Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Latvijā notika "pre-production" "Lexus LS 500h" un "Lexus LC 500h" pirmizrāde (+ foto) 23

 

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

iAuto | 3.jūnijs 2017 13:13

Latvijā nonācis Lexus LS 500h - viens no šī gada svaigākajiem autobūves jaunumiem,kas Eiropas pircējiem tika parādīts Ženēvas 2017.gada autoizstādē.

Toyota luksusa divīzijā tapušais hibrīda sedans ir 5,24 m garš, 1,90 m plats un 1,45 m augsts. Automobilis apveltīts ar 3,13 m riteņu garenbāzi, kas ir par 3,3 cm vairāk nekā pašreizējās paaudzes flagmanim - LS600h pagarinātajai modifikācijai L.

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Savus pasažierus Lexus LS 500h lutinās ne tikai ar plašu telpu, bet arī ar komfortabliem priekšējiem un aizmugures sēdekļiem, kuriem ir apsildes, ventilēšanas, masāžas un elektriskās regulēšanas iespējas. Par ērtu un drošu ceļošanu gādās augstākās tehnoloģijas, tajā skaitā modernizēta šasija, kas nodrošina labāko balansu starp dinamisku un komfortablu gaitu, Lexus Dynamic Handling, kas uzrauga stūres, bremžu un stabilitātes sistēmas, kā arī Advanced Safety komplekss ar pasaulē pirmo intuitīvo gājēju atpazīšanas sistēmu, kurai ir automātiskā izvairīšanās funkcija (kontrolējot bremzes un stūres iekārtu, automobilis mēģina apbraukt šķērsli un tajā pašā laikā palikt savā joslā).

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h aprīkots ar hibrīdiekārtu, kas apvieno 3,5 litru V6 benzīna motoru un divus elektromotorus. Sistēma ar kopējo jaudu 354 Zs strādā kombinācijā ar 10 pakāpju automātisko CVT kārbu un var nodrošināt pilnpiedziņas sedanam paātrinājumu līdz 100 km/h 5,4 sekundēs. Enerģija tiek uzglabāta kompaktā litija jonu akumulatoru blokā, kas ir 20% mazāks nekā LS 600h, turklāts apveltīgs ar lielāku kapacitāti.

Zināms, ka, braucot elektriskā režīmā, LS 500h maksimālais ātrums var sasniegt 140 km/h.

Prezentācija notika 2.jūnijā Lexus Riga Airport (WESS) Kr.Ulmaņa gatvē.

Lexus LS 500h sedans dala platformu ar sportisko kupeju LC 500h (attēli zemāk), kas aprīkota ar līdzīgu spēka iekārtu. 

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LS 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

Lexus LC 500h 2017/2018 Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
ezis71 3.jūnijs 2017 21:27
6 3 Atbildēt

Kārtējais Toyotas kroplis.

iAuto 3.jūnijs 2017 21:34
6 2 Atbildēt

Auto ļoti glīts un ar izteiksmi!

msh 5.jūnijs 2017 17:30
0 0 Atbildēt

Ja tu par to pirmās paaudzes LS, tad ir pieņemams... :D

iAuto 5.jūnijs 2017 18:32
0 0 Atbildēt

Tas vispār bija bomba, iespaidīgs salons un aprīkojums

viencexperc 4.jūnijs 2017 9:16
2 0 Atbildēt

Priusu nav iespējams pārspēt. Tas ir kropļu karalis.

Pat tas, LC 500h, kurš izskatās it kā raud, pat tuvu nestāv.

iAuto 4.jūnijs 2017 9:26
0 0 Atbildēt

Priusam ir citi uzstādījumi, ir tāda lieta kā CD rādītājs.

Ir tā, ka jo izteiksmīgās dizains, jo izteiktāta attieksme patīk vai nepatīk. Tas pats Juke man vizuāli no priekšas nepatīk, bet ļoti labi pārdodas. Pārsvarā izteikti dizainiski auto uzrāda vājus pārdošanas rādītājus.

Neaizmirsīsim, ka auto ir produkts, kuram ir jāapmierina pircēju vēlmes, lai viņi būtu gatavi par tām atskataitīt n-tos 000 EUR

Conqueror 4.jūnijs 2017 7:46
5 0 Atbildēt

nu nu, dzert vajag mazāk, ezīt

4.jūnijs 2017 8:30
0 0 Atbildēt

Ezis nikns, ka nav LEDi pieminēti. Nu, patiešām, ka tik nav savus aizlējis...

ezis71 4.jūnijs 2017 9:16
0 0 Atbildēt

Tu jau nesaproti par ko iet runa.iAuto ir apsēsts ar LED, gandrīz katrā rakstā par auto 10 rindkopas tiek veltītas lediem.Tā jau kaut kāda slimība,nez vai ārstējama.

iAuto 4.jūnijs 2017 9:27
0 0 Atbildēt

LED, tie taču ir LED!

Dzeloņcūka 4.jūnijs 2017 9:44
0 0 Atbildēt

Žēl man tevi sarūgtināt, taču pie tā būs jāpierod tā iemesla dēļ, ka LED lukturi un jaunākās multimediju sistēmas plus dažādi elektroniskie palīgi ir lietas, ko ražotāji pašlaik liek katram JAUNAM vai FEISLIFTU izgājušam modelim. Pie tam LED lukturi ir liels pluss tavai nakts braukšanai un kā man liekas, daudz lielāks ieguvums nekā "jauna" dizaina radiatora režģis, "jauna" izskata priekšējais bamperis vai papildu hroma līste kaut kur uz virsbūves

msh 5.jūnijs 2017 17:37
1 0 Atbildēt

Jā, un tevis nosauktās figņas liek, jo savādāk nebūtu īsti neko rakstīt sadaļā "uzlabojumi" - atliktu tikai rakstīt "mēs te sapiķojām žurņiem ka patreizējā mode ir nevis tādas formas, kā bija agrāk, bet citādas, un uz vecajiem dzelžiem uzlikām virsbūvi ar tādām formām - PILNĪGI JAUNS MODELIS! PĒRCIET!"

Diožu lukturi varbūt ir pluss apgaismojuma ziņā [nezinu kādas spilgtuma regulas uz tiem attiecas], toties liels mīnuss mašīnas īpašniekam, kas noteikti ietekmēs mašīnu tālākpārdošanas cenu, jo nevarēs zināt kurā brīdī apskates iziešanai vajadzēs izdot simtus izbeigušos diožu dēļ... Tādā ziņā ksenons tiešām ir liels pluss - uzticamāks, nemaksā kosmosu un nomaināms kā jau spuldzīte...

asd 4.jūnijs 2017 10:34
0 0 Atbildēt

Normāliem tagad vairs nav LED, bet ir Bi-LED.

Svētdiena 4.jūnijs 2017 11:13
4 0 Atbildēt

ir arī BLED, tad kad lukturi veci un pavisam sūdīgi rāda

Abavnieks 4.jūnijs 2017 20:08
0 0 Atbildēt

Manējam autiņam ir pat 16-LED. Laikam nenormāls auto?

ezis71 4.jūnijs 2017 8:58
0 0 Atbildēt

Kur nu vēl mazāk.

iAuto 4.jūnijs 2017 9:28
0 0 Atbildēt

Lexus LC 500h cena ap 120 000 eur

650 4.jūnijs 2017 13:30
0 0 Atbildēt

Kad būs iAuto testdraivs??

iAuto 4.jūnijs 2017 15:46
0 0 Atbildēt

Šiem abiem modeļiem konveijers vēl nav palaists, visticamāk nākošajā gadā.

druknais1 4.jūnijs 2017 20:48
4 0 Atbildēt

No priekšas atgādina virtuves nosūcēju, bet nu man tāpat pie tāda netikt.

msh 5.jūnijs 2017 17:38
0 0 Atbildēt

Nu, pie mums visādu shēmotāju un tamlīdzīgu karakteru ir pietiekami, kā redzam, toyotas dīleris to apzinās un tāpēc šito brīnumu te pie mums arī atvilka...

Rukenss 5.jūnijs 2017 21:00
0 0 Atbildēt

Nekas nevar but labaks par vecajam mashinam kur nav tadi navoroti salikti un kuram maz elektronikas ieksa ja sitadam kautkas notiek reikinies uz smukku summu remontam

Bils 9.jūnijs 2017 22:09
1 0 Atbildēt

Es šo marku izrunāju no otra gala, tā skan labāk "suxeL" :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 14

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 12

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti