārt to pat neapzinās vai maldīgi domā, ka abonēšanas maksa ir maksājums valstij vai AS Sadales tīkls. “Taču tā ir tirgotāja papildu starpniecības maksa bez jau klientam piestādītās apkalpošanas cenas. Mēs uzskatām, ka abonēšanas maksas piemērošana neveicina atklātu un saprotamu gala maksājumu, jo bez tās elektrības cena klientam izskatās pievilcīga, bet rēķins izrādās lielāks, nekā plānots.”

Lattelecom īpaši skaidros un mudinās iedzīvotājus izvēlēties tarifu plānu, kas piesaistīts elektrības cenām biržā. Elektrības rēķina piesaiste biržas cenām kopā ar izdevīgiem tirgotāja apkalpošanas nosacījumiem ir iespēja cilvēkam pašam pārvaldīt un kontrolēt savu rēķinu. Turklāt elektrības patēriņa uzskaiti ir viegli automatizēt ar viedā skaitītāja palīdzību, ko bez maksa uzstāda AS Sadales tīkls visiem, kas izvēlas biržas cenām piesaistītu tarifu plānu. “Diemžēl iedzīvotājiem līdz šim ir ļoti maz skaidrots elektrības biržas cenu princips: tas ir ne tikai izdevīgāks, bet arī gudrāks enerģijas resursa patēriņš. Rēķina piesaiste biržas cenai nozīmē, ka ilgtermiņā klients varēs ietaupīt, pielāgojot savus paradumus elektrības cenu svārstībām biržā 24h diennaktī katru stundu. Piemēram, prātīgāk būtu mazgāt veļu vai sildīt ūdens sildītāju naktī, kad elektrība ir lētāka,” stāsta A.Pielēns-Pelēns.

Kā liecina pētījums[i], katrs trešais iedzīvotājs (33%) atzīst, ka nesaprot, kas viņa elektrības rēķinā ir iekļauts un gandrīz puse (44%) nezina, vai viņu rēķinā ir iekļauta augstāk minētā elektrības tirgotāja pievienotā abonēšanas maksa. Likumsakarīgi, situācijā, kurā tik liela daļa Latvijas elektrības lietotāju nesaprot, kā veidojas viņu rēķins, 41% iedzīvotāju arī nevar pateikt, vai vispār ir apmierināti ar savu elektroenerģijas tirgotāju, atbildot ar “nezinu”, un 19% atzīst, ka nav apmierināti.

Gandrīz puse (47%) aptaujāto Latvijas iedzīvotāju nav priekšstata par to, kādas ir elektrības birža cenas, salīdzinājumā ar elektrības tirgotāja piedāvātajām fiksētajām cenām. Viņi nezina, vai tās ir zemākas, augstākas vai līdzīgas.

Foto: iAuto.lv

tet iedzīvotājiem no šodienas piedāvā trīs tarifu plānus:

Dinamiskais: tiem, kas vēlas ar saviem elektrības lietošanas paradumiem noteikt rēķinu, sekojot līdzi cenu svārstībām biržā un panākt lielāku ietaupījumu. Šis ir plāns ar viszemāko maksu par elektroenerģiju. Rēķinu veido biržas elektrības cena un apkalpošanas maksa par patērēto kWh. Vidējam elektroenerģijas patērētājiem, kurš patērē 200kW mēnesī, ietaupījums gadā varētu būt ap 30 eiro.

Drošais: tiem, kas vēlas pamēģināt Dinamisko plānu, bet vēl baidās riskēt. Ar nedaudz augstāku apkalpošanas maksu (18 eirocenti mēnesī vairāk nekā Dinamiskā plāna lietotājam) klients saņem garantiju, ka vairāk par 61,13 eiro par mWh viņam jāmaksā nebūs, pat ja biržas cenas virs šī cenas līmeņa pēkšņi aug.

Fiksētais: fiksētas cenas maksājums tiem, kam negribas domāt par rēķiniem un cenu starpība viņus neuztrauc. Plānu ir viegli paredzēt un tam nav nekādu risku. Taču arī ar šo plānu vidējam elektroenerģijas patērētājiem, kurš patērē 200kW mēnesī, ietaupījums gadā varētu būt ap 15 eiro.

Lattelecom uzsver, ka cilvēkiem, kas vēlas pāriet uz tet pakalpojumu, ir tikai jāpiesakās jaunajam pakalpojumu sniedzējam. Uzņēmums pats nokārtos pāreju no iepriekšējā elektrības pārdevēja, nepieciešamības gadījumā sazināsies ar AS Sadales tīkls, kurš uzstādīs viedo skaitītāju, kā arī palīdzēs nokārtot citus jautājumus.

Foto: iAuto.lv

Par tet zīmolu:

Lattelecom zīmolā “tt” nozīmē savienojumu, Lattelecom nojaucot barjeras starp cilvēkiem un tehnoloģijām un savienojot cilvēkus, savienojot cilvēkus ar zināšanām un pasauli.

tet ir jauna līmeņa savienojums, kuru veic cilvēki paši. tet ietver pakalpojuma sniedzēja un saņēmēja līdzvērtību – abpusēju sapratni, iespēju kontrolēt situāciju, abpusēju izdevīgumu. Ar tet klients pats sāk veidot un vadīt savu gudro māju, sākot ar elektrību – pats var sekot biržai, izmantojot izdevības, novēršot riskus, vadot savu resursu patēriņu un kontrolējot izmaksas caur rīkiem, ko mēs nododam viņa rokās.

[i] Pētījumu kompānijas Norstat veiktā Latvijas interneta lietotāju aptauja 2017. gada janvārī

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
vai viņš neko neputro? 9.februāris 2017 17:06
3 0 Atbildēt

Pielēns-Pelēns: "abonēšanas maksas piemērošana neveicina atklātu un saprotamu gala maksājumu, jo bez tās elektrības cena klientam izskatās pievilcīga, bet rēķins izrādās lielāks"

Greex 9.februāris 2017 19:44
6 0 Atbildēt

Jā, jā, abonēšanas maksas nebūšot, bet būs kaut kāda "apkalpošanas maksa" :D

Shamejais 10.februāris 2017 13:18
4 1 Atbildēt

Tā dara visi - gan LMT, gan Latvenergo un t.t. - tas saucās DRAUDZĪGA un RŪPJU PILNA attieksme piedāvājot VISdraudzīgākos, VISizdevīgākos nosacījumus - BET..., galu galā, skatoties uz rēķiniem, tu saproti, ka tie ir kļuvuši 2x, 3x lielāki :(

Pretīgi.

Tāpēc izvēlos parasti tos, kam ir VISMAZĀKĀ gala cena rēķinā.

labdaris 9.februāris 2017 18:28
2 0 Atbildēt

+ AS "Sadales Tīkls" maksa par pieslēguma nodrošināšanu

1.50 EUR ar PVN/mēn. ?

es jau parēķināju 9.februāris 2017 19:10
2 0 Atbildēt

ka man sanāk + 2 eiro katru mēnesi, nekā tagad un + Sadales tīkla maksa. :)

Shamejais 9.februāris 2017 23:13
2 0 Atbildēt

....tam vīram kas bildēs, viņš laikam paņēma uzvalku no skolas laika - bet ir piemirsis, ka tomēr ir paaudzies...

Kanibaals 12.februāris 2017 22:50
1 0 Atbildēt

Savulaik izvēle bija ļoti vienkārša, pirms atvēra tirgu visi draudēja(eksperti, ekonomisti utt), ka nekādā gadījumā nevajag ņemt dinamisko pēc biržas, jo redz nevarēšot prognozēt rēķina lielumu. Bet kā jau Latvijā, ja saka nedari tad jādara tieši tas un izvēlējos dinamisko. Tagad atskatoties ir skaidrs, ka tieši izlīdzinātie tarifi apčakarē visvairāk pie tam liela daļā pat nesaprot kas tas par tarifu un nemāk pateikt cik vispār patērē un brīnās, ka atnāk gada sākumā pārrēķins.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti