Tuvāko divu gadu laikā Audi A4 modeļu gamma kļūs ievērojamāki bagātāka kā līdz šim. Pie jau esošā sedana un universāla, kā arī četrvietīgā kabrioleta, kura ražošana sākta Wilghelm Karmann firmā, parādīsies vēl jaunas modifikācijas.
Jau šī gada vasarā gaismu ieraudzīs Audi S4 ar 280 zirgaspēku jaudīgo V6 2,7 litru TURBOdzinēju, stingru sportisko piekari, palielināta diametra riteņiem, spoileriem un oriģinālu salona apdari. Sākumā tiks izlaisti S4 ar sedana un universāla virsbūvi, bet vēlāk pievienosies arī kupeja un kabriolets, kas pirmāmkārtām mēģinās konkurēt ar kulta BMW M3 (3,2 litru atmosfēriskais dzinējs, 343Zs), kura motors 2001. gadā tika atzīts par labāko pasaulē. Bet niknā universāla (RS4) nomaiņu, kurš vēl joprojām ir uz vecā A4 bāzes, nāksies pagaidīt līdz 2004. gadam. 2002. gada rudenī modeļu gammu papildinās Audi A4 Allroad, kas ies lielā brāļa Audi A6 Allroad pēdās. Bāzes motors mazajam "apvidniekam" būs V-veida sešcilindru dzinējs ar 193Zs jaudu. Par īstu atklājumu kļūs jaunā četrdurvīgā(!) Audi Coupe, kuras prezentācija ir noteikta 2003. gada Ženēvas autoizstādē. Kupejai tik tiešām būs četras durvis: divas nelielas "papildus" durvis atveras pretēji braukšanas virzienam- gluži kā vecajam ZAZ 965A jeb "vabolītei". Kā jau visas A4 modifikācijas, tā arī kupeja tiks ražota priekšpiedziņas un pilnpiedziņas versijā. Audi Coupe nomainīs iepriekšējo divdurvju versiju, kura bāzējās uz Audi 80 un no ražošanas tika noņemta 1995. gadā. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer.- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vot taas achgaarnaas durvis der tikai dzeltenajos cabos un klasiskajos limuziinos Citaam am shitaads jox izskataas vienkaarshi smiekliigi