Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

(!) Vai mācību auto (ne)traucē pārējiem braucējiem? 165

 
9.novembris 2006 10:17

Šorīt raidījumā 900 sekundes tika aizskārta tēma par to, vai mācību automobiļi, kas "mācās" arī sastrēgumstundās, netraucē pārējiem satiksmes dalībniekiem?

Arī iAuto laiku pa laikam ienāk prātā doma ierosināt aizliegt vai kaut kā ierobežot "mācībnieku" kustību Rīgas stratēģiskākajās vietās sastrēgumstundu laikā. Ja jau mēs spējām aizliegt kravas auto kustību pār tiltiem no rītiem, tad domāju, ka līdzīgu lēmumu vajadzētu pieņemt arī attiecībā pret mācību automobiļiem.



Protams, visi instruktori un autoskolu vadītāji kliegs, ka citādi nevar iemācīties braukt reālos apstākļos. Tomēr pilnīgu neprašu ielaišana "piespiedu kārtā" Rīgas sastrēgumos, iespējams, nodara lielāku ļaunumu. Parastie vadītāji grib ātrāk nokļūt no viena pilsētas punkta līdz citam. Viņus neinteresē, ka kāds instruktors ir izdomājis kustības uzsākšanu un bremzēšanu sākt mācīt uzreiz reālos apstākļos. Dārgie instruktori - iemāciet saviem skolniekiem vispirms uzsākt braukt  (kur tas nevienam netraucē) un tikai tad lieciet viņiem to darīt sastrēgumu laikā!



Šodien 900 sekunžu iespaidā, braucot pa Pārdaugavu ap plkst 8, novēroju vairākas vietas, kur tieši mācībnieks bija radījis sastrēgumu. Piemēram, no Jelgavas ielas viens ilgi nevarēja izčammāties uz Vienības gatvi un aiz viņa jau bija sastājusies pamatīga rinda. Kāpēc mums jācieš dēļ tādiem, kas vēl nav iemācīti elementāri braukt?



Ko par to domājat jūs?

Mūsu ieteikums situācijas risināšanai: visām autoskolām vienoties par kādu konkrētu priekšpilsētas rajonu, kur nevienam netraucētu, un tur arī sastrēgumus un visas reālās situācijas varētu veidot paši mācībnieki. Lai viņi traucē tur paši sev!

iAuto
 
Visi komentāri
 
217191. viesis 9.novembris 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Nju lai jau maacaas mes taksh visi taa saakaam :) Un labaak lai iemaacaas pa propkaam braukt ka kaads var nospiest bremzi nekaa sanjemot vaakus pashmaaciibas celjaa :)

217195. viesis 9.novembris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

pat neņemot vērā tendenciozo bildi - uzskatu, ka mācībnieki netraucē braukšanu sastrēgumstundās

217196. viesis 9.novembris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Jautājums ir - vai tiešām viņš čammājās? Bieži ir tā, ka tiešām nevar izbraukt uz kādas galvenās ielas, īpaši uztaisīt kreiso pagriezienu, bet tie kas stāv aiz tevis reālo situāciju neredz un sāk taurēt... Arī ieraugot, ka pirmais rindā ir mācību auto, uzreiz jau ir viedoklis, ka viņš čammājas.

217197. viesis 9.novembris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

a ka lai citadi iemacas braukt???

217198. viesis 9.novembris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Instruktori, iespējms, arī grēko. Bet pat ideālā gadījumā mācībnieks būs tūļīgāks par pieredzējušu braucēju. Skaidrs, ka iesākumā kursants kādā klusā vietā apgūst kustības uzsākšanu. Taču, nokļūstot intensīvā satiksmē, rodas uztraukums, kā rezultātā pedāļi ķeras, stūre neklausa utt. Tas ir neizbēgami. Kā saka, nevar uzcept olu, nesasitot čaumalu. Es nevaru iedomāties praktisku veidu, kā sagatavot kursantu tā, lai viņš uzreiz 100% būtu gatavs braukšanai intensīvas satiksmes apstākļos.

217202. viesis 9.novembris 2006 10:29
0 0 Atbildēt

Tirsā šitos mācībniekus! Vot kapēc deļ šitiem ļoļikiem man katru rītu ir agrāk jāceļas un jābrauc uz skolu ātrāk??????? Iemācās braukt pa laukumu un tad tik uz ielas! Un apmācību veikt tikai no 10,00-16,00 un tad vakarā no 19,00-07,00 a to apnīk jau, un šitie ļoļiki provocē vismaz pārdaugavā pārkāpt noteikumus jo savādk nevar viņiem tikt garām!@!!!

217205. viesis 9.novembris 2006 10:32
1 0 Atbildēt

Es problēmu vairāk saskatu nevis "mācībniekos", bet instruktoros, kas sēž blakus jaunajam autovadītājam. Sēž tāds ērglis blakus vecā īstas imitācijas ādas jakā atgāzies krēslā, bieži vien pīpē... nu jopcik, kam tu sēdi blakus, ja tu jauno autovadītāju nevari iemācīt laicīgi rādīt pagriezienus, pamācīt, ka pa 3-šo joslu nav jābrauc, ja nemāki braukt utt utjp?!?! Esmu ievērojis arī dažas M mašīnas, kas joprojām brauc (velkas) ar vasaras ripuļiem.

217208. viesis 9.novembris 2006 10:34
0 0 Atbildēt

nu bet reāli besī tie instruktori, kuri aļauj saviem apmācamajiem vilkties pa ielām un bremzēt satiksmi. ok, saprotu jauniņo, kurš rausās veikt pagriešanos, apdzīšanu vai viņam nesanāk normāli uzsākt braukt. bet ja braucot taisni ir jāvelkās aiz tādiem ar otro ātrumu zem 40 km/h, tas izraisa...

217209. viesis 9.novembris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

217205 koments bija mans. Nebiju iereģistrējies

217210. viesis 9.novembris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

Mācībniekus vajag laist tikai tad, kad ir iemācīti uzsākt braukt un iekļauties satiksmes plūsmā nevis vilktires uz 30-40km/h. ša'di kadri ir novērojami ļoti aktīvi tieši Jelgavas centrā, un aiz šāda auto izveidojas tāāāāāāāda kollona

217211. viesis 9.novembris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

100% piekrītu ka sākumā jāiemāca normāli uzsākt braukt

Hennessy

217213. viesis 9.novembris 2006 10:37
0 0 Atbildēt

Sekojošas pārdomas:

I. Vārētu dalīt iesācēju kvalifikāciju sīkākos pakāpienos, kā:

1. _pilnīgi iesācēji_ - tādi, kurus uz ielas vēl nelaižam,

2. _ielai gatavs_ - drīxt braukt diennakc gaišajā laikā, off-peak stundās (smagos ierobežojām, pilotiem un kapteiņiem arī ir kvalifikācijas dalījums lidošanai diennakc gaišajā laikā vai kuģošanai redzamības attālumā no krasta :-) )

3. _exāmenam (braukšanai) gatavs_ - tāds, kuru bez liela riska var laist braukt sastrēgumā un/vai tumsā.

II. vai mūsu birokrātiskajā pieredzē šāda detalizēta pieeja neradīs papildus 'blakus ienākumu' gūšanas vēlmi instruktoriem - grūti spriest (cik zinu, jau pašlaik šie pamanās no apmācāmajiem nokāst ~2x vairāk, nekā auto skola ir oficiāli pateikusi), bet - procesa sakārtošana pati par sevi ir process. CSDD iekšienē pa šiem 10 gadiem daudz kas ir uzlabojies, vajadzētu arī šo sfēru sakārtot...

217214. viesis 9.novembris 2006 10:37
0 0 Atbildēt

Atceros, laiku, kad maciju sievai braukt un to M burtu no masinas nost nenemu ari kad pats braucu. Un tad parejo brauceju attieksme bija drausmiga. Tas gan bija kadu laiku atpakal un man bija radies prieksstats, ka kaut kas ir mainijies, bet laikam jau ne :(

217217. viesis 9.novembris 2006 10:39
0 0 Atbildēt

SuperZigis [?] 09.11.2006 10:34

man vinji netrauce un ja redzu, tad savlaicigi parkartojos, lai man nebutu jauztraucas par nez ko

Pamēģini pārkārtoties uz graudu ielas tā lai TEV viņi netraucEEEEE!

217219. viesis 9.novembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

217210. viesim: Bet kā gan var iemācīties "iekļauties satiksmes plūsmā", ja nebraukt tur, kur tā satiksmes plūsma ir? Algot "sparing-partnerus", kādas pārdesmit a/m, kas simulētu plūsmu? ;-) Baigi dārgi gan tāda apmācība izmaksātu.

217220. viesis 9.novembris 2006 10:41
0 0 Atbildēt

nu nez nez... ne jau maaciibnieki veido sastreegumus... un avaarijas izraisa pilniigi visi - gan maaciibieniki, gan "assi"....

jaa, teoreetiski maaciibniekam ir lielaaka iespeejamiiba sastraadaat kaadus suuuudus, bet vai taadeelj vinji kaa suga jaaizolee ??? vai tikai un vieniigi maaciibnieku deelj Riigaa ir korkji ????

jaa, dazhi (varbuut pat daudzi, liela dalja) maaciibnieki kustiibu atsevishkjos laika un telpas posmos padara leenaaku, bet no taa sastreegums nekljuust ne lielaaks, ne mazaaks... ja ir sastreegums, tad maaciibnieka neesamiiba tajaa neko neliidzees, sastreegums pats no sevis neizsuuskies :)

jaa, viennoziimiigi jaapiekriit ka maaciibnieku auto rada papildus spriedzi, bet vai taadeelj vinjiem aizliegt braukt ? tas man liekas ir lieki...

jaa, arii es dazhkaart piedziivoju nepatiikamus mirkljus, kad priekshaa "velkas" kaads maaciibnieks... bet... korkjis, kas ir 400m uz priekshu, no taa nebuuutu mazaaks, ja konkreets maaciibnieks tur nebuutu :D :D ok, labi, korkis buutu akkuraat pa 1 auto mazaaks :D :D un es korkjii staaveetu akkuraat 10 sekundes mazaak :D :D

jaa, gadaas pie sevis shad un tad nospljauties "******* ttak velcies aatraak" vai "aaaatkal tie "M"eeeistari..."... bet ja taa reaali padomaa - taas ir tikai mirklja emocijas... no taa ka maaciibnieku kustiiba buus aizliegta - sastreegumi nepazudiis... izzudiis tikai liekais stresinjsh, ko iisteniibaa mees pashi sev radam, chortojoties par neprashaam-maaciibniekiem....

jaa, ir taadi maaciibnieki kas izdara neadekvaatas riiciibas, bet tam nav nekaada sakara ne ar korkiem, ne ar citu vadiitaaju prioritaateem vai priveleegijaam...

vienkaarshi jaanjem veeraa - ja priekshaa brauc kaads kustonis ar M burtu uz jumta - esam iecietiigi, 3-x uzmaniigaaki un lieki nesvilinam savas nervu shuunas... korkji no taa mazaaki nepaliks :D

217221. viesis 9.novembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu raksta autoram, jo dzīvoju pārdaugavā Bauskas ielas rajonā un katru rītu saskaros ar šiem "MODRIEM"(turpmāk-M). Problēma tik tiešām ir tur, ka šiem jaunajiem censoņiem (ne jau visiem, bet lielai daļai) būtu jāapgūst pamatbraukšana uz laukuma, be tam jau nav laika instruktori domā, ka izgružot M uz ielas reālos apstākļos process paātrināsies. Bet kāpēc man ir jācieš no tā, ka dēļ kāda M krustojumā pie zaļā aizbrauc tikai 1!!!! mašīna, bet šis te "ĒRGLIS"=instruktors sēž apmierinātu seju un ņirgājas par pārējiem vadītājiem, kas no tā visa vienkārši "besijās". Personīgi es esmu saņēmis vidējā pirksta žestu no instruktora. Man jau liekas, ka šādi cilvēki nevar un nedrīkst mācīt citiem braukšanas prasmi, kultūru un ētiku. Runa protams nav par visiem instruktoriem un M, bet daudzi Pārdaugavas iemītnieki mani sapratīs un nenosodīs.

217222. viesis 9.novembris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Vel pēdojos padomju gados, kad mācījos braukt autoskolā, pilsētā pirmo mēnesi nemaz nelaida! Dzenāja pa placi, trenēja uzsākt kustību pret slīpumu, ja nekļūos 25 grādi, tādi pacēlumi pat ikdienā reti sastopami un tt! Toties izbraucot uz ielas jau vairs nebija jācakarējas pie krustojumiem. Tagad tik piķi taisa! Vaina tiešām ir instruktoros! Ja pavēro kā pie autoskolām tie paši savus autiņu sametuši krustu šķērsu, tad ko lai mācās jaunie "džigiti"!

217223. viesis 9.novembris 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Atminos tos laikus, kad es mācijos braukt - mūs no sākuma izdzenāja pa stadionu [tur kur tagad ir tehniskā apskate] un tikai pēc tam, kad bijām iemācījušies izbraukt figūras, uzbraukt kalniņā u.c ekstrēmas padarīšanas, palaida ielās. Diemžēl tagad laikam reti kurš instruktors no sākuma iemāca uzsākt braukt, pārslēgt ātrumus un pēc tam izdzen nabaga kursantu ielās. Kā rāda mana necilā pieredze - uzsākt braukt bez raustīšanās var iemācit 2-3 stundu laikā, bet tad šo stundu laikā arī ir jāveic start-stop manevri tukšā placī.

217226. viesis 9.novembris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

pie reizes var iemacities aizpildit saskanotos pazinojumus realos apstaklos :)

217227. viesis 9.novembris 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Sastrēgumos toč vajadzētu liegt braukt ar "M"

citreiz ir tādas beses tu cilvēks reāli kavē, svarīgu tikšanos un vēl tev pa priekšu mīcās "M" .... esmu par Aizliegumu

217237. viesis 9.novembris 2006 10:58
0 0 Atbildēt

JOO: iedomājies, tu mīcies pa sastrēgumu, reāli kavē, priekšā "M". Un tad - mācībnieku aptur inspektors!!!! Lai pārbaudītu dokumentus, protams (varbūt vienkārši instruktors brauc uz mājām, un paķēris draugu pa ceļam). Tava reakcija?

217238. viesis 9.novembris 2006 11:00
0 0 Atbildēt

domāju ka ierobežot neko nevajag, bet lai instruktori paši padomā un sastrēgumu laikā vienk paņem citu maršrutu

217239. viesis 9.novembris 2006 11:00
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi lielākā daļa mācību auto neiekļaujas plūsmā un pēc saviem novērojumiem tam ir divi pamat iemesli :

1.Kursants nav pietiekami sagatavots braukšanai intensīvā satiksmē.

2.CSDD prasības eksāmena laikā -neiebraukt krustojumā, ja tas ir aizņemts, nedod dievs mācibu mašīnas manevra dēļ kādam cittam tr.līdzeklim būs japiebremzē vai jāpārkārtojas uz citu joslu, u.c., kas ir rakstīts satiksmes noteikumos, bet ikdienā lielākā vadītāju daļa tos ignorē.

Pirms gada kārtoju C kategoriju un N-reizes salamājos ar instruktoru ,jo pēc manas pārliecības bieži kavējām satiksmi nerunājot par avārijas situāciju izraisīšanu, kad tā vietā lai pāatrinātos un iekļautos plūsmā tiek likts pa mēmajiam neiedziļinoties vai kāds ieliks pakaļā vai nē, jo tas kurš ieliks pats vainīgs neievēro distanci.

Starp citu tai pašā Varšavā mācībniekus nejūt satīksmē, bet redzēt redz.

217240. viesis 9.novembris 2006 11:00
0 0 Atbildēt

Bieži vien čammājas arī tādi kam jau ir savas tiesības un savs auto. Tā kā drīzāk es domāju ka ir jāpiespiež CP beidzot sākt realizēt dzīvē punktus par apzinātu satiksmes bremzēšanu. Citādi mūsu CP kontrolē tikai ātrumu pārkāpumus un "akcijas" pārkāpumus, bet daudzas lietas viņus absolūti neinteresē. Tai skaitā - nepareiza gaismas elementu izmantošana, virzienu rādītāju nelietošana, satiksmes bremzēšana, iebraukšana krustojumā ja nevar no tā izbraukt (sastrēgumu laikā tie kas paliek krustojuma vidū un tādējādi bloķē pārējā transporta kustību izraisot vēl lielākus sastrēgumus.).

217241. viesis 9.novembris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

> JOO

Un nākamreiz kad tu "reāli kavēsi svarīgu tikšanos" tev pa priekšu brauks dāma sarkanā mašīnā, un citreiz opaps vecā opelī, un tad vēl trolejbuss....

Visiem tiem vajag aizliegt braukt, lai tu viens kā ērglis varētu lidot uz savu svarīgo tikšanos!

217242. viesis 9.novembris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Visiem mācībniekiem, cerams, var noņemt "M" plafonu un piedalīties kopējā satiksmē

(protams paliek reklāma uz sāniem, bet jebkurā gadījumā Instruktors jau nebūs tas, kas taisīs kumēdiņus uz ceļiem)

217244. viesis 9.novembris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka macībniekiem vajag mācīties braukt reālajos aptākļos. Sastrēgumi pilsētā kopumā neveidojas mācībnieku dēļ.

Redaktors 9.novembris 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Mācībnieki tikai pastiprina sastrēgumus.

217247. viesis 9.novembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Man mācībnieki netraucē.

Neatbalstu aizliegumu.

217249. viesis 9.novembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

to: 217241. viesis 09.11.2006 11:02

daudzas daamītes brauc labāk pa džekiem, jo viņas ievēro distanci un nesanāk straujā bremzēžana un gāzēšana.... lielākie sastrēgumu veidotāji ir tie kas mīl spraukties iekšā, priekšā ....(parsvarā tie ir sabiedriskais transports, un atsaldētie džigiti), bet mācībnieks ir tas, kas reāli pieredzes trukuma dēļ var radīt bīstamu situāciju uz pieblīvētā ceļa....

217250. viesis 9.novembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Man katru dienu jaskatas ka pa priekšu velkas M... tos instruktorus vaig atšaut! kad es mācījos mani arī izdzina uz ielas uzreiz ... bet instruktors bļāva tik un bremzēja -pa ātru brauc!!! pie tiem pašiem 40km/h! viņi nevar noreaģēt kad tu mauc uz sešdesmit ...jo blondīnes pat n- gadus pēc tiesību iegūšanas nesaprot kā pareizi stūrēt! un kur nu vēl parkoties! tādēļ instruktori kurī un tur pamperus mašīnā :(

217253. viesis 9.novembris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

:) tiesi tādi "asi" kas dabujiši tiesības +/- 2 gadi atpakal ari rada avarijas situacijas. Kas es saku braukt (vienk.tiesibas bija jadabu), speciem-braucejiem M auto bija ka bullim sarkana lupata, ka dazis aci. !!! un pilnigi bez pamata:)! saprotu, ka vini tak nezinaja, ka varu ielikt 2setotos, jaatzits, ka biezi vien uzjautrinajos no sirds, bet briziem gribejas starp acim iebraukt ar duri. Ta ka miļie, elpojiet dziļi , tās pāris minutes neko nemainīs, bet trakosana ir bistama- var sanakt bums:) un nekadus tur sastregumus sie netaisa - nu labi varbut palaiz garam kadu izdevibu no krusta pa kreisi izbraukt, bet vai no ta pasaule apstasies griezties? Vai ta tik traki uz kapiem jasteidzas?

217254. viesis 9.novembris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka visi, kas stāv sastrēgumā, ieskaitot cien. Redaktoru, sastrēgumu "pastiprina".

217255. viesis 9.novembris 2006 11:17
0 0 Atbildēt

Mācībnieku ietekme uz sastrēgumiem ir paarāk minimāla, lai veidotu speciālas izmaiņas likumos.

217257. viesis 9.novembris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Tā kvatra ar būri iekšā labi izskatās. Nav gruti iedomaties, kā notika šis accident :)

217258. viesis 9.novembris 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Visiem kuriem kaut kas nepatiik iesaku piekopt veseligu dzives veidu un braukt ar velosipedu vai sabiedrisko transportu nav nekada stresa par korkiem, uz sabiedrisko transportu tas atttiecas gan tikai tad ja ir daudz laika.

217261. viesis 9.novembris 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Probleema ir instruktoros...

man dziivesbiedre paslaik maacaas, un no pastaastiem sapratu, ka instruktors ir vienkaarsi cuuka, sastreegumu laikaa pats nervozee, attieciigi sanervozeejot arii maacaamo...

Vins nav pastaastiijis, kuraa briidii sastreegumaa ir jaaliek aatrumaa, kaa jaaskataas caur masiinu logiem, kaa braukt vairaak pa joslas kreiso pusi lai redzeetu kas notiek, ka izspiestu sajuugu tureet ir vismaz nogurdinosi,ja ne nepareizi.

Un veel vinjiem ir nikjis peedeejaa briidii likt paarkaartoties joslaas uz nogriesanos.Un Riigas sastreegumos nepieradusam tas rada pamatiigu stressu...

217262. viesis 9.novembris 2006 11:24
0 0 Atbildēt

aplukojot bildes iznjemot pirmo izskatas ka ne jau sudus sataisijushi macibnieki bet gan tie kas nemak ieturet distanci!!! otrs man skiet ka macibniekti nemaz tik ljoti nevienam netrauce daudz vairk satixmi truace visadi idioti!!! kas lien ne tur kur vaig kam varbut citreiz ir gruti kadu alaist. varbut pectam kad aizliegs macibniekiem braukt sastregumu laika vaidzetu nostadit pie sienas un apšaut visus kam nepastav pieklajiba un citu autovaditajau respekteshana? ne es domaju lai macibnieki brauc padomajiet par to laiku kad pashi bijat macibnieki!!! protams tas kas ir garam tas atri aizmirstas!!!

217264. viesis 9.novembris 2006 11:27
0 0 Atbildēt

Ja ir sastrēgums - tāpat tu ātrāk nepabrauksi. Tas ka viens par priekšu čammājas- pa lielam ne ko nemaina. Ja nu kāds velkas pa priekšu - piemēram pa Graudu ielu, kur katra virzienā ir pa vienai joslai un apdzīt nevar - reāli vērtējot visā Graudu ielas garumā zudēsi augstākais 2 min. Nedomāju, ka tā ir baigā problēma. Tikpat labi var gadīties, ka pa priekšu brauc traktors ar šādu pat ātrumu.

Jabkurā gadījumā mācībnieks nebrauks veikli. Lai varētu sākt runāt par kaut cik veiklu braukšanu, cilvēkam pašam patstāvīgi gan pa pilsētu, gan par šoseju kopā jānobrauc vismas 10 000 km.

217265. viesis 9.novembris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Viesis:

Katru rītu braucu no Baložiem uz Salu tiltu, vakarā atrpakaļ. Mācībnieki ir ļoti dažādi - bet tādiem, kas nemāk uzsākt un vēl nejūt gabarītus, būtu jāmācās uz placīša. Principā mācībnieki man netraucē, garām tieku. Labākais laiks mācībām jau ir ziema un aktīva kustība.

217266. viesis 9.novembris 2006 11:30
0 0 Atbildēt

Pareizi pareizi, la mācībnieki brauc citur un traucē paši sev!

Lai sievietes brauc citur un traucē pašas sev!

Lai oopji un lauķi brauc citur un traucē paši sev!

Un lai to visu izkontrolētu jāievieš papildus "pa centru braucošo" uzlīme logā!

Citiem vārdiem- SVIESTS. :)

217267. viesis 9.novembris 2006 11:30
0 0 Atbildēt

nu ko var drst. tie kas tagad bljauj, ka maaciibnieki bremzee, pashiem vajag padomaat vai nav veerts ieveerot csn nevis vaaleet +20 un uz augshu.

217268. viesis 9.novembris 2006 11:31
0 0 Atbildēt

"Mūsu ieteikums situācijas risināšanai: visām autoskolām vienoties par kādu konkrētu priekšpilsētas rajonu, kur nevienam netraucētu, un tur arī sastrēgumus un visas reālās situācijas varētu veidot paši mācībnieki. Lai viņi traucē tur paši sev"

Oho, tagad uzcelsim mācību pilsētiņu, super ideja. :))) Tik jautājums - vai tur iegūtās tiesības derēs arī citur?

217269. viesis 9.novembris 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Visiem instruktoriem nav jaacies deel tiem muullam kas nelauj apmaacaamajam braukt aatraak taapeec ka vajag taupiit auto un degvielu. CSDD nav ieintereseeti kvalitatiivaa apmaaciibaa un taapeec viniem ir vienalga kas un kaa maaca. Ieteiktu no CSDD puses vismaz kaut kaadu kontroli par apmaaciisanas veidiem. Viniem tikkai interesee lai dokumenti buutu kaartiibaa.

212.93.97.132

Nokia6020/2.0 (04.50) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

217271. viesis 9.novembris 2006 11:33
0 0 Atbildēt

īauto, fūūū! skrien savā rallija kausā, nevis pa ielām!

Redaktors 9.novembris 2006 11:37
0 0 Atbildēt

Te kāreiz nav nekāda sakara ar skriešanu, bet gan otrādi - vilkšanos, bremzēšanu, kur nevajag, utt.

217273. viesis 9.novembris 2006 11:37
0 0 Atbildēt

Lai iemācās braukt pa poligonu un tad bāžas uz ielām.

217275. viesis 9.novembris 2006 11:44
0 1 Atbildēt

Daļeji piekrītu, ka mācībnieki traucē satiksmi, bet tikai daļēji!!! Tiešām nevajadzētu braukt dzīvā satiksmē ar cilvēku, kurš vēl nemāk normāli uzsākt braukt! Bet man uzrei rodas daži jautājumi uz kuriem atboldi nevaru rast!!!! 1.Pašlaik visā Rīgā ir sastrēgumi un praktiski visas dienas garumā. 2.Kuras būtu tās stratēgiskās vietas, kur nevajadzētu braukt???Katrs no jums norādīs citu un rezultātā braukt nevarēs nekur! 3. Vai maz ir vadītāju, kurus vispār neinteresē neviens uz ielas-parasti brauc ar bembjiem un dārgiem autiņiem un izceļas ar agresīvu braukšanu!!??4. Kurš grib teikt, ka pēdējā foto vainīgs ir mācībnieks????? 5. Kurā Rīgas rajonā nav sastrēgumu??? Un vai vispār kāds ir aizdomājies kāpēc mācībnieki lien tajos sastrēgumos???? Tāpēc ka cilvēkam ir jāpierod pie sastrēgumiem, pie tā ka kāds nepārtraukti var negaidīti izbraukt priekšā nedodot ceļu! Un vai jūs vispār ziniet normas pēc kādām tiek likts braukšanas eksāmens???? Tās ļoti krasi atšķiras no dzīves! Bet tās neizdomā autoskolas un instruktori!!! Bet protams būtu kolosāli ja mācībnieku uz ielām nebūtu redzami!!!! Tikai pēc tam, kad tiesības viņiem būtu kabatā, viņi pievienotos jūsu pulkam un tas būtu ļoti jautri(bēdīgi) , jo mācītos viņi no jauna tikai reālos apstākļos un bez papildus pedāļiem!!!!!!!!! Novēlu visiem jauku dienu!

217277. viesis 9.novembris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Redaktors&Co laikam piedzimuši ar vadītāja apliecībām zobos un Martina cienīgu braukšanas prasmi. Piekrītu tiem, kas uzskata, ka "M" nevienam īpaši netraucē. Katru dienu braucu no Pārdaugavas uz Berģiem un vakarā atpakaļ. Un visvairāk traucē tie "īstie asi un pseidorallisti", kas uzskata par pienākumu nogriezt ceļu, vai neloģiski apdzīt "M", nepadomājot, kādu haosu tas rada pārējiem. Ceļš ir domāts visiem. Ja kaut kas nepatī, elpo dziļi, ja nepāriet, tad ej kājām. Pietiekamio bieži var redzēt ielās automašīnas ar iauto pasākuma numuriem, kas izpilda apbrīnojami neadekvātus manevrus.

/Tusis/

217278. viesis 9.novembris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Vai ir kāda statistika par to cik blondīnes,un cik mācībnieku ir izraisījuši smagas avārijas?! Izklausās,ka daži jau ir piedzimuši ar stūri un CSN grāmatiņu rokās! Protams,ka visu izsaka prakse,bet es neatbalstu ''mocekļu'' braukšanu sastrēgumu laikos,jo reāli 40 minūšu braukšanas tehnikas iemaņu apgūšanas laiku,viņi 30 minūtes mīcās korķī!Un nostreso paši,un reāli neko neiegūst!

217279. viesis 9.novembris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Neloģiskās apdzīšanas tiek veiktas,jo visādi Tušu tusējas pa ceļiem,nevis brauc normālā režīmā.. Viņi urbina degunus,sūta īsziņas,kad ieslēdzas zaļais,skaita līdz 3 ,lai uzsāktu braukt...dēļ tādiem ar notiek tās apdzīšanas.

217281. viesis 9.novembris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Pirms gada pats ieguvu tiesības. Un pašlaik jau braucu pa Rīgu ar savu personīgo auto. Mācībniekiem pavisam cits braukšanas stils jāievēro, nekā pārējie to dara ikdienā. Kā jau te teica nedrīkst iebraukt krustojumā, ja izveidojies sastrēgums. Vēl kreisais pagrieziens jātaisa ideāli 90 grādu leņķī (tā teikt nedrīkst kaut nedaudz iebraukt pretējā joslā, citādi CSDD eks. soda punkti). Praktiski jāstājas pie visām gājēju pārejām (Bauskas ielā ir tādas divdomīgas pie pieturām. Nevar saprast īsti vai ies vai neies pāri). Pats Eks laikā nogriezos no Bauskas ielas uz citu (neatceros kadu. Satraukumā nenofiksēju) un tur vecis stā 1,5 metru attālumā no pārejas. Beigās izrādās inspektors saka tipa bija jāāpstājas moš vecis gribēja pāri iet(viņam iespējams esot bail no mašīnām).2 soda punkti.(nelietis, ne par ko ielika). Tādu laipošanu pa joslām arī var aizmirst (csdd noteikti nepatiks). Jā, uzbraucot uz apļa arī nedrīkst traucēt mašīnas, kas tur jau atrodas, tāpēc mācībnieki bieži vien kādu iespēju palaiž garām. Reālajā dzīvē jau var šerpāk kaut vai ar kaucošajiem līst uz apļa. Tas pats ir uzlienot uz galvenā ceļa - pa to braucošie auto nedrīkst ne piebremzēt, ne pārkārtoties tevis dēļ. Jā vēl ja kāds kretīnelis pīpina, tad tāds satraukums paradti rodas mācībniekam, ka varat gaidīt riktīgi neadekvātu rīcību no viņa. ja vēl uzpīpina eksāmena laikā, tad var teikt ka CSDD eksamens ir beidzis (tipa tiesību kandidats traucejis satiksmi). Vēl taisot kreiso pagriezienu, ja pretī nāk auto, mācoties dīkst izbraukt max 2 mašīnas. Reālajā dzīvē pat 5 izdara kreiso, nospļaujoties uz sarkano.

Tā kā tiesību iegūšanas procesam esmu pilnībā izgājis cauri, tad saprotu mācībniekus un MAN VIŅI NETRAUCĒ. Neizprotu tos kuri te visu sastrēgumu vainu grib uzvelt tiesību kandidātiem. Es tā uzskatu ka tikai "kompleksaini Kretīneļi", kuri paši nemāk braukt vai arī brauc agresīvi var nolamāt un nonievāt mācībnieku. Visi reiz ir mācījušies un tikai nevajag stāstīt mednieku stāstus, kā bija kad es mācījos (Cik labi es braucu, kad mācījos. No tēmas cik "kruts" es biju. Bet jūs te visi mācībnieki muļķi. Ar sastrēgumiem jāaprod, jo tie bija un būs un mācībnieki nav tie vainīgākie. Drīzāk vairāk vainīgi ir avāriju izraisītāji un rindā līdēji (pabrauc visiem garām un tad tik spiežas rindā)

Protams, tagad pavisam savādāk braucu satiksmē. Nav vairs tie ideālie 90 grādi. Arī citur ir atkāpes no tā kā mācījos, tikai tapēc, lai normāli iekļautos plūsmā. Neapšaubāmi, braucu droši. nevis trakoju pa ielām.

Saprotu, ka mans kometārs nepatiks Redaktoram, bet tāda ir dzīve.

217282. viesis 9.novembris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Ne vienu vien reizi esmu klusi lamājis šos mācībniekus, kuri jau tā grūti izbraucamās Rīgas stratēģiskos posmos traucē ne tikai satiksmi, bet rada avārijas situācijas un izraisa avārijas. Tik tiešām, apnikuši pat pāri galvai!

Autovadītājs

217283. viesis 9.novembris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka mācībnieki traucē, kā to var nemanīt. Šorīt labs piemērs - braucu pa O. Vācieša ielu un nogriezoz pa labi uz torņakalna ielu. O. Vācieša iela tukša, jau laicīgi ieslēdzu labi pagriezienu, bet uz torņakalna ielas stāv mācībnieks lai nogriestos pa kreisi un nezin ko gaida. Tā arī palika stāvot, lai gan pa to laiku varēja izbraukt vismaz 5-8 mašīnas. Tai pat laikā torņakalna iela pilna līdz pat baznīcai.

217285. viesis 9.novembris 2006 12:02
0 0 Atbildēt

217281. viesis = es rakstīju

217286. viesis 9.novembris 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Maaciibniekus vispaar nevajag. Aizliedzam autoskolas, jo tas palielinaas shoferu un mashiinu skaitu Riigas (arii citu pilseetu) ielaas, un radiis veel lielaakus sastreegumus.. :)

217287. viesis 9.novembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Nu kad es ieraugu Tukumaa shiis EMKAS tas vai nu ar steigu apdzenu vai braucu pa citu ielu savaadaak vilksies aiz vinjiem liidz vemshanai

217288. viesis 9.novembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Ja vidējais statistiskai braucējs (arī es) uzskaitītu visas tās kļūdas ko regulāri pielaiž braucot satiksmē, tad sen jau būtu bez tiesībām. Mācībnieki mācās braukt un mācās nolikt exāmenu - tātad ievērot VISUS CSN. CSDD inspektors viņu izdrāzīs par katru no tām kļūdām ko mēs "pieredzējušie" braucēji jau pieļaujam izbraucot no pagalma.

Tāpēc nevajag augstprātīgi apd.irst mācībniekus, kuri ievēro, ka nedrīkst iebraukt krustoumā, ja aiz tā ir korķis, kuri vienmēr palaiž gājējus, kuri ievēro trajektorijas un distances, utt.

Vienīgais uz ko mācībnieki grēko ir braukšanas ātrums. Bet ikviens "asais" braucējs ir tiesīgs apdzīt lēnāk braucošo. Un tas nav 20metrīgs ne smagais ne autobuss.

217290. viesis 9.novembris 2006 12:16
0 0 Atbildēt

Atbilde uz to visu ir viena - vai tad no visām citām Latvijas pilētām cilvēki arī brauc mācīties uz Rīgu kā izbraukt satrēgumus - protams, ka nē!! Tāpēc noteikti, mācību autiņiem pa Rīgu blandīties satrēgum stundās nevajadzētu, jo pieredze tā pat nāks ar laiku un nevis tikko pabeidzot autoskolu!! Aizliegums,tomēr dos vairāk plusu nekā mīnusu, noteikti!! :)

217291. viesis 9.novembris 2006 12:22
0 0 Atbildēt

To: deksters [?] 09.11.2006 11:52

Nu, nu... Man ļoti patika citāts S. Zasadas grāmatas: "Savā dzīvē neesmu saticis nevienu vīrieti, kurš neapgalvotu, ka ir labākais mīlētājs un labākais autobraucējs". Tādi "asi" kā deksters, arī taisa bardaku uz ielām, jo uzskata, ka viņiem jātiek, jāpaspēj ātrāk nekā pārējiem, no krustojuma jāaiziet ar kaucošajiem utt. Atkārtošos vēlreiz: ELPOJIET DZIĻI.

217292. viesis 9.novembris 2006 12:22
0 0 Atbildēt

'Vislabaak' brauc tie kas iepirkushi tiesiibas, taa kaa maciibnieki no shiem krietni atpaliek. Lai maacaas. Citreiz pashiem vajag uzmest aci, jo shis tas nez kapeec piemirstas, un nostrada bara instinkts.

217293. viesis 9.novembris 2006 12:27
0 0 Atbildēt

Nu tās divas pēdējās bildes ir tīri "pieredzējuso" autovadītāju vaina. Nav ko nesties.

Instruktoru gan vajadzētu audzināt.

Un mācībām jānotiek reālos apstākļos, protams, ne uzreiz.

217294. viesis 9.novembris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

Kas notiek, ja viens gudrinieks noplīst uz Čaka ielas pīķa stundā un atstāj savu mašīnu ielas vidū gaidīt evakuatoru? Rodas sastrēgums puspilsētas garumā..

Kas notiek, ja mācībnieks 5 minūtes gatavojas veikt pagriezienu? Aizmugurē izaug 5 minūšu gara "aste"..

Tā kā šajā ziņā mācībnieki ir tikpat kaitīgi kā tie, kas domā ar pakaļu un atstāj savu noplīsušo autiņu ielas vidū. Lai jau tie mācībnieki mācās. Bet lai to dara laikā un vietā, kad čammāšanās (kas mācību sākumā ir neizbēgama) nerada papildus sastrēgumus.

217295. viesis 9.novembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Nejau macekli ir vainigi, bet vinu instruktori!Vispar nevar saprast ko vini dara blakus.Kad maceklis brauc istruktors var mierigi uzpiest uz bremzem it ka vins nepaspes parbraukt krustojumus.Vai krustojuma sakuma izdoma pagriezties,pastav tad brauc uz priek6u. Vispar vajag sakuma tik gala ar instruktoriem, bet pec tam ar macekliem.

217296. viesis 9.novembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Tam, kas prot braukt, vienalga, pa kuru pilsētu tas jādara. Nav tā, ka noteikti jāmācās braukt tieši Rīgā (un sastēgumos), lai pēc tam pa to pašu Rīgu brauktu.

Tas skaidrs, ka jāmācās tur, kur būs jākārto braukšanas eksāmens, jo tā būs vieglāk. Lai tā ir Rīga vai cita vieta.

P.S. procentuāli man mācībnieki no kopējām satiksmes "bremzēm" aizņem noteikti mazāko daļu, tā, ka nav tik ļauni.

217297. viesis 9.novembris 2006 12:52
0 0 Atbildēt

šodien no rīta mani par šo tēmu biju aizdomājies... jo... bija korķi... kur papildus sasprindzinājumu radīja vairāki mācību auto... kuri spēja pat vismierīgākos braucējus "traumēt" ar savu... oi es noslāpu... prieks ka šo tēmu kāds ir sācis publiski apspriest!!!!

217298. viesis 9.novembris 2006 12:54
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka ūčebkas ir jāierobežo, jo piemēram uz salu tilta pēcpusdienās sastrēgumu laikā nemitīgi viņi izceļas. Mana reakcija parasti ir vienkārša: es NEKAD nekur nepalaižu mācību mašīnu, un vispār viņus nēadi nerespektēju, jo citādi vari kļūt par nejaušības upuri. Skarbi, bet savādāk nevar.

217299. viesis 9.novembris 2006 13:09
0 0 Atbildēt

217298. viesis ,

kā tev sastrēgumā uz salu tilta var traucēt mācību auto?

Tu domā, ka tu ātrāk tiktu uz priekšu garām citiem auto, ja priekšā nebūtu mācību auto?

Ja nepatītk - uz Salu tilta ir 3 josla. Varbrukt pa kādu citu

217301. viesis 9.novembris 2006 13:19
0 0 Atbildēt

sasham bija sakarīgs koments. ļoti sakarīgs.

Mācībniekiem ir JĀMĀCĀS braukt. ASIEM ir jāmācās iecietība un kultūra pret citiem braucējiem.

... un asi , lūdzu, pagriežoties laicīgi rādiet pagriezienus, lai aizmugurējie var pārkārtoties laicīgi nevis iesprūst aiz Jums, ##^#^. Un nav jābruc iekšā krustā, ja skaidri redzi, ka pari netiksi, *#*#*. Un pārkārtojoties, laicīgi, ieslēdziet pagriezienus, #&##^.

Tas šorīta 3 km bērnu vešanas uz dārziņu pasākums.

P.S. arī man iecietība noderētu :)

217302. viesis 9.novembris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

man domaat ka kaa gan citaadi vinju iemaaciisi brautk pilseetaa, ja ne laizhot vinjam tur avizinaaties..

protams pirmstam ir jaaiemaaca uzsaakt un bremzeet normaali..

varbuut korkii seedeet ar nau praata darbs.. kaada gan maaciishanaas sanaak ja no 1.5 h ko maaciibieks maksaa par braukshanas maaciishanos vinsh visu laiku noseezh uz vantinieka :D

karoch atbalstaami buutu ja maaciibniekus laistu ielaas ap 10-00 reizee ar smagajiem.. satiksme pietiekami dziiva, tomeer neviens nekur vairs neskruien...

217304. viesis 9.novembris 2006 13:32
0 0 Atbildēt

tad jau vajag ierobežot arī reklāmu vilcējus - tie tak pelna naudu uz pārējo laika rēķina.

217305. viesis 9.novembris 2006 13:32
0 0 Atbildēt

Kāpēc te daudz spriest. Piemērs Vācija, Dānija utt. No sākuma ir cilvēkam specializētos laukumos ar luksoforiem gājēju pārejām tiltiņiem, kur jāiemācās braukt, kad ir nolikts eksāmens šajā mācību pilsētiņā, tikai tad tiek izlaists jaunais mācībnieks uz koplietošanas ceļiem. Šajā mācību pilsētā brauc noteiktu stundu skaitu. UN TIKAI TAD MĀCĪBNIEKS NEAPDRAUD CITU SATKSMES DALIBNIEKU VESELĪBU UN DZĪVĪBU.

Mūsu valstī viss notiek caur d...,

217307. viesis 9.novembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Vai tikai autoram nav kaut kas galvā sakāpis? Man, varbūt, traucē visas Mazda6 automašīnas!

217311. viesis 9.novembris 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Tusis

Aizej un iever galvu durvīs vēlreiz. Es tā nebraucu,kā tu tur iztēlojies.Es braucu ar atlaistu roķeni,nevis kā tu.

217312. viesis 9.novembris 2006 13:55
0 0 Atbildēt

Neesmu kaut kaa izjutis probleemu ar maaciibnieku kustiibu, tad tikpat lielaa meera man kriit uz nerviem jebkursh cits autovadiitajs kas brauc/uzsaak leenak par mani. Sorry IMO raksts un retorika ir nevietaa. Un katra M avaarija jaaizskata atsevishkji bez "lincha tiesas".

217313. viesis 9.novembris 2006 13:56
0 0 Atbildēt

Protams, ka viņi traucē!!!!!!

Bet ir vēl daudzi tūkstoši autovadītāju, kas ir tikpat stulbi cik viņi un brauc tieši tikpat slikti, pat vispār nemāk braukt.

Līdz ar to ja pat tos mācībniekus dažus noņemtu tāpat tie tūkstoši nemākuļi paliek.

217314. viesis 9.novembris 2006 14:00
0 0 Atbildēt

Varbūt arī druski šie traucē, bet es uzskatu, ka lai mācās! Tie kas te auro un apsaukā mācībniekus (autoru ieskaitot), paši ir memļaki ar čurām galvā, kas tikko mammas pirktā šrotā ierausušies! Piekrītu ka uzkrīt uz nerva, bet dzīvē daudz kas kaitina un šī nu nav tā globālākā problēma. Braucu jau 15 gadus un mani kaut kā nav nokaitinājuši mācībnieki, bet gan tie pumpainie skolnieki, kas tikko tikuši pie tiesībām un tēlo ūberkūlos braucējus un tieši šo indivīdu dēļ cieš un iet bojā nevainīgi cilvēki!

217315. viesis 9.novembris 2006 14:00
0 0 Atbildēt

Lasu sho diskusiju un iedomajos par velvienu lietu par auto degvielas taupishanu un vispar vinju tehnisko stavokli ar kuram apmaca. kad macijos 99 gada instruktors bija super mashina smiekliga bet bija ok. bet skolas examena saskaros ar vienu problemu examena mashina neitralajā slāpa nost. man toreiz sķita ka nu varbut nav iemanju vai ka bet apdomajot tak saproti ka normali ta tam nevaig but. Un tagad esmu dzirdejis ljoti daudz variantus ka auto ar ko macas un auto ar ko liek examenus slapst brivgaita vienkarshi darbojoties. ari dīzeļi audi ar ko liek examenu!!! Ka lai maceklis normali brauc ja vinjam visu laiku jadoma par to ka tik nenoslapst auto?

217317. viesis 9.novembris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Maruta, ir tāds teiciens: plohomu tancoru jaici meshajut! Esmu pārliecināts, ka šie CSDD autiņi ir pilnīgā kārtībā!

217318. viesis 9.novembris 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Bet jefiņi satraukušies ne pa jokam :D

217319. viesis 9.novembris 2006 14:13
0 0 Atbildēt

SAF tas ir ljoti labs teiciens bet shoreiz tu esi iebraucis auzas!!!:)

Un vel par sho tecienu sliktam braucejam trauce macibnieki. tas butu ka neliela interpretacija tam teicienam tikai musdienu izpildijumā! :)

217321. viesis 9.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

dekster, vienīgais jefiņš kas šeit ir satraucies, esi tu. Ir tāda profesija kā psihologi, viņi uzklausīs tavu bēdu par traucējošajiem autovadītājiem uz ielām.

217322. viesis 9.novembris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

Maruta, var jau būt, bet neticas ka jaunas mašīnas slāpst brīvgaitā (CSDD tak jauni tie Audi?). Par moderno teiciena versiju, gan piekrītu! :)

217323. viesis 9.novembris 2006 14:18
0 0 Atbildēt

Un vel Saf ja shaubies par manam braukshanas prasmem es varu Tevi izvizinat!!!:)

217324. viesis 9.novembris 2006 14:20
0 0 Atbildēt

manuprāt, instruktori apzināti dzen mācībniekus sastrēgumos, lai varētu paši neko nedarīt, mācāmais neko daudz neiemācās, un tātad rezultātā vajag papildus stundas !!!

tas taču ir bizness !!!

ko gan cilvēks var iemācīties stāvot korķī ???

lai iet pastāv stāvlaukumā un imitē lēnu pavirzīšanos uz priekšu ik pēc 20 sek.

Satrēgumstundās būtu jāaizliedz braukt, lai instruktori nečakarē apmācāmos un citus autovadītājus.

Mashiic

217326. viesis 9.novembris 2006 14:20
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka lielākā daļa komentētāju mācību auto pēdējo reizi redzējuši, kad paši tajā sēdēja un no toreiz gūtās psihotraumas atkopties neizdodas joprojām:D

Teikt, ka M-i netraucē satiksmi ir tas pats, kas stāsīt, ka atpirkšanās no CP nav nekas slikts!

Diemžel problēma ir pašā CSDD atbalstītajā saknē, tobiš autoskolu biznesplānā - iespējami LĒTĀK iemācīt NOLKIT EKSĀMENU! Rezultātā cilvēks otro reizi mūžā atlaiž sajūga pedāli jau pie luksofora (pirmo - lai izbrauktu uz ielas). Satrēgums? Tā tak labākā vieta lai atstrādātu start-stop vingrinājumus!

Cik novērots, peldēt, piemēram, māca seklumā. Varbūt nav ko māžoties? Pāris stundas teorija un žvanks - no torņa baseinā iekšā! Kā nekā priekš kam ta mācās - lai peldētu tur, kur pāri galvai.

217327. viesis 9.novembris 2006 14:21
0 0 Atbildēt

slāpst slāpst jo ja padoma ka var noslapet dizeli pat ja nemaki uzsakt vinjam ir jaiet kautvai raustoties bet jaiet bet vinji slapst kad bteixim krustojuma griezies ieliec otra atruma un vinja cau nomirst pedejo reiz to dzirdeju no cilvekam kam bija japarliek tiesibas un vinjam pieredze tiri normala:)

217328. viesis 9.novembris 2006 14:22
0 0 Atbildēt

Maruta, es šaubos par slāpstošiem jauniem dīzeļiem, par Tavu braukšanas prasmi neesmu neko nezinu, tapēc nekomentēju.

217331. viesis 9.novembris 2006 14:29
0 0 Atbildēt

saf, aizskaara,ja? :D:D Pieskaitīji sevi pie jefiņiem?? :D:D Tātad pamatoti! Labs zēns! Smuki sēdi!

217333. viesis 9.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

Man ari liekas dumi ka tie auto slapst bet skiet ka vinjus nedaudz kautka pieregule vai HVZ ko vinji dara bet nu ir tads faktors!!! es nebiju domajis ka tagad jaunas mashinas slapst pashas no sevis bet skiet ka kads ir pielicis pirxtu:)

217338. viesis 9.novembris 2006 14:40
0 0 Atbildēt

Kaut poh tie maaciibnieku, vieniigi liikrochiem vinji vareetu trauceet, piemeers ar redaktora choma kvatru bildee :D

217340. viesis 9.novembris 2006 14:41
0 0 Atbildēt

Traucējošais iemesls varētu būt tas, ka B kategorijas braukšanas apmācībām ir paredzētas tikai 14 mācību stundas, katra 60 minūšu garumā. Kurš gribēs braukt un maksāt vairāk, ja ir tā noteikts. Bet braukt vairāk vaig pirmsapmācībā uz laukuma un beigās - intensīvas satiksmes apstākļos.

217341. viesis 9.novembris 2006 14:44
0 0 Atbildēt

Man bija doma, ka varētu viņus visus uz, piemēram, kādu Olaini aizsūtīt. Lai ta tur paši tiešām veido savus sastrēgumus :))

217343. viesis 9.novembris 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Instruktori arī gadās *******i, kas vēl liek bišķi piebremzēt un pačakarēt pārējos, lai aizmugurē besijās. Tas no audzēkņa teiktā.

217349. viesis 9.novembris 2006 15:00
0 0 Atbildēt

Kad gandrīz pirms 10gadiem pats liku B kategoriju - instruktora galvenais teiciens bija: "GAZ! Gaz DAVAIJ!".

Uz ielas ir pietiekami daudz "bremzējošu" vadītāju lai pāris mācību mašīnas TIK ļoti kopēju situāciju nesarežģītu, jā ir grūti Pārdaugavā ap 17-18:00 vakaros, bet neba jau mācību mašīnas ir vienīgās uz ielām.

217366. viesis 9.novembris 2006 15:39
0 0 Atbildēt

aizliegsim pensionaariem peec 18:00 iet uz veikali baltmaizi pirkt, jo vinji paaraak ilgi santiimus grabina pie kases!

217374. viesis 9.novembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

nu nesen pats liku eksi, nu autiņš neslāpa, bij ok(audi). Par instruktoriem gan piekrīu ka vajag audzināt. Bet mācībniekus vajag laist uz ielām noteikti, ierobežojumiem nepiekrītu!!!!!!

217378. viesis 9.novembris 2006 16:07
0 0 Atbildēt

100% piekrītu. Uz ielas NAV jāmācās uzsākt braukt un braukt uz 30km/h.Priekš tā ir lidlauki u.c.

Nekad neesmu kautrējies viņu(instruktoru) virzienā,pie nevajadzīgas muļļāšanās, lietot skaņu signālu,ko iesaku visiem:)

217380. viesis 9.novembris 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Penzhas pie kaseem toch ir jaaaizliedz. Veel vairaak pasaakums ievelkas tad, ja penzha panjemtaa maiziite vai tomaats maksaa 2 santiimus vairaak nekaa vinjsh bija ieprieksh iedomaajies. Tad santiimus atkal saak grabinaat pa jaunu.

Arii pilno ratu brauceejus jaaaizliedz vai vismaz jaaliek staaveet vienaa rindaa. :) Lai tad pashi arii taisa savu propku. :D

217381. viesis 9.novembris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

Maruttai taisnība! Instruktori pieregulē tā, ka dīzelis brīvgaitā slāpst nost. Ko jūs te maļat vienu un to pašu! Pabrauciet ar viņu auto paši, tad mainīsiet domas! Kad daži večukiņi lika tiesības, tad satiksmes vispār nebija nekādas :) Tie pareizie-senie braucēji paši izraisa vairāk avāriju nekā macībnieki... ;)

217385. viesis 9.novembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

Visur, īpaši Rīgas centrā jāuzstāda zīmes "Minimālā ātruma ierobežojums", teiksim 70 vai 90. Tas atrisinās visas problēmas.

217389. viesis 9.novembris 2006 16:31
0 0 Atbildēt

Ir gan tauta - man iznak katru ritu braukt cauri to M apsesto rajonu uz darbu un secinajumi sekojosi - ja man tos studentus neizdodas apdzit (preteja plusma ir intensiva) noklusanas laiks pieaug 3x. Absolutos cipars tas protams ir tikai 10 min., bet uz kopejo plusmu Pardaugava vini atstaj graujosu iespaidu. Secinajums - tie Mudzi (M nozime Mudzis) macas braukt uz mana laika un naudas (degvielas) rekina. Nezinu ka citi, bet es neesmu viniem sadu atlauju devis. Un mani neinterese ka vini iemacisies braukt. Vienkarsi lai vacas prom.

217391. viesis 9.novembris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Neviens jau nevēlas aizliegt braukt mācībniekiem pa ielām! Vajag aizliegt braukt pa ielām no rītiem (8.00-10.00) un vakaros (17.00-20.00). Pārējāl laikā uz ceļa brauc tad kad ir iemācījušies izkustināt mašinu!

217394. viesis 9.novembris 2006 17:03
0 0 Atbildēt

Jaunos auto nevar nemaz tik viegli noslāpēt!!!!! Un apskati mācībnieki arī iet 2 reizes gadā! Bet ja autiņam ar 2 litru motoru pie ātruma 5 km stundā atlaiž sajūgu, tad tas tiešām noslāps!!!

217395. viesis 9.novembris 2006 17:03
0 0 Atbildēt

Es pilnībā piekrīru rakstam! Nevar braukt uz ielas, ka nemāki uzsākt braukt vai nobremzēt normāli. Vobšem ir jāiemācās kontrolēt auto un tad jābrauc ielās!

217397. viesis 9.novembris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka tie kas lika(mācījās) pirms 30gadiem uzreiz visu mācēja. Lidlaukā nav tas,jāpierod pie plūsmas un visām citām situācijām, tapēc nevajag nekādus ailiegumus mācībniekiem.

217398. viesis 9.novembris 2006 17:24
0 0 Atbildēt

Atvainojiet, nevajag aizliegumus:))

217401. viesis 9.novembris 2006 17:51
0 0 Atbildēt

ha ha ha, kolosāls priekšlikums! :D

lai mācībnieki paši taisa savu baru kaut kur nomalē un tusējas un mācās braukt! :D

217403. viesis 9.novembris 2006 18:36
0 0 Atbildēt

Jaa, "Gjeniaals priekslikums"! Tagad vismaz var redzet "M", kas briidina paareejos shoferus. Toties ja aizliegtu "M" braukt pa sastreegumiem, tad sastreegumos paraadiitos "sterilos apstaakljos" tiesiibas nokaartojushie soferi, kurus vairs nevareetu atpaziit peec "M", bet kuri suudus taisiitu tieshi taapat!

Un taapeec vien, ka dazsh labs, ehmmm .. vaardaa nesauksim ar pirkstu neraadiisim :D ... ir ielicis pakaljaa maaciibniekam vel nenoziimee, ka vinji nevar braukt pa pilseetu.

217407. viesis 9.novembris 2006 19:01
0 0 Atbildēt

Nevajag dažu eksemplāru dēļ ciest visiem M.Paši tak reiz bijām viņu vietās.Vai tas jau aizmirsies???????

Kad es mācījos man ar vispirms laida braukt pa ielām,un tad tik uz plača.Un ja godīgi,uzskatu ka tas ir nepareizi.Jo instruktoram tak vajadzētu pārliecināties par to ko sagaidīt no sava audzēkņa.Tāds M izraisa nevajadzīgas emocijas gan sev,gan citiem satiksmes dalībniekiem.Manuprāt ar pretenzijām vērsties vajadzētu pret pašiem instruktoriem,ja ielās izlaiž galīgu iesācēju.

Un pērējiem šoferīšiem jābūt iecietīgākiem pret M ,viņiem lieks stress nau vajadzīgs.Ja instr. savus audzēkņus ielās laidīs jau iepriekš sagatavotus,un citi satiksmes dalībnieki būs iecietīgi,tad viss būs ok.

217409. viesis 9.novembris 2006 19:10
0 0 Atbildēt

Marutta [?] 09.11.2006 14:21

slāpst slāpst jo ja padoma ka var noslapet dizeli pat ja nemaki uzsakt vinjam ir jaiet kautvai raustoties bet jaiet bet vinji slapst kad bteixim krustojuma griezies ieliec otra atruma un vinja cau nomirst pedejo reiz to dzirdeju no cilvekam kam bija japarliek tiesibas un vinjam pieredze tiri normala

Beidziet rakstīt tos stulbumus. Tie A3 Sportback visi ir 2005.gada, kam neko "pieregulēt" nevar. Ja apgriezieni nokrīt līdz 600, motora vadības bloks pats noslāpē mašīnu, lai tas idiņš, kas brauc, nesačakarē "kaut vai raustoties" gabalos dubultmasas spararatu un tad nebļaun "Audi sūūūc".

Pašam arī tāds auto ir slāpis, pats tāds idiņš esu, bet man gan neviens aizmugurē nav ielicis un pat pīpinājis nē, jo, atšķirībā no tiem M, es protu auto atkal arī iedarbināt, kaut vai vēl nebiju pie tā pieradis.

217410. viesis 9.novembris 2006 19:12
0 0 Atbildēt

2. un 3. bilde jau nu točna izskatās pēc līkajām kājām. Cik nav redzēts, ka M burts stājas pie mirgojoša zaļā vai gājēju pārejas un aizmugurē braucošais iet uz apdzīšanu! Respikt!

217411. viesis 9.novembris 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Netraucē!

Typer

217420. viesis 9.novembris 2006 20:17
0 0 Atbildēt

RESPECT pret cilvekiem,kuri macas legali braukt!!!!!!! Ko jus piesienaties citu kljudam,katram,kuram ir tiesibas,vajdzetu to labi saprast! Kur nu vel labak iemacities braukt,ja ne uz reala celja,realas dzives situacijas! Katrs no mums pieljauj un pielaus kljudas.........Dazkart tie$i ir labak jabrinas par tiem,kuriem itka ir tiesibas!!!!!!!

217424. viesis 9.novembris 2006 20:45
0 0 Atbildēt

Pats tikai pirms pusotra mēneša dabūju tiesības. Arī biju eMka, arī traucēju citiem, taču es izpildīju visas CSDD prasības. Ko es varu pateikt tādiem mūdžiem, kas mani apdzina pa pretējā virziena tramvaja sliedēm? Kad ieraudzīju ko tādu, paprasīju instruktoram, vai tiešām tik lēni braucu. Spidormetrs rādīja 52km/h. Tas laikam pēc "kruto braucēju" domām ir gliemežu ātrums. Cik reizes neesmu uz ceļa saskāries ar situācijām, kad mani vienkārši ignorēja, iegrieza priekšā, nedeva ceļu un visādi ņirgājās. Ko es darīju? Allaž palaidu gājējus, biju pieklājīgs, braucu droši, nedaudz pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu par 5-7km/h. Pēc tam jūs vēl apvainojat eMkas, ka tās jums - nepārspējāmi braucēji - traucē braukt?! Es piekrītu, ka dažreiz es minstrinājos, neuzdrošinājos griezt pa kreisi, nezināju, kā rīkoties nestandarta situācijās. Protams. Taču es vienmēr cienīju citus, vienmēr braucu pa malējo joslu un nekad nevienu apzināti nebremzēju. Tā kā pietaupiet savas frāzes par "stulbajām eMkām" pie sevis. Paši kādreiz tādi bijāt.

217427. viesis 9.novembris 2006 20:56
0 0 Atbildēt

Man savukaart radaas shaadas paardomas - Instruktoriem par katru braukshanas stundu tiek makstaats kaaposts-pieljauju domu ka dazhaadaas skolaas sisteema ir atshkjiriiga...Un kas tad notiek ?

Piikja stundaa shaads maaciibnieks paarrauc paari vanshu tiltam uz vienu pusi paari, peec tam pa salinieku atpakalj un viss- stunda pagaajusi, vai pat vairaak...Cilveeks jau neko daudz miicoties korkjii nevar iemaaciities...kaa vien to slikto uz ko mudina "atsaldeetie" sliktais kaa zinaams atri pieliip...Kaartiigi un akuraati tuseet korkjii ir daudz gruutaak nekaa izdariit kaut ko ekstreemu...Taa kaa padomaat te ir par ko....Es balsoju pret..

217429. viesis 9.novembris 2006 21:11
0 0 Atbildēt

Vienreiz braucu pa briiviibas ielu prieksaa briivs korka nav bet nee vienai blondiinei jaavelkas uz 20KM/H :-x

Vai tiešām bailes aatraak barukt??? Kur probleema. Biju baigi nikns iesleedzu taalos ugunus un nonstopaa taureeju tad si peec laika aizvaacaas no ielas prom. Nu izved tadi no pacietiibas iipasi ja kaut kur jaasteidzas.

Pats arii pirms 2 gadi liku tiesibas un maaciijos braukt, jaa tur kur bija jaauzgriezas uz galvenaa cela drosi vien gaidiiju ilgaak kaa vajadzeetu bet tikai deel stingarajiem noteikumiem lai noliktu eksaamenu. Jo vienreiz kad taa aatraak izbraucu uz galvenaa cela (Nevienam netrauceejot) instruktors pateica ka eksaamenaa buutu bijusi 10 punkti. Nu un taapeec arii citreiz ilgaak staaveeju krustojumaa. Bet nekad nevilkos uz 20 tur kur var barukt uz 50. Tur jau taa lieta ka tiem kas maacaas ir bailes pirmkart no taa ka var lieku punktu dabuut un otrkaart bailes no intensiivaas satiksmes. Tad kad pats saaku braukt tad pof gaaze griidaa un brauc. :-D

217433. viesis 9.novembris 2006 22:15
0 0 Atbildēt

Redaktors vareetu raadiit piemeeru kaa samazinaat sastreegumus un doties uz darbu ar velosipeedu. Nebuus jaaseez sastreegumos un varbuut radiisies doma kaadam sakariigam rakstam par nopietnu teemu. Tas pats attiecinaams uz 900 sekunzu veidotaajiem. /

212.93.97.132

Nokia6020/2.0 (04.50) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

217434. viesis 9.novembris 2006 22:32
0 0 Atbildēt

Varu teikt tikai to, ka mani tie mācībnieki nu absolūti netraucē. Katru dienu vismaz 2x braucu caur pārdaugavu, protams, ka laicīgi cenšos pārkārtoties un visādi no viņiem uzmanīties, tomēr reālas avārijas situācijas man ir radušās nevis mācībnieku, bet tieši ašo braucēju dēļ. Tas, ka viņi paši ir izvēlējušies mīcīties pa sastrēgumiem - nu domāju, ka tā ir viņu pašu problēma, ja grib maksāt un mīcīties, tad lai tik maksā. Protams, ka neko daudz tā iemācīties nevar, paši vainīgi, lai sarunā citu braukšanas laiku. Instuktoram jau arī droši vien ka po, ka tik naudu maksā.

Tā kā reāli šī zivs iniciatīva nāks par labu tikai pašiem mācībniekiem, jo neļaus instuktoriem no viņiem kāst naudu par neko, t.i. mīcīšanos satrēgumos.

217436. viesis 9.novembris 2006 23:32
0 0 Atbildēt

Pareizi piekriitu 100% baigais tolks stumdiities stundu korkii un izteereet 10 LS

217437. viesis 9.novembris 2006 23:37
0 0 Atbildēt

Neviens instruktors neļauj braukt pa sastrēgumu kursantam, kurš nav iemācījies uzsākt kustību, vienkārši iesācēji nav tik veikli un tiem ašajiem taurētājiem vajadzētu paņemt kādu braukšanas stundu pašiem!!!

Ir situācijas, kad tāds ašais taurē un mēģina norgiezt ceļu kursantam, tie nu gan jūtās diži, bet kad instruktors pārņem vadību un apturot tam priekšā auto, nu tad visas durvis ciet un skats kaut kur labajā sānu stilā!!!

217438. viesis 9.novembris 2006 23:38
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu viesim # 217424 un arī citiem "M" atbalstītājiem!

Arī pats šogad noliku tiesības, un varu apgalvot, ka viens no galvenajiem punktiem, ko no manis prasīja instruktors, bija iekļauties satiksmē. Protams +10 vai vairāk parastā situācijā gan netika atbalstīts. Taču vēl joprojām atceros kā instruktors vienmēr apgalvoja: "Pārkārtojoties dod gāzi!". Citiem vārdiem, apgalvojums, ka M ārkārtīgi traucē satixmi, ir maigi izsakoties, izdomāts ;) Dadz lielākus sastrēgumus veido džigiti, kas vienmēr un visur grib nokļūt pirmie, nerēķinoties ne ar ko, gan arī sēnes, kas nejēdz braukt, lai gan apliecība jau pasen kabatā.

Patiesībā mani visvairāk no pacietības izved garmošku trolejbuss, kas pašā pīķa stundā slinki izlien no Stabu ielas, bik pagriež uz Marijas ielu, un paliek stāvam uz minūtēm 5, nobloķējot satixmi visos virzienos!!! >:I Un tas, lūk, ir profesionāls vadītājs, kas katru dienu piedalās satiksmē!!! Tad varbūt šitiem mudakiem arī vajag izveidot savu rezervātu, kur viņi mierīgi cits citam var krist uz nerva?

217441. viesis 9.novembris 2006 23:58
0 0 Atbildēt

Vajag arī patīt dažus gadus atpakaļ ka paši sēdējāt tādos pašos aparātos

217442. viesis 10.novembris 2006 0:11
0 0 Atbildēt

Tad jau trolejbusu vadītājie arī jāliedz braukt sastrēguma stundās, tie no Gogoļa ielass pirmās joslas krustojumā pārkārtojas pāri divām joslām lai nogrieztos uz Merķeļa ielu, nogriežot ceļu tiemm kas brauc paotro joslu un līdz ar to veido sastrēgumu!!!

217447. viesis 10.novembris 2006 4:03
0 0 Atbildēt

Tie 2 sarkanie vāģi. Dikti gribētos, lai būtu tā, kā izskatās.. Ka tās būtu to debīlo mācekļu (maucekļu) asinis.. Nu nedrīxt dot bērniem tiesības.. Palasiet ziņas kaut vai iekš iauto.lv .((

Un!! Bābām vispār nedot iespēju!!

217459. viesis 10.novembris 2006 8:57
0 0 Atbildēt

Neviens jau nepiedzimst ar stūri rokās! Kaut kur tak ir jāmācas braukt. Ir arī tādi instruktori kas rada situācijas, kad kursants vienkārši nevar izbraukt. Ja instruktors pietur sajūgu tajā brīdī, kad kursants taisās uzsākt kustību, viņš vispirms apjūk jo nesaprot kas par lietu, bet instruktors palaiž sajūgu vaļā unmašīna loģiski noslāpst. Tad kurš šeit ir vainīgs? Viegli jau kritizēt tos kas mācās, bet paskatieties kā brauc tie kuriem ir zināms braukšanas stāžš!!!

217462. viesis 10.novembris 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Tad kad macijos un pirmoreiz man bija jabrauc pa rigu nja tikko izgriezos no stacijas laukuma tur kur tagad stav takshi un braucu un kautkads ******* ieraudzija M zimi kautko noveidoja. Un tad instruktors forshi pateica "da nenjem shitos galva ta ir ipasha tauta vinjiem ieraugot M burtu veidojas kas lidzigs orgasmam" :D

217466. viesis 10.novembris 2006 9:44
0 0 Atbildēt

pac peedeejaa rindkopa baigi labi uzrakstiita :D

217471. viesis 10.novembris 2006 10:03
0 0 Atbildēt

mani tracina tas, ka viiriesi raksta, ka blondiines nemaakot braukt un satiksmee vainojami "M"! A Juus visi viirieshi maakT VISU un pareizi!! Man gribas nolamaaties - paskatieties statistiku, kas vairaak veic avaarijas. No tiem nieka procentiem avaariju, kuras veic sievietes varat arii izpeetiit matu kraasas. Es neesmu blondiine, bet mani dazhkaart saak tracinaat sievieshu diskrimineeshana pie stuures, gluzhi taapat kaa JUMS maaciibnieki!! Man pret vinjiem nekaa nav. Cik man ir gadiijies, daudzi "M" mani u.c. ir palaidusi, kad veic kkaadu pagriezienu, jo vinjiem maaca buut zoliidiem uz celja. Pashi vien esat vainiigi, ja baigi steidzaties un izraisat avaarijas, kaameer raxtat saskanotos "M" tik pat zoliidi pamauc garaam Jums! Kur Tev, sasodiits, ir probleema 15 min aatraak izbraukt no maajaam "uz svariigo tikshanos"??? Man arii ir daudz svariigas tikshanaas, tikai es izplaanoju to kaa man sanaaks aizbraukt.

217482. viesis 10.novembris 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Joprojām redzams,kāpēc veidojas korķi. Visi lielie bremzes ar putām uz lūpām aizstāv mācībnieku tūļāšanos. Paši ar tā brauc,nav ko brīnīties par sastrēgumiem,ja puse brauc kā šeit stāsta,ka tas ir pareizi.

217484. viesis 10.novembris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

macibnieki netrauce, jo tie vismaz kust. Mistkasu izvedeji gan trauce. Viena viesu laiku rada sastregumus Tallinas iela. Vai viniem tiesam jastav uz ielas rita sastregumu stunda ?

217486. viesis 10.novembris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Viegli, jau bļaut, lai nedod braukt, bet, kad tad un kur tad lai mācās braukt? Pa naktīm un laukos?

Starp citu es arī šobrīd mācos braukt, un pagaidām, vēl neesmu iekļuvis nevienā sastrēgumā, iespējams instruktors zin, kur to ir mazāk un liek braukt pa tādiem ceļiem kur mazāka kustība! Tāpēc nevajag uzreiz nodirst visus instruktorus!!! Nekad nedrīkst vērtēt un nosodīt visus pēc viena, vai vairāku indivīdu izgājieniem!!!

217492. viesis 10.novembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

deksters tieshaam nav tiinis pubertaates vecumaa ar tikko izdiigushu puucinju virs luupas, kam teetis nopirka subaru?

vai tieshaam jums liekas, jo aatraak brauksi, jo mazaaki sastreegumi? padomaa logjiski! aatruma ierobezjojumi ir domaati ne tikai, lai mazinaatu avaarijas, bet arii lai mazinaatu sastreegumus. www.traffic-simulation.de/

217493. viesis 10.novembris 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Padomju laikos, lai ar kādi tie bija,mācībniekiem bija gan laika,gan arī maršrutu ierobežojumi (tumsa,galvenās ielas u.c.).Šodien, kad viss balstās uz komerciju un lobēšanu, nekādas būtiskas izmaiņas panākt neviens nespēs, jo katra mācībnieku nomuļļātā stunda pārpildītajās Rīgas ielās ir papildus nauda gan autoskolām, gan pašiem instruktoriem,kuru nereti apmāca jaunos braucējus, paši lāga nezinot un neievērojot satiksmes noteikumus. Bet, būsim reālisti, arī instruktoriem gribas nopelnīt......

217494. viesis 10.novembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Es piekrītu tam,ka daudzi instruktori ir galīgi garām,jo viņu nervu šūnas ir tiktāl noārdītas,ka iestājas uz visu mīkstais.Sēž tik ar tukšu skatienu blakus un pīpē.Man,kad mācījos Bauskas ielā bija noveicies,vecis bija baigi sakarīgs,daudz visādu knifiņu pastāstīja par to,kā jābrauc,lai noliktu eksi,bet kā dzīvē,lai nesanāk ziepes.Vienīgais par ko ''lamāja'',ja vilkos lēnāk par 50!

217503. viesis 10.novembris 2006 11:24
0 0 Atbildēt

Forshi protams salasiit kaudzi bilzhu, kur avareejushi maaciibnieki. Pamaniiju divas lietas:

1) bildees zalja zaaliite- t.i. salasiitas pa sazin cik gadiem;

2) otrajaa un treshaajaa bildee maaciibnieks nav vainiig, bet vainiigi ir aizmuguree esoshie (neieveero distanci). Par pirmo, gruuti spriest.

Raksts aciim redzami tendenciozs, raksta autors laikam no pamperiem pa taisno pie stuures pieseedies un uzreiz kljuvis par shumaheru.

217508. viesis 10.novembris 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Kungi kungi kungi! Kur jūs paši likāt tiesības, kā bija ar pirmo braukšanas reizi? Nevaram jau visus mācībniekus dzīt uz LATGALI trenēties? Jums taču pašiem radinieki iet autoskolās!!!

Vainot Mācībniekus negribu, manuprāt viņi brauc akurāti un mums vajadzētu tā pat braukt! Tie skrējēji, ir vēl bīstamāki, kas pa slideno lien priekšā, vai brauc ļoti tuvu aizmugurē!

man pašam tiesības ir 5 gadi, braucu jau no 7. gadu vecuma, katru dienu braukāju pa Rīgu, Bet es RESPEKTĒJU MĀCĪBNIEKUS.

Vairāk man besī tie kas sataisa mēslus uz ceļa un pēc tam paši brīnās, ko un kā darīt, trīstūri nevar aizmugurē izlikt, citi ielen aizmugurē , ne pagriezienu, ne avareikas ieslēdz! Kur veidojas sastrēgums, ka citi autovadītāji nezin, ka priekšā ir salikušies, stājas tikai citiem aizmugurē!

Galu, galā Runa ir par braukšanas kultūru, nu tad būsim kulturāli un cienīsim viens otru! (Satiksmes dalībnieku)

Tālāk par sarkano gaismu neaizbrauksi!

217510. viesis 10.novembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Man patīk tas komentārs par Raksta autoru!

ŠUMAHERS!

217519. viesis 10.novembris 2006 12:29
0 0 Atbildēt

Traucē, bet lai mācās, tā jau nabagiem grūti. Tie viņu instruktori gan varētu lietas uzlabot. Ja apmācāmais kaut cik droši brauc, palūgt braukt nedaudz ātrāk. Nespiežiet līst tik idiotiski tālu krustojumā, izpildot kreiso, pagrezienos ieņemt malējās joslas, lai viņus varētu apbraukt utt.

217532. viesis 10.novembris 2006 13:09
0 0 Atbildēt

bet pārdaugavā jau ir tā ka paši mācībnieki sēž sastrēgumos kurus taisa paši - viens pa priekšu uz 10-20km/h ripina, pieci aizmugurē. vai pasarg dies, vienādas nozīmes krustojums, un 3mācībnieki, kuri neatšķir labo no kreisās rokas :))

sastrēgumos mācībnieki lien tāpēc, ka instruktors izdomājis aizbraukt uz alfu iepirkties vai kaut kas tāds.

vismaz kad es mācījos, tad tā manējais mēdza darīt.

217538. viesis 10.novembris 2006 13:29
0 0 Atbildēt

Būtībā, ši tēma jau ir apspriesta gadiem, bet konkrēta risinājuma nav. Arī padomlaikos ši problema bija akūta, bet kaut kā to atrisināja - mācībnieki braukāja tikai tur, kur tas netraucēja citiem. Pašlaik jau ir pārāk liela nesakārtotība. Pieļauju, ka mācībniekam varētu būt VIENA nodarbības stunda: braukšana pika apstākļos, bet ne vairāk. Tomēr, instruktoriem jāizvēkas maršruti, kur satiksme dienā nav intensīva, bet ir iespējams iemācīties brauktprasmi. Manuprāt, gan pārdaugavā ,gan juglas pusē ir pietiekami daudz satiksmes nenoslogoti rajoni, kur var mierīgi apmācīt jaunos šoferus, pat īpāsi NELIENOT iekšā pilsētas pika satiksmē. Valdība jau arī varētu šajā sakarā pieņemt konkretizējošus noteikumus .

217545. viesis 10.novembris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Ta nu gan baigā problēma. Nu baurojam uz viņiem pie stūres sēžot - nu un? Uz citiem nebaurojam? Paši nekad nenolohojamies maģi spaidot, kad zaļais sen jau deg? Nezinu, man vismaz neviens no viņiem netraucē, un ja nepaspēju laicīgi pārkārtoties, tad pats vainīgs - tā pat kā braucot aiz traktora - visi zinam, ka nebrauks viņš ātrāk.

Mācībnieku sakarā ir daudzas citas problēmas kas jārisina. Viņiem NAV laukuma kur braukt. Man "estakādi" mācīja uz viena no pārdaugavas dzelzceļa tilteļiem.

Instruktoriem ir overlouds. Ir gandrīz neiespējami sarunāt sev izdevīgu laiku.

Maksu par mācībām nosaka autoskola, bet instruktori slauc vēl papildus. Karoče pilnīgs haoss tur ir.

217550. viesis 10.novembris 2006 15:02
0 0 Atbildēt

Mācibnieki nemaz nevar iekļauties satiksmes plūsmā, jo kurš tad pilsētā brauc ar atļautajiem 50 km/h. Instruktors viņiem ātrāk braukt (pārkāpt satiksmes noteikumus) nemaz neļauj!:)

217562. viesis 10.novembris 2006 16:48
0 0 Atbildēt

Ir gan slima tauta. Vai tiesam nav zinams, ka jo vairak cauri krustojumu pie zala izbrauc masinas, jo atraka satiksme, jo mazaki korki. Principa tie M zage valsts ekonomiku - ne man vienam pieaug parvietosanas laiks. Un kopuma tie ir milzigi iztereti degvielas litri un laiks (atlausos piebilst, ka bez manas piekrisanas). Protams tapat iedarbojas ari trolejbusi, bet tie atskiriba no M brauc pec grafika pa cilvekiem nepieciesamu marsrutu. Tiem M tau saistibu nav. Tad varbut var savas macibas ieplanot ta, lai netraucetu citiem? Kartigi iemacities uzsakt braukt, iemacities nebaidities no 50 km/h un tad pa ielu sakt braukt? Un velams vakara, kad stresa mazak... Nu ir man vini noriebusies. Katru ritu kolonna ar sitiem, kas pirmo reizi uz ielas. Un nesesmu es nekads Sumahers, man vienkarsi ir savi plani attieciba uz savu laiku un degvielu, ka rezultata esmu spiests veikt riskantus manevrus

217565. viesis 10.novembris 2006 17:08
0 0 Atbildēt

cik zinu,uz ielas laiz ara tadus,kam prieksa ir lapina, kur ir kads pedalis.

217572. viesis 10.novembris 2006 18:05
0 0 Atbildēt

Cie es zinu mācību mašīnas pārsvarā brauc pa pirmo joslu ja nespēj pārkārtoties laikus, tā ir tava problēma!!!

Un sastrēgumus veido tie gudrie, kas nezin noteikumus un paliek krustojumā, kad tur ir sastrēgums!!!

217580. viesis 10.novembris 2006 20:39
0 0 Atbildēt

pirmo reizi dzirdu, ka aatraak braucot tiek ekonomeets benziins. nu juus dodat! laikam visi, kas ir nostaaajusheis redaktora pusee ir ekonomisti vai juristi, kas visu muuzju pavadiishu augstskolas solaa un tagad pat nezin kaa darbojas iekshdedzes dzineejs. varbuut lai ieekonomeetu laiku un degvielu, labaak vispaar no ofisa nevajag iziet?

217581. viesis 10.novembris 2006 20:42
0 0 Atbildēt

Visupirms placii apguut pamatzinaashanas un tad uz ielas.Mani izdzina uz ielas kad nezinaaju pedaaljus, negribeeju, bail bija, teica ka pameegjinaasim iedarbinaat, pasleegt gaismas, dvornjikus..., kaa ieseedos, kaa iedarbinaaju, kaa sasleedzu gaismas, taa lika braukt.Tas nav normaali ka autoskolaam nav savu plachu.

217582. viesis 10.novembris 2006 21:12
0 0 Atbildēt

Par kādie iekšdedzes dzinējiem tur var būt runa, viņi tik zina kā taurēt!!!

217591. viesis 11.novembris 2006 1:43
0 0 Atbildēt

ja Liepaajaa jau tie maaciibnieki kretinee, tad iedomaajos kaa ir riigaaa..

217592. viesis 11.novembris 2006 1:53
0 0 Atbildēt

KRETINI IR TIKAI TIE,KURI NESAPROT CILVEKUS,KURI MACAS BRAUKT LIKUMIGI!!!!!!!!!!!! Te puse lielo bezdetaju varu deret tapat ir nopirku$i tiesibas sava laika,tadelj ari dzen sviestu.

217605. viesis 11.novembris 2006 19:55
0 0 Atbildēt

Mācībnieki ir, bija un būs!!! To braukšanu sastrēgumstundās cenšas ierobežot tās amatpersonas, kas atbild par satiksmes organizāciju un netiek galā ar sastrēgumiem, kas manāmi pieauguši pēdējā laikā! Domāju, ka par ik vakara sastrēgumiem Juglā, Ķengaragā, uz Čaka ielas, Valmieras ielas, Kalpaka bulvārī u.c. vainot mācībniekus būtu absurds un vienkārši smieklīgi! Nekas neizdosies, notiks gan apmācība, gan eksaminācija. Un vēl, gudrīši, ne jau visi, kas mācās ir bez tiesībām, tā pat mācību automobilī var atrasties cilvēks, kam 10 gadu stāžs, bet uzvedas kā iesācējs, tā kā juridiski viss būs kārtībā :) ... un vēl, rakstiņam ir pasūtījuma piegarša..

217610. viesis 11.novembris 2006 21:43
0 0 Atbildēt

tiesa jau ir ka "macibnieki" trauce!!! biezi veroju smiekligu situaciju vieta kur "macibnieki"no K.Ulmanja gatves nevar izbraukt uz Bauskas ielu!!! tur ka jus zinat jauzsak brauksanu no piekalna-un visi macibnieki vai nu uzsakot noslapst, vai nu sak ripot uz aizmuguri!!! lidz ar to tur veidojas "korkis", a instruktori neko nedara!!!

217615. viesis 12.novembris 2006 1:35
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka ir noteikti jāierobežo mācībnieku satiksme sastrēgumu laikos un vietās. Pati noliku tiesības Liepājā, kur tādi sastrēgumi nav. Tagad jau trešo gadu braucu pa Rīgu diendienā un pagaidām, tpu, tpu, tpu, bez avārijām un iekļaujoties plūsmā. Tās ir pilnīgas un 100%-īgas muļķibas, ka jāmācās pa sastrēgumiem. Pilnīgs sviests! Ir jāiemācās uzsākt un apstāties pilnīgi mierīgās ielās un manevri arī mierīgās ielās. Un tikai tad, kad tas jau nerada nekādas problēmas, tad var bāzt "šņukuru"ārā uz lielām un svarīgām maģistrālēm sastrēgumu stunddās. Un tiem, kas teiks, nu ko tā sieviete te muld par autiņiem un ka pati blondīne vien ir, gribu pateikt, ka mana matu krāsa ir tumša un mans vīrs, kam jau 18 gadu stāžs. saka, ka braucu labi, un pats visai bieži piekrīt, ka pa Rīgu viņu vizinu es.

217617. viesis 12.novembris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

ir dalja taadi maaciibnieki kas braucot satiksmi netraucee:)

217620. viesis 12.novembris 2006 12:19
0 0 Atbildēt

Viendien braucu pa Ojāra Vācieša ielu Pārdaugava. Panāku mācībnieku, kas nevar opreģeļitsja, vai braukt uz 25 vai uz 35km/h. Ar kaucošiem apdzenu. Panāku nākamo mācībnieku, kas arī nevar opreģiļitsja, uz cik braukt, tikai šoreiz vai uz 20 vai u 25km/h... Nu zinies, te ari man zuda pacietība. Un tad viss starp 17 un 18.

217622. viesis 12.novembris 2006 18:55
0 0 Atbildēt

kad es maaciijos, mees ar instruktoru kaadas paaris reizes paseedeejaam korķī, jo savādāk tā sanāca tīri izniekota braukšana. pa korķiem..

217625. viesis 12.novembris 2006 21:52
0 0 Atbildēt

Un kā ar svētdienām, šodien braucu, nevienas mācību auto, bet avārijas pilns, iemācaties braukt un nebūs to korķu!!

217634. viesis 13.novembris 2006 9:09
0 0 Atbildēt

Agnita, tur ir zīmes, ka jābrauc uz 30 un tālāk uz 20 km/h. Ko ta gribēji, lai mācībniex lec pāri tam guļošajam policistam? :P

217766. viesis 13.novembris 2006 13:58
0 0 Atbildēt

Ja nemak braukt tad nav ko list uz ielas, lai macas pa stavlaukumiem

217822. viesis 13.novembris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

Jābūt pilnīgam daunim braucot aiz mācībnieka neievērot distanci un cita attaisnojuma te nav.

Laikam jau tā sanāk ... tiko tiesības kabatā tā baigie "Ergļi" a reāli braukt ta nejēdz.

217927. viesis 14.novembris 2006 15:18
0 0 Atbildēt

Galvenais , nav jāstreso.

221410. viesis 20.decembris 2006 22:25
0 0 Atbildēt

ES PIEKRITU.

222342. viesis 8.janvāris 2007 20:54
0 0 Atbildēt

Mācībnieki ļoti traucē! Es ar busiņu katru dienu braukāju un redzu, kas notiek. Lai instruktors vispirms iemāca saviem kursantiem elementārāko auto vadīšanu: braukšanas uzsākšanu, pagriezienus, bremzēšanu un vismaz ar 50 km/h! Un kad tas apgūts stāvlaukumā, tad lai lien uz ielām! Kāpēc sastrēgumos jāmācās atlaist sajūgu, dritvaikociņ, ja to pašu var mācīties mācību laukumā?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 6

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 23

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti