(!) Par iAuto «Lielo Orientēšanās Braucienu» 6.decembrī (rezultāti) 300

 
1.decembris 2008 10:00

18.oktobrī notika šā gada beidzamais iAuto tūrisma rallija 2008.gada sezonas posms. Tomēr tas nav pēdējais iAuto organizētais pasākums šajā gadā...

Pēc daudzu iAuto rallija dalībnieku lūguma iAuto portāls organizē vēl vienu pasākumu. Šoreiz tas nebūs ar "saldo ēdienu" - orientēšanos, bet gan otrādi - gandrīz viss pasākums sastāvēs tikai no "saldumiem" - auto orientēšanās...

Un tātad - 6.decembrī notiks "iAuto Lielais Orientēšanās Brauciens". Sacensību laikā dalībniekiem vajadzēs atrast ļooooti daudz OZ kontrolpunktus [objektus dabā] un nofotografēties pie tiem. Daļa punktu atrašanās vietas būs atzīmētas kartē; daži punkti būs jāatrod "quest" veidā, daži - ar loģikas palīdzību, daži - ... lai paliek noslēpumā. Starp dažiem punktiem - iespējama leģenda vai citi uzdevumi. Par to visu būs aprakstīts sacensību nolikumā un pastāstīts dalībnieku sapulcē - pirms pasākuma.

Pasākuma "aktīvais" ilgums - 10 stundas.

Aptuvenā orientēšanās teritorija:


Pasākuma bāzes vieta nebūs īpaši tālu no Rīgas - pirms Iecavas, kafejnīcā "Saulgoži".


Ar "P" atzīmēts kafejnīcas "Saulgoži" stāvlaukums (nejaukt ar moteli "Brencis")!

Aptuvenais brauciena maršruts 500-800km. Dalības maksa 50Ls (līdz 1.novembrim) vai 60Ls (pēc 1.novembra). Tiem, kas 2008.gadā braukuši visus iAuto organizētos posmus - 10Ls atlaide.  Finišs - Kandavas pusē - viesu namā "Romance".

Sacensību uzvarētājiem - noderīgas balvas no iAuto.lv
1. vieta TomTom XL GPS navigācijas iekārta + PhotoBlocker
2. vieta jaunais Jāņa Sētas Lielais Pasaules Atlants + PhotoBlocker
3. vieta Jāņa Sētas Latvijas ceļvedis + PhotoBlocker

Nepieciešamais pasākumam: LV/LT karte (vēlams), fotoaparāts ar atmiņas karti, mobilais tālrunis, ceļošanai derīga pase, auto ar derīgu TA un OCTA.

Pasākumā aizliegtās lietas: jebkādas GPS iekārtas, tas tiks kontrolēts.

Pasākuma plāns publicēts NOLIKUMĀ.
Pasākuma Pieteikums, kas jāizdrukā un jāpaņem līdz uz pasākumu, ir šeit.

Dalībniekiem automobiļos tiks uzstādītas "melnās kastes", ar kuru palīdzību varēsim kontrolēt, kur dalībnieki ir bijuši un cik ātri braukuši. Dalībniekiem jānodrošina viena "piepīpētāja" ligzda (12V) šim aparātam.

Rezultāti

Neoficiālie rezultāti publicēti šeit »»
8.decembra plkst. 13 tiks publicēti oficiālie rezultāti + komandu vērtējums.
Apbalvošana - otrdien, 9.decembrī, plkst. 19:30 krogā "Staburags", Rīgā, Čaka ielā 55.

Atrastas zeltītas brilles - pieteikties pa epastu.

Nākamais L.O.B. - 2009.gada janvāra beigās vai februāra sākumā.

Piemērs, kā tika veikts L.O.B. maršruts (#81 ekipāža).

Liels paldies Sanitai Muižniecei (SIA "JATS-M") par lauku virtuves labumiem un garšīgajām maizītēm. Visiem garšoja!

Paldies visiem tiesnešiem un palīgiem: Esītei, Intaram, Murgam, Gunāram, Anitai, Robchikam, Maijai, kā arī fotogrāfam Ingai. Paldies viesu namam "Romance" par uzņemšanu, kā arī kafejnīcai "Saulgoži" par stāvlaukuma un telpu izmantošanu.


iAuto L.O.B. atbalstīja
        
 
Visi komentāri
 
262806. viesis 20.oktobris 2008 16:30
0 0 Atbildēt

tas būs nopietni!!!!!! laikam nevarēs vienkārši 2h veltīt pusdienām :)

gaidam ar nepacietību!!!

Redaktors 20.oktobris 2008 16:31
0 0 Atbildēt

Ņemat vērā, ka pēc 1.11.2008. dalības maksa ir 60Ls. Nenokavējiet!

262808. viesis 20.oktobris 2008 16:34
0 0 Atbildēt

gps cerams nevarees izmantot>?

262809. viesis 20.oktobris 2008 16:37
0 0 Atbildēt

Tiem, kuri braukushi visus posmus atlaides nebuus?:)

262810. viesis 20.oktobris 2008 16:38
0 0 Atbildēt

uz gps lietošanu? :)

Redaktors 20.oktobris 2008 16:40
0 0 Atbildēt

GPS AIZLIEGTI!

Redaktors 20.oktobris 2008 16:40
0 0 Atbildēt

[c] Tiem, kuri braukushi visus posmus atlaides nebuus?[/c]

10Ls atlaide.

262813. viesis 20.oktobris 2008 16:41
0 0 Atbildēt

plee, 6. netieku...:-(

262817. viesis 20.oktobris 2008 18:08
0 0 Atbildēt

Interesanti kā tiks kontrolēta GPS nelietošana?

Redaktors 20.oktobris 2008 18:11
0 0 Atbildēt

Ja nedrīkst lietot, tad nedrīkst!

262822. viesis 20.oktobris 2008 19:14
0 0 Atbildēt

Bet kapeec tiem,kuri braukushi visu sezonu nav atlaide kadi 20ls?

262826. viesis 21.oktobris 2008 7:11
0 0 Atbildēt

Red... Uz mūsu ekipāžu atlaide varētu attiekties? 3 gadu laikā nebiju tikai uz š.g. 4 posmu un tad pat "zilās lapas"pēc.

262873. viesis 21.oktobris 2008 17:38
0 0 Atbildēt

Vai sezonas rezultāti būs pēc 5.posma un 6.posms ir "prieka pēc", vai tomēr arī pēdējais "ekstra" posms ies klāt ieskaitē un ļauj cerēt uz kopējā rezultāta uzlabošanu?

Redaktors 21.oktobris 2008 18:11
0 0 Atbildēt

"Lielais Orientēšanās Brauciens" ir atsevišķs pasākums.

iAuto Tūrisma Rallija Kausā šogad ir tikai 5 posmi - visi jau nobraukti.

262902. viesis 22.oktobris 2008 11:05
0 0 Atbildēt

Var būt kādam ir bildītes no pagājušā pasākuma un var padalīties?

262908. viesis 22.oktobris 2008 11:31
0 0 Atbildēt

Pasākumā aizliegtās lietas: jebkādas GPS iekārtas.

================================

tas gan ir skarbi...

Redaktors 22.oktobris 2008 11:34
0 0 Atbildēt

Tas jau sen ir tā.

262929. viesis 22.oktobris 2008 13:23
0 0 Atbildēt

Dazhi jautaajumi.

1. Mashiina tak var buut pilna, ne? Nu es domaaju pilots, stuurmanis + pasazhieri pakaljaa.

2. Atkaartojos par jau uzdoto jautaajumu, bet nesapratu - GPS izmantoshana tiek kontroleeta? Kaa? :D Tas ka - " nedriikst" - skaidrs un labi, bet... :D

3. "Bezcelji" ir paredzeeti vai arii normaali braucot var arii nesalauzt ielas mashiinu ar stock piekari?

Redaktors 22.oktobris 2008 13:40
0 0 Atbildēt

[c]Dazhi jautaajumi.

1. Mashiina tak var buut pilna, ne? Nu es domaaju pilots, stuurmanis + pasazhieri pakaljaa.

2. Atkaartojos par jau uzdoto jautaajumu, bet nesapratu - GPS izmantoshana tiek kontroleeta? Kaa? Tas ka - " nedriikst" - skaidrs un labi, bet...

3. "Bezcelji" ir paredzeeti vai arii normaali braucot var arii nesalauzt ielas mashiinu ar stock piekari?[/c]

1. mašīnā var būt tik cilvēku, cik atļauj jostas un ražotājs;

2. GPS ir aizliegts un mēs to mēģināsim kontrolēt;

3. Bezceļi īsti nebūs - viss būs pieejams ar stock auto;

Redaktors 22.oktobris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

[c]Interesanti... ja es pieteiktos, vai mani atkal izmestu no potenciālo dalībnieku saraksta? [/c]

1kārt - iepriekšējo reizi no saraksta tiki izdzēsts, jo dalība netika apmaksāta;

2kārt - ja pieteiksies, laicīgi apmaksāsi, varēsi braukt;

263017. viesis 23.oktobris 2008 14:31
0 0 Atbildēt

joprojām vēlos apskatīt 5. posma rezultātus

263018. viesis 23.oktobris 2008 14:34
0 0 Atbildēt

Pirmais, pacieties, lūdzu, šobrīd objektīvu iemeslu dēļ tos nevar nosūtīt. vakarpusē Redam uzjautā vēlreiz.

263020. viesis 23.oktobris 2008 15:09
0 0 Atbildēt

Pirmais - esmu Tev nosūtījusi tos rezultātus uz meilu, ko man iedeva Reds.

263027. viesis 23.oktobris 2008 16:53
0 0 Atbildēt

Murgs

uz kādu?

davaj uz nsnf.lv

263029. viesis 23.oktobris 2008 16:55
0 0 Atbildēt

atlikt.... tieši tur arī dabūju ;)

263030. viesis 23.oktobris 2008 16:55
0 0 Atbildēt

PALDIES! ;) Tu esi jauka!

263045. viesis 24.oktobris 2008 10:36
0 0 Atbildēt

Es vēlos pieteikties braucienam, bet ir daži jautājumi.

Vai ir vajadzīgs kās speciāls aprīkojums? Piemēra, ķieveres utt..

Vai es atbraucot ar savu ikdienas auto, ar ceļu atlantu padusē un nomaksājis dalības maksu tikšu pielaists pie starta?

paldies apr atbildi

263048. viesis 24.oktobris 2008 12:06
0 0 Atbildēt

..jā, tieši to pašu gribēju arī es pajautāt... =)

Redaktors 24.oktobris 2008 12:06
0 0 Atbildēt

[c]Es vēlos pieteikties braucienam, bet ir daži jautājumi.

Vai ir vajadzīgs kās speciāls aprīkojums? Piemēra, ķieveres utt..

Vai es atbraucot ar savu ikdienas auto, ar ceļu atlantu padusē un nomaksājis dalības maksu tikšu pielaists pie starta?

paldies apr atbildi[/c]

Speciāls aprīkojums parasti nav nepieciešams.

Ar ikdienas auto ceļi būs veicami. Atlants - noderēs.

Mašīnai jābūt TA uzlīmei un OCTA apdrošināšanai.

263086. viesis 24.oktobris 2008 17:19
0 0 Atbildēt

iAuto OZ parasti ir grantsceļi-90%, daļa no tiem ir jauki, daļa normāli, daļa štruntīgi, pārsvarā mēs blandamies pa mežiem un ne pārāk apdzīvotām vietām laikā, kad uz ceļiem (vēl nav) vietējie iedzīvotāji. Kādi ceļi tagad plānoti - cik daudz lielās šosejas/asfalts/grants/meža ceļi, lai zinu, ar kuru auto braukt.

263101. viesis 24.oktobris 2008 20:43
0 0 Atbildēt

Vai šinī pasākumā var pieteikt komandu?

Redaktors 24.oktobris 2008 22:13
0 0 Atbildēt

Jā, komandas būs.

Redaktors 24.oktobris 2008 22:16
0 0 Atbildēt

[c]iAuto OZ parasti ir grantsceļi-90%, daļa no tiem ir jauki, daļa normāli, daļa štruntīgi, pārsvarā mēs blandamies pa mežiem un ne pārāk apdzīvotām vietām laikā, kad uz ceļiem (vēl nav) vietējie iedzīvotāji. Kādi ceļi tagad plānoti - cik daudz lielās šosejas/asfalts/grants/meža ceļi, lai zinu, ar kuru auto braukt.[/c]

Ceļi būs normāli grantsceļi, būs arī asfalts. Viss izbraucams ar normālu auto.

263109. viesis 24.oktobris 2008 22:28
0 0 Atbildēt

kas tās par melnajām kastēm? Ar kādu domu tās vēlaties uzstādīt? domājat, ka pa 10h var visu punktu bildes salikt fotošopā? :)

Redaktors 24.oktobris 2008 22:42
0 0 Atbildēt

Ar melnajām kastēm redzēsim visu treku + ātrumus.

263115. viesis 25.oktobris 2008 9:37
0 0 Atbildēt

ja kas, pasūtīju ībejā štruntiņu par 3$ ;)

263134. viesis 25.oktobris 2008 23:46
0 0 Atbildēt

Melnajām kastēm ir neatkarīgā barošana? Daudziem auto piepīpētāja ligzda ir tikai kopā ar aizdedzi. Ja nav, tad jau iepriekš vajadzētu apziņot dalībniekus, ka būs nepieciešama no aizdedzes neatkarīga piepīpētāja ligzda

Redaktors 26.oktobris 2008 12:08
0 0 Atbildēt

Būs autonoma barošana.

263143. viesis 26.oktobris 2008 14:49
0 0 Atbildēt

kur ta iisti taas melnas kastes sleegs klaat?

263144. viesis 26.oktobris 2008 15:00
0 0 Atbildēt

Janisss... Viņas nekur nav jāslēdz klāt, kā nu vienīgi pēc gonkas pie kompja! ;) Kastīte ierakstīs tava pārvietošanās ceļa koordinātes, laiku un ātrumu pilnīgi neatkarīgi no auto aprīkojuma.

263147. viesis 26.oktobris 2008 18:23
0 0 Atbildēt

kā gps aizliegums mašīnā siesies kopā ar melnās kastes esamību? ;)

263167. viesis 27.oktobris 2008 11:51
0 0 Atbildēt

Vai no melnās kastes esamības sekos arī kādas konsekvences, piem max ātruma pārsniegšana, vai tā būs tikai izmēģinājuma versija bez sodu sekām?

Redaktors 27.oktobris 2008 12:02
0 0 Atbildēt

Šoreiz tā būs izmēģinājuma versija.

263175. viesis 27.oktobris 2008 12:39
0 0 Atbildēt

man ir šitādas "melnās kastes" 31 identiskā eksemplārā... es vienā pasākumā arī tiesnešu rezultātus ņēmu no viņām. ar dalībniekiem sarunāju, ka viņi neslēgs iekšā signāla slāpētāju un neizmantos faradeja vārdā nosaukto ierīci (saderam, ka raimondsm nesaprata par ko ir runa) un nebija nekādu problēmu....

papildus es atļāvu dalībniekiem izmantot gps signālu no tās melnās kastes....

un nebija nekādu problēmu izsekot arī ātruma pārsniegšanu, kas līdz šim ir bijusi lielākā problēma šādos pasākumos no iezemiešu viedokļa.

263233. viesis 27.oktobris 2008 17:09
0 0 Atbildēt

njaa..būtu interesanti startēt sacensībā ja ir šīs kastes, un uzlikt ātruma limitu teiksim 112km/h, kas ir normāls pieļaujamais pārkāpums. Visus kas ir pārsnieguši izslēdzam un ja kādam ir bijis traucēts signāls, arī izslēdzam. Būtu interesanti kādi rezultāti sanāktu tad!

:)

263248. viesis 27.oktobris 2008 19:35
0 0 Atbildēt

man nevienam nebija traucēts signāls ;)

bet eksistē speciāli "signāla traucētāji" ko iesprauž piepīpētājā un atkarībā no stipruma, noteiktā rādiusā antenas nestrādā..... un nevajag nemaz tev tādu pribambasu, pietiek nobraukt garām kādai fūrei, kurai šefs ir uzlicis antenu, bet pie stūres sēž kekss, kas joprojām nesaprot, piemēram, kāpēc viņa mašīnai degvielas patēriņš ir lielāks kā citām :D:D:D

263272. viesis 28.oktobris 2008 11:39
0 0 Atbildēt

nu labaak jau buutu taa, ja kaads ir paarsniedzis aatrumu, tam soda punktus iedotu.. :)

263282. viesis 28.oktobris 2008 13:33
0 0 Atbildēt

1. vai komandu skaits ir ierobezhoc?

2. punkti bus atzimeti kartes un pec kartes bus precizi tur ari janoklust?

3. cik km apm bus janobrauc?

4. ko vertes finisha? bildes? km? laiku?

5. kads sods par kavejumu?

Redaktors 28.oktobris 2008 13:48
0 0 Atbildēt

[c]1. vai komandu skaits ir ierobezhoc?

2. punkti bus atzimeti kartes un pec kartes bus precizi tur ari janoklust?

3. cik km apm bus janobrauc?

4. ko vertes finisha? bildes? km? laiku?

5. kads sods par kavejumu?[/c]

1. komandu skaits neierobezots

2. tiesi taa

3. 500-800km

4. vertes bilzu skaitu + laiku, ja partereta norma (10h)

5. sods par kavejumu tiks pazinots sapulce, bet nebus izdevigi kavet tas 10h

263345. viesis 30.oktobris 2008 9:55
0 0 Atbildēt

Visticamāk ka pieteiximies. Varbut pat 2 mashinas. Bet visticamak pedeja bridi. Ta ka divas sleptas komandas var pieraxtit:)

263346. viesis 30.oktobris 2008 10:31
0 0 Atbildēt

eu, bēmēvēlaifists teica, ka jaunais krievu sāberu fīrers taisa pasākumu 1 novembrī :D

uz 50 mašīnām :D:D:D:D:D:D:D:D:D

viena ekipāža pat jau esot pieteikusies :D

263360. viesis 30.oktobris 2008 14:01
0 0 Atbildēt

kas ir jaunais krievu sāberu fīrers??? neko nesapratu, laikam tas bija kodētais ziņojums :)

263361. viesis 30.oktobris 2008 15:52
0 0 Atbildēt

nu ir tak latvijā kaukāds jauns krievu sāberu megasaits, ķipa sābnet vai kaukā līdzīgi.... (nezinu, man neatvēra, google kautko zina par www.saabnet.lv/ , bet to never vaļā, laikam autonomas šturmē tagad to portālu) sābistiem tak vajadzētu zināt precīzāk....

nu un cik dzirdēju jamie ir atvēzējušies uz 50 ekipāžu pasākumu

Redaktors 30.oktobris 2008 15:56
0 0 Atbildēt

Mums taču arī būs vismaz 50.

263365. viesis 30.oktobris 2008 19:38
0 0 Atbildēt

Vai atļauts piedalīties pasākumā ja nav izieta tehniskā apskate bet ir iedota slimības lapa?

263368. viesis 30.oktobris 2008 21:38
0 0 Atbildēt

...birest labs pasāciens... (",)

263369. viesis 30.oktobris 2008 22:51
0 0 Atbildēt

Kadas balvas? :D

Un vai shajas sacensibas drikst parkapt Celu satiksmes noteikumus? un vai es nesakadeshu savu mashinu tada pasakuma? :D

263370. viesis 30.oktobris 2008 23:09
0 0 Atbildēt

Kuraa viesu namaa ta buus taa dzershana? :D

Redaktors 31.oktobris 2008 8:32
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumus pārkāpt nebūs atļauts.

Redaktors 31.oktobris 2008 8:32
0 0 Atbildēt

Mašīnu nesaskādēsiet, ja vien brauksiet pa ceļiem.

Redaktors 31.oktobris 2008 8:33
0 0 Atbildēt

Par konkrētu viesu namu vēl spriežam - ir 9 kandidāti.

263380. viesis 31.oktobris 2008 9:57
0 0 Atbildēt

sāberu pasākuma rīt ir pieteikušās jau 3 mašīnas :D

263384. viesis 31.oktobris 2008 13:03
0 0 Atbildēt

kaut kā neizskatās, ka 50 auto savāksies

Redaktors 31.oktobris 2008 13:06
0 0 Atbildēt

No nākošās nedēļas sāksim ārējo reklāmu, lai piesaistītu arī jaunus dalībniekus.

263386. viesis 31.oktobris 2008 13:23
0 0 Atbildēt

Vai atļauts piedalīties pasākumā ja nav izieta tehniskā apskate bet ir iedota slimības lapa???

Redaktors 31.oktobris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

Ja "2" nav ielikti par kaut ko svarīgu (darba bremzes, stūres mehānisms utt.), tad var arī ar "slimības lapu".

263400. viesis 31.oktobris 2008 18:51
0 0 Atbildēt

"slimības lapu"? hmm

un ka tur ar to LT ?

skaidra lieta, ka uz robezhas neparbauda, bet vai LT CP sapratis, kas taja lapa rakstits ?

263401. viesis 31.oktobris 2008 18:59
0 0 Atbildēt

Tā, protams, saimnieka lieta, tomēr ... Ja šodien, 31. oktobrī ir šaubas, vai 5. decembrī būs izieta TA... Tad kas tas ir par auto?

263405. viesis 31.oktobris 2008 23:52
0 0 Atbildēt

red, aizbliezu mailu uz iauto hren iauto punkc lv

samaini lūdzu stūrmani

Redaktors 1.novembris 2008 10:25
0 0 Atbildēt

Samainisu.

263407. viesis 2.novembris 2008 17:43
0 0 Atbildēt

to Pirmais tu esi kaut kāds pajoliņš laikam?! paskatijos tavas bildes, guvu apstiprinājumu! nu tas par to SAAB pasākumu un bemeve life :( uztaisi pats kaut vienu pasākumu un tad gudri izrunājies!( es neesmu no SAAB biedrības), sorry par off-topic. Izskatās, ka būs interesants pasākums ;)))

263408. viesis 2.novembris 2008 20:22
0 0 Atbildēt

informācijai pilnīgi anonīmiem viesiem

Pirmais ir uztaisījis precīzi septiņus līdzīgus pasākumus....

daži no tiem bija ar plašāku programmu kā jauno sāberu pasākuminš ;)

263409. viesis 2.novembris 2008 20:43
0 0 Atbildēt

pilnīgi anonīms viesis konkrēti reālam Pirmajam - Malacis! ;) vnk es ar gribēju tur tajā sabnet pasākuma piedalīties, lidz sapratu, ka viņiem laikam nekas nesanāks, nav dalībnieku un t.t., bet tāpēc jau nevajag nolikt viņus, cilvēki acīmredzot kaut ko dara, šoreiz nesanāca, varbūt nākošreiz.... vot tagad jāštuko varbūt šajā pasākumā piedalīties, vienīgais ar bmw pa zemes ceļiem neaļo....

263411. viesis 2.novembris 2008 21:37
0 0 Atbildēt

vai tad tas jauno sābistu pasākums nenotika????

neatbrauca tikai viena ekipāža?????

p.n.

es gan nebūtu atcēlis pasākumu, ja būtu vismaz 2 ekipāžas atbraukušas ;)

263535. viesis 5.novembris 2008 15:16
0 0 Atbildēt

peec leģendas buus jaabrauc? un shajaa sakaraa - vai buus kaut kad driizumaa pieejama taa informaacija "kaa lasiit legjendu"? :D

Redaktors 5.novembris 2008 15:55
0 0 Atbildēt

Būs fotoleģenda. Par to, kā to veikt - pastāstīs dalībnieku sapulcē - sacensību rītā.

263728. viesis 10.novembris 2008 21:02
0 0 Atbildēt

1) Jautājums:

"

5.6. Dalībnieku automobilī pasākuma laikā jābūt vismaz vienam mobilajam telefonam darba kārtībā, kura numurs jāuzrāda pieteikuma veidlapā, tam jābūt pieslēgtam LMT tīklam. Bez šī punkta nosacījumu izpildes dalība sacensībās netiks pieļauta.

5.7. Orientēšanās laikā GPS signālu uztverošu iekārtu (GPS antenas, GPS iekārtas, PocketPC ar iebūvētu GPS, mobilie telefoni ar iebūvētu GPS) izmantošana ir aizliegta.

"

ja manā telefonā ir tas GPS, tad man obligāti jāmeklē cits aparāts, pat ja to GPS režīmu neizmantotu?

2) neesam līdz šim piedalījušies, tamdēl varbūt muļķīgs jautājums, bet tomēr:

"2.2. Par pasākuma tiesnešu vai policijas darbinieku fiksētajiem CSN pārkāpumiem paredzēti šādi sodi:"

cik nopietni uz to skatās? tak neķers organizatori ar radaru +15km/h?

3) Visur atsauce, ka jāievēro Latvijas CSN, tātad Lietuvā ir iztēles brīvība? ;)

4) ".2. Ja dalībnieka automobilis nav reģistrēts uz viena no ekipāžas dalībnieka vārda, papildus jāuzrāda pilnvara izmantot šo auto sacensībās. Izņēmums – personīga vienošanās ar sacensību organizatoru."

Kāda jēga ir šim punktam? Tak nejau ar zagtu auto kāds brauks.

Ja jau arī kāds kaut ko izdarīs savam auto, tā tak viņa problēma, ka piem Kasko nesegs.

Redaktors 10.novembris 2008 23:04
0 0 Atbildēt

[c]1) Jautājums:

"

5.6. Dalībnieku automobilī pasākuma laikā jābūt vismaz vienam mobilajam telefonam darba kārtībā, kura numurs jāuzrāda pieteikuma veidlapā, tam jābūt pieslēgtam LMT tīklam. Bez šī punkta nosacījumu izpildes dalība sacensībās netiks pieļauta.

5.7. Orientēšanās laikā GPS signālu uztverošu iekārtu (GPS antenas, GPS iekārtas, PocketPC ar iebūvētu GPS, mobilie telefoni ar iebūvētu GPS) izmantošana ir aizliegta.

"

ja manā telefonā ir tas GPS, tad man obligāti jāmeklē cits aparāts, pat ja to GPS režīmu neizmantotu?

2) neesam līdz šim piedalījušies, tamdēl varbūt muļķīgs jautājums, bet tomēr:

"2.2. Par pasākuma tiesnešu vai policijas darbinieku fiksētajiem CSN pārkāpumiem paredzēti šādi sodi:"

cik nopietni uz to skatās? tak neķers organizatori ar radaru +15km/h?

3) Visur atsauce, ka jāievēro Latvijas CSN, tātad Lietuvā ir iztēles brīvība? ;)

4) ".2. Ja dalībnieka automobilis nav reģistrēts uz viena no ekipāžas dalībnieka vārda, papildus jāuzrāda pilnvara izmantot šo auto sacensībās. Izņēmums – personīga vienošanās ar sacensību organizatoru."

Kāda jēga ir šim punktam? Tak nejau ar zagtu auto kāds brauks.

Ja jau arī kāds kaut ko izdarīs savam auto, tā tak viņa problēma, ka piem Kasko nesegs.[/c]

1. labāk būtu, lai GPS tur nebūtu

2. katrā mašīnā būs "melnā kaste", kas fiksēs pārkāpumus

3. ar, piemēram, autonomas mašīnām bez pilnvaras braukt nedrīkstēs

263814. viesis 12.novembris 2008 16:44
0 0 Atbildēt

red, 2 lietiņas....

1) to stūrmani nomainīsi? vai mailu nesaņēmi?

2) man ir štruntiņš no ībeja par 3 dolāriem, pēc tava ieteikuma nopirku, ķipa ja jau nedrīkst būt gps, tad nebūs arī ;)

un ko tad?

263823. viesis 12.novembris 2008 20:00
0 0 Atbildēt

Labdien, kāda ir prakse šādos pasākumos: vai pilots ar stūrmani mainās vietām, jeb tas ir aizliegts vai arī teiksim 'nesportiski'?

Redaktors 12.novembris 2008 21:10
0 0 Atbildēt

Pilots un stūrmanis var mainīties vietām bez problēmām.

263999. viesis 19.novembris 2008 13:02
0 0 Atbildēt

Kā tad ir ar to ātrumu pārkāpšanu, ir kāds sod vai nau???

Cik ir pieļaujamais ātruma pārkāpums???

264208. viesis 26.novembris 2008 14:14
0 0 Atbildēt

normāls brauciens , tur varētu labi atpūsties, vajag tik piedalities!

264241. viesis 27.novembris 2008 12:38
0 0 Atbildēt

Tas kafe stāvlaukums spēj uzņemt max 50 auto. Mums jau tagad (kopā ar Orgu transportu) varētu būt pie 80... Būs pilnas pļavas un sānceļi! :D

264249. viesis 27.novembris 2008 23:07
0 0 Atbildēt

Cerams ka iesācējiem būs saprotams kā jālasa tās pasaku grāmatas... gan jau rūdītie rallijisti izskaidros...

264250. viesis 28.novembris 2008 0:26
0 0 Atbildēt

var kaads pateikt preciizaak kur tas cafe atrodas? celja malaa? cik km pirms Iecavas??

264251. viesis 28.novembris 2008 0:34
0 0 Atbildēt

Jautajums Redaktoram - kaadiem noluukiem bus vajadziigs mobilais, un kaapec tieshi LMT piesleegums?

264252. viesis 28.novembris 2008 0:52
0 0 Atbildēt

Tie Salgoži būs šamie te??? -> "Brencis" SIA "Baltijas moteļu grupa" motelis????

264264. viesis 28.novembris 2008 18:09
0 0 Atbildēt

Brencim jābrauc garām. Kādi 300m uz priekšu.

264267. viesis 29.novembris 2008 8:19
0 0 Atbildēt

kur varētu palasīt kādu informāciju, kā notiek orientēšanās, leģendas lasīšana uc., kas saistīts ar šo pasākumu, gribētu piedalīties, bet trūkst zināšanu

264268. viesis 29.novembris 2008 12:53
0 0 Atbildēt

264267. viesis... Tad, kad šito lasīsi - patin uz augšu un tajā dzeltenajā laukumā atradīsi atbildi uz savu jautājumu.

264269. viesis 29.novembris 2008 13:42
0 0 Atbildēt

martins! BUTU GATAVS PIETEIKTIES, BET TRŪKST INFO KUR TIEŠI TAS KAFĒ ATRODAS? kādu shēmu vai karti ar kafē jau vismaz varēja ielikt! JA JAU SACĪKSTES IR TIK TUVU TAD KAPĒC NEVAR APSKATĪTIES INFO KĀ LASĪT LEĢENDU! UN KĀ ĪSTI NOTIKS SACENSĪBAS, VAI TAD NEVARĒJA KONKRĒTĀK IZLIKT INFO KAS UN KĀ NOTIKSIES UN UZ KO GATAVOTIES!

264271. viesis 29.novembris 2008 18:15
0 0 Atbildēt

Lūdzu, pacietību :) Orgi vēl steidz pabeigt pēdējos trases sagatavošanas darbus. Pirmdien līdz vakaram tiks publicēts precīzāks info un karte, kā nokļūt līdz starta vietai.

264288. viesis 1.decembris 2008 11:25
0 0 Atbildēt

ir jautājums. kas ietilpst dalības maksā?benzinu dalībnieki apmaksa paši?

264293. viesis 1.decembris 2008 11:50
0 0 Atbildēt

stulbs vai izliecies :D

264305. viesis 1.decembris 2008 13:58
0 0 Atbildēt

[7 dienas pirms pasākuma tiks publicēts biļetens] --> shis jau ir kaut kur?

Redaktors 1.decembris 2008 16:03
0 0 Atbildēt

Otrdien līdz pusdienlaikam viss tiks publicēts.

Saulgožu atrašanās vietas jau ievietota. Biļetens - otrdien.

264327. viesis 1.decembris 2008 23:05
0 0 Atbildēt

es tak orģinālo gps nemaz izņemt ārā nevaru

un vai neizmantošu, grūti tikt

vai tad es ML būtu pircis bez gps, muļķīgi

Redaktors 1.decembris 2008 23:07
0 0 Atbildēt

Nu iebūvētais GPS arī pat ieslēgts neko nedos :)

264350. viesis 2.decembris 2008 11:39
0 0 Atbildēt

Nu, tad tik gaidam reglamentu/biļetenu/nolikumu u.t.t. :)

acidburn

264352. viesis 2.decembris 2008 11:47
0 0 Atbildēt

Martins! Kautkā Jums tā organizācija klibo! Brauciens ir jau sestdien bet isti skaidrs nekas vēl nav zināms! savāksiet lielo piķi un uzrīkosiet lētas gonkas, balvās diploms! Kāpēc vēl līdz šim nevar apskatīties kā lasīt leģendu???

Redaktors 2.decembris 2008 12:17
0 0 Atbildēt

Par fotoleģendu pastāstīsim dalībnieku sapulcē un atbildēsim uz visiem jautājumiem. Tur nekā sarežģīta nav. Galvenais - tomēr orientēšanās.

Redaktors 2.decembris 2008 12:22
0 0 Atbildēt

Publicēts NOLIKUMS un PIETEIKUMS (kas jāizdrukā, jāaizpilda un jāņem līdzi).

264356. viesis 2.decembris 2008 12:54
0 0 Atbildēt

uuuu.. forši, vismaz kaut kādi dokumentiņi sāk parādīties. bet nu, sodi visur, startā, finišā, pa vidu. Startā vispār gandrīz vai pāri pa 100 ls var pazaudēt. :))

acidburn

264358. viesis 2.decembris 2008 13:04
0 0 Atbildēt

Acid ja ieprieksheja vakara nebusi panjemis 2x Jeimsonus 0.7 tad vares iztikt bez sodiem :)

Emis

264360. viesis 2.decembris 2008 13:24
0 0 Atbildēt

Hmm, 100 auto jau gandrīz! Kur tos liks? Patiešām pa vidu ir ieplānota ēšana?

264366. viesis 2.decembris 2008 13:40
0 0 Atbildēt

Emi: ja piektdien galdā ir divi džeimsoni, tad man liekas 50 ls zaudēts. Vai kā tur bija ar to dalībsmaksas atgriešanu. Bet man domāt, ka vismaz sākumā mans nebūs pilots.

acidburn

264368. viesis 2.decembris 2008 14:10
0 0 Atbildēt

2 jautaajumi:

1. Kaadelj ir obligaati nepieciesams mobilais ar LMT piesleegumu?

2. Par pusdienaam - vai pusdienoshanas laiks tiks rekinaats aaraa, jeb izdeviigaak ir panjemt no majam sviestmaizes nevsi teret laiu pusdienaam??

Redaktors 2.decembris 2008 14:21
0 0 Atbildēt

[c]2 jautaajumi:

1. Kaadelj ir obligaati nepieciesams mobilais ar LMT piesleegumu?

2. Par pusdienaam - vai pusdienoshanas laiks tiks rekinaats aaraa, jeb izdeviigaak ir panjemt no majam sviestmaizes nevsi teret laiu pusdienaam??[/c]

1. tāpēc, ka citiem operatoriem kaut kā zonas nav ārpus apdzīvotām vietām, bet mums vajag, lai varētu jūs sazvanīt arī ārpus pilsētām.

2. pusdienu punkts ir OZ punkts, par kuru saņemsiet punktus. Pusdienas - bez maksas.

264375. viesis 2.decembris 2008 16:06
0 0 Atbildēt

Red, tas LMT gan nav vairs aktuāls, būtu jāliek kā ieteicamais operators. Un zvanīt jau parasti grib dalībnieki organizatoriem, nevis otrādi:) Pēc numura tāpat uz vietas nav nosakāms, vai tas ir LMT vai cits, tā kā ja kāds uz savu galvu grib braukt ar ZZ, to var mierīgi darīt.

Redaktors 2.decembris 2008 16:09
0 0 Atbildēt

Pie dalībnieka paliek mūsu melnās kastes, kā arī mēs vēlamies zināt, kur viņš ir pazudis. Labāk paliksim (un 100%) pie normāla operatora, ok?

264379. viesis 2.decembris 2008 16:37
0 0 Atbildēt

Vai ekipāžai būs jānodrošina melnās kastes barošana automašīnā?

acidburn

Redaktors 2.decembris 2008 16:39
0 0 Atbildēt

Protams, visām mašīnām, kurām ir CSDD TA uzlīme, ir (jābūt) vismaz viens konstrukcijā paredzēts piepīpētājs... Tur arī spraudīsim melno kasti. :)

Redaktors 2.decembris 2008 16:42
0 0 Atbildēt

Visu reģistrēto dalībnieku uzmanībai!

Pieejama viesu nama "Romance" naktsvietu reģistrācija.

www.iauto.lv/viesunams

Nenokavējiet, guļvietu skaits - ierobežots!

264383. viesis 2.decembris 2008 17:02
0 0 Atbildēt

"Protams, visām mašīnām, kurām ir CSDD TA uzlīme, ir (jābūt) vismaz viens konstrukcijā paredzēts piepīpētājs... Tur arī spraudīsim melno kasti"

Manuprāt sākotnēji bija skaidri minēts, ka tam būs autonomā barošana.

Rodas jautājums vai tas GPS trackeris pieļauj, ka laiku pa laikam nebūs pie strāvas.

Piemēram, mums ir plānots izmantot lighter portu citam strāvas patērētājam (NAV GPS).

264384. viesis 2.decembris 2008 17:04
0 0 Atbildēt

Arnijs [?] 25.10.2008 23:46

Melnajām kastēm ir neatkarīgā barošana? Daudziem auto piepīpētāja ligzda ir tikai kopā ar aizdedzi. Ja nav, tad jau iepriekš vajadzētu apziņot dalībniekus, ka būs nepieciešama no aizdedzes neatkarīga piepīpētāja ligzda

"

Redaktors [?] 26.10.2008 12:08

Būs autonoma barošana.

www.iauto.lv/show.php?sid=...60&id=523&str=

Redaktors 2.decembris 2008 17:06
0 0 Atbildēt

Jā visi GPS logeri barosies no akumulatora, kuru baros piepīpētājs. Nekāda stresa!

264387. viesis 2.decembris 2008 17:55
0 0 Atbildēt

Jautājums organizatoriem. Par cik lielu ātruma pārkāpumu tiek piešķirti soda punkti, vai apdzenot pa priekšu braucošu a/m, kas brauc ar 86km/h, drīkst apdzīt tikai ar ātrumu 90km/h?

Redaktors 2.decembris 2008 17:57
0 0 Atbildēt

Pārkāpums (+10) nedrīkstēs (nepārtraukti) būt ilgāk par 30 sekundēm (6 mērījumi ik pēc 5 sekundēm).

264394. viesis 2.decembris 2008 21:51
0 0 Atbildēt

pusdienu punkts ir OZ punkts - izskaidrojiet lūdzu saīsinājumu OZ :)

Redaktors 2.decembris 2008 22:29
0 0 Atbildēt

OZ - orientēšanās punkts, kas jāatrod un jāatzīmējas.

264399. viesis 3.decembris 2008 0:40
0 0 Atbildēt

red, tak stūrmani samaini... lūdzu!

264405. viesis 3.decembris 2008 4:59
0 0 Atbildēt

Vai tik siikmaniiga pieeja aatrumam nav absurda? Tas ir visiem zinaams, ka auto spidometra radijumi katram auto atskiras, pie tam diezgan buutiski nevis par paaris km/h. Shaadi jau tiek legalizeeta negodiiga konkurence praksee! Tas GPS logeris tach raadis kaut kaadu mistisku GPS sateliita uztverto aatrumu, nevis auto spidometra raadijumu! Kaa es varu zinaat cik ir mana auto faktiskais aatrums??? pat spidometraa gruuti pateikt pec iedaljam vai nav kluuda 1km/h stundaa, pec jusu noteikumiem sanaaks, ja es ilgak braukshu par 30 sekundeem uz 91km/h arpus pilseetas, tad man visu laiku rekinas soda punkti, taa??? Ka piemeram brauks tie kam auto nav kruiiza kontrole vispaar nesaprotu - pilotam bus visu laiku jaaurbjaas spidometraa, ka tik kadu kilometru neparkaptu, bet ir tachu vel jaskatas arii uz celju un plus vel jaameklee kontrolpunkti!

Manuprat sapratigs risinajums ir pielaut vismaz +10km/h intervalu pastaaviigi, (vai pat +20km/h), kaa arii reaali visi pa ielaam brauc un tad katrs pats atbild celju policijas prieksha - galu galaa shis nav atrumsacikstes, bet orienteshanas un nedomaaju, ka visi baigi kaut kur skries! Tad bus droshibas rezerve nesatraucoties, ka tik kads kilometrs vairaak, vai ieprieksh piemineetaa situaacija ar apdziishanu. Nevajag buut pareizaakiem par Romas paavestu un paarverst sacensibas par izsmieklu un mociibaam pilotam!

264406. viesis 3.decembris 2008 7:01
0 0 Atbildēt

Piekrītu 264405. viesis.

Pie šīs sistēmas uz šosejas jābrauc uz kādiem 85 km/h un par apdzīšanu var aizmirst, jo reāli, lai ātri un droši apdzītu kādu, kas velkas uz 80, pašam kādu brīdi ir jābrauc 100-110

droši vien arī satiksmes drošību un apkārtējos ārkātēji iepriecina 85 mašīnas uz šosejas, kas brauc uz 85 km/h nemaz nerunājot par pilsētām, kur jābrauc 45 km/h.

galu galā pēc šīs sistēmas sanāk, ka ja uzreiz nepamani kāda miesta balto zīmi un nenesabremzējies pēc zīmes miestā no 61 km/h uz 50,00 km/h, vel pāris apdzīšanas un jau skat 3 pārkāpumi un dq.

Protams limitu vajag, lai nav lidojumi, bet tomēr saprāta robežās.

Optimāli būtu - sods ir, ja palielināts ātrums +20km/h ir ilgāk kā 40 sek. Savukārt +10 km/h vispār netiek skatīts kā pārkāpums.

Var jau arī būt, ka reāli tas tā aŗī būs un organizatori vienkārši vēlas formāli noteikt, ka nedŗīkst pārkāpt, lai vēlāk CP viņiem nevar piesieties.

264407. viesis 3.decembris 2008 8:02
0 0 Atbildēt

OZ skaitaas "panjemts", kad pie taa nofocheejas, ja? Kam jaabuut bildee? Es esmu suudiigs fotograafs, nekaada maaksla nesanaaks... :D Un visi OZ buus sasniedzami ar auto vai arii jagatavojas kaut kur brist lai uztaisiitu bildi?

264408. viesis 3.decembris 2008 8:05
0 0 Atbildēt

Aa, un veel jautaajums - ir arii komandu ieskaite (varbuut kaut kur rakstiits, tad sorry, neesmu pamaniijis)? Ja jaa, tad jaameklee komandas biedri! :D Cik ekipaazhas komandaa?

264417. viesis 3.decembris 2008 10:36
0 0 Atbildēt

5X5 sacenēs bija +10, par ko nesoda un , lai virs šī +10 nebūtu ilgāk pa minūti (ja , piem. situācija prasa apdzīt 3 fūres, kas brauc uz 85... Jo noteikt striktus 90 manuprāt būtu OK tikai slēgtā trasē. Labi zinām , kāda ir situācija uz ceļiem un svarīgi būtu tomēr nemaisīties pa kājām plūsmai.

264420. viesis 3.decembris 2008 10:59
0 0 Atbildēt

Traki drastiski tas viss sāk izskatīties! Lielākajā daļā iauto rallijos izmantotajos auto nav kruīzkontroles vai max ātrumu fiksējošas ietaises, kā modernos auto, varbūt tad varam atļaut izmantot GPS verķus, kas uzrāda ātrumu (piem pocket PC ar atbilstošu softu)?

264421. viesis 3.decembris 2008 11:23
0 0 Atbildēt

Uz kuru meilu ir jāsūta informācija par izmaiņām komandas sastāvā , man stūrmanis ir mainījies !? Jau iepriekš Paldies

Redaktors 3.decembris 2008 11:39
0 0 Atbildēt

Par konkrētiem pārkāpumiem būs biļetens, bet nekas drastisks nebūs. Mieru, tikai mieru. Apdzīt gan jau varēsiet. Nevajag tak apdzīt veselu kravas auto kolonnu :)

Redaktors 3.decembris 2008 11:40
0 0 Atbildēt

Visas izmaiņas - ierakstiet pieteikumā pareizos datus un būs labi.

264425. viesis 3.decembris 2008 12:19
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot ir izdomāta iespēja godīgai konkurencei, a to te vesels bars nēsājas pofigā ar 100 km/h +, un rezultāta dabū labus rezutātus... a tie, kas ievēro noteikumus, regulāri paliek ar bārdu. Tas, ka piedalamies sporta pasākumā, nebūt nenozīmē ka var apdraudēt sevi un citus. +10 km/h ir ļoti pat o.k. :) Ceru ka Organizātori arī izdomās reāli strādājošu soda punktu sistēmu, lai drusku atvēsinātu "lidotājus"....

264426. viesis 3.decembris 2008 12:20
0 0 Atbildēt

Vai būs pieejama iepriekš kāds leģendas piemērs, lai var papētīt tie, kas nekad ar to nav braukuši?

Cik atceros, ka agrāk bija minēts ka būs piemērs, kā aizbraukt uz startu.

(Sadaļā Kā lasīt leģendu tā arī nav parādījies fails).

Redaktors 3.decembris 2008 12:22
0 0 Atbildēt

Uz startu var aizbraukt vienkārši - pēc kartes, kas publicēta. Leģenda nebūs.

Fotoleģendas braukšana tiks izklāstīta sapulcē. Nekas sarežģīts.

264428. viesis 3.decembris 2008 12:23
0 0 Atbildēt

+10km/h ir ok vidējam ātrumam,

bet nejau tā, ka pabrauc 1 min +10 km/h vai 30 sek +20 km/h apdzenot un sods.

Beigsim liekuļot - labi zinām, ka uz šosejām auto plūsma iet uz ~100..105 km/h. Un tieši mazāk apdraudēsim sevi un mazāk provocēsim citus iekļaujoties šajā plūsmā.

Katrs ir redzējis, kas notiek ar mašīnu kas 'brauc' uz 85 km/h - visi lec viņai garām.

264429. viesis 3.decembris 2008 12:30
0 0 Atbildēt

to Sviestnesis: ja tev 100km/h ir lidoshana, tad nav ko teikt!:) delj tadiem ka tu ari rodas bistamas situacijas uz celjiem, kad jaapdzen taadi, kas velkas uz 89,5km/h pa celju! Ja Tu butu uzmanigi lasijis nolikumu, tad redzetu, ka liidz +10km/h shobrid drikst buut tikai 30 sekundes piemeram apdzishanas briidii. Citaadi, ja tu arii ar savu praatiigo brauksanu nejaushi trapiisi uz 91km/h 35 sekundes, par to sanemsi sodu! Nezinu vai pats par to busi laimiigs! Ierobezhojumiem jaabuut, bet sapraatiigiem un atbilstosiem realai situacijai uz celjiem!

264430. viesis 3.decembris 2008 12:40
0 0 Atbildēt

Attieciibaa uz aatruma parkapumiem, es sheit neredzu problemas organizatoriem - nolikumaa skaidri pateikts, ka sacensibas notiek nevis sleegtaa trasee, bet uz koplietosanas celiem saskana ar Celu Satiksmes noteikumiem. Tatad parsniedzot atrumu, katrs potenciali atbild celu policijas prieksa un organizatori nekadu atbildiiibu par to nenes.

Savukart organizatori, var pasi izdomaat savu sodu sistemu, par cik lielu atruma parsniegumu pieshkirt sodu, un tas galiigi ne juridiski ne pec butibas nav tulkojams kaa mudinashana parkapt atrumu, ja piemeram par +10km/h vai +20km/h nekadi soda punkti nebus paredzeeti! Ka jau te ieprieksh teica - shiis nav atrumsacikstes, bet orienteshanas, lidz ar to teoreetiski tikpat labi var uzvareet ekipaazha, kas visu celju braukusi pa pilsetu uz 45km/h un arpus 85km/h, ja prot orienteeties un domaat ar galvu!

264433. viesis 3.decembris 2008 13:31
0 0 Atbildēt

Redaktoram : Es pārreģistrēju anketā datus , bet tur izmeta vēl vienu pietekumu , maybe veco vari izdzēst !?

264434. viesis 3.decembris 2008 13:31
0 0 Atbildēt

Viesim 264429, nu uz šošejas es varbūt varētu arī Tev piekrist, ka tas +10 ir tākā drusku par maz, bet es galvenokārt uztraucos par grants un citiem lauku ceļiem, kur ir gana līkumaini, nepārskatāmi un t.t., un kur visādas kvatras mauc uz nebēdu..... Pirmām kārtām es ar savu priekšpiedziņu un ar sporta piekari un t.t neaprīkotu un nepārbūvētu auto tur nevaru nemaz tik ātri pabraukt neapdraudot sevi un apkārtējos.....un tad automātiski rodas jautājums, GPS izmantot nevar, jo redz tad "uzvar nauda" jeb tjipa dārgais aprīkojums a ne dalibnieku atjautība un orentēšanās spēja, bet redz lūk praktiski pārbūvētu auto piedalīties redz var, tur "nauda neuzvar" :D, lai gan pārbūve maksā daudz vairāk par kaut kādu pārsimts latus vērtu GPS iekārtu vai 50 Ls vērtu antēnu, kuru pieslēgt kompim... :O :O :O un otrām kārtam arī dalībnieki ir dažādi un naf 100 % garantijas, ka visi domā līdz tam, kā un cik ātri brauc, kā rezultātā var radīt avārijas situācijas, kas jau ne reizi ir pierādījies, starp citu... un tieši tāpēc uzskatu ka Organizātoru vēlme veicināt satiksmes noteikumu ievērošanu pasākuma laikā ne tikai ar pirksta pakratīšanu sapulcē, bet arī ar ātruma kontroli, ir ļoti pat apsveicama!!

264435. viesis 3.decembris 2008 13:36
0 0 Atbildēt

[c]Redaktoram : Es pārreģistrēju anketā datus, bet tur izmeta vēl vienu pietekumu, maybe veco vari izdzēst ! ? [/c]

Izmaiņas ir veiktas.

264437. viesis 3.decembris 2008 14:30
0 0 Atbildēt

[quote/]Redaktors [?] 24.10.2008 22:16

Ceļi būs normāli grantsceļi, būs arī asfalts. Viss izbraucams ar normālu auto.[quote]

1.Pārsvarā grants vai asfalts, lai zin kādas riepas likt?

2.Lietuvā vispār ar šipiem drīkst braukt?

Redaktors 3.decembris 2008 14:33
0 0 Atbildēt

Gan asfalts, gan grants, bet tas viss atkarīgs no punktiem, kurus ņemsiet. Es liktu parastas emesenes. Par Lietuvas likumdošanu interesējieties paši.

264440. viesis 3.decembris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

Ir noskaidrots ka ar šipotām riepām nedrīkst braukt Lietuvā no 1. aprīļa līdz 1. novembrim un Igaunijā no 1.maija līdz 15. oktobrim. Tā kā no-stress.

264442. viesis 3.decembris 2008 17:32
0 0 Atbildēt

264429. viesis 03.12.2008 12:30

P.N.

ierobežojumus uzstāda organizators... un es esmu par to lai reiz noteiktais vairs netiktu mainīts!

tu vari vai nu braukt vai gulēt mājās ;)

264447. viesis 3.decembris 2008 21:42
0 0 Atbildēt

Gribētu arī ko bilst par ātruma kontroli. Šodien braucu uz Talsiem ar sievas Honda Civic, paņēmu līdzi arī GPS, lai Talsos vieglāk atrastu LAU biroju. Braucot pa šoseju piefiksēju, ka ātruma atšķirība starp GPS un auto (abiem ātrumi rādās ciparu formātā) ir tieši 7 km/h (auto spidometrs rāda vairāk). Vasarā šādas atšķirības nebija, vienīgais, kas ir mainījies - auto ir uzliktas ziemas riepas 16'', bet vasaras riepas ir 17'', tādu komplektāciju kopā ar auto iegādājāmies Bensons Auto. Rīt salīdzināšu rādījumus Outlanderim ar kuru brauksim sestdien, bet piekrītu iepriekš teiktajam, ka to nevarēs izdarīt tik precīzi, jo Outl. ir parastais bultiņu spidometrs ... Negribētos tikt diskvalificētam, lai gan būšu braucis ievērojot nosacījumus, bet braukt drošības labad uz 70 visu braucienu arī liekas jocīgi.

264448. viesis 3.decembris 2008 22:12
0 0 Atbildēt

to Sredkedam, ar to es domāju ka paceltas quattras sacensībās pa meža un lauku ceļiem likt vienā maisā ar standarta,viena tilta piedziņas auto ir vēll nenopietnāk nekā auto ar un bez GPS iekārtu, un tad te ātruma kontroles soda punkti nedaudz vienādo abu izredzes. Lai gan ja tiešām būs tik daudz dalībnieku ,92 ekipāžas,tad manuprāt jau pareizāk būtu tomēr sadalīt klasēs un tad jau vērtēt rezultātu.

264452. viesis 3.decembris 2008 23:23
0 0 Atbildēt

264428. viesis 03.12.2008 12:23

+10km/h ir ok vidējam ātrumam,

jautajums kads bus tavs atrrums ja videjais bus 100km/h ???

264453. viesis 3.decembris 2008 23:24
0 0 Atbildēt

264429. viesis 03.12.2008 12:30

Nervus paarste un viss bus labi

264454. viesis 3.decembris 2008 23:41
0 0 Atbildēt

264440. viesis 03.12.2008 15:48

tu mazliet kljudies no 2008 Igaunija vieglajam automashinam shipus lietot nedrikst :(

264447. viesis 03.12.2008 21:42

varu pateik vinu ka GPS pret spidometru parasti kljuda ir no -1kmh/ lidz -10 kmh

un GPS pret GPS maksimums ko esu redzejis +/- 0,5 kmh

264456. viesis 4.decembris 2008 1:10
0 0 Atbildēt

Par kādām sadalīšanām klasēs var iet runa :D ??? Kāds auto paņēma šogad pirmo vietu iauto rallija kausā? m? Kas tie par suņa murgiem par lidojoshām 4x4? Tur ar galvu jādraudzējas nevis jāspiež pedālis grīdā!

264457. viesis 4.decembris 2008 1:36
0 0 Atbildēt

Ar galvu - vispirms! Bet vairāk tomēr regularitātē. OZ vajag abus! Gan galvu, gan pedāli! ;) :D

264459. viesis 4.decembris 2008 6:21
0 0 Atbildēt

To Criminal-tm,kas tev tur ar tiem suņiem ir? seks regulārs vai kāda savādāka tuvība, :O :D ka esi tik labi informēts ko šami varētu murgot?

264461. viesis 4.decembris 2008 9:46
0 0 Atbildēt

Pie tik liela dalībnieku skaita patiešām var sākt dalīt klasēs, lai dalībniekiem lielāks prieciņš iegūstot kādu vimpeli un goda rakstu:)

Kā jau minēts, pirmā tomēr ir galva un tad piedziņa/blīve/taisnas rokas. Pilnpiedziņām, protams, ir priekšrocības, jo tās var ātrāk uzsākt braukt gan OZ, gan regularitātē labojot kļūdas, speciāli sagatavoti un pārbūvēti auto var ātrāk pabraukt pa sūdīgiem ceļiem, kādu iAuto ir daudz, tomēr jebkurā gadījumā es vienmēr gribēšu sevi redzēt kopvērtējumā, lai saprastu izaugsmes iespējas ar savu stock priekšpiedziņu. Gribās tak kādreiz arī lepni iebakstīt sarakstā un noelsties, ka "redz kā es tomēr tam subaram , kvatrai vai džipam ierādīju" :D

Nu jā, un man jau neviens neliedz sākt speciāli būvēt vai pirkt pilnpiedziņas auto iauto rallijam, jautājums tikai vai man to vajag, ja šo pasākumu uztveru galvenokārt kā izklaidi, ne sacensības.

264462. viesis 4.decembris 2008 10:32
0 0 Atbildēt

Elmār, lai neradītu bardaku un haosu varbūt uz MK un TK vajag biļetenu ar konkrētu laiku katrai ekipāžai izdot, citādi var sanākt, ka 8:30 MK no garlaicībās būs izbakstījuši aci un 9:15 TK tiks saplosīta gabalos :)

264464. viesis 4.decembris 2008 10:49
0 0 Atbildēt

Aizsvilušies te visi. Nesaprotu kāda īsti ir sāpe. Šādos pasākumos nekas nav atkarīgs no vāģa. nē nu protams, ja viņš neiet ātrāk pa 70 km/h un sasniedz šo ātrumu pusotrā minūtē, tad jā. Mana pieredze šāda tipa pasākumos ir ~5 gadi, lielākoties esmu ņēmis dalību Autolistes organizētajos pasākumos, 4x4 pasākumos un citos vienkāršos brauc-nofočē-priecājies izklaides pasākumos. Esmu vāļājies arī pa goda pjedestāliem, braucis naktīs, braucis Autolistes Ultras klasē, kur pasāciens sākas pusnaktī un beidzas nākamās dienas vēlā vakarā. t.i. 24h pie ripas. Lielāko daļu no šiem pasācieniem esmu nogāzis ar stock (lasi - nekādi tjūningi un zems vāģis) Opel Calibra sinhro, kurai ir astoņu vārstu 2.0 motorītis ar 115 lopiņiem un viskomuftes tipa pilnpiedziņa. Salīdzinot ar visiem subāriem, kvatrām, x5 un touaregiem tā calibra ir nekas. Bet regulāri sarakstā aiz manis ir palikuši šāda veida vāgeni. Esmu braucis arī ar SubWRX, Navaru, Chrysler Town&Country, VW Polo.. jebkurā gadījumā auto klāsts ir izbaudīts liels. (ar Polo jau Mazozolu organizētā pasākumā nebrauksi, protams. :) ) Tomēr mans mesidž ir tas, ka galvenā vaina nav nemaz tajā blīvē starp stūri un sēdekli, bet gan blīves līdzbraucējiem un kas pats galvenais - TEAMWORKā. Bez tā nekur. Tam, kurš ir pie stūres, tam ir TIKAI jāstūrē - pārējais darbs ir jādara pārējiem. Šāda tipa pasākumos, pēc manas pieredzes, ekipāžā jābūt VISMAZ 3 cilvēkiem. Pēdējā gada pasākumos man ir nācies sākt sastrādāties ar citas komplektācijas komandām, bet nu lēnām sāk atgriezties lauri. :)) Un Calibru arī esmu pārdevis, nojājās... :)))

Tā kā galvenais manuprāt šādā pasākumā ir uzticama, kompetenta un vienkārši labu cilvēku komanda. Vāģis ~20% tolku dod, viss atkarīgs no vides, pa kuru jābrauc.

acidburn, šoreiz ar Volvo740 kā nafigators.

264473. viesis 4.decembris 2008 12:45
0 0 Atbildēt

ORG, varbuut tomeer var papuuleeties atbildeet uz jautaajumiem ;)

1. OZ skaitaas "panjemts", kad pie taa nofocheejas, ja? Kam jaabuut bildee? Es esmu suudiigs fotograafs, nekaada maaksla nesanaaks... Un visi OZ buus sasniedzami ar auto vai arii jagatavojas kaut kur brist lai uztaisiitu bildi?

2. Aa, un veel jautaajums - ir arii komandu ieskaite (varbuut kaut kur rakstiits, tad sorry, neesmu pamaniijis) ? Ja jaa, tad jaameklee komandas biedri! Cik ekipaazhas komandaa?

Redaktors 4.decembris 2008 13:02
0 0 Atbildēt

[c]ORG, varbuut tomeer var papuuleeties atbildeet uz jautaajumiem ;)

1. OZ skaitaas "panjemts", kad pie taa nofocheejas, ja? Kam jaabuut bildee? Es esmu suudiigs fotograafs, nekaada maaksla nesanaaks... Un visi OZ buus sasniedzami ar auto vai arii jagatavojas kaut kur brist lai uztaisiitu bildi?

2. Aa, un veel jautaajums - ir arii komandu ieskaite (varbuut kaut kur rakstiits, tad sorry, neesmu pamaniijis) ? Ja jaa, tad jaameklee komandas biedri! Cik ekipaazhas komandaa?[/c]

1. jānofotografējas, lai ORGi saprastu, ka jūs bijāt tieši tur (līdzīgi kā mūsu izsniegtajās fotogrāfijās). Jābūt redzamam objektam un vismaz vienam ekipāžas loceklim. Nekur brist nevajadzēs, bet izkāpt no auto - gan.

2. Par komandām ir paskaidrots biļetenā Nr.1, kas publicēts.

Redaktors 4.decembris 2008 13:07
0 0 Atbildēt

[c]Par GPS. Protams, organizators nosaka noteikumus... bet... ir 21. gadsimts un aizliegt tehnoloģiju izmantošanu ir... nu, ne sevišķi ok lēmums. Tas manuprāt. Bet, kā jau teicu-tikai mans uzskats. Nedomāju, ka pie tik liela dalībnieku skaita izdosies izkontrolēt vai kāds tiešām to nelietos... un būsim atklāti- GPS lietošana dos kādam nenovērtējamu priekšroku.[/c]

Organizatoriem jau ir vienalga, kurš uzvarēs. Savukārt, normāliem dalībniekiem jau nav vēlēšanās "ka tikai apkāst"...

Redaktors 4.decembris 2008 13:08
0 0 Atbildēt

Publicēts Biļetens Nr.1

264482. viesis 4.decembris 2008 13:11
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Sredskeda teiktajam, 21 gadsimta ar līnēālu baksīties pa karti... nu ir drusku padumi... :)........ un īsti nesaprotu arī GPS aizliegšanas iemeslu ,varbūt Redaktors var izskaidrot vadmotīvu šim liegumam:?

264483. viesis 4.decembris 2008 13:14
0 0 Atbildēt

Vai ziemas riepas ir obligātas, ņemot vērā to ka ziemas nav?

Redaktors 4.decembris 2008 13:17
0 0 Atbildēt

Riepām jābūt CSN atbilstošām.

Ja būtu atļauts GPS, tad tā nebūtu orientēšanās, bet vienkārša "vilkšana"...

Redaktors 4.decembris 2008 13:19
0 0 Atbildēt

Šoreiz laika būs daudz, varēsiet bez stresa apceļot Dzimteni :)

264486. viesis 4.decembris 2008 13:30
0 0 Atbildēt

Paldies ORGam par atbildeem!

UWAGA!

Mekleejam komandasbiedrus! Mees braucam pirmo reizi shaadaa pasaakumaa un for fun, galvenokaart peec olimpiskaa principa: galvenais nav uzvareet, bet piedaliities ciinjaa par uzvaru! :) - ja jums ir liidziigi principi un nav komandas biedra, tad varam apvienoties komandaa! ;)

Ja interesee, asuuti iisu info par sevu ekipaazhu uz maartinsh_k@inbox.lv

264487. viesis 4.decembris 2008 13:40
0 0 Atbildēt

_Redaktors [?] 04.12.2008 13:17

Ja būtu atļauts GPS, tad tā nebūtu orientēšanās, bet vienkārša "vilkšana"..._

Nu ja mēs paskatamies no pareizas pienākumu sadales proncipa komandā, tad pilotam it kā ir jābūt pilnīgi pie kājas, kā Stūrmanis nosaka meklējamos KP, Pilots tik un ta tikai to vien dara, kā "velk".... kā velk, cik atļauti, to tagad patieks "melno kastīšu" infa... bet savukārt Stūrmanim GPS krietni atvieglo KP vietas noteikšanu, mazāk būtu bakstīšanās ap KP kurš neatrodas zīmīga vieta ( krustojumos, uz upes un t.t ) tatad tajā vietā būtu arī mazāks dalībnieku tusiņš, skraidot ar lukturīšiem turp-šurp, un atiecīgi arī drošāka satiksme.... nu tas ,protams, ir tikai mans viedoklis tam, ka nesaprotu GPS aizliegšanas loģiku....

Redaktors 4.decembris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

Izlasiet biļetenu. Svarīgs ir arī maršruta garums!

264490. viesis 4.decembris 2008 14:02
0 0 Atbildēt

Ja kāds ir no Juglas, tad labprāt ar šo ekipāžu dibinātu komandu "Juglas Ērgļi".....

vai ko tamlīdzīgu un tad mēs varētu mūsu rajona Karogu turēt augstu , apvienojot spēkus! :)

Redaktors 4.decembris 2008 14:22
0 0 Atbildēt

Sacensību uzvarētājiem - noderīgas balvas no iAuto.lv

1. vieta TomTom XL GPS navigācijas iekārta + PhotoBlocker

2. vieta jaunais Jāņa Sētas Lielais Pasaules Atlants + PhotoBlocker

3. vieta Jāņa Sētas Latvijas ceļvedis + PhotoBlocker

264492. viesis 4.decembris 2008 14:29
0 0 Atbildēt

Bez GPS ir pat interesantāk. Pirmajā gonkā arī domāju, kā būs, bet nav nekādu problēmu! Tiesa, vairāk darba stūrmanim, bet tā kā KP vienmēr ir bijuši pietiekami viegli atrodamās vietās, tad ar GPS tā tiešām vairāk būtu vilkšana ne orintēšanās.

264493. viesis 4.decembris 2008 14:32
0 0 Atbildēt

Ir jautājumi par kp foto:

1. Cik nopietni ir tas bildes izmērs max 1Mb? Piemēram, mans fočuks konsekventi ražo 1.xx-2.xx Mb, zem 1 ļoti reti. Diez vai apstrādāšanai finišā būs laiks.

2. Vai pa vidu kp bildēm drīkst būt pasākuma laikā safočētas ar kp nesaistītas bildes?

3. Ja nu gadās kāda šaize ar foto- vai ir ok, ka sākumā kp bildēti ar vienu, pēc tam ar citu aparātu?

Redaktors 4.decembris 2008 14:35
0 0 Atbildēt

[c]Ir jautājumi par kp foto:

1. Cik nopietni ir tas bildes izmērs max 1Mb? Piemēram, mans fočuks konsekventi ražo 1.xx-2.xx Mb, zem 1 ļoti reti. Diez vai apstrādāšanai finišā būs laiks.

2. Vai pa vidu kp bildēm drīkst būt pasākuma laikā safočētas ar kp nesaistītas bildes?

3. Ja nu gadās kāda šaize ar foto- vai ir ok, ka sākumā kp bildēti ar vienu, pēc tam ar citu aparātu?[/c]

1. vēlams, lai bildes nebūtu ļoooti lielas

2. jānodod karte, kurā ir tikai pasākumā OZ bildes (pārējās fotografējiet uz citas kartes vai ar citu aparātu)

3. ja gadās šaize, gan jau varēs + ir jau arī "melnā kaste", kas fiksēs visas darbības.

264504. viesis 4.decembris 2008 18:35
0 0 Atbildēt

Un kā ir ar radardetektoriem????

Redaktors 4.decembris 2008 18:54
0 0 Atbildēt

:) Priekš kam radardetektors, ja mūsu "melnā kaste" detektēs jebkuru pārkāpumu?

264506. viesis 4.decembris 2008 19:00
0 0 Atbildēt

Ir jau slāpētāji!!!!

Redaktors 4.decembris 2008 20:08
0 0 Atbildēt

Slāpēšanas gadījumā tas būs redzams - pārbaudīts.

Dalībniekam jānodrošina, lai GPS loggeris redzētu satelītus, kas redzams pēc zilās mirgojošās diodes uz iekārtas.

Redaktors 4.decembris 2008 21:20
0 0 Atbildēt

Nu re, vismaz kāds arī dokumentus lasa! :)

Jā, tur bija matemātiska kļūda...

Izlabota.

Paldies.

264514. viesis 5.decembris 2008 0:06
0 0 Atbildēt

Pie kafeinicas bus "slegtais parks" ?

264515. viesis 5.decembris 2008 9:16
0 0 Atbildēt

Kādam nevajag līdzbraucēju uz pakaļējā sēdekļa?Palīdzētu atrast kontrolpunktus un pa fotoreportieri varētu piešancēt. Varu piemest dalībai. Ja kas zvanat 29408814 Guntars

264519. viesis 5.decembris 2008 11:29
0 0 Atbildēt

Sretsked:

hmm vai tad 116 nav paarsniegts par 15 un vairaak km/h?

tur tachu rakstiits piemeeram ... tur vareeja buut arii 150km/h...

domaaju ka taa jau ir piesieshanaas..

264524. viesis 5.decembris 2008 14:23
0 0 Atbildēt

apnika jau lasīt "neko", bet cilvēkiem kas cepas par to, ka gps un spidometrs uzrāda atšķirīgus rādījumus, nezinu. Pats vasarā braucu ar 18" un ziemā 17", un mana auto spidometra rādījumi neatšķiras no tā ātruma ko man uzrāda gps. Domāju, ka nav jēgas cepties ... tas taču ir atpūtas pasākums, pēc kura uzzināsiet to vai jūsu spidometrs melo vai nē, un par cik :) ja melo.

neiztēlojos kā šito baru izvietos tajā pirms iecavas ūķa laukumā, bet gan jau, ja jau būs kāds, ka ierāda parkingu, tad jau saspiedīsies :)

264525. viesis 5.decembris 2008 14:49
0 0 Atbildēt

kādas problēmas pavizināties vēl šovakar ar gps un salīdzināt ar spidometru, lai noteiktu kļūdu?

264526. viesis 5.decembris 2008 14:50
0 0 Atbildēt

Vidzemē snieg: www.apollo.lv/portal/news/articles/143433 ehh, žēl, ka ne Zemgalē!:(

264527. viesis 5.decembris 2008 14:57
0 0 Atbildēt

O, šite saka, ka visur jautri braukšanas apstākļi, izņemot tur, kur brauksim mēs: www.tvnet.lv/auto/zinas/ro...php?id=4904635

264528. viesis 5.decembris 2008 15:16
0 0 Atbildēt

aiki -> pilnīgi pareizi tu pateici :) tie kas bļauj, ka viņiem kaut kas nesakrīt, lai paši pārbauda un zinās kā jāskatās uz bultiņu.

kam mums tas sniegs vajadzīgs? lai varam meklēt pļavās apsnigušus akmeņus? :)

264530. viesis 5.decembris 2008 16:42
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ir tāda ka orientēšanās pasākumos visu nosaka prasme lasīt karti.. ja tā ir vairākiem dalībniekiem vienāda tad, šajā gadījumā kad ātrumu visiem ierobežo CSN, paātrinājums... :)

264532. viesis 5.decembris 2008 17:44
0 0 Atbildēt

es jau nestrīdos, bet es uz ziemu uzliku izmēru, ko rūpnīca nav paredzējusi, augstuma ziņā, tad jau būtu jābūt izmaiņām, ne?

264533. viesis 5.decembris 2008 18:29
0 0 Atbildēt

NU PĻĀ, kas traucē pirms starta paņemt gps un notestēt ātruma atbilstību spidometram....

raimondsm šajā sakārā varētu piebilst, ka ātruma neatbilstība riepu dēļ ir atkarīga no ātruma, protams varētu būt arī nemaiņīgā daļa

264538. viesis 5.decembris 2008 22:33
0 0 Atbildēt

Sūdi vagā, man spidometrs atteica. Nāksies braukt uz jušku :(

264540. viesis 5.decembris 2008 22:41
0 0 Atbildēt

Vai mums ir kads veids kā mēs, kā valsts iedzīvotāji varam pārņemt OCTAs pakalojumu valsts pārziņā, šobrīd tas ir acīmredzmas politisks lobijs, kur valsts kalpo Apdrošina kompāniju interesēm, sūtot aktīvā uzraudzībā Ceļu Policijas patruļas. Cilveki attopieties Jus maksajiet privatam biznesam kas nekad nakartos ceļus, neveicinās infrastruktūru, neattīstīs it neko jūsu bērnu un mazbērnu labā. Ceru ka var atrasties kads pašaizliedzīgs cilvēks vai grupa kas varetu šo jautājumu pacelt sabiedriskās diskusijas līmenī. Tad arī mazliet vairāk valstij būs naudas, un varbūt arī kāds beigs cjikstet par krizi. Es piesakos palīgā, stavet piketā, formet un iesniegt dokumentus lai varētu Valstij maksāt šo OCTAs pakalpojumu, tad vizmaz zināšu kam maksāju. Iededzies par Latviju ...

264542. viesis 5.decembris 2008 22:48
0 0 Atbildēt

wtf? :D

264543. viesis 5.decembris 2008 22:52
0 0 Atbildēt

oficiālā versija šajā banānu valstelē ir "OCTA ir zaudējumus nesošs apdirsināšanas veids", ka stiek sponsorēts no apdirsināšanas biznesmeņu kabatām ;)

264545. viesis 6.decembris 2008 6:46
0 0 Atbildēt

GO GO GO :)

264546. viesis 6.decembris 2008 8:38
0 0 Atbildēt

NU, ko ... visi jau uz vietas? Vai ceļā? Mēs biki kavējamies, bet tā jau paspēsim.

acidburn, Volvo740

264548. viesis 6.decembris 2008 13:48
0 0 Atbildēt

Nu, kā Jums iet? Mēs te Jelgava-Eleja pašlaik.. :)

Kapēc neviens neko nekomentē? :))))

acidburn, Volvo740

264550. viesis 7.decembris 2008 0:03
0 0 Atbildēt

Sviestcu kāds sagaidīja no meža ārā vai nē?

264551. viesis 7.decembris 2008 0:57
0 0 Atbildēt

Da labi,finišu ta atradu,tā bij pusbēda,pat vēl 4 Kp paņēmām pa ceļam,bet vot galvenā problēma ir tur,ka neviens neiet pirtī,ko? Man vienam iet,vai?

264552. viesis 7.decembris 2008 2:57
0 0 Atbildēt

Nu labi,izmainījās situācija,sāka palēnām tauta turp doties. Nu tad arī kopsaucējs nemanot piezagās,neraugoties uz auzu lauku,kurš izauga pa ceļam,kopumā viss bija o.k. Paldies Orgkomitejai par to,ka Jūss mums tādi esat!!

264554. viesis 7.decembris 2008 14:35
0 0 Atbildēt

jauks pasākums, vienīgais 10h lika par sevi manīt, nogurums utt.. Liekas, ka šāds pasākums būtu jārīko vasarā, tad varētu būt baigi forši, jo šoreiz kaut kā nebija forši pa tumsu.

kāds aizķērās lietuvā? :D

264555. viesis 7.decembris 2008 14:43
0 0 Atbildēt

Lietuvaa ilgi neuzkaveejaamies, kaut kaadi idioti bija izrakushi graavi uz Latvijas/Lietuvas robezjas, naacaas par to Lietuvaa pljavu nodrifteet melnu, lai vieteejaa pashvaldiiba redz, ka tas celjsh buutu aktiivi lietojams un atjaunojams. ;-)

Instigater, Volvo740

PS. Liels paldies abaam paliidziibas ekipaazjaam, ljoti stulba sajuuta, kad gaaze beidzas, pilna baaka ar benziinu, bet klaat netiet, jo, paarsleedzoties uz to, benziinsuuknis noraustijaas naaves agonijaa.

264556. viesis 7.decembris 2008 16:29
0 0 Atbildēt

Atkārtot.. kaut kas janvārī vai februārī, jo ir interesantāk kad vienā pasākumā saliekās dienas un nakts orientēšanās.

264557. viesis 7.decembris 2008 17:02
0 0 Atbildēt

baigi labs pasākums

noteikti piedalīšos nākamreiz

organizatoriem - paldies

264558. viesis 7.decembris 2008 18:25
0 0 Atbildēt

A cikos sāks dalīt balvas :?

264559. viesis 7.decembris 2008 18:39
0 0 Atbildēt

Paldies organizatoriem par jauko pasākumu, paldies visām ekipāžām par savaldību trasē, nepārkāpjot noteikumus, paldies manam pilotam par izturību un atbalstu manos vājuma mirkļos (mēs visi esam trenēti, mierīgi un stipri, bet 10 stundas trasē tomēr vieglā mērā līdzinās braucienam "uz izdzīvošanu"), un īpašs paldies Deksteram par tehnisko palīdzību finiša placī!!!

p.s. Red, vai ir jau zināmi nākamā gada sacīkšu iecerētie datumi?

264560. viesis 7.decembris 2008 19:59
0 0 Atbildēt

Neliels cirtāts no cita tīmekļa resursa:

"Arnijs wrote:

Nepatika samērā mikroskopiskie KP kartē. Tumsā un gaitā bij problēmas precīzi saprast.

FunnyFox:

Šitais gan bija reāli briesmīgi!

Man neizdodas acu ārstam pierādīt, ka man ir problēmas ar redzi, jo viņš saka "tāda izskata objektus neredzot, mēs dodam brilles vienīgi juvelieriem!" :ohmy: !!! Nu tad jāsaka, ka šis bija juvelieru rallijs. :) Daļu laika pazaudējām tieši tādēļ, ka man bija jāsaka pilotam "Stājies malā, mēs precizēsim punkta atrašanās vietu!" :( Tas nepatīk pilotam, tas dzen dusmās un sašutumā mani, bet tas bija par traku."

RED!!! Vai citreiz nav godīgi uzrakstīt, ka vairojamā glāze (alias palielināmais stikls, viņa arī lupa) ir ieteicamo lietu sarakstā? Saprotams, ka karte uz divām lapām stipri palielinātu pasākuma izmaksas, bet, ja tas bija noteicošais faktors maršruta atveidē uz papīra, tad sazinies ar mani, Elmār, lūdzu, un varbūt tas ir risināms jautājums.

Citādi,- skat manu iepriekšējo komentāru. :)

264561. viesis 7.decembris 2008 20:08
0 0 Atbildēt

Jauks pasākums.

Vakarā grūti braukt un atrast KP

Paldies ekipāžām, kas palīdzēja atrast KP (interesanti arī BMW !!!! komanda dalījās ar info)

264562. viesis 7.decembris 2008 21:04
0 0 Atbildēt

Pasākums, kā vienmēr - jauks un līmenī. Jā - tie mikroskopiskie KP arī bij viens no iemesliem, kādēļ šoreiz nepamainījāmies ar vietām ar stūrmani. Jo - tik nepretenciozā pasākumā reiz gribējās samainīties arī ar vietām, bet man bij problēmas saskatīt to lokalizācijas punktiņu pat nekustīgai kartei un dienasgaismā. Kartei bij izcils tipogrāfiskais izpildījums, ja ne vien šis KP mērogs. Bet bij pietiekoši sarežģits KP izvietojums, lai jau sākumā saprastu, kas ir optimālākais... Šoreiz mūsu ekipāža sabrauca kārtīgās auzās ar finiša atrašanu, bet nu neko! Būs ko analizēt un mācīties. Galvenais jau, ka iauto mačos +/- trāpās pilnās patronas :D

264563. viesis 7.decembris 2008 21:05
0 0 Atbildēt

Tikai ceru ka šāds scenārijs nebūs nākamā gada iauto chempionātā- tomēr pašam vairāk patīk klasiskās vērtības. Šāds pasākums varētu būt reizi gadā.

264564. viesis 7.decembris 2008 21:10
0 0 Atbildēt

Punkta lielumam uz kartes nebij ne vainas!

264565. viesis 7.decembris 2008 21:39
0 0 Atbildēt

Mūsu ekipāža piedalījās pirmo reizi un mums patika! Pat iegājām azartā, bijām ar mieru vēl kādas pāris stundas gāzt! :)

Visiem taču bija vienādi apstākļi! Tas taču bija orientēšanās brauciens, nevis rallijs! Ja jau viss būtu skaidrs, tad jau nebūtu interesanti! :)

Paldies organizatoriem par interesanto sestdienu! Noteikti nākošreiz atkal piedalīsimies!

264566. viesis 7.decembris 2008 22:02
0 0 Atbildēt

ORGi, kad buus rezultaati? Gribeetu tos redzeet un peec iespeejas detalizeetaakus! Buutu ideaali, ja vareetu redzeet izveeleetos marshrutus (vismaz labaakajiem).

264567. viesis 7.decembris 2008 22:04
0 0 Atbildēt

264564. viesis 07.12.2008 21:10

Punkta lielumam uz kartes nebij ne vainas!

============================

Pieņem, ka visiem nav vienādi laba redze. Kad paši zīmējām līdzīgu pasākumu vasarai, arī igauņu viesiem mūsu KP likās ne īpaši "razborčivije". Bijām nesen uz igauņu pasākumu - un tiešām. Viņu kartē pie KP nebij kur "piesieties" Šeit paraudziņš :)

content8-foto.inbox.lv/albums8486660...aste/kaart.jpg

264568. viesis 7.decembris 2008 22:11
0 0 Atbildēt

šoreiz kontrolpunktu atrašana īpašas grūtības neradīja.... tas gan attiecināms tikai uz dienas gaišo daļu.... lielākā daļa objektu bija redzami pa gabalu.... kad to sapratām, tad vispār no mašīnas ārā kāpām bezmaz tikai ar garantiju....

izpalika meža vidū mazā eglītē iesiets kompostieris, kā tas bija vienreiz iauto vēl pirms atstarotāju ēras....

balto Yonāsa uzstādīto krustu mežā pie auces arī pa tumsu atrast var tikai zinātājs ;)

pa tumsu vispār kautko atrast bija auhjenna grūti (izņemot būdiņu rozā krāsā :D )

vienu punktu (to kur bija plāksnītes vienā krustojumā) atradām tikai netīšām.... jo pilots izdomāja tajā krustojumā apgriezties un mums sanāca diskusija vai gadījumā šitādas plāksnītes nebija redzamas fotkās, jo bijām pārliecināti, ka īstais objekts ir tie vārti ceļa otrā pusē kādus pārdesmit metrus tālāk....

vienu punktu (jelgavas vecā un jaunā ceļa krustojums) vispār uzgājām tikai tāpēc, ka izdomājām pačurāt ;) kui savādāk būtu redzējuši pilnīgā tumsā :)

starp citu - trešā jāņasēta uzskata, ka no svētes uz vircavu var tikt pāri pa dzelzceļu dimzās :|:|:|

a rezultāti jau ir????

264569. viesis 7.decembris 2008 22:34
0 0 Atbildēt

piedalijos pirmo reizi,kopuma vis ok,paldies organizatoriem.,punktu izvietojums bija labs un interesants,tikai ar finišu bija grutibas ,daudz laika zaudejam.

264570. viesis 7.decembris 2008 22:50
0 0 Atbildēt

Kur var redzēt rezultātus ????

264571. viesis 7.decembris 2008 23:34
0 0 Atbildēt

264570. viesis 07.12.2008 22:50

Neesi lasijis biletenu Nr3 ?

264572. viesis 8.decembris 2008 0:14
0 0 Atbildēt

kō jūs te visi par tiem rezultātiem vaimanājiet?

parasti tie parādās ap trešdienas rītu.... ātrāk nav vērts stresot ;)

264573. viesis 8.decembris 2008 1:31
0 0 Atbildēt

Nezinu ko te visi chiikst - tie kontrolpunkti jau nebija tik apsleepti, lai buutu jaaraud par mazo karti. Buutu lielaakaa meerogaa tad jau vispaar nebuutu nemaz ko orienteeties atliktu tikai piebraukt un nofocheet!

Pasaakums bija forsh, vieniigi lielajam baram bija truukums tas, ka pie visiem punktiem chumeeja un mudzeeja jau pa gabalu vareeja saprast kur kontrolpunkts! es tikai atceros kaadus 5 punktus, kur mees bijaam vieni pashi, lidz ar to punktu mekleshana bija krietni vieglaaka!

p.s. organizatoriem paldies, bet muusu GPS logeris baigi glukoja un briizhiem nedarbojaas, cerams tam nebus sekas rezultaatos!

264574. viesis 8.decembris 2008 9:27
0 0 Atbildēt

Labprāt gribētu iegūt GPS loggera datus, pats tikai atceros, ka biju Lietuvā un Tērvetē, pārējais kā pa miglu. Gribētos uzlikt uz kartes un papētīt, ko tad es tajā sestdienā vēl esmu redzējis. ;-)

Instigater, Volvo740

264575. viesis 8.decembris 2008 9:35
0 0 Atbildēt

Veel 25 min. liidz beigu terminjm, kad tika soliits pazinjot rezultaatus (3. biljetens)!

Sanjemaas, riikotaaji, savaadaak buus soda punkti par kaveejumu jaadod!

Redaktors 8.decembris 2008 10:04
0 0 Atbildēt

Rezultāti vēl "cepas". Ir 4 kandidāti uz pirmajām vietām.

Meklējam, kur "piekasīties".

Apbalvošana notiks otrdien vakarā. Precīzāk - kopā ar rezultātiem.

264578. viesis 8.decembris 2008 10:06
0 0 Atbildēt

gribu rezultatus>>>>>>>>>>>>>>>>>

264580. viesis 8.decembris 2008 10:40
0 0 Atbildēt

Bija laps... gan pa dienu, gan pa tumsu finiša atrašana ar interesanta, hvz kā tas viesu mans darbojas ar tik nemanāmām norādēm... Neko daudz nesavācām taču bijām interesantās vietās. Tagad vēl jānoskaidro kur ir sācis pazust tosols....

Redaktors 8.decembris 2008 10:44
0 0 Atbildēt

Kamēr gaidāt rezultātus, atbildiet komentāros uz vienu jautājumu:

vai jūs pieteiktos un brauktu līdzīgā braucienā 2009.gada janvāra beigās?

264582. viesis 8.decembris 2008 10:47
0 0 Atbildēt

brauktu ar lielāko prieku!!!!!!!!!!!!

264583. viesis 8.decembris 2008 10:48
0 0 Atbildēt

Jaaaaaaaa:)

264585. viesis 8.decembris 2008 10:52
0 0 Atbildēt

Jā, pieteiktos un brauktu.

Šoreiz braucām pirmo reizi un pasākums bija patiešām labs. Kontrolpunktiem kartē arī nebija ne vainas un tas ka palika tumšs padarīja visu vēl interesantāku.

264586. viesis 8.decembris 2008 10:54
0 0 Atbildēt

"Kamēr gaidāt rezultātus, atbildiet komentāros uz vienu jautājumu:

vai jūs pieteiktos un brauktu līdzīgā braucienā 2009.gada janvāra beigās?"

Brauktu.

Vienīgi - sākam ātrāk - kaut vai 8, lai vairāk ir pa gaismu.

vel varētu padomāt vai tomēr navajadzētu atļaut izmantot GpS. no vienas puses it kā vairs nav tik interesanti, taču tai pat laikā manuprāt ir diezgan neiespējami izkontrolēt vai kāds nelieto.

var protams skatīties vai cilvēki ir kaut nedaudz maldījušies, taču GPS reāli jau savajagas, kad esi tumsā kaut kādos lauku ceļos, kas sadalās 3 līdzīgo virzienos un norādes ir 0 :)

P.S tā kā tās ir janvāra beigas, ideāli būtu, ja finišs būtu kaut kur tuvumā kalnam ;)

264587. viesis 8.decembris 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Ļoti labs pasākums! Zinu ko nozīmē šādu kvantumu ar punktiem sagatavot, izdomāt interesantas, neredzētas vietas, tas nav vienas dienas darbs. Cepuri nost organizātoriem. Nākamgad obligāti piedalīsimies un ieteiksim citiem.

264589. viesis 8.decembris 2008 10:59
0 0 Atbildēt

kur ir biļetens #4 ???

264590. viesis 8.decembris 2008 11:02
0 0 Atbildēt

Es labrāt brauktu.

264592. viesis 8.decembris 2008 11:05
0 0 Atbildēt

Ar lielāko prieku, tikai jāpiedomā pie GPS lietošanas noteikumiem, jo bija jūtams, ka GPS tiek lietots, līdz ar to cīņa veidojas nevienlīdzīga. Mums labāk patiktu, ja GPS netiktu atļauts, jo ar GPS nav orientēšanās, bet plika braukšana. Auto Nr.60

264593. viesis 8.decembris 2008 11:09
0 0 Atbildēt

Janvaara beigaas nee, bet februaara saakumaa gan labpraat piedaliitos! ;)

264594. viesis 8.decembris 2008 11:09
0 0 Atbildēt

Labprāt brauktu

Redaktors 8.decembris 2008 11:15
0 0 Atbildēt

Publicēti neoficiālie rezultāti: www.iauto.lv/rally/2008/99/rezultati.xls

Uzmanību! atrastas brilles zeltītā ietvarā! Pieteikties: iauto@iauto.lv

264596. viesis 8.decembris 2008 11:18
0 0 Atbildēt

meiteņu brilles.... nedaudz salauztas, bet vēl lietojamas ;)

264598. viesis 8.decembris 2008 11:21
0 0 Atbildēt

Ekipaaza #71

Paldies par pasaakumu. Viss bija ideali un augstaa liimenii, gan punktu lielums uz kartes, gan izsekoshanas iekaartas(mieriigi vareeja braukt, neshtromiijot, ka var naakt pretii kaads gurinieks uz 200), Gan arii sniegaa foceetie foto. Vieniigi zeel, ka braucot jau uz finishu, SA...... meistariibaa un aizbraucaam pa nepareizo celju, jo visi parametri atbilda, ka tas ir iistais. + veel viesu nams bija diezgan OK pasleepts. Es pat pielauju iespeeju, ka Elmaars pats noneemis visas noraades, jo savaadaak briinos par viesu nama pastaaveeshanu.

Naakamajaa pasaakumaa noteikti brauksim, kaut vai, lai labotu shii brauciena kluudas.:)))

264599. viesis 8.decembris 2008 11:22
0 0 Atbildēt

Piekrītu tikai pozitīvajiem komentāriem, jo noteikumi un apstākļi bija visiem pilnīgi vienādi.

Punktu izvietojums un dažkārt arī diskutablais (komandas iekšienē) jautājums, kur īsti tas atrodas, deva īpašu rozīni šim braucienam, sen aizmirstu iespēju vienkārši pēc kartes atrast kaut ko, nezin ko :) Balsojam PRET GPS izmantošanu, bet tie, kas tomēr tos izmantoja garantēti neguva vismaz 50% no brauciena baudas un apziņu, ka cilvēka smadzenes un braucēju komanda tomēr ir vērtīgākas par rīkojumiem no mazās runājošās kastītes :) Noteikti piedalīsimies nākošajos pasākumos. K38.

264600. viesis 8.decembris 2008 11:23
0 0 Atbildēt

Jaa, bez GPS bija interesanti. Kartee ieziimeets 1 celjsh pa kreisi, a dabaa ir 3, tad nu izdomaa kuraa braukt iekshaa! Reaali uz chuju vietaam bija jaabrauc! :))

Un veel bija reize,kad punkts bija ieziimeets maza celja galaa - it kaa vareetu buut iistais celjsh, bet paarlieciibas nav (citus daliibniekus arii tur sastapaam). Peec kartes likaas, ka ~1 km jaabrauc, nobraucaam kaadus 3, celjsh nebeidzas, punkta nav, griezaamies rinkjii. Buutu GPS zinaatu vai ir iistais celjsh, varbuut veel tik 200 m bija jaanobrauc :D

Protams, ka GPS tika izmantots, nebuusim naivi :D

Un to NEVAR nokontroleet! ;)

264603. viesis 8.decembris 2008 11:43
0 0 Atbildēt

GPS noteikti nedrīkst ļaut izmantot. Te nav rallijs, bet orientēšanās. Ja 3 ceļos nezini kurš ir īstais, tad izvelc komposu un paskaties virzienu :)

264604. viesis 8.decembris 2008 11:46
0 0 Atbildēt

Kas ar tiem ātruma pārkāpumiem??

Tas ari netika kontrolēts!!

Kā ar atļauto var nobraukt 10 stundās 999Km???

To gan es nevaru saprast!!!!

Nr1

264605. viesis 8.decembris 2008 11:47
0 0 Atbildēt

999.km ir ekipāžām kurām nav GPS rādījumi, tāpēc arī iekrāsotas sarkanas.

Redaktors 8.decembris 2008 11:48
0 0 Atbildēt

Tiem, kuriem ir 999, nebija strādājusi "melnā kaste".

264607. viesis 8.decembris 2008 11:51
0 0 Atbildēt

Tātad tiem kam 999 būs DQ?

citādi jau nav iespējams pārliecināties par lidojuma ātrumu.

Katrā ziņā var apbrīnot dažu ātruma spējas, ja uz sūdīga lauku ceļa, kur ar parketnieku uz 70-80 jau paliek neomolīgi, tev palido garām bmw, škodas kā stāvošam ;)

Protams bez GPS ir interesantāk, taču kā viennozīmīgi to izkontrolēt?

Redaktors 8.decembris 2008 11:57
0 0 Atbildēt

Šoreiz par ātruma pārkāpumiem DQ nebūs, bet nākošreiz būsim bargāki.

264610. viesis 8.decembris 2008 12:01
0 0 Atbildēt

"Šoreiz par ātruma pārkāpumiem DQ nebūs, bet nākošreiz būsim bargāki"

Tas gan sanāk tā dīvaini, ja reiz tik īpaši tika uzsvērts, tik ļoti izcēla limitus.

Mums gan tas neko būtiski nemainītu, bet ja būtu kāda 15.v gan justos apdalīts, ja esi ievērojis nolikumu, bet citi paliek nesodīti.

Es gan ieteiktu nelikt nākamrreiz DQ, bet vienkārši par katru reizi -100 p nost, tad nākamo 150p, tad 200p utt

264611. viesis 8.decembris 2008 12:03
0 0 Atbildēt

tad vajadēja braukt cik ie ja jau nekādu sodu nedod

Kāda tolka tad bij chakarēties ar tiem ārumiem!!

Sviest!!!

Ceru nākamreiz visiem būs vienādi noeteikumi!!!!

Nr1

264612. viesis 8.decembris 2008 12:04
0 0 Atbildēt

man draugs brauc džipistu pasākumā, tur viņiem pēdējo reizi bija ierobežojums 70.... par pirmajiem pārkāpumiem soda nauda, vairāk par 3 - diskvalifikācija....

Redaktors 8.decembris 2008 12:05
0 0 Atbildēt

Šoreiz tas bija izmēģinājums ar melnajām kastēm - dažas nedarbojās... Ko tad lai dara? Ekipāža tak nav vainīga...

Nākošgad būs Nolikumā iekļauts viss par "melnajām kastēm" un sodiem.

264614. viesis 8.decembris 2008 12:06
0 0 Atbildēt

Hmm sodi par aatrumu vispaar nebuus? vai nebuus tikai DQ?

264615. viesis 8.decembris 2008 12:08
0 0 Atbildēt

hmm taas dazhas tieshaam nedarbojaas? vai " nedarbojaas" ???

264616. viesis 8.decembris 2008 12:08
0 0 Atbildēt

Ir piedavajums visiem dalibniekiem pashiem iegadaties GPS LOGERI Holux M-241

vinsh rada uz ekrana gan laiku gan atrumu gan ari gps koordinate un paraleli ja kads ljoti velas var stradat ari ka "BT GPS mouse".

punktu par GPS lietoshanu var partaisit par "nav ieteicama"

/Robchiks/

264617. viesis 8.decembris 2008 12:10
0 0 Atbildēt

Mēs esam gatavi braukt gan janvārī, gan februārī, gan martā! Saki tik kad , kur, cikos!

"Vilciens"

Redaktors 8.decembris 2008 12:13
0 0 Atbildēt

Visiem uzvarēt kandidātiem tika pārbaudīti ātrumi. Vēl izlases kārtībā tika pārbaudīti arī citi.

264619. viesis 8.decembris 2008 12:14
0 0 Atbildēt

principā tad jau nekad nebūs garantijas, ka no 100 iekārtām 100 darbosies.

Jo var jau nedarboties dēļ tā ka slāpē, ka izrauts no barošanas vai ka salūzt.

To vai startā darbojas jau var likt pārbaudīt.

tad varbūt jāliek divi tādi, pēc varbūtības t, tad iespēja ka abi divi "salūzt" ir diezgan maza.

par gps - varbūt tad dalīt 2 klasēs - tie kas ar gps un tie bez. Katrs pats izvēlas, jo nu nereāli šķiet ir izkontrolēt.

264621. viesis 8.decembris 2008 12:15
0 0 Atbildēt

Pārbaudīts tika, bet vai rezūltātu ietekmēja???

264622. viesis 8.decembris 2008 12:16
0 0 Atbildēt

264619. viesis 08.12.2008 12:14

tapec ir ieteikums no 264616. viesis 08.12.2008 12:08

un katrs atbild pats par savu devuci un tim kam nestrada tim mega sods vai diskabelis :)

264623. viesis 8.decembris 2008 12:18
0 0 Atbildēt

man ir 31 logeris, kuru var uzkonfigurēt logot katru sekundi.... akumulators tur viņam reāli 6 stundas (pēc papīriem 8), protams komplektā ir piepīpētāja lādētājs.

kompim klāt jamo var dabūt caur zilzobi...

varu pārdot kādus dažus desmitus, ja kādam interesē tāds variants....

reku ir viena mana pasākuma vienas ekipāžas maršruts (gūglērsā, piemēram, atverams) www.nsnf.times.lv/02.kml

264624. viesis 8.decembris 2008 12:45
0 0 Atbildēt

Nau jums tāda iespēja, kā pie pilota un stūrmaņa var ari pielikt mašīnu kura brauca tas būtu baigais bonuss!!

Laizin kurš bij kurš jo pēc uzvārdiem jau nezin!!!

Nr1

264625. viesis 8.decembris 2008 13:07
0 0 Atbildēt

Pirmā maršrutā, šķiet, arī logeris "pazudis" posmā Code-Rundāle, jo savādāk izskatās, ka Pirmais jaunu tiltu pār Lielupi izkonstruējis.

Pat ja nedod sodus, labprāt saprastu, kā bija domāts dot ātruma sodus, jo diezvai ciemos ar balto zīmi tos ir iespējams izsekot? Katrā ziņā ļoti atbalstāms jaunievedums, nevar ļaut pārlieku lidot šādos pasākumos! Smieklīgi, ka pie TK jau izgaismojās, ka lielākā problēma cilvēkiem ir saspraust virknē tās 4 blogera lietas. Doublečekam būtu jāturpina pierakstīt arī odometra rādījumi, vismaz kkāda kontrole!

Līdz šim brīdim nav skaidrs, kāpēc dažus KP nevar uz kartes atlikt precīzi - ja uzzīmēts precīzi krustojumā vai uz tilta, tad kāpēc tas atrodās 50-100 m rādiusā? Tad taču var punktiņu ielikt nedaudz uz to pusi, lai ir skaidrs, kurā virzienā meklēt, nevis ķemmēt vismaz 4 dažādos virzienos pa 50 m.

Visādi citādi feins pasākums, tā ilgums papildus izturību prasīja gan auto gan braucējiem.

P.s.žetons viesu namam, es īpašnieka vietā mārketinga atbildīgo atlaistu uzreiz par "objekta slēpšanu":) Lai gan braucot pa LV ceļiem šķita, ka ta mums letiņiem ir iedzimts - uzliekam zīmi piem. "Mežogas 11 km>", tūrists šo ciemu vai objektu tomēr nevar atrast, jo 1.tas nav kartē, 2.pa ceļam ir vēl kādi 3 krustojumi, kuros nav skaidrs, uz kuru pusi būtu jādodas, tādas vietas pa ceļam novērojām vairākas, tsk ar norādi "Dobele".

264626. viesis 8.decembris 2008 13:09
0 0 Atbildēt

Cik var runāt par vienu un to pašu? :) Mana 5 gadīgā meita pat saprot, kas ir spēles noteikumi un, ka tie ir visiem vienādi. Lai nepvainojas ekipāža, kura pazūd 3 priedēs (lasīt 3 ceļu krustojumā), bet varbūt nav izvēlēts pareizais pasākums, varbūt tomēr labāk izvēlēties pastaigas pa Siguldu gida pavadībā? Katram GPS lietotājam taču ir skaidrs, ka viņa vieta rezultātu tabulā ir neka cits kā vienkārša krāpšanās :) Vienīgi nolikumā, varbūt, trūka punkts par to, ka par nestrādājošu melno kasti uzreiz jāziņo organizētājiem...

P.S. Paši braucām pirmo reizi, braucām ar Jāņa Sētas papīra kartītēm, ievērojām ātruma ierobežojumus, atradām 42 kontrolpunktus un beigta balle! :) K38.

264628. viesis 8.decembris 2008 13:32
0 0 Atbildēt

eu, es varu dabūt logera failu

p.n.

cik atceros, tad lielupei mūs pāri par diviem polšiem cēla kautkāds ceļamkrāns :D

264630. viesis 8.decembris 2008 13:39
0 0 Atbildēt

Pirmajam nobraukums ir rēķināts AR vai BEZ tā iztrūkstošā log fragmenta ;)

264631. viesis 8.decembris 2008 13:56
0 0 Atbildēt

nupat paskatījos kartē kādā secībā mēs braucām....

man ir aizdomas, ka codē mums nemaz nevajadzēja būt ;)

joprojām būtu interesanti redzēt logfailu

264634. viesis 8.decembris 2008 14:07
0 0 Atbildēt

Paldies organizatoriem arī no mūsu puses. Nu labi, bija daži punkti iebakstīti kartē pat otrā pusē ceļam, bet nedomāju, ka tās dažas minūtes, kas tika pavadītas meklējot, daudz nozīmē pret kopējo 10h.

Manai stūrmaņa pašapziņai uzstādījums "bez gps" nāca par labu- nemaz nezināju, ka arī bez tā varu tumsā tik labi noteikt, kur esam. :)

Vienīgais, par ko var piešūt nevienādus apstākļus- tiem, kas startēja pirmie, bija par apmēram stundu vairāk gaismas.

#48

264636. viesis 8.decembris 2008 14:19
0 0 Atbildēt

#48 - piekrītu par gaismas trūkumu :), varētu būt tā, ka starta secību nosaka pēc reģistrēšanās kārtības - kas pirmais brauc tas pirmais maļ :D

K38

264637. viesis 8.decembris 2008 14:24
0 0 Atbildēt

Kā tur bija ar tiem bonusa punktiem B1-B7, un slēptajiem punktiem? Par tiem nekas nepienācās papildus vērtējumā?

264639. viesis 8.decembris 2008 15:04
0 0 Atbildēt

Labs pasākums....ari neskatoties uz to ka pašā sākumā galvenais šefs teica, ka mazauto varētu arī nefinišēt...

...bet viss bija bumbās...mes četru cilvēku komanda ar II Fabiju 70# savācām 32p,...kā saka..iesācēju veiksme.. :)

Liels paldies organizātoriem - gaidam nākamo posmu... :)

264641. viesis 8.decembris 2008 15:14
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kapec dazhi tagad apbizhoti raud par aatrumu, ka beigas netika meeriits? Merkjis tika sasniegts - visi domaja, ka tiek kontroleeti, un patieshaam arii nevienu pilnigi nevienu pa celjam neredzeeja paarkaapjot aatrumu virs 15km/h, ko arii bija jaapanaak!!!

Bet organizatoriem tiesham rupigak japieiet melno kastu darbībai, izrādās ne mums vienīgajiem vinsh glukoja! Mans ieteikums:

1. Pirmkārt organizatoriem nocekot sacensibu laikā vai pienak signals, un ja ne, tad par to pabridinat komandu!

2. Izsniegt 2 gab., lai viens rezervei, ja sabojajas!

Redaktors 8.decembris 2008 15:32
0 0 Atbildēt

Stipri mainījušies rezultāti!

264645. viesis 8.decembris 2008 15:39
0 0 Atbildēt

to 264636. viesis 08.12.2008 14:19

Nu bet taa arii bija ka kas pirmais brauc tas pirmais malj..

kas pirmie ieradaas pasaakuma norises vietaa tie pirmie arii brauca...

264647. viesis 8.decembris 2008 16:04
0 0 Atbildēt

Kādā sakarā ta pēkšņi saminījās viss?

264648. viesis 8.decembris 2008 16:12
0 0 Atbildēt

Ieteikums org. Punktiem piešķirt dažādas vērtības, lai ir iespēja padomāt vai izdevīgāk ņemt divus tuvākus punktus vai vienu, bet tālāk. Piemēram punktam 53-vērtība 5, bet 32-3,Par atrastajiem kartē neiezīmētajiem punktiem 6. tad arī punktu skaits rezultātā nebūs tik vienāds. Pasākums vienkārši ekselents. Paldies organizatoriem par sagādāto jauko sestdienu.

Redaktors 8.decembris 2008 16:13
0 0 Atbildēt

Atradām vienu kļūdiņu...

264651. viesis 8.decembris 2008 16:16
0 0 Atbildēt

Vai Vidus punkta apmeklējums sapulcē netika minēts kā obligāts?

Redaktors 8.decembris 2008 16:17
0 0 Atbildēt

+100 punkti

264653. viesis 8.decembris 2008 16:28
0 0 Atbildēt

Ļoti interesētu, cikos būs paši galīgākie rezultāti, pēc kuriem nekas vairs nemainīsies tabulā?

Redaktors 8.decembris 2008 16:30
0 0 Atbildēt

9.decembrī plkst.13

Redaktors 8.decembris 2008 16:42
0 0 Atbildēt

8.decembra plkst. 13 tiks publicēti oficiālie rezultāti + komandu vērtējums.

Apbalvošana - otrdien, 9.decembrī, plkst. 19:30 krogā "Staburags", Rīgā, Čaka ielā 55.

264660. viesis 8.decembris 2008 16:47
0 0 Atbildēt

Kad varētu būt nākamais šāda veida pasākums !?

Redaktors 8.decembris 2008 16:48
0 0 Atbildēt

Janvāra beigas, februāra sākums.

264662. viesis 8.decembris 2008 16:59
0 0 Atbildēt

8 decembrī 13:00 paredzēts (bija) publicēt oficiālos rezultātus.....

pirms noteikt nākamā pasākuma dienu, varbūt tiksim galā ar vecajām lietām ;) kāds tad īsti ir oficiālo rezultātu paziņošanas datums un laiks

Redaktors 8.decembris 2008 17:08
0 0 Atbildēt

Nekas jau nemainīsies, bet 9.12.2008. plkst. 13 viss būs 100% oficiāls un vakarā 19:30 tiekamies Staburagā.

264665. viesis 8.decembris 2008 17:15
0 0 Atbildēt

vēlreiz uzsveru to, ka rezultāti tika mainīti pēc laika, kad tiem jau vajadzēja būt oficiāliem ;)

Redaktors 8.decembris 2008 17:24
0 0 Atbildēt

Nu Tu pats visu saproti... Pirms of.rez. paziņošanas datuma saņēmām pieteikumu par kļūdu. Labojām. Izlabojām. Tādi nu ir rezultāti.

Tu taču neteiksi, ka tiešām pa taisno uz Rundāles pili rullēji :)

264667. viesis 8.decembris 2008 17:33
0 0 Atbildēt

Tagad jāpublicē visu pirmo 20 ekipāžu logi uz kartēm, lai konkurenti atrod arī citas kļūdas:)

264668. viesis 8.decembris 2008 17:43
0 0 Atbildēt

nu nē, protams....

man līdzbraucēji ir pārliecināti, ka vienā punktā mēs bijām, bet to neatradām.... manos pierakstos arī viens punkts nav apvilkts kā paņemts....

pie tik liela punktu skaita, protams varam kļūdīties..... varbūt var dabūt arī sarakstu kādus punktus kurš ir paņēmis?

nu nomaldījāmies jau arī mēs dažās vietās, sevišķi pa tumsu.... un vairākās vietās vizinājāmies spīdinādami apkārt kādas 5 reizes pa vienu vietu....

beigās jau es liku uzsvaru uz to lai mēs vispār paspētu aizbraukt no jelgavas līdz finišam..... tur bija vēl ņemami punkti pa ceļam.... vajadzēja tikai gaismu ;)

264674. viesis 8.decembris 2008 19:53
0 0 Atbildēt

#46. Paldies organizatoriem par aizraujošo pasākumu visas dienas garumā! Ar nepacietību gaidām nākošo L.O.B.

Paldies ekipāžai #50 par sadarbību 29. punkta atrašanā!

Tumsā atradām pat vairāk kā dienā! Pirmā reizē 38 punkti atrasti, bet diemžēl 27 minūtes out of time.

264677. viesis 8.decembris 2008 20:49
0 0 Atbildēt

ak jā - neliels labojums rezultātos..... Pirmais brauca nevis ar renault 19, bet gan renault 27.... lūdzu ņemt vērā oficiālo rezultātu publicēšanas brīdī....

264679. viesis 8.decembris 2008 23:28
0 0 Atbildēt

Par sacensības iegūtiem un soda punktiem kaut kā sapratām ar sapratni, bet neviens nekontrolēja aizliegto GPS. Esam redzējuši vienu ekipāzu lietojot GPS. Cik savādi??? Pats to lietoju ceļojumā un priekš L.O.B. atstāju mājās.Tas mūs aptumšoja par sacensības negodīgumu. Paldies par uzmanību!Ekipāža Nr.10.

264680. viesis 9.decembris 2008 0:36
0 0 Atbildēt

Nr10,Nu shitais ari nav arshana-fuj tiem,kas lietoja GPS,ja tadi patiesham bija,bet ja redzeji,tad vajadzeja uzreiz teikt organizatoriem un ja ne uz vietas,tad vismaz 2 dienu laika lidz ofic rezult vainigos butu iespejams piekert vai izskaitlot un sodit!Duuru vicinashana pec kaujas vairs nav mode!

264681. viesis 9.decembris 2008 1:05
0 0 Atbildēt

Tas GPS lietotājs bija gaišais brūnais amerikāņu džips vecā stilā ar būdīgo pilotu,bet neiegaumējam numuru. Ekipāža Nr. 10

264682. viesis 9.decembris 2008 2:27
0 0 Atbildēt

VOYAGERCLUB.

Pirmām kārtām pateicos i.auto par sarīkoto tūrisma ralliju!

Viss bij interesanti un pat pēdējie mēs nebijām,kaut vai šo pasākumu vairāk braucām kā tūrisma nekā rallija,daudzi no dalībniekiem bij ļoti atsaucīgi,bet daži klusēja kā partizāņi.

Visā visumā organizātori bij ielikuši daudz pūles lai visu sagatavotu,kas manā skatījumā bij izdarīts perfekti,kaut vai patīkami pitstopā uzēst karstu desiņu un izdzert tēju!!!

Vienīgais drusku sabēdināja finiš kad visi nodeva kartes un devās mājās,tur uzskatu kad vajadzētu pamācīties no voyagerclub,beigās kaut neilgu kopēju pasidelovku lai varētu kaut viens otru iepazīt un izrunāties,tomēr visiem kopīgas intreses!!!

264683. viesis 9.decembris 2008 8:05
0 0 Atbildēt

Tam džipam točna nebija GPS . Guntars

264684. viesis 9.decembris 2008 8:09
0 0 Atbildēt

Tie kas ir pirmajā desminiekā, tiem karšu lasītāji ir profesionāļi. Es piemēram karti nolasu labāk pa GPS:)), jo nav man tā 3 sek. aizķeršanās:)). Un tir sīkie KP apzīmējumi kartē bija baigi labi. tie kas kārtīgi prot lasīt karti - tas tikai ir neliela 'neudopstva" , bet ne kavēklis. Guntars

264686. viesis 9.decembris 2008 9:39
0 0 Atbildēt

Lielas paldies orgiem par pasakumu.piedalijamies pirmoreiz un cerejam vismaz iegut priek6pedejo vietu-izradijas,ka varejam un labak.tumsa gan bij interesanti bet gruti-pie ta skatu tornja Tervete pat nofo4eties nesanaca,ta ka diemzel -1 objekts.visjautrakais bija pedejie 20 kilometri grunta-kavejam,tapec braucam jau kaujas rezima :D bet katra zinja braucam lai parbauditu sevi-nelietojam pat noutbuku-tikai kartes.ta ka lai GPS paliek uz to lietotaju sirdsapzinjas.ar nepacietibu gaidam nakamos pasakumus.a,un vel-kads zin,kad bus apskatamas tas foto,ko sakuma fo4eja jauka meitene? :)

Ekipaza Nr7 :)

264687. viesis 9.decembris 2008 10:40
0 0 Atbildēt

Jā, kur ir bildes?

Mums tomēr likās, ka kāds lietoja džīpīes, jo pārāk pārliecinoši daži gāza. Ok, varjau būt, ka viņiem visas takas zināmas, bet tomer... Bet, tas tā.

264690. viesis 9.decembris 2008 11:21
0 0 Atbildēt

Nu mēs piedalijāmies pirmoreiz neizmantojām GPS rezultāts tā nekas!!!!!!!!

Tik sākumā apjukuši bijām nesapratām pirms starta kas tai kartē jāskatās un sākumā kādus 3 punktus a virzienrādītājiem palaidām garām, bet kad iesilām tad tik šeptes aizgāja. Ja tai kartē iedziļinājās un uzmeta aci ritīgā kartē un vel šis tas Latvijā i manīts tad varēja arī gāzt jo k.p bij precīzi atzīmēti!!!!!!!!!Karte i jāmāk lasīt un līdz a jādomā!!!!!!Paldies organizātoriem tiešām bij labs pasākums!!!!!!!Nākošā a noteikti piedalīsimies, bet jau a nelielu pieredzi!!!!!!!Komanda Nr 32

264691. viesis 9.decembris 2008 11:38
0 0 Atbildēt

Es ļot ceru, ka būs pieejami katras ekipāžas GPS dati pieejami normālformā, lai paši savās weblapās var salikt, cik kruta nogāzuši. ;-)

Instigater, Volvo 740

264694. viesis 9.decembris 2008 13:56
0 0 Atbildēt

nupat tikām skaidrībā ar ekipāžu

mēs bijām punktā B2, bet to pa tumsu :| neatradām

tas arī mums maksāja vietu

264708. viesis 9.decembris 2008 18:36
0 0 Atbildēt

pasākums bija labs, piedalījāmies pirmoreizi, nu ir āķis lūpā, gaidam nākamo

par GPS, paši nelietojām un nezinu vai no tomtoma būtu liela jēga, par citiem nezinu, bet domāju ka ja lieto navigāciju, tad šādam pasākumam vispār nav jēgas, jo balvas nav tik lielas lai to dēļ darītu visu un spētu uzpirkt savu sirdsapziņu, pilotam jau tā nav kur īpaši izpausties, jo jāievēro noteikumi, ja vēl stūrmaņa vietā strādā navigācija, tad kur tad sāls, un braukt lai tikai visus piečakarētu, vari jau pēctam čomiem plātīties kads esi kruts, bet pats jau saproti ka bez visādiem pribambasiem esi lohs un man ir skumji par tiem kas to nesaprot, ja tādi šajā pasākumā bija

nr 52

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti