Lattelecom pārtaps par Tet 3

Lattelecom | 28.janvāris 2019 14:48

2018. gadā Lattelecom veiksmīgi attīstīja jaunās biznesa iniciatīvas un paziņoja arī par vērienīgu biznesa stratēģijas un digitālās uzvedības maiņu. Savukārt šis, 2019. gads, būs īpašs uzņēmuma vēsturē – no 1. aprīļa uzņēmuma nosaukums būs SIA Tet.

Šodien plašākai sabiedrībai tika atklāta jaunā Tet vizuālā identitāte. Pērn uzņēmums stiprinājis pozīcijas visos darbības virzienos un palielinājis apgrozījumu, audzējot eksportu un jaunās biznesa līnijas. Lattelecom grupas apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 212 miljonus eiro, augot par 16 miljoniem jeb 8%, salīdzinot ar 2017. gadu, liecina Grupas konsolidētie neauditētie dati.

Tet – pagrieziena punkts uzņēmuma attīstībā

Lattelecom jau ziņoja, ka šī gada pavasarī mainīs uzņēmuma nosaukumu un kļūs par SIA Tet, un šodien tika prezentēts, kā izskatīsies SIA Tet logotips un pārējā vizuālā identitāte.

“Šī nav tikai nosaukuma maiņa, bet gan pamatota, vērienīga biznesa stratēģijas turpmākajiem trim gadiem un vērtību maiņa. Tehnoloģiju un izklaides uzņēmumam Tet pirmajā vietā vienmēr būs cilvēks, viņa dzīves kvalitātes uzlabošana un tehnoloģiski risinājumi ikdienas vajadzībām. Tas nozīmē, ka Tet parūpēsies par rutīnas darbībām, lai cilvēks varētu darīt interesanto. Vienlaikus Tet iesaistīs un pētīs cilvēku vajadzības ar ambīciju radīt inovatīvus pasaules līmeņa produktus,” par zīmola raksturojumu stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Pēdējos gados uzņēmuma izaugsme ir bijusi strauja - uzsākti jauni biznesa virzieni, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas. Uzņēmums strādājis ne vien vietējā tirgū, bet arī ārpus Latvijas robežām. 2018. gadā pakalpojumu eksports sastādīja 10% no kopējā Grupas apgrozījuma. Tādēļ bija skaidrs, ka uzņēmuma līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo tā vērienu un 2019. gadā Lattelecom piedzīvos pārmaiņas, kļūstot par Tet. Vienlaikus stratēģijas mērķis ir saglabāt līdzšinējā elektroenerģijas zīmola Tet sekmīgi uzsākto ceļu būt vienkāršiem un klientiem saprotamiem.

Biznesa stratēģija paredz izvērst pakalpojumu tīklus trīs lielu, savstarpēji saistītu pakalpojumu ekosistēmās - Māja, Digitālā darba vieta un Datos balstīta klientu komunikācija. Darbs turpināsies gan pie esošo produktu un pakalpojumu attīstības un pilnveides, gan jaunu biznesa virzienu īstenošanas, piemēram, strādājot pie personalizētu reklāmu ieviešanas.  Lai būtu gatavi nākotnes izaicinājumiem, tuvāko gadu laikā digitālās uzvedības iedzīvināšanai uzņēmumā tiks ieguldītas papildu investīcijas 12 miljonu eiro apmērā. Tas ļaus nodrošināt izcilu klientu pieredzi ikvienā solī, līdz minimumam samazināt manuālo darbu un veikt ātrāku produkta izstrādi no idejas līdz gatavībai tirgum.

2018. gads – jauno iniciatīvu izaugsmes gads

Pērn Lattelecom skaidri nodefinēja divus turpmākos darbības virzienus – tehnoloģijas un izklaide, to gada sākumā nostiprinot ar izklaides zīmola Helio atklāšanu. Savukārt gada nogalē izziņota uzņēmuma nosaukuma maiņa uz Tet. Uzņēmuma darbības divus pamatvirzienus atspoguļos divi zīmoli: izklaides zīmols Helio un tehnoloģiju un korporatīvais zīmols Tet.

“2018. gadā nācām klajā ar daudz būtiskiem jaunumiem un inovācijām – klientiem sākām piedāvāt modernāko Helio interaktīvo televīziju, nodrošinot vēl aizraujošāku un kvalitatīvāku TV pieredzi, izveidojām Baltijas eSporta līgu un urbānās kultūras un eSporta festivālu HyperTown, kas Rīgā notiks jau otro reizi 1.-2. jūnijā. Mērķtiecīgi iekarojām elektroenerģijas tirgu un uzsākām darbību gudrās mājas risinājumos, vienlaikus izglītojot sabiedrību par gudru enerģijas lietošanu. Redzam, ka mūsu stratēģija, attīstot jaunas biznesa līnijas, ir sevi attaisnojusi, un pagājušais gads ir bijis sekmīgs,” saka Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

2018. gadā nodokļos nomaksāti 46 miljoni eiro, un investīcijas pakalpojumos un attīstībā bija 27,2 miljonu apmērā. Līdz ar to piecos gados nodokļos valstij nomaksāti 237 miljoni eiro.

Lattelecom Grupas uzņēmumi strādājuši ar 42 miljonu eiro peļņu, kas tiks izmaksāti dividendēs akcionāriem, tostarp Latvijas Republikai. 2018. gadā apgrozījums ir palielinājies visiem uzņēmuma darbības virzieniem – datu centru pakalpojumiem, tehnikas mazumtirdzniecībai, reklāmas izvietošanai, mākoņpakalpojumiem, drošības risinājumiem un televīzijas pakalpojumiem. Straujākais ieņēmumu pieaugums 2018. gadā vērojams tieši jaunajās biznesa līnijās, tai skaitā mākoņpakalpojumu  (+109%) un drošības risinājumu (+113%) jomā,  būtisks pieaugums vērojams arī citos pakalpojumos – mazumtirdzniecībā (+33%), datu centru nodrošināšanā (+25%), reklāmas biznesā (+22%). 2018. gadā uzņēmums turpināja mērķtiecīgi iekarot arī elektrības tirgu, sasniedzot 8% tirgus daļu.

2018. gadā tika prezentēti arī citi jauni pakalpojumi un iniciatīvas – tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks CLAARA, Lattelecom Grupas uzņēmums kļuva par stratēģiskiem partneriem Latvijas akselerācijas fondam Overkill Ventures, kura programmas dalībnieki strādā jaunajā start-up zonā Lattelecom viedajā birojā Mettropole. Savukārt, lai veicinātu zināšanas un interesi par jaunākajām tehnoloģijām un risinājumiem, šī gada sākumā durvis vērs Lattelecom jaunais inovāciju tehnoloģiju centrs.

 
Visi komentāri
 
MelnaPiektdiena 28.janvāris 2019 17:29
0 0 Atbildēt

Bišķi nesapratu par sinhronizācijas vajadzību.

felix65 28.janvāris 2019 18:49
5 0 Atbildēt

Tet pirmajā vietā vienmēr būs cilvēks, viņa dzīves kvalitātes uzlabošana un tehnoloģiski risinājumi ikdienas vajadzībām.??? Jā jā. Lai nolādēts tas jūsu helio1 Jau tā interneta televīžija salīdzinot ar virszemes nebija no tām ērtākajām, bet šī! Kad pieslēdza, pasūdzējos kolēģim, kurš televīzijā sēd vairāk kā es, ka dikti neērta. Domāju, var būt ko nesaprotu. Kad pieslēdza kolēģim, viņš bija tik saniknots, ka jau gribēja līgumu lauzt.

ursis 29.janvāris 2019 11:24
1 0 Atbildēt

Šodien atteicos no viņu interneta. Nu jau nekauņas 19.50 eur prasa. Piedāvāja uz diviem gadiem par 18 eur Lai tak ieskrienas. Televīzijai varēja starta pakai visus tos krievu kanālus izmest ārā, pričom par to propagandu maksāt?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 27

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 

Mairis Briedis turpmāk brauks ar revolucionāro Porsche Cayenne Coupé (+ FOTO) 21

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA "Baltijas sporta auto" un lietošanā saņēmis jauno un jaudīgo Porsche Cayenne Coupé. Šis spēkrats ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. Lasīt vairāk

 

Konceptuāli atbalsta ieceri par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu 5

Saeima šodien pirmajā lasījumā atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp paredz noteikt iespēju par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti