Investējot 100 tūkst. eiro, Draugiem Group rada unikāla koncepta piedzīvojumu spēli 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Draugiem Group | 21.februāris 2019 10:38

Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums Draugiem Group, investējot 100 tūkst. eiro, radījis unikāla koncepta piedzīvojumu brauciena spēli Roadgames. Pirmā spēle, kurai reģistrācija jau sākusies, notiks 11. maijā Latvijā, iekļaujot septiņus dažādu veidu atjautības/izaicinājuma uzdevumus un 500 objektus Vidzemē. Ieguldot vēl 350 tūkst. eiro, spēli iecerēts virzīt arī globālajam tirgum.

Roadgames ir plaša mēroga ģeolokācijas spēle komandām reālā vidē un lietotnē. Tās koncepta pamatā ir trīs daļas – iespēja ikvienam iesaistīties spēles satura radīšanā,  lietotne ar ģeolokācijas uzdevumiem un pārsteiguma pasākums dalībniekiem spēles noslēgumā. Spēles mērķis – dot cilvēkiem iespēju būt aktīviem ārpus mājas, sajust piedzīvojumu garšu un parādīt, ka mums apkārt ir daudz neizzinātu vietu.

“15 gadus mūsu veidotā spēle bijusi ikgadējs saliedēšanās pasākums kolēģiem, septiņus gadus klientiem un trīs – Draugiem.lv lietotājiem. Tikai pirms gada nolēmām to piedāvāt ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē. Pašiem ceļojot, vienmēr bijis azarts atrast un apmeklēt vietas, kuras ceļvedī nav minētas vai par kurām zina pastāstīt tikai vietējie. Lai Roadgames kļūtu par neaizmirstamu piedzīvojumu ikvienam, esam pilnveidojuši spēli ne tikai tehnoloģiski, bet arī saturiski,“ stāsta Roadgames vadītāja Liene Grenevica, aicinot ne tikai reģistrēties spēlei, bet arī izveidot savu spēles punktu http://www.roadgames.lv/lv/user-content.

Veidojot Roadgames saturu, iekļauti uzdevumi fizisko un prāta spēju pārbaudīšanai, kā arī jautrai laika pavadīšanai, iepazīstot Latviju un nokļūstot vietās, kurās iepriekš nav būts. Uzdevumi ir dažādu veidu un grūtības pakāpes – lietotnes kartē atzīmēto dārgumu vākšana, izskrienot konkrēto maršrutu noteiktā laikā; dabas, mākslas, arhitektūras un citu objektu atpazīšana reālajā vidē pēc dotās fototogrāfijas; kartē slēpto punktu meklēšana, nokļūstot noteiktā rādiusā un sekojot procentu skalai lietotnē, un citi.

Spēles uzdevumi lietotnē tiek atklāti Roadgames starta dienā plkst. 10.00. Komandām, startējot no jebkuras vietas, ir jāizplāno maršruts tā, lai septiņu stundu laikā savāktu pēc iespējas vairāk punktu. Spēles beigās komandai jānokļūst finišā, kas tiks izziņots drīzumā. Komandas sastāvs – divi līdz pieci cilvēki.

Detalizēti noteikumi un reģistrēšanās vietnē www.roadgames.lv. Roadgames lietotne iOS un Android viedtālruņiem tiks piedāvāta aprīlī. Spēle būs pieejama arī pēc 11. maija.

L. Grenevica arī norāda, ka nākamā spēle būs jau rudenī kādā citā novadā, kuru pagaidām neatklāj. Ieguldot vēl 350 tūkst. eiro, Roadgames iecerēts pielāgot globālajam tirgum. Pirmā valsts, kurā plānots startēt starptautiski, ir Vācija. Mērķis – savest kopā entuziastus, kuri ir gatavi dalīties ar sev zināmām un jaunatklātām vietām, iesaistoties spēles satura radīšanā, tādējādi sniedzot iespēju piedzīvojumu meklētājiem tās iepazīt.

Roadgames izstrādājis un organizē Draugiem Group, savukārt pirmo spēli 11. maijā atbalsta Latvijā lielākais degvielas mazumtirdzniecības uzņēmums Circle K un autoklubs LAMB, kā arī informatīvais atbalstītājs radio Star FM.

 
Visi komentāri
 
Bradypus 21.februāris 2019 12:00
0 0 Atbildēt

LNT žurnālists, savukārt, neapšaubāmi izpilda un reklamē viedierīces lietošanu auto vadīšanas laikā. Domāju, ka Valsts policijai derētu piemērot sodu par Kristapa Tālberga izdarīto pārkāpumu un arī reaģēt uz LNT, kā medija rīcību, tādu popularizējot.

skaties.lv/zinas/latvija...auciena-spele/

viencexperc 21.februāris 2019 12:18
3 4 Atbildēt

Draugiem.lv tas ir tas portāls, kuru 20 gadus atpakaļ cilvēki izmantoja, kamēr Latvijā nebija populārs feisbuks?

Nezinu, vai tos 100 000 viņi kādreiz atpelnīs, ar tādu marasmu. Es viņu vietā savāktu tos tūkstošus, kamēr tie vēl ir.

Bradypus 21.februāris 2019 12:58
3 0 Atbildēt

Draugiem.lv ir tas portāls ar kuru viens no lielākajiem Latvijas holdingiem Draugiem Group sapelnīja naudu, lai kļūtu par to, kas viņi ir tagad. Un atpelnīs noteikti - ja ne Latvijas tirgū, tad pasaulē.

Bradypus 21.februāris 2019 13:01
2 0 Atbildēt
s 21.februāris 2019 17:46
3 1 Atbildēt

Protams dīvānā pridējam (nu tādam kā Tev), labpatiktos nodzert to naudu.

Tiem "draugiem" ir vairāk naudas, nekā Tava dzimtas koka iesaistītie personāži jebkad nopelnījuši, vai nopelnīs.

msh 21.februāris 2019 22:31
2 1 Atbildēt

"kamēr Latvijā nebija populārs feisbuks"

Vispār jau trauki ir jūtami vecāki par purnagrāmatu - trauki izgāja dzīvē kad zukerbergs vēl pat nebija palaidis savu studentu "thefacebook", ko tas izdarīja tālajā 2003. gadā. Šī iemesla dēļ arī purnagrāmata pie mums tik lēni ieņēma kaut kādas pozīcijas, un purnagrāmata te ienāca tikai tāpēc, ka visa pārējā pasaule to pēc kāda laika sāka lietot.

viencexperc 22.februāris 2019 5:47
0 1 Atbildēt

Nevajag muldēt. Apskaties vēsturi abiem uzņēmumiem.

nevar būt kopija ātrāka par oriģinālu.

msh 22.februāris 2019 17:39
0 0 Atbildēt

Nemuldi pats. Purnagrāmatas vēsturi es wikipēdijā izlasīju - traukus es lietoju kopš 16 gadu vecuma, piereģistrējos tur 2004. gadā, decembrī laikam, mans profils ir ar kārtas numuru kripatu zem 60000. Paskatāmies purnagrāmatas vēsturi - publiskai lietošanai tā kļuva pieejama 2006. gada septembrī, bet tajā laikā, kad es kļuvu par trauku sešdesmittūkstošo lietotāju, "thefacebook" bija slēgta ASV lapa, pieejama tikai augstskolu studentiem. Vārdu sakot, vienīgais veids kā trauku izveidotāju lauri būtu jebkā spējusi purnagrāmata ietekmēt - ja šis būtu 2004. gada sākumā bijis students ASV, un tad uzreiz meties kodēt traukus - kaut kā diezgan nereāls scenārijs. Ak jā, vai nav savādi ka "kopija" ir šausmīgi atšķirīga no "oriģināla" - jā, tagad trauki cenšas nedaudz kopēt purnagrāmatu, par ko es neesmu sajūsmā.

iAuto 21.februāris 2019 21:14
2 1 Atbildēt

Ja kas, arī šogad Draugiem.lv ir TOP 9 Latvijas apmeklētākā interneta vietne

viencexperc 22.februāris 2019 6:23
1 1 Atbildēt

atbilde visiem.

Pirms skataties statistiku, vai diršat, vai saucat - kurā tur vietā ir traukiem - devītā, vai desmitā, jūs apskataties uz cipariem.

Statistikā jāskatās uz cipariem, kā arī jāsalīdzina ar citiem cipariem, nevis jāskatās kurā vietā atrodas. Tad cipari ir sekojoši:

2015. gadā traukiem lietotāju skaits dienā bija - 443 000, feisbukam - 467 000.

Jau 2016. - traukiem - 392 000, feisbukam - 592 000

2018. - traukiem - 236 000. feisbukam - 759 000.

....

Trīs gadu laikā trauki padirsa pusi no saviem lietotājiem.

Ko dod tā 9,vieta, ja lietotāju skaits strauji sarūk. Bet feisbuka lietotaju skaits pieaug straujak, kā trauku samazinājums ( tas ir, - atnāk jauni lietotāji).

Un visa tā nauda, kas tika sapelnīta, tā tika sapelnīta uz paša traukiem.lv, nevis uz motivējošajiem plakātiem birojam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti