Audi A4: formāta paplašināšana 29

 
18.janvāris 2002 9:15

Tuvāko divu gadu laikā Audi A4 modeļu gamma kļūs ievērojamāki bagātāka kā līdz šim. Pie jau esošā sedana un universāla, kā arī četrvietīgā kabrioleta, kura ražošana sākta Wilghelm Karmann firmā, parādīsies vēl jaunas modifikācijas.

Jau šī gada vasarā gaismu ieraudzīs Audi S4 ar 280 zirgaspēku jaudīgo V6 2,7 litru TURBOdzinēju, stingru sportisko piekari, palielināta diametra riteņiem, spoileriem un oriģinālu salona apdari. Sākumā tiks izlaisti S4 ar sedana un universāla virsbūvi, bet vēlāk pievienosies arī kupeja un kabriolets, kas pirmāmkārtām mēģinās konkurēt ar kulta BMW M3 (3,2 litru atmosfēriskais dzinējs, 343Zs), kura motors 2001. gadā tika atzīts par labāko pasaulē. Bet niknā universāla (RS4) nomaiņu, kurš vēl joprojām ir uz vecā A4 bāzes, nāksies pagaidīt līdz 2004. gadam. 2002. gada rudenī modeļu gammu papildinās Audi A4 Allroad, kas ies lielā brāļa Audi A6 Allroad pēdās. Bāzes motors mazajam "apvidniekam" būs V-veida sešcilindru dzinējs ar 193Zs jaudu. Par īstu atklājumu kļūs jaunā četrdurvīgā(!) Audi Coupe, kuras prezentācija ir noteikta 2003. gada Ženēvas autoizstādē. Kupejai tik tiešām būs četras durvis: divas nelielas "papildus" durvis atveras pretēji braukšanas virzienam- gluži kā vecajam ZAZ 965A jeb "vabolītei". Kā jau visas A4 modifikācijas, tā arī kupeja tiks ražota priekšpiedziņas un pilnpiedziņas versijā. Audi Coupe nomainīs iepriekšējo divdurvju versiju, kura bāzējās uz Audi 80 un no ražošanas tika noņemta 1995. gadā. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer.
 
Visi komentāri
 
9644. viesis 18.janvāris 2002 10:17
0 0 Atbildēt

vot taas achgaarnaas durvis der tikai dzeltenajos cabos un klasiskajos limuziinos Citaam am shitaads jox izskataas vienkaarshi smiekliigi

9661. viesis 18.janvāris 2002 11:37
0 0 Atbildēt

Kas ar Bimmer noticis? Vai cilvēks beidzot izārstējies, ka par Audi sācis rakstīt? : )

9669. viesis 18.janvāris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

COUPE nemirst !!!

COOL!

9672. viesis 18.janvāris 2002 12:05
0 0 Atbildēt

Oi, BIMMER, kas tad nu? Vai sis rakstins bija domaats atkal kaa BMW motoru paaraakuma(?) demonstreesana. Neieveeroju, ka Avtorevju buutu izceelis, ka BMW motors ir atdziits par labaako (tas gan ir tiesa), un, ja tu izceeli vaardu TURBO (kas tev taa griezas sirdii), tad atkal ir kluudina, jo S4 ir BITURBO!! UN, tas, ka kaadam auto ir mazaak Zs, nenoziime, ka tas ir sliktaaks. Es loti cienu BMW (tiesaam LJOTI laba masiina), bet vienalga izveelos AUDI. Kautvai deel QUATTRO. Man bija smiekliigi skatiities uz 535jiem, kas nevar izbraukt no staavietaas sniega deel. Tad prieks kam tads motors, ja to nevar pielietot kaa naakas. Tavs rakstins tacu bija tendeets uz to , ka Audi ir mazaak ZS? Man ir taisniiba, vai ne? Un kad tu beidzot TEHNISKI izskaidrosi, kaapeec, tavupraat, turbo motori ir sliktaaki par atmosfeeriskajiem? Vienkaarsi tam nav pamata, jo katram no siem motoriem ir savi plusi un miinusi!

9677. viesis 18.janvāris 2002 12:19
0 0 Atbildēt

Maza piebilde rakstam: RS4 ir jau beigts ražot. Gaidiet nākamo!

9688. viesis 18.janvāris 2002 13:00
0 0 Atbildēt

eh, parsmejos nepajokam. Moska vareja konkuret ar BMW dizeli?

9695. viesis 18.janvāris 2002 14:09
0 0 Atbildēt

Vienkārši ideālas mašīnas! Coupe gan būs neparasts, grūti būs pierast pie 4 durvīm, bet skats jau nu labais, redzēju internetā labās bildes.

9698. viesis 18.janvāris 2002 14:25
0 0 Atbildēt

Es vairakkart esmu lasijis, ka jaunajam S4 bus 4,2 l astotnieks. Vismaz AutoExpress tadu Cosworth preproduction jau ir testejis.

Bimmer: noperc kadu pareizrakstibas gramatinju.

9711. viesis 18.janvāris 2002 15:06
0 0 Atbildēt

Augšējais viesis- nu tad parādi, kur man kāda kļūdiņa, gramatiski tu man neko nepiesiesi! :E

Dažam labam- jā, šajā raxtā es tomēr to Audi pavilku uz zoba, redzu, ka jūs te klusējat par manu salīdzinājumu ar ZAZ 965A :), bet to M3 es gan tā vairāk uzsvēru, lai Audisti jūt, ka viņiem vēl jāpaaugas... :)

Jā, to TURBO es uzsvēru, jo apliecināju vēlvienreiz, ka bez TURBO tas Audi nemāk uztaisīt sporta vāģi :E Bet tad ko viņi tur lien BMW lauciņā konkurēt, lai skrienās ar citiem TURBO autiņiem, piemēram- Astra Coupe :)

Man pret TURBO ir personiskas pretenzijas, it sevišķi pret lietotām a/m ar turbo, par jaunām īpaši nesūdzos, bet Timorots Audi A8 testā to turbīnu riktīgi nod|r$a, vari iečekot to testu un sapratīsi, kāpēc... www.tv.lv

9740. viesis 18.janvāris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

iAuto taisa interesantu gajienus: publicee gabalus (ar gramatikas kljudam), kuru autors pec tam apdirsh lasitajus. Naviigi smalki, naviigi smalki...

Un gramatikas kljuudas ir, par stilu nemaz nerunajot.

9741. viesis 18.janvāris 2002 16:16
0 0 Atbildēt

Augšējais, piedodiet atvainojiet- NEJĒGA

Nu tad parādi man kaut vai vienu gramatisku kļūdu, PARĀDI!!! Tad es varēšu noteikt, kurā klasītē mācies :p Man tu ņifig nepiesiesi, bet tevi vairāk kaitina tas, ka Audi tajā raxtā bija nolikts BMW ēnā. Nevienu es te nenod|r$u, bet gan nokritizēju, piemēram, tevi!

Gaidu, kad tu man tās gramatiskās kļūdas parādīsi... :p Drīzāk tev skauž, ka nevari nevienu atrast (atšķirībā no citiem raxtiem) :p

9748. viesis 18.janvāris 2002 16:22
0 0 Atbildēt

to: iAuto, ko juus domajat par augshejo komentaru? Vai tas buutu ok?

9749. viesis 18.janvāris 2002 16:24
0 0 Atbildēt

Es joprojām gaidu, kad tu man tās kļūdas parādīsi, jo citādāk tu te esi vienīgais !@#$% :E

9752. viesis 18.janvāris 2002 16:33
0 0 Atbildēt

To BIMMER:

Es jau nu nedomaaju, ka Audi ir jaaaug liidz M3. Un tu jau nu nebuusi noteiceejs, kas ar ko konkuree. Uz pasaules ir daudz gudraaku cilveeku par tevi, kas arii nosaka, ka Audi patiesam konkuree ar BMW.Varbuut taapeec arii tu rausties, ka Audi tiesaam ar savu TURBO konkuree ar BMW. Paskaidro luudzu, kaapeec bez TURBO nav riktiigs sporta vaagis? Vai Subaru Impreza, Ford Cosworth.... Pasaules rallijaa nav sporta auto? Vai tad tiem nav turbiinu? Padomaa ko runaa !! Un tu veel joprojaam neizskaidroji, kaapeec TURBO motori ir sliktaaki par atmosfeeriskajiem, meetaajies tikai ar vispaarinaataam fraazeem.

Kaadas tev var buut personiigas pretenzijas pret turbo? Cik km tu ar taadaam masiinaam esi nobraukaajis? 10-20 varbuut labaakajaa gadiijumaa.

Un ko tu domaa Timrots ir baigais specoks? Un vispaar paraadi man kaut vienu A8 ar turbiinu!!! Pat S8 ir tas pats atmosfeeriskais 4.2 motors ar 360 Zs.

9758. viesis 18.janvāris 2002 16:48
0 0 Atbildēt

Es zinu, ka pēc Audi pārstāvju izteicieniem, viņi tēmē uz M3 konkurēšanu, bet padomā pats- Turbo un atmosfēriskie ir pilnīgi atšķirīgas lietas, arī šo auto dinamiskie rādītāji ir atšķirīgi, es jau minēju vienu izteicienu par turbīnām: "Kāpēc kauties ar dūrēm, ja var nobeigt ar beisbola vāli?" Redz, lielāka māka ir uztaisīt atmosfērisko dzinēju, lai tas būtu labs, bet ja inženieri redz, ka tur nekas prātīgs nesanāks, tad piemočī turbīnu un caurums būs aizlāpīts... Es jau turbo nenolīdzinu līdz ar zemi, bet gan vērtēju daudz zemāk par atmosfēriskajiem, jo labu atmosfērisko uztaisīt ir jāmāk! Paskaties Engine Awards of Year 2001 tur tu neredzēsi NEVIENU benzīna turbomotoru, es vēlreiz saku- NEVIENU!!! Varbūt tagad tev ir skaidrs? Vienīgais VW koncerna motors kas bija nominēts daudzmaz augstu bija 1,4, arī viens no dīzeļiem, bet tas arī viss... Parādi kaut vienu leģendāru sporta auto ar turbīnu... (izņemot protams BMW 2002ti, kas bija SENSĀCIJA!, ja nemaldos, pirmais auto ar benzīna turbomotoru). Paskaties, kāds liktenis ir benzīndzinējiem ar turbomotoriem, to resurs ir ļoti mazs, nezinu daudz tādus auto ar nobraukumu virs 250000km, kuriem turbīna nebūtu kaut reizi nočakarējusies, kur nu vēl autiņam ar lielu motoru, kurš tiek nežēlīgi expluatēts!

Es nenolīdzinu Audi no zemes tādēļ, ka tiem būtu turbo vai bi-turbo,bet es to nevērtēju tik augstu kā atmosfēriskos. Atmosfēriskie ir daudz dinamiskāki (vienmērīgāki) savās gaitas un uzrāviena īpašībās.

Par to A8 testu.. tas bija dīzelis, turbo dīzelis... Tavas domas par Timrotu ir tavas domas, manas domas par Audi un turbīnām ir manas domas...

Galu galā es šo raxtu arī varēju nepublicēt, jo esmu BMW klana pārstāvis, bet mani šis raxts nebaida, jo Auģukam čista vēl jāaug.. Vēl neviens Audists nav uzcepis raxtu par BMW, jo viņš bīstās BMW rulzības :p

Labi, pietiks, redzu, ka tev pie gramatikas manā raxtā nav kur piesieties :p

9766. viesis 18.janvāris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

diez vai iAuto būtu jānodarbojas ar iesūtīto rakstu kļūdu labošanu...

9774. viesis 18.janvāris 2002 18:17
0 0 Atbildēt

izskaidro man turbiinas darbiibas principu un atm. dzineeja darbiibas principu Bimmer. Malacis jau tu esi, bet raadaas, ka neko nejeedz.

9776. viesis 18.janvāris 2002 18:52
0 0 Atbildēt

Jā, es arī īsti nesapratu to nostāju par to turbīnas sliktumu. Man liekas, katrs motora ražotājs cenšās uztaisīt jaudīgu dzinēju kurš ir:

1. ar mazu darba tilpumu - tādejādi ir mazāki nodokļi pārdodot, t.i. vieglāk pārdot.

2. ar mazu masu - jo vieglākas dzinējs, jo vienkāršāk izbalansēt mašīnu, t.i. nav jābīda dzinējs salonā un jābīda vadītājs prom no mašīnas centra (Dodge Viper).

3. kompakts - nav jātērē lieki līdzekļi izdomājot kā (piem. rindas 6-cilindrinieku) dabūt iekšā motortelpā.

4. ar lielu resursu.

Nu katrs ražotājs izvēlās savu veidu, kā šo visu sasniegt, IMHO turbīna ļoti labi atbilst visiem nosauktajiem punktiem. Protams, to sasniegt var arī bez turbīnas. Ar sarežģītām manipulācijām ar vārstiem, jaukiem datoriem, maināmiem ieplūdes kanāliem, smalki vadāmiem degvielas iežprices sistēmām.

Starp citu, BMW arī ir liela turbo vēsture, kaut vai atceroties Nelson Piquet 1983.g. Brabham BT52. Bimmer - Tu tad jau biji piedzimis un atceries to?

9805. viesis 20.janvāris 2002 16:12
0 0 Atbildēt

Lapsiņa- nu tad parādi man to gramatisko kļūdu :p

Pārējie- pret jauniem motoriem ar turbo es īpaši neiebilstu, jo tie galu galā ir jauni, bet lietots auto ar benzīndzinēju un turbīnu ir pēdējā lieta, ko var pirkt, jo paši zināt, ka nočakarējot turbīnu vietā var pirkt tikai jaunu, jo šrotā pirkta turbīnas lāpstiņa, kura tur mētājas atvilknē, kalpos labi ja pāris tūkstošus km, bet jauna turbīna paši zināt cik maksā...

Vienā no autožurnāliem pasen bija raxts turbo vs atmosfēriskie, pēc tā raxta es secināju, ka benzīns+turbo galīgi nav priekš manis, jo turbo mīnusi ir vairāk nekā atmosfēriskajam.

9831. viesis 21.janvāris 2002 10:17
0 0 Atbildēt

To BIMMER

Ko tu tagat gribi pateikt, ka visi Audi 200 iipasnieki ( ar turbo, ja nezini) tagat ir izmetusi baigo piki, jo visiem ir noklaajusaas turbiinas? Un kaapeec tu atkal vaavulo to ko nezini? Tu domaa, ka Audi inzenieri nemaacwwtu uztaisiit labu atmosferisko dzineeju? Vienkaarsi katra kompaanija iet savu celu, to , ko uzskata par pareizaaku, labaaku, izdeviigaaku. Un es nedomaaju, ka tu esi gudraaks par Audi vai BMW inzenieriem:))

Varbuut , ka turbo motori arii nefiguree starp nominaacijaa, bet tas nenoziimee, ka tie nav labi, vai sliktaaki par atmosfeeriskajiem. Cik vispaar ir dazaadu motoru un cik tiek nomineeti? Tad jau tie BMW motori, kas netika nomineeti, arii ir viduveeji, ne?

Tu raksti, ka labu atmosfeerisko ir jaamaak uztaisiit, bet vai tu domaa, ka labu turbo var uztaisiit pat nejeegas?

Tad tu nepateici, cik km esi nobraukaajis ar turbo masiinaam? Manupraat kautko var spriest, ja sis skaitlis ir liels, kad tu diendienaa esi ar to sastapies, nevis nobraucis paaris metrus.

Palasi Speciaalista viedokli, manupraat visai laba argumentaacija, lai man nebuutu jaatkaartojas.

9859. viesis 21.janvāris 2002 12:40
0 0 Atbildēt

jee smuka mashiiniite

9874. viesis 21.janvāris 2002 13:16
0 0 Atbildēt

tulkojot raxtus no AvtoRevu, der nočekot raxtību ;)

Wilhelm Karmann GmbH

tas tā, nav kā uzbrauciens - nekļūdās kas nedara.

9904. viesis 21.janvāris 2002 18:11
0 0 Atbildēt

To: Bimmer

GSA protams baigi atbalsta BMW, bet staadies prieksaa skatu, kad M5 tiek apriikots ar G-Power laadeetaaju

Kaa tev skiet par cik simtiem izaugs 340ZS?

Noteikti tas so auto nepasliktinaas + varees staadiit jaunus rekordus celaa Riiga--->Tallina, lidzsineejais ar visaam robezaam, naudas mainaam un Igaunu meitenu, pacelam ieguusanaam ir mazliet virs 2h! vmax cu cu zem 270km/h

YO GSA

9983. viesis 22.janvāris 2002 14:16
0 0 Atbildēt

Ok, bimmer

Gribi kaut vienu kļūdu. Še tev viena:

"Jau šī gada vasarā gaismu ieraudzīs Audi S4 ar 280 zirgaspēku jaudīgo V6 2,7 litru TURBOdzinēju"

Pievērs uzmanību vārdam "zirgaspēku"! :D

10033. viesis 22.janvāris 2002 20:45
0 0 Atbildēt

audi200 ir suuds

10036. viesis 22.janvāris 2002 23:51
0 0 Atbildēt

Viesim: viesis 2002-01-21 10:17:24

Tas ka turbomotori nomirst ātrāk ir fakts, un par to ka visi 200 Audi īpašnieki ir ielikuši jaunas turbīnas - nē, viņi vienkārši brauca ar beigtām turbīnām un jūtas labi :-).

Starp citu - man pie #$@# ko izlaiž Audi, BMW vai kāds cits ražotājs. Tad kad es šī līmeņa autiņu varēšu nopirkt, tad es arī skatīšos (nu tad, kad tagadējie biezie jau viņu kādus 12-15 gadus būs drāzuši). Un pieņemu, ka parējiem šeit esošajiem gurdīšiem arī.

10161. viesis 24.janvāris 2002 9:22
0 0 Atbildēt

To Charon

Nee, visi 200 Audi iipasnieki nebrauc ar salauztaam turbiinaam. Pats zinu paaris, kuriem viss ir ok un taapeec vini ir apmierinaati :))

Kad tu izaugsi liidz 15 gadus veciem Audi un BMW, tad arii piekaap :))

10331. viesis 27.janvāris 2002 21:15
0 0 Atbildēt

Baigi jokaini komentaari. Tjipa DELFI vai kas tml.

23414. viesis 16.maijs 2002 13:45
0 0 Atbildēt

Audi Coupe, ar 4 fasādēm! Esmu atradis sakarīgu pēcteci savai Coupe.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti