iAuto.lv apskats: Huawei P20 un P20 Pro viedtālruņi 21

 
Elvijs Jaunzems soeciāli iAuto.lv | 26.augusts 2018 16:00

Mūsdienās gandrīz katrs ražotājs savu flagmani piedāvā uzreiz divos izmēros – mazajā un lielajā – attiecīgi norādot, ka, lūk, šis ir parastais modelis, bet tas ir pro, plus vai premium variants. Arī Huawei ir pievienojušies šai tendencei un piedāvā savu jauno flagmani, P20, parastajā un Pro versijā. Nevarējām izvēlēties, ar kuru sākt pirmo, tāpēc izmēģinājām abus uzreiz, lai saprastu, kāda starp šīm versijām ir atšķirība un kura ir labāks pirkums, jo, galu galā, ja Huawei P20 cenas Latvijas internetveikalos sākas no 480 eiro, tad jābūt attaisnojumam, kādēļ Pro versija ir par veseliem 150 eiro dārgāka.

P20 Pro. Foto: iAuto.lv

  P20 P20 Pro
Izmēri 149.1 x 70.8 x 7.7 mm 155 x 73.9 x 7.8 mm
Svars 165g 180g
Ekrāns LTPS IPS LCD 1080 x 2240  AMOLED 1080 x 2240 
Ekrāna izmērs (collās) 5.8 6.1
Pikseļu blīvums 408 429
Čipsets Hisilicon Kirin 970
Procesors Astoņkodolu (4x2.4 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53)
Video procesors Mali-G72 MP12
Operatīvā atmiņa 4GB 6GB
Atmiņa 128GB 128GB
Kameras 12 MP, f/1.8, 27mm, 1/2.3", 1.55µm, OIS, PDAF & laser AF, un 20 MP B/W, f/1.6, 27mm, 2x  zoom, PDAF 40 MP, f/1.8, 27mm, 1/1.7", OIS, PDAF/Laser AF; 20 MP B/W, f/1.6, 27mm, 1/2.7", OIS, PDAF/Laser AF; un 8 MP, f/2.4, 80mm, 1/4", 3x optical zoom, OIS, PDAF/Laser AF
Priekšējā kamera 24 MP, f/2.0, 26mm 24 MP, f/2.0, 26mm
Akumulators 3400mAh Li-Po 4000mAh Li-Po
Savienojumi USB 3.1 Type-C 1.0, WiFi a/b/g/n/ac, Bluetooth 4.2, NFC, A-GPS USB 3.1 Type-C 1.0, WiFi a/b/g/n/ac, Bluetooth 4.2, NFC, A-GPS
Funkcijas Pirkstu nospiedumu lasītājs, ātrā lādēšana, 32-bit/384kHz audio, šļakatu un putekļu noturība, divas SIM kartes Pirkstu nospiedumu lasītājs, ātrā lādēšana, 32-bit/384kHz audio, IP67 mitruma un putekļu noturība, divas SIM kartes

Kā redzam, būtiskākās atšķirības šajos tālruņos ir ekrāna izmērs, ekrāna tehnoloģija, kā arī kamera; un par P20 Pro kameru ir jāvelta atsevišķa rindkopa, jo tas, mūsuprāt, ir kaut kas unikāls – pie tās pievērsīsimies vēlāk. Tāpat atšķiras RAM apjoms, kā arī baterijas izmērs.

P20. Foto: iAuto.lv

Es šīs ierīces lietoju nepilnu mēnesi, divas nedēļas vispirms lietojot P20 Pro, tad – nedēļu P20, un, noslēdzot testu – abus telefonus ņemot līdzi, katru savā kabatā. Mans iespaids par abiem aparātiem ir šāds: P20 ir lieliska ierīce, kura dara gandrīz visu, ko lietotājs prasa, bet P20 Pro papildu tam izceļas ar detaļām un funkcijām, kas apmierinās arī prasīgākos tehnoloģiju entuziastus. Man tās nepietrūka, lietojot parasto P20, bet, kad es lietoju P20 Pro, bija prieks, ka tālrunim tās bija.

Augšā - P20 divu lēcu kamera. Apakšā - P20 Pro trīs lēcu kamera. Foto: iAuto.lv

Viena no šīm detaļām ir kamera. Parastajam P20 ir divu lēcu kamera – nekas pārsteidzošs, vai ne? Tādas tagad ir visiem flagmaņiem – iPhone, Samsung, OnePlus, Sony un citiem. P20 Pro, savukārt, izceļas ar veselām trim lēcām. Abiem modeļiem zem pirmās lēcas ir standarta sensors, kas uztver krāsas, bet zem otras lēcas ir melnbaltais sensors, kas labāk uztver detaļas un kontrastu, un, kad abu veidoto attēlu apvieno vienā, rodas fotogrāfija ar košām, sulīgām krāsām un precīzām detaļām. Šīs kameras ir izstrādātas sadarbībā ar Leica – melnbalto fotogrāfiju ekspertiem.

P20 Pro trešā kamera piedāvā trīskāršu optisko palielinājumu, kas, apvienojumā ar pirmo divu objektīvu attēliem, var izveidot līdz pat par 5x pietuvinātas fotogrāfijas. Tāpat P20 Pro galvenajai kamerai ir 40MP sensors. Šie pikseļi tiek izmantoti nevis tam, lai radītu milzīgus palagus, bet tam, lai ar gudriem programmatūras algoritmiem, kurus sauc par Pixel Fusion, radītu detalizētas un precīzas fotogrāfijas.

Tas kontrasts! Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Šīs kameras sensors var sasniegt līdz pat ISO 102,400, kā rezultātā fotogrāfijas pat pavisam štruntīgos apstākļos būs skaidri saskatāmas. Lai parādītu, cik ļoti jutīga ir P20 Pro kamera, es uzņēmu fotogrāfiju vissliktākajos apstākļos, kādus vien var iedomāties – divpadsmit naktī, un salīdzināju ar savu OnePlus 5. Lai gan tā nevar pretendēt uz nekādām fotogrāfijas balvām, redzams, ka ja OP5 šādos apstākļos varēja uztvert tikai tālumā esošās laternas, tad P20 Pro uztvēra daudz vairāk.

OnePlus 5 kamera naktī Foto: iAuto.lv

Huawei P20 Pro kamera naktī Foto: iAuto.lv

Ikdienā, protams, neviens neuzņem tukšas ielas laternu stundā, tāpēc šī kamera visvairāk būs ļoti noderīga, piemēram, izstādēs, pasākumos, bāros un citās vietās ar vāju apgaismojumu. Īsumā sakot, visās kategorijās – detalizācijā, krāsatveidē, palielinājumā un gaismjutībā – Huawei P20 Pro kamera ir, bez šaubām, vislabākā starp šobrīd nopērkamajām ierīcēm.

Foto: iAuto.lv

P20 kamera varbūt neizceļas ar P20Pro īpašībām, piemēram, 40MP vietā tam ir tikai 12MP krāsu sensors, un tumsā tās nav tik veiktspējīgs kā Pro, bet, neskatoties uz to, arī P20 kamera uzņem košus un detalizētus attēlus. Tāpat abām ierīcēm ir optiskā attēla stabilizācija, lāzera autofokuss, 4K video, kā arī, kā jau tas no 2018. gada flagmaņa sagaidāms, 720p@960fps slow-motion video.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Abām ierīcēm ir 18.7:9 malu attiecības ekrāni ar 1080x2240 izšķirtspēju, un tur līdzības starp šiem displejiem beidzas. Parastajam P20 ir 5.8 collu IPS LCD ekrāns, bet P20 Pro ir 6.1 collas AMOLED displejs. Par P20 ekrānu man nav sūdzību – krāsas ir košas, skatu leņķis ir plašs un izšķirtspēja ir tieši tāda, kāda šāda izmēra ekrānam ir vajadzīga (429ppi). Bet P20 Pro ekrāns, kā jau AMOLED, izceļas ar vēl košākām krāsām, tumšākiem melnās krāsas toņiem un lielāku kontrastu.

Pa kreisi - P20 Pro. Pa labi - P20. Foto: iAuto.lv

Tā vietā, lai, kā lielākā daļa konkurentu, ņemtu Qualcomm Snapdragon čipsetu, Huawei turpina izstrādāt savu platformu, kā rezultātā abas ierīces darbina Huawei meitas kompānijas Hisilicon izstrādātais Kirin 970 ar astoņkodolu procesoru un 4GB RAM parastajā variantā un 6GB Pro. Benčmarkā ir pamanāma būtiska atšķirība starp abām ierīcēm, bet ikdienas lietošanā abas ierīces darbojās gandrīz identiski ātri, bez nekādām aizturēm vai cita veida problēmām.

Antutu benčmarka rezultāti - P20 Pro un P20 Foto: iAuto.lv

P20 Pro ir aprīkots ar milzīgu 4000mAh bateriju, kas, to vidēji aktīvi lietojot (Waze navigācija, internets, tālruņa zvani) izturēja līdz otrās dienas vakaram, pa abām dienām esot ar ekrānu ieslēgtu nepilnu sešu stundu garumā. Parastais P20, savukārt, Screen-on time ir piecarpus stundas, kā rezultāta divas dienas tas var izvilkt tikai ar zināmu baterijas resursu taupīšanu. P20 Pro baterijas darbības laiks ir viens no vislabākajiem starp šīgada flagmaņiem, tāpec, ja meklē tālruni, kas uzticami ar vienu baterijas uzlādi darbosies divas dienas, tad šis tālrunis ir laba opcija. Tāpat abām ierīcēm ir ātrā lādēšana, kas pusstundas laikā uzlādē pāri 50 procentiem, kas nozīmē, ka baterijas izlādēšanās nepareizajā laikā nebūs problēma šo ierīču īpašniekiem.

P20 Pro baterijas lietojums. Foto: iAuto.lv

P20 baterijas lietojums. Foto: iAuto.lv

Vēl jāpiemin, ka P20 Pro ir ūdensizturīgs līdz 1m dziļumam, bet P20 ir izturīgs tikai pret šļakatām – ražotājs to pilnībā mērcēt ūdenī neiesaka. Abām ierīcēm nav ne microSD ligzdas, ne 3.5mm austiņu ieejas, bet abiem modeļiem ir 128GB iekšējā atmiņa. Abas ierīces Latvijā tiek izplatītas ar divu SIM karšu atbalstu, un tās darbina Android 8.1. Pie jaunākās versijas – 9 – šīs ierīces tiks septembrī.

Huawei ir papildinājuši Android operētājsistēmu ar savu virsbūvi, EMUI 8.1. Lai gan tā piedāvā daudzas noderīgas funkcijas, kā, piemēram, lieliskus baterijas taupīšanas iestatījumus, iespēju pieklauvēt ekrānam, lai saglabātu ekrānšāviņu, kā arī funkcijām bagātu kameras lietotni, mani tomēr nepamet paliekoša déjà vu sajūta.

Salīdzinājums - iPhone vs. Huawei iestatījumi. Foto: iAuto.lv

Sākuma ekrāna ikonas, iestatījumu panelis un pat animācija, ar kādu lietotnes atveras un aizveras, bez šaubām ir veidotas tam, lai maksimāli līdzinātos iPhone. Visuzkrītošāk tas manāms ir kameras lietotnē, kuras noformējums ir 1:1 kopija no iOS.

Salīdzinājums - iPhone vs. Huawei kameras lietotne. Foto: iAuto.lv

Paskatoties uz pašu ierīci, atklājas, ka dizains kopumā ir iespaidots no augļu kompānijas konkurenta. Visi Huawei flagmaņi kopš P8 ir bijuši veidoti ar alumīnija korpusu. Iznāk iPhone X ar stikla korpusu, un lūk – Huawei arī pēkšņi izdomājuši taisīt stikla viedtālruni. Kameras izcēlums ierīces aizmugurē arī ir tieši tajā pat vietā un formā kā iPhone X. Tāpat ekrāna augšpusē ir tieši tāds pats iecirtums (notch), kāds tas ir iPhone X.

Ekrāna "iecirtums". Foto: iAuto.lv

Šī iemesla dēļ ir grūti uzskatīt Huawei par nopietnu konkurentu Samsung un iPhone duopolam. Ķīnas tirgū Huawei nav problēmu – ar Xiaomi viņi tur sadala pirmo un otro vietu pārdotāko ierīču sarakstā – bet Eiropā un ASV viņiem vēl ir jānopelna sava vieta zem saules, un, veidojot tiešas iPhone kopijas, zīmola atpazīstamību ir grūti nopelnīt. Un tas ir skumji, jo tehniski šī ir ļoti iespaidīga ierīce ar fenomenālu kameru, lielisku ekrānu un izturīgu bateriju, bet, to lietojot, nepametīs sajūta, ka lieto iPhone budžeta alternatīvu, nevis īstu flagmani.

Ignorējot iPhone aspektu, un vērtējot ierīces dizainu pašu par sevi, jāatzīmē, ka man ļoti patīk aizmugurējās virsmas krāsu opcijas. Man pieejamā P20 Pro ierīce bija ar iespaidīgu zila stikla virsmu, kura pamazām mainīja savu toni uz zaļiem un purpura toņiem, skatoties no dažādiem leņķiem. Atgādina tās perlamutra krāsas, kādās varēja nokrāsot savas mašīnas spēlē Need For Speed: Most Wanted. Savukārt P20 bija saskatāma neuzkrītoša toņu pāreja no baltas uz rozā.

Foto: iAuto.lv

Diemžēl stikla virsma ir ļoti gluda un spīdīga, kas nozīmē, ka, jā, ierīce izskatās lieliski, to izņemot no kastes, bet jau pēc nedēļas tā būs noklāta ar pirkstu nospiedumiem un bieži būs jātīra.

Šādi P20 Pro iespaidīgā aizmugure izskatījās pēc nedēļas. Foto: iAuto.lv

Vēlreiz par to iecirtumu. Atšķirībā no iPhone, kas to, gribi vai negribi, izceļ kā dizaina elementu, Huawei ļauj to pilnībā paslēpt, padarot paziņojumu joslu pilnībā melnu. Es izvēlējos un citiem iesaku izmantot tieši šo opciju, jo tad izskatās, ka paziņojumu joslas ikonas lidinās ārpus ekrāna robežām, kas izskatās ļoti eleganti.

Foto: iAuto.lv

Vislielākos jautājumus manī rada Huawei lēmums novietot pirkstu nospiedumu zem ekrāna. Ierīces ekrāns stiepjas līdz pašai augšai, ar pavisam tievām apmalītēm, bet apakšā, lai atrastu vietu pirkstu nospiedumu lasītājam, ir atstāts diezgan pamatīgs zods, kā rezultātā tālruņa priekšpuse ir asimetriska. Pirkstu nospiedumu lasītājs darbojas arī kā home poga, bet tam blakus nav back vai task switcher pogu, kā rezultātā par spīti tam, ka ierīcei ir fiziska home poga, tik un tā ir jāizmanto virtuālas vadīklas ekrāna apakšā, tādējādi pazaudējot 1080x120 pikseļus ekrāna vietas. Tie ir 5 procenti no visas ekrāna virsmas!

Foto: iAuto.lv

Lai atbildētu uz jautājumu – kuru no šiem abiem ņemt – ir jāsaprot, vai Tev ir nepieciešama labākā un inovatīvākā kamera visā industrijā, spilgtais un kontrasta bagātais AMOLED ekrāns, kā arī milzīga 4000mAh baterija. P20 ir lieliska ierīce, kas piedāvā patīkamu, rokā ērtu formu, plašu funkcionalitāti un stabilu, uzticamu darbību, bet P20 Pro papildu tam ir viena no tehnoloģiski iespaidīgākajām ierīcēm pasaulē. Ja uzņem daudz fotogrāfijas, it īpaši tumsā, tad P20 Pro ir paredzēts tieši Tev.

P20

+ Patīkama, rokā ērta forma

+ Plaša funkcionalitāte par zemu cenu

+ Laba kamera

- iPhone klona faktors

- Dīvainas dizaina idejas

- Nav austiņu ieejas un microSD ligzdas

P20 Pro

+ Lieliska kamera ar augstu gaismjutību tumšos apstākļos

+ Ietilpīga 4000mAh baterija

+ Lielisks ekrāns

+ Zemāka cena nekā klases konkurentiem

- iPhone klona faktors

- Dīvainas dizaina idejas

- Nav austiņu ieejas un microSD ligzdas

Gaismas spēles ar P20 Pro krāsojumu. Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
ezis71 26.augusts 2018 19:18
1 2 Atbildēt

Bet manējam P20 Lite ir austiņu ieeja.

GB12 27.augusts 2018 13:05
0 0 Atbildēt

Šī man bija baigā vilšanās. Paņēmu P20 PRO, un, tā kā manam auto ir vecā multimediju sistēma, kura uz Bluetooth ņem tikai telefonu, bet ne Spotify, ko parasti mašīnā klausos, slēdzos caur AUX, bet tad bija jāizvēlas - klausīties muzonu vai lādēt telefonu. Beigās nopirku to štekerīti, kas no telefona aiziet uz 2 pusēm.

qwerty 27.augusts 2018 8:33
6 2 Atbildēt

Izskatās jau smuki, bet ASV un Austrālijā aizliegts valsts iestādēs, jo sūta visus datus ķīniešu onkuļiem

GB12 27.augusts 2018 13:08
2 0 Atbildēt

Cik zinu, pierādīts tas nav. Ja būtu, Huawei vienkārši būtu jau aizklapēts ciet vai darbotos tikai savā Ķīnas tirgū. Un te īstenībā es brīnos, kāpēc vēl šo valstu kancelejas vai kras tur viņiem tos šāda veida rīkojumus izdod, nav iesūdzētas starptautiskajās tiesās... bet varbūt viņi to nedara, jo, ja kāds sāktu rakt... lai nu kā, es esmu pagalam nenozīmīga persona, un man vienalga, ko viņi kam sūta... tāpat sūta arī gugle, feisbuks un visi pārējie...

Raimonds 27.augusts 2018 17:06
8 0 Atbildēt

Suns zin, ko ēdis....

Skaidrs, ka sūta tie škibacainie to info pa labi un kreisi...

Facebooks arī(bet facebooks jau vairs nav populārs pārsvarā sīkie izmanto un nu sāk vecā paaudze pieslēgties, turklāt facebook ir "opcija", nevis nepieciešamība, kā tālrunis, nemaz nerunājot par to, ka tie šķībacainie tur var rakāties pa visurieni - kontakti, ziņas, visi tavi acounti utt.

gunbox 28.augusts 2018 13:46
2 4 Atbildēt

Un? Lai sūta.

KKK 27.augusts 2018 11:20
0 0 Atbildēt

Palabošu neprecizitāti :

Pirkstu nospieduma lasītājs reizē ir back poga (uzspiest uz tā), home poga (pieturēt), un arī task switcher (paslidini pa labi vai kreisi).

ElvijsJaunzems 27.augusts 2018 19:06
0 0 Atbildēt

Paldies par labojumu! Huawei šo funkcionalitāti nebija nekādi man kā lietotājam paskaidrojuši ne tutoriāļu, ne mārketinga formā, tāpēc nebiju pat iedomājies.

Bet tas neatrisina problēmu, ka tik un tā jālieto virtuālās vadības pogas. Saku no savas OnePlus 5 pieredzes - tam ir pirkstu nospiedumu lasītājs, kuram blakus ir skārienjutīga back un task switcher poga; un iestatījumos ir izvēle lietot vai nu virtuālās pogas, vai tikai fiziskās.

KKK 28.augusts 2018 10:00
0 0 Atbildēt

Arī settingos virtuālās pogas var noņemt nost un lietot tikai šo vienu fizisko pogu ar 4 funkcijām ;) P10 gan iepazīšanās tutorial šo opciju parāda un iepazīstina jauno lietotāju.

wes 27.augusts 2018 17:42
2 1 Atbildēt

Lietoju jau pusgadu ķīnu, tikai citu brendu. Homtom s9plus. Autora elsošana par superietilpīgo bateriju ir smieklīga, jo šim modelim ir 4050 mAh, kas arī nav nekāda virsotne. Izņemot P20pro kameru, nekas īpaši pārāks pēc parametriem tiem nav. Bet cena!! Pirku par 140eur. Ja apniks, nebūs žēl pa puscenu pārdot un skatīties citu, bet diezvai kāds būs ar mieru pēc gada izmest pusi no 630, vai 480...

ElvijsJaunzems 27.augusts 2018 19:11
2 1 Atbildēt

Varbūt citās cenu kategorijās un no mazāk zināmiem ražotājiem var atrast lielākas baterijas par 4000mAh, bet šajā kontekstā salīdzinu ar flagmaņiem, un:

Samsung Galaxy S9+ - 3500mAh

iPhone X - 2716mAh

Sony Xperia XZ2 Premium - 3540mAh

OnePlus 6 - 3300mAh

LG G7 ThinQ - 3000mAh

HTC U12+ - 3500mAh

Pixel 2 XL - 3520 mAh

gunbox 28.augusts 2018 13:43
4 7 Atbildēt

Vārds "flagmanis" ir paredzēts priekš biksēs čurātājiem, kuri grib izspiest savu pārākumu pār citiem pret nepamatoto jaudas un tehnoloģiju pieaugumu. Sen būtu laiks izkāpt no tīņu autiņiem. Visiem zināms, ka Ķīna ir savu kvalitāti pacēlusi līdzīgā līmenī un nevienam korekti domājošam nekādi iPhoni nav vajadzīgi, kuri, starp citu, tiek ražoti uz tās pašas ražošanas līnijas.

Man vispār bez raizēm. Pēc 6000mAh nopirktu nākošo ar 13000mAh pie tam ar ātro bezvadu uzlādi un esmu neatkarīgs no elektro-rozetes narkomānijas. Nafig tādu telefonu, ar kuru pat nevar vienu pilnu dienu aktīvi darboties?

Lins 28.augusts 2018 14:10
6 4 Atbildēt

Zābāk, vārds "flagmanis" pats par sevi ir tikai apzīmējums, labākajam, ko konkrētais ražotājs var izgudrot! Aŗi ķinietim ir flagmanis un ir budžeta klase, jeb Tev galigi švaki ar to uztveri? Pietiks reiz citu naudu skaitīt, Tev čuru rausta, ka kāds rauj kulakā uz flagmaņiem? Nesaprotu, ja reiz šie cilvēki ir itkā tādi auni, ka fano par flagmaņiem, tad kādēļ Tev jāskrien pakaļ un jābūt melnajam aunam, kas atkal nodirš šos cilvēkus? Ja Tev pie kājas, vai ir sajūta, ka viņi pārmaksā tad taču var iemācīties paturēt tās čuras pamperā ne?

gunbox 29.augusts 2018 9:36
2 3 Atbildēt

Grūtā pierīte, burtiņus nemākam atšķirt? Neraudi. Gan jau viss būs labi.

Lins 29.augusts 2018 16:22
2 1 Atbildēt

Kādus burtus auna piere?

Sēdi stūrī un nokaunies kompleksainais ākstt, ka tik ielīst kaut, kur iedirst savu murgu.

Slinkais 27.augusts 2018 23:04
0 0 Atbildēt

note 9- 4000mAh

gunbox 28.augusts 2018 13:34
2 3 Atbildēt

10k benču nebūt nav nopietna atšķirība. Kā reiz uz 200k šīs solis neko nonozīmē, jo pašreiz lauziena punkts ir pie 40k benču un viss, ka ir virs tā ar tik niecīgu atšķirību ir maznozīmīgs. Un citos benčmark testos viņiem atšķirība ir vēl mazāka - tikai 2k.

Kanibaals 29.augusts 2018 8:05
1 0 Atbildēt

Izskatās ka Apple ar jauno A12 procesoru un 7nm tehnoloģiju būs vismaz divi gadi priekšā pārējiem un pēc Antutu tam būs kādi 350k punkti.

gunbox 29.augusts 2018 9:33
1 2 Atbildēt

Un kāds būtu iemesls un ieguvums tam? Jauda ir nepamatota, ja viņu nav kur pielietot tos tuvākos divus gadus. Atšķirās tikai nianse uz softa izstrādi. Ja dzelzis var pavilkt, tad mazāk jāpiedomā softa ražotājam pie tā ātrdarbības un tad uztaisa 10mb kodu, kurš nofrīzo jebkuru nedaudz lēnāku telefonu, kaut gan varētu darboties uz 10 gadus veca.

Es 14.novembris 2018 23:01
0 0 Atbildēt

Visār huawei ir pirmais ar stikla aizmuguri.. P7 bija jau stikls, tā kā vēl varētu apspriest, kurš no kura laiž????????

Linda 16.janvāris 2019 16:17
0 0 Atbildēt

Vai Huawei p20 var būt tikai viena sim ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti