Jūrmalas plānotāji un ceļu remontētāji sāk laboties (+ FOTO) 4

 
Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 23.jūlijs 2019 22:17

Jūrmalas infrastruktūras plānotāji un ceļu remontētāji sāk laboties un ir ņēmuši vērā kritiku.

Jāatzīmē vairākas labas lietas!

23.07.2019. Dubultu prospekts, Jūrmala. Foto: iAuto.lv

Tas, ka nebija regulēta gājēju pāreja (ar luksoforu) uz Dubultu prospekta pie Kļavu ielas bija noziegums no ierēdņu puses, jo par šo neregulēto gājēju pāreju uz divu joslu (vienā virzienā) ceļa devās daudz sākumskolas skolnieki no autobusa pieturas uz savu mācības iestādi. Tagad satiksmi regulēs luksofori, turklāt sarkanā gaisma ieslēgsies tikai ar pogu (vismaz pagaidām tā izskatās).

23.07.2019. Dubultu prospekts, Jūrmala. Foto: iAuto.lv

Lai būtu mazāk bīstamu situāciju Dubultu prospekta krustojumos ar Kļavu un Ceriņu ielām, būvnieki aizklājuši gājēju pārejas ceļazīmes, lai nerastos pārpratumi un visiem būtu skaidrs, ka šobrīd te gājēju pārejas vēl nav. Iepriekš iAuto norādīja uz nepilnībām atstājot, piemēram, tikai vienu ceļa zīmi, šeit >>>.

23.07.2019. Dubultu prospekts, Jūrmala. Foto: iAuto.lv

Labi ir arī tas, ka autostāvvietas uz Dubultu prospekta ir ieplānotas tādās kā kabatiņās līdzīgi kā Rīgā. Turklāt tas nodrošina drošāku pieeju gājēju pārejai un veido fizisku šķērsli, kas izslēdz auto novietošanu pirms gājēju pārejas aizsedzot skatu un pārkāpjot 5m aizlieguma zonu.

Jā, tie ir pozitīvi soļi. Taču tieši šobrīd Jūrmalā ir daudz citu smagu pārkāpumu no infrasturktūras plānotājiem un remontētājiem, kuri tieši šobrīd ir redzami Jūrmalas pilsētā. Turpinājums sekos!

*Atsauces ir kā aktīvās saites ziņas attiecīgajā teksta!

 
Visi komentāri
 
650 24.jūlijs 2019 14:26
1 2 Atbildēt

Jā.Dubultu iedzīvotājiem pienākas "kabatiņas" un speciāli normēts drošs attālums no kabatiņas līdz pārejai.Bet lūk nabago Asaru iemītniekiem šādas perverlēģijas nepienākas principā.Jo tur tā desmitreiz izkladzinātā pāreja un viņpasauli turpina darboties.Pirmajam stāvētājam tur ir iespēja sava auto purnagalu novietot nevis kādā attālumā, bet pabāzti pārgājējiem tieši zem kājām.Nav atradies pat neviens kaut daļēji apzeltīds Pods, kur varētu iedēstīt kaut vienu no "apgūtajiem" 89 tūkst puķu stādiem un novietot tiem pusdebilajiem autonovietotājiem purnagalā kā traucēkli.Nee.To nevar.Noteikti ir kkāds (bezdzimum)Akts, kurš to liedz.Jā.

Pilsētā uz Galvenās ielas ir aptuveni 19 luksofori.Visi kā viens izrāda gatavību strādāt "pilsētnieku un viesu" labā augu diennakti visos 6 gadalaikos, nonstopā.Protams, ko gan neizdarīsi pilsoņu labā, ja viņi (L-pilsoņi) paši to dāsni apmaksā.Jā.Nakts tumšākajā stundā nav itin nekādas iespējas izbraukt bez apstājas.Tur var slēgt derības, ripot, pārkāpt- viss velti.Tāpēc retie naktsbraucēji tur stāv un tērē dārgo degvielu, kūpinot izgāzes un bojājot sūri/grūti klāto asfaltu, kad tiem beidzoto rodas iespēja strauji kko Uzsākt.

Pats tas braucējiem Visnaidīgākais semafors atrodas akurāt pie pašas Domes, 50m no pašām galvenajām durīm.Nakts laikā viņš "garantē" drošību vismaz kilometra diametrā, ieslēdzot srakano gaismu burtiski ik pa minūtei.Ja citus vēl varētu redzēt un mēģināt prognozēt- nu tad šito nekādi nē.Iespējams, to tur ir personīgi iesPraudis kāds no pilsētvaldes Locekļiem.Jā.

J-šosejas remontdarbu veicējs sava Brigadiera virsvadībā 16.jūnija naktī vilka tā saucamās Līnijas.No Jūrmalas uz Rģu vilka.Vidējo pir..,atvainojiet, līniju izdevās uzvilkt Taisnu līdz babītes benzīntankam.Tālāk vilcējiem piemetās pēkšņs delīrijs- vilcējaparāts sāka lēkāt,rokas drebēt un kājas mežģīties.Tāpēc babītes mežā skaistā taisnā brūnā līnija sabuntojās un sanāca "tā kā nu ir".Krieviski sakot,as-is.

Kas vēl incanti- ka viduslīnija tomēr ir izveidojusies gana trekna un samērā atstarojoša, kamēr katras puses starpjoslu "vidējā/pārtrauktā" (ne mazāk svarīgā!) līnija ir (nejauši,kam negadās) uzzīmējusies ar citādu krāsu un slapjumā/tumsā ir grūti saskatāma.Bet, virzienā Uz/Jūrmalu akurāt beidzamajos 100 metros tā pēkšņi kļūst repni resna,sāk starot un pārtop vizuāli līdzīga dubultlīnijai.

Pirms dažām dienām 2 vietās kāds uz tās šosejas uzzīmēja "ātruma slāpētājus",savilka līkas līnijas, lai braucēji kaut/ko aprauktu.Ok.BET- vai viņš (tas tur Brigadieris) "notestēja" šo te 2gab līkumu saprotamību tumsā? Nu kad apakšā palikusī trekni atstarojošā dubultā Viduslīnija tagad mijas ar līkajām līnijām,kuras veidotas ar to brūno suudakrāsu. Tas viss vēl neskaitot nenodzēstās pirmsremonta šosejas trekni baltās līnijas,kuras savā krāšņumā un atstarošanas spējās pārspēj visu augstākminēto.Ieskaitot veiksmīgi ar mello kurpjusmēru (pa lēto..) iesmērētās trekno virzienbultu atliekas, kuras "laipni sveicina" nupat no-rīgas izbraukušos un jau tā apjukušos viesbraucējus, akurāt pašā Babītes Lielmeža tumšākajā vietā.Ir ok.Jā.Dziļi atvainojos par uzbāzību un garo penteri....

gunbox 24.jūlijs 2019 18:20
1 0 Atbildēt

Ak dies, cik daudz uzmanības tiek veltīts Latvijas lielākajam sūnu ciemam. Kuru tas ūķis vispār interesē?

650 25.jūlijs 2019 0:54
1 0 Atbildēt

Kādas 2/3 no tā murgojuma diemžēl "interesē" jebkuram, kurš dodas Kurzemes virzienā.Nespēja ievērot līniju marķējumu tur izpaužas masveidā (tāpat kā citur) un viss aprakstītais ir pilnīga taisnība,šovakar speciāli vēroju un pārliecinājos.Neesmu vēl sastapis nevienu "priekšābraucēju", kurš tur spētu ierakstīties tajos 2gab līkumos, neuzbraucot uz šī te līniju haosa.Tā ka aizbrauciet patrenēties, aizmirstās vai neesošās iemaņas noderēs arī citur.

ivars 29.jūlijs 2019 22:58
0 0 Atbildēt

Ozoliņ,lielāku idiotismu neesmu lasījis.Dubulti bija miera osta,kamēr nesāka visur krāmēt luksoforus un stāvēšanas aizlieguma zīmes.Tagad,kā stulbajā Rīgā,sastrēgumi un nervu bojāšana.Smadzenes nevar nopirkt,ja nav tad nav.Gaidīsim ko vēl sadarīs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti