Top 10 apmeklētākie ziņu portāli Latvijā 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Gemius | 15.novembris 2017 12:54

Starptautiskā interneta izpētes un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius apkopotie dati norāda, ka visilgāk lasa ziņu portālu Delfi, lielākais sieviešu īpatsvars ir la.lv, savukārt jauniešus piesaista saturs, ko publicē skaties.lv.

Salīdzinot datus par apmeklētākajiem ziņu portāliem Latvijā, tika secināts, ka starp 10 populārākajiem ir divi mediji krievu valodā (mixnews.lv un vesti.lv), kuri ierindojušies attiecīgi 8. un 9. vietā pēc apmeklētāju skaita mēnesī. Pirmajā trijniekā atrodās delfi.lv ar 878 000 apmeklētājiem, tvnet.lv/apollo.lv (760 000 apmeklētāji) un skaties.lv (542 000 apmeklētāji). Interesanti, ka ziņu portālu jauns.lv vidēji dienā apmeklē vairāk interneta lietotāji nekā skaties.lv, taču mēneša griezumā tas sasniedz mazāku auditorijas daļu, tādēļ atrodās 4. pozīcijā ar 475 000 apmeklētājiem.

Topa līderis pēc apmeklētāju vidēji dienā pavadītā laika ir lielākais ziņu medijs delfi.lv, kur dienā viens lietotājs lasa ziņas vidēji 23 minūtes un 52 sekundes. Savukārt no krievu valodā pieejamajiem ziņu portāliem, visilgāk interneta lietotājs pavada vesti.lv (6 minūtes un 58 sekundes), kas pēc šī rādītāja atrodās 5. pozīcijā. Jāatzīmē, ka vesti.lv ir arī vienīgais no apskatītajiem medijiem, kura auditorijas sadalījums pēc dzimumiem ir puse uz pusi.

Apskatot auditorijas procentuālo sadalījumu pēc vecuma, par jauniešu auditorijai iecienītāko ziņu mediju kļuvis skaties.lv, jo 28% šī portāla auditorija ir vecumā no 7 līdz 24 gadiem. Savukārt interneta lietotāji, kas vecāki par 45 gadiem lasa vesti.lv (64% no kopējās auditorijas), mixnews.lv (52%), nra.lv un la.lv (abiem 49%).


Top 10 tika veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus un mobilos telefonus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas septembrī piedalījās gemiusAudience pētījumā. Dati par aplikācijām nav iekļuti (izņemot delfi.lv). gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita no datoriem, lapu skatījumu skaita (page views) un sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču gemiusAudience vietnē www.opa.gemius.lv.

 
Visi komentāri
 
iAuto 15.novembris 2017 18:40
1 0 Atbildēt

PS: Īstenībā neesam tālu no TOP 10, jo iAuto.lv pēc Gemius Audience statistikas datiem Oktobrī bija 66 000 unikālo lietotāju. Pēc Google Analytics bija vairāk - precīzi 101 072 unikālie lietotāji, bet šīm divām sistēmām atšķiras metodoloģija.

lasītājs 17.novembris 2017 11:38
0 0 Atbildēt

Vai kāds zina,kas noticis ar īsteno pateisības paudēju pietiek.com?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti