Jūrmalas infrastruktūras plānotāji un ceļu remontētāji sāk laboties un ir ņēmuši vērā kritiku.
Jāatzīmē vairākas labas lietas!
23.07.2019. Dubultu prospekts, Jūrmala. Foto: iAuto.lv
Tas, ka nebija regulēta gājēju pāreja (ar luksoforu) uz Dubultu prospekta pie Kļavu ielas bija noziegums no ierēdņu puses, jo par šo neregulēto gājēju pāreju uz divu joslu (vienā virzienā) ceļa devās daudz sākumskolas skolnieki no autobusa pieturas uz savu mācības iestādi. Tagad satiksmi regulēs luksofori, turklāt sarkanā gaisma ieslēgsies tikai ar pogu (vismaz pagaidām tā izskatās).
23.07.2019. Dubultu prospekts, Jūrmala. Foto: iAuto.lv
Lai būtu mazāk bīstamu situāciju Dubultu prospekta krustojumos ar Kļavu un Ceriņu ielām, būvnieki aizklājuši gājēju pārejas ceļazīmes, lai nerastos pārpratumi un visiem būtu skaidrs, ka šobrīd te gājēju pārejas vēl nav. Iepriekš iAuto norādīja uz nepilnībām atstājot, piemēram, tikai vienu ceļa zīmi, šeit >>>.
23.07.2019. Dubultu prospekts, Jūrmala. Foto: iAuto.lv
Labi ir arī tas, ka autostāvvietas uz Dubultu prospekta ir ieplānotas tādās kā kabatiņās līdzīgi kā Rīgā. Turklāt tas nodrošina drošāku pieeju gājēju pārejai un veido fizisku šķērsli, kas izslēdz auto novietošanu pirms gājēju pārejas aizsedzot skatu un pārkāpjot 5m aizlieguma zonu.
Jā, tie ir pozitīvi soļi. Taču tieši šobrīd Jūrmalā ir daudz citu smagu pārkāpumu no infrasturktūras plānotājiem un remontētājiem, kuri tieši šobrīd ir redzami Jūrmalas pilsētā. Turpinājums sekos!
*Atsauces ir kā aktīvās saites ziņas attiecīgajā teksta!
Jā.Dubultu iedzīvotājiem pienākas "kabatiņas" un speciāli normēts drošs attālums no kabatiņas līdz pārejai.Bet lūk nabago Asaru iemītniekiem šādas perverlēģijas nepienākas principā.Jo tur tā desmitreiz izkladzinātā pāreja un viņpasauli turpina darboties.Pirmajam stāvētājam tur ir iespēja sava auto purnagalu novietot nevis kādā attālumā, bet pabāzti pārgājējiem tieši zem kājām.Nav atradies pat neviens kaut daļēji apzeltīds Pods, kur varētu iedēstīt kaut vienu no "apgūtajiem" 89 tūkst puķu stādiem un novietot tiem pusdebilajiem autonovietotājiem purnagalā kā traucēkli.Nee.To nevar.Noteikti ir kkāds (bezdzimum)Akts, kurš to liedz.Jā.
Pilsētā uz Galvenās ielas ir aptuveni 19 luksofori.Visi kā viens izrāda gatavību strādāt "pilsētnieku un viesu" labā augu diennakti visos 6 gadalaikos, nonstopā.Protams, ko gan neizdarīsi pilsoņu labā, ja viņi (L-pilsoņi) paši to dāsni apmaksā.Jā.Nakts tumšākajā stundā nav itin nekādas iespējas izbraukt bez apstājas.Tur var slēgt derības, ripot, pārkāpt- viss velti.Tāpēc retie naktsbraucēji tur stāv un tērē dārgo degvielu, kūpinot izgāzes un bojājot sūri/grūti klāto asfaltu, kad tiem beidzoto rodas iespēja strauji kko Uzsākt.
Pats tas braucējiem Visnaidīgākais semafors atrodas akurāt pie pašas Domes, 50m no pašām galvenajām durīm.Nakts laikā viņš "garantē" drošību vismaz kilometra diametrā, ieslēdzot srakano gaismu burtiski ik pa minūtei.Ja citus vēl varētu redzēt un mēģināt prognozēt- nu tad šito nekādi nē.Iespējams, to tur ir personīgi iesPraudis kāds no pilsētvaldes Locekļiem.Jā.
J-šosejas remontdarbu veicējs sava Brigadiera virsvadībā 16.jūnija naktī vilka tā saucamās Līnijas.No Jūrmalas uz Rģu vilka.Vidējo pir..,atvainojiet, līniju izdevās uzvilkt Taisnu līdz babītes benzīntankam.Tālāk vilcējiem piemetās pēkšņs delīrijs- vilcējaparāts sāka lēkāt,rokas drebēt un kājas mežģīties.Tāpēc babītes mežā skaistā taisnā brūnā līnija sabuntojās un sanāca "tā kā nu ir".Krieviski sakot,as-is.
Kas vēl incanti- ka viduslīnija tomēr ir izveidojusies gana trekna un samērā atstarojoša, kamēr katras puses starpjoslu "vidējā/pārtrauktā" (ne mazāk svarīgā!) līnija ir (nejauši,kam negadās) uzzīmējusies ar citādu krāsu un slapjumā/tumsā ir grūti saskatāma.Bet, virzienā Uz/Jūrmalu akurāt beidzamajos 100 metros tā pēkšņi kļūst repni resna,sāk starot un pārtop vizuāli līdzīga dubultlīnijai.
Pirms dažām dienām 2 vietās kāds uz tās šosejas uzzīmēja "ātruma slāpētājus",savilka līkas līnijas, lai braucēji kaut/ko aprauktu.Ok.BET- vai viņš (tas tur Brigadieris) "notestēja" šo te 2gab līkumu saprotamību tumsā? Nu kad apakšā palikusī trekni atstarojošā dubultā Viduslīnija tagad mijas ar līkajām līnijām,kuras veidotas ar to brūno suudakrāsu. Tas viss vēl neskaitot nenodzēstās pirmsremonta šosejas trekni baltās līnijas,kuras savā krāšņumā un atstarošanas spējās pārspēj visu augstākminēto.Ieskaitot veiksmīgi ar mello kurpjusmēru (pa lēto..) iesmērētās trekno virzienbultu atliekas, kuras "laipni sveicina" nupat no-rīgas izbraukušos un jau tā apjukušos viesbraucējus, akurāt pašā Babītes Lielmeža tumšākajā vietā.Ir ok.Jā.Dziļi atvainojos par uzbāzību un garo penteri....