Mūsas trasē viesosies starptautiskais retro automobiļu rallijs

 
28.aprīlis 2009 11:37

6. maijā Latviju šķērsos starptautiskā antīko automobiļu rallija "The Nordconnect Trial 2009" dalībnieki, un to maršrutā ir iekļauts sporta komplekss "Mūsa", kurā tie piedalīsies papildus sacensībās.



Tieši Mūsas trasē no pulksten 12:00 līdz 13:30 interesentiem būs iespēja vislabāk vienkopus apskatīt visu trīsdesmit četru ekipāžu spēkratus.

Rallijam "The Nordconnect Trial 2009" starts tiks dots 2. maijā Nīderlandē un deviņu dienu laikā sacensību dalībnieki šķērsos Vāciju, Poliju, Lietuvu, Latviju, Zviedriju, Dāniju un caur Vāciju atgriezīsies Nīderlandē. Sacensību maršrutā ir iekļauti vairāki kontrolpunkti un papildus sacensības. Par visatbilstošāko vietu papildus sacensībām rallija organizatori ir izraudzījušies sporta kompleksu "Mūsa" Bauskā, kas ir kārtējais starptautiskais pagodinājums trases saimniekiem, kuri jau pagājušajā gadā saņēma augstāko atzinību no Starptautiskās Automobiļu federācijas FIA.



Kā paskaidroja sacensību organizators Timo Rietbergens: "Mūsas trase un organizatoru darbs ir atpazīstams visā Eiropā, tāpēc, sastādot maršrutu, mēs izvēlējāmies tieši Mūsas trases kompleksu, kurā notiks papildus sacensības – ātrumposms, kurā katrai dalībnieku ekipāžai būs jānobrauc četri apļi. Organizējot šīs sacensības, Mūsas trasi esam apmeklējuši vairākas reizes un esam sapratuši, ka trase tiešām ir ļoti ātra, ar tramplīniem un asām virāžām, pagriezieniem. Saskaņojot šo ātrumposmu, mēs bijām izvēlējušies trajektorijas, kas mums likās pieņemamākas, taču, konsultējoties ar trases īpašnieku, kurš ir arī FIA komisijas loceklis un augstas klases profesionāls sacensību organizators, savas domas mainījām un bijām spiesti izmainīt konfigurāciju. Paldies par palīdzību un ceram, ka dalībniekiem papildus sacensības Mūsas trasē būs neaizmirstams piedzīvojums. Iepriekš mēs nekad neesam veidojuši nekādas papildus sacensības, šīs notiks pirmo reizi, bet tās solās būt interesants piedzīvojums viesiem mums. Šīs sacensības tiek organizētas zem Starptautiskās Automobiļu federācijas FIA karoga."

"The Nordconnect Trial 2009" rallija mērķis ir ne tikai stiprināt Eiropas valstu sadraudzību un vienotību, bet arī pievērst starptautisku uzmanību Eiropas reģionam, kurš pēdējo gadu laikā ir piedzīvojis visstraujāko attīstību, kā arī izglītības un zinātnes jomā ir apsteidzis nevienu vien veco Eiropas Savienības dalībvalsti. Paralēli sacensībām rallija dalībnieki, no kuriem lielākā daļa ir Ziemeļnīderlandes biznesmeņi, zinātnisko centru pārstāvji un reģionālās pārvaldes darbinieki, tiek iepazīstināti ar biznesa iespējām un uzņēmējdarbības klimatu katrā valstī un tiem tiek organizētas tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem.

Bez retro automobiļiem, kuru vidū ir tādas pērles kā Jaguar MK II, Volvo P 1800, Mercedes 280 SL, BMW 2002, Jensen CV8-MK III un Fiat 850 Abarth, rallijā piedalās arī jauni un veci spēkrati, kuros tiek izmantotas alternatīvās degvielas. "The Nordconnect Trial 2009" vēlme ir aicināt sabiedrību un autobraucējus domāt zaļi, pierādot, ka videi draudzīgi automobiļi, kuri izmanto biodegvielas, kas iegūtas no atjaunojamiem resursiem, nav sliktāki par tradicionālajiem spēkratiem, kuri darbojas, izmantojot naftas produktus. Šīs rallija klases interesantākie eksemplāri ir tādi spēkrati kā Tjaffer Bio Diesel un Volvo 244 LPG, kas aprīkots ar  ģeneratoru, kurš no ūdens ļauj atdalīt ūdeņradi, kas tiek piemaisīts degmaisījumam, tādējādi par 20% samazinot automašīnas degvielas patēriņu.

Pēc papildus sacensībām Mūsas trasē rallija dalībnieki ap pulksten 14:15 ieradīsies uz tikšanos viesnīcā Radisson SAS un pulksten 16:00 kāps uz prāmja, kas tos aizvedīs uz Zveidrijas galvaspilsētu Stokholmu.

Plašāku informāciju par "The Nordconnect Trial 2009" ralliju iespējams atrast tā oficiālajā mājas lapā www.thetrial.nl
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti