Fuelmax Endurance - Goodyear prezentē jaunu riepu līniju ar zemu degvielas patēriņu 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Goodyear | 23.septembris 2021 13:23

Goodyear izziņojis jaunu zema degvielas patēriņa riepu līniju FUELMAX ENDURANCE. Šī riepu līnija ar stūrēšanas un piedziņas asu riepām sniedz inovatīvu risinājumu transportēšanas un loģistikas uzņēmumiem, kuru automobiļi pārvietojas gan pa maģistrālēm, gan pa sekundārajiem jeb valsts ceļiem.

Jaunais klāsts atbalstīs tūkstošiem Eiropas autoparkus un kravas automašīnu ražotājus, lai samazinātu izmešu atstāto nospiedumu, apvienojot degvielas ekonomiju tālajos braucienos ar riepu saķeri un nobraukumu, kas nepieciešams, lai brauktu pa sekundārajiem ceļiem.  Goodyear uzsver, ka jaunā produktu līnija ir daudzpusīgākā un ar zemāko degvielas patēriņu, kādu tas jebkad ir ražojis, un izceļ degvielas patēriņa B-marķējumu visos izmēros, vienlaikus piedāvājot nozares vadošo veiktspēju.

Ilgtspējības dilemma

Ilgtspējība ir aktuāla tēma, uz ko fokusējas gan valdības, gan uzņēmumi. 2019. gada decembrī Eiropas Komisija prezentēja Eiropas Zaļo kursu  ar mērķi kļūt par pirmo klimata neitrālo kontinentu līdz 2050. gadam, iekļaujot ambiciozu primāro mērķi līdz 2030. gadam samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas par vismaz 55%, salīdzinot ar 1990. gada līmeni. 

“Transportlīdzekļu ražotāji, autoparku vadītāji un operatori ir pakļauti pieaugošam spiedienam sasniegt ilgtspējības mērķus, neraugoties uz to, ka uzņēmumi jau patlaban darbojoties ar zemu peļņas līmeni. Reglamentējošās institūcijas, investori un gala klienti pieprasa "tīrus" produktus pārvadāt visilgtspējīgākajā veidā. Lai atbalstītu īstu virzību uz klimata neitrālu nākotni tik sarežģītā vidē kā pārvadāšanā, zaļajām un efektīvajām darbībām jādarbojas roku rokā,” saka Gregorijs Buharlats (Grégory Boucharlat), Goodyear Eiropas Komercdarbības nodaļas viceprezidents. “Ar jauno FUELMAX ENDURANCE, mēs sniedzam lielceļu operāciju zemo degvielas patēriņu arī uz sekundārajiem un valsts ceļiem.  Tās ir efektīvas un izturīgas pret nolietojumu, nodrošinot zemus izmešus un lielisku saķeri, kā arī ilgstošu veiktspēju un nobraukumu. Ar šo jauno produktu līniju mēs vēlējāmies savienot ilgtspējību un realitāti ikdienas darbā.”

Goodyear lēmums izstrādāt jaunu klāstu, kas koncentrējas gan uz degvielas ekonomiju, gan izturību pieņemts, sagaidot pāreju uz ilgtspējīgāku transportu un augošo pieprasījumu vispusīgiem produktiem gan no pārvadāšanas uzņēmumiem, gan kravas automašīnu ražotājiem.

Efektīva un ilgstoša veiktspēja

Balstoties uz jauno riepu montāžas standartu, riepu klāsts jaunām kravas automašīnām sevī ietver dažāda veida pārvadājumu pielietojumus, atbalsot ražotājus jauno kravas transportlīdzekļu izmešu samazināšanā vidēji par 2%, salīdzinot ar C-marķējumu riepu degvielas ekonomiju. Saskaņā ar Eiropas kopējo nostādni jauno komerctransportlīdzekļu CO2 izmeši jāsamazina par 15% sākot no 2025. gada, un par 30% no 2030. gada, salīdzinājumā ar 2019.-2020. gada atskaites punktu.

Līdz šim brīdim pārvadājumu operatoriem saistībā ar riepām bija jāizvēlas starp izturību, labu nobraukuma veiktspēju vai lielisku degvielas ekonomiju. FUELMAX ENDURANCE ir radītas, lai padarītu šo izvēli vieglāku autoparku vadītājiem, kas meklē mazākas izmaksas un labāku degvielas ekonomiju, jo tagad viņus neierobežo ceļu veids, uz kuriem to autoparks darbojas.

“FUELMAX ENDURANCE klāsts "mainīs spēles noteikumus" riepu un pārvadājumu nozarē, jo šīs riepas ir efektīvas un daudzpusīgas, piedāvājot gan zemu izmešu līmeni, gan arī lielisku nobraukumu un saķeri,” saka Macejs Šimaņškis (Maciej Szymanski), Goodyear Komercdarbības nodaļas mārketinga direktors. “2% CO2 samazinājums nozīmē aptuveni 1 tonnas CO2 izmešu un 400l degvielas ietaupījumu vienai kravas automašīnai gadā. 100 transportlīdzekļu gadījumā, ja autoparks maina riepas no C-marķējuma uz ekonomiskā B-marķējuma riepām kā FUELMAX ENDURANCE, tas būtu ekvivalents 100 tonnām CO2 izmešu un 40 000 litru degvielas ietaupījumam gadā. Jūs paši varat iedomāties, kāds tam visam ir potenciāls lielāka transportlīdzekļu skaita un autoparku mērogā. 1”

Būtiskās izstrādes fokusa jomas

Uzstādot jaunus standartus, Goodyear inženieri koncentrējās uz trīs konfliktējošo jomu apvienošanu, lai nodrošinātu degvielas ekonomiju un zemus izmešus kopā ar lielu nobraukumu, saķeri un daudzpusību.

Sākumpunkts jaunas produktu līnijas izstrādē ir balstīts uz Goodyear tehnoloģiju demonstrēšanu. Modernās, pielāgotās inovācijas stūrēšanas un piedziņas ass pozīcijām paplašina Goodyear degvielas ekonomijas spējas plašākam ceļu veidu klāstam, tajā pat laikā saglabājot saķeri, vadāmību un nobraukuma spējas ar izturīgu, vispusīgu dizainu.2

FUELMAX S ENDURANCE stūrēšanas riepa apvieno Goodyear pierādīto "IntelliMax Rib" tehnoloģiju 5 vai 6 ribu dizainā ar atjautīgu ribu sadali un rievu ģeometriju. Pastiprinātāji plecu rievās savienojas riepai rotējot, tādējādi palielinot riepas izturību un ierobežojot nolietojumu daudz prasīgākos ārpus šoseju braucienos, kur transportlīdzekļa nemitīgā apturēšana un braukšanas uzsākšana, apmaļu triecieni, biežāki pagriezienu manevri un biežāka bremzēšana rada riepām papildu slodzi.

Palielinātais protektora dziļums atsevišķos stūrēšanas riepu izmēros nodrošina daudz labāk nolietojamu gumiju3, sniedzot labāku saķeri darbmūža beigās. Inovatīvs zema enerģijas zuduma riepu protektora sastāvs sniedz pretestību siltuma ģenerācijai, ko veicina slodzes spēki uz stūrēšanas pozīciju. Vairākām stūrēšanas riepām ir pieejamas optimizēts sānu sienas sastāvs, kas vēl vairāk palīdz samazināt izmešus un veicināt degvielas ekonomiju, jo tas samazina sānu sienas liekšanos un deformāciju ārpus šosejas.

Papildu inovatīvajam protektora gumijas sastāvam piedziņas asī, piedziņas riepa gūst labumu no īpaša cietēšanas procesa, kas vēl vairāk optimizē rites pretestību. Virzienu protektora dizains iekļauj vairākas dziļas lameles, dziļas centrālās rievas un vairāk "aizķeršanās" šķautnes, lai uzlabotu saķeri un efektīvāk novirzītu ūdeni. 

Apvienojot atzītas un jaunas tehnoloģijas, pilnais FUELMAX ENDURANCE klāsts sniedz augstu degvielas ekonomiju (B-marķējums) ar uzlabotu izturību, darbmūža beigu saķeri un vadāmību. Gan stūrēšanas, gan piedziņas riepām ir 3PMSF sertifikācija, un tās ir aprīkotas ar RFID, sniedzot savienotu riepu vadību.

Ilgtspējīgāk ar "Multiple Life Concept" un viedajiem risinājumiem

Izceļot Goodyear apņemšanos iesaistīties apļveida ekonomikā, jaunais FUELMAX ENDURANCE klāsts ir pilnībā saderīgs ar Goodyear "Multiple Life" programmu. Piedziņas riepai pieejama premium "Treadmax moldcure" protektora atjaunošana, nodrošinot papildu nobraukumu un vienlaikus sniedzot tādas pašas iespējas un ieguvumus kā jaunajam inovatīvajam protektoram, samazinot riepu izmaksas līdz pat 30%4.

Kombinācijā ar Goodyear viedajiem riepu monitorēšanas risinājumiem, tostarp "Goodyear TPMS", "Drive-Over-Reader" un nesen iznākušais "DrivePoint", darbmūžs un degvielas ekonomija var tikt ievērojami palielināta, atbalstot pārvadājumu uzņēmumus pārejā uz ilgtspējīgāku nākotni.

 
Visi komentāri
 
Nu, veči 23.septembris 2021 13:40
0 0 Atbildēt

Kurš šito spēja izlasīt? Mana smadzene tik izlobīja, ka viss būs ilgtspējīgi un klimaksneitrāli, vipār pārāk daudz un dažādu burtu. Šitā ir labi rakstīt oficiālus b umāgus, lai svoloči sapinās un neuzdod āķīgus jautājumus.

anoagask 23.septembris 2021 14:26
3 0 Atbildēt

" tās ir aprīkotas ar RFID, sniedzot savienotu riepu vadību."

google translate rullē

savienoto riepu vadība laikam domāts riteņu pāri, kas smagajiem uz aizmugurējām asīm montējas???

rezumējums 23.septembris 2021 16:22
3 0 Atbildēt

Reklaamas raxts nedriikst buut tik garsh

Jo 23.septembris 2021 18:03
3 0 Atbildēt

Ā, tad tāpēc tagad smagie "50" zonās stumj vieglos - nu tik labi ripo, ka nekādi pat nevar apstāties.

Kad vieglajiem būs tādas superriepas?

Nav 25.septembris 2021 14:35
0 0 Atbildēt

Riepu līnija ar degvielas patēriņu..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti