iAuto.lv – vecākais un jaunākais Latvijā 6

 
iAuto | 31.maijs 2013 23:10

Portāls iAuto sestdien, 1. jūnijā svin savu 12. dzimšanas dienu. Svin ar lepnu saukli „Pirmais Latvijā” un ar tikko nomainītu jaunu veidolu, kurš dod tiesības uz otru virsrakstā likto epitetu – jaunākais.

2001. gads. Toreiz auto tematikā vēl dominēja drukātie mediji. Lielie informatīvie www portāli (Delfi, Tvnet, Apollo uc.), kuru auto iedaļas tagad lielas un stipras, tikko sāka savas gaitas un spēkus koncentrēja visaptverošu ziņu jomā. Bet galvenais – vēl nebija ne draugiem.lv, ne „facebook”, ne „twitter”, un www.iAuto.lv var lepoties kā foruma pionieris. Šķiet tieši pateicoties tam iAuto svin jubileju ilggadēju un uzticamu apmeklētāju lokā, kopā ar veciem draugiem, kuri nav tikai lasītāji, bet arī aktīvi satura veidotāji. Rezultāts – iAuto arī šodien ir apmeklētākais specializētais auto tematikas portāls Latvijā saskaņā ar Gemius Audience 2013 datiem.

2013. gads. Pagājušā gada beigās portāls iAuto tika pārdots „EON” SIA , kura jau no 2009. gada strādā mediju nozarē ar jaunu auto portālu www.jauniauto.lv, un no 2012. gada ir konkursa „Latvijas Gada auto” organizators. „EON” SIA vadītājs Māris Ozoliņš pārņēmis stafeti no iAuto tēva Elmāra Bieles, plāno attīstīt iAuto kā nozarē ietekmīgāko. Lielāko uzmanību pievēršot kvalitatīvam un aktuālam saturam, ar būtiskāko uzsvaru uz oriģināliem materiāliem, kuru deficīts interneta medijos steigas un „copy/paste” laikmetā kļuvis pārlieku izplatīts. Ar privātām juridiskām un tehniskām konsultācijām. Ar saglabātu un pilnveidotu lasītāju forumu.

iAuto autoru loks tikai veidojas. Šajā jomā portālu konsultē „Latvijas Avīzes” žurnālists Atis Jansons (avīzes un iAuto sadarbības līguma ietvaros). Atis Jansons: „Tribīne netiks liegta nevienam pieredzējušam rakstītājam, tomēr lielākās cerības iAuto saista ar cilvēkiem, kuri tematiku pazīst izcili, bet nav profesionāli žurnālisti. Piemērs – nesen publicētais rallija lielmeistara Ivara Caunes raksts par „Gada auto”. Rubriku „Avārija” apsolījis balstīt un stūrēt tieslietu eksperts Oskars Irbītis. Joprojām katram no jums atbildēt gatavs strīdīgu situāciju pārzinātājs Ēriks Griģis sadaļā - Apdrošināšana”.

Kurš vēl vēlas izteikties? Atrakstiet. iAuto vēlas un pacentīsies būt ne tikai „vēsturiski pirmais”, bet arī šodien – tieši jūsējais.

 
Visi komentāri
 
Juris 1.jūnijs 2013 8:13
3 0 Atbildēt

Daudz laimes un attīstību!

GT 1.jūnijs 2013 13:51
1 0 Atbildēt

Pievienojos

Eriks_Grigis 1.jūnijs 2013 15:14
4 0 Atbildēt

Apsveicu!

IV 1.jūnijs 2013 22:58
5 0 Atbildēt

Pievienojos apsveicējiem ! Lai attīstība arī turpmāk ! Jau vairāk kā 10 gadus teju ik darbadienas esmu kopā ar iAuto.

Ar cieņu: Ikdienas Viesis

ivars 2.jūnijs 2013 2:54
3 0 Atbildēt

Priekā, priekā vīri! Svinu un atzīmeju!

Nikaragva 3.jūnijs 2013 8:49
2 0 Atbildēt

apsveicu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti