Medemciems nepadodas - pret pārbūves projektu savākti vismaz 5000 parakstu 58

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 2.marts 2020 16:03

Pret VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) piedāvāto Medemciema krustojuma pārbūves projektu savākti vismaz 5000 iedzīvotāju paraksti, aģentūrai LETA pastāstīja viena no parakstu vākšanas iniciatorēm Daiga Rugāja.

Viņa klāstīja, ka parakstu ir vairāk nekā 5000, taču vēl turpinās to apkopošana. Plānots, ka šonedēļ savāktie paraksti ar iedzīvotāju nostāju par plānoto pārbūvi uz Jelgavas šosejas tiks iesniegti Ministru prezidentam, Satiksmes ministrijai, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai.

Paraksti vākti veikalā Medemciemā un Olaines novada pašvaldībā, kā arī akciju veidā Baložos, Medemciemā un Olainē. 

Jau ziņots, ka LVC Satiksmes organizācijas pārvaldes direktors Māris Zaļaiskalns informēja, ka jau ir noslēgts līgums par Medemciema krustojuma pārbūvi, kur darbus plānots sākt aprīlī-maijā. Paredzēts, ka šajā krustojumā satiksmes drošības uzlabošanai tiks likvidēts kreisais pagrieziens no Medemciema uz Jelgavu, kā arī kreisais pagrieziens no Rīgas uz Medemciemu.

Projekta realizācijai ir paredzētas 45 dienas un darbus veiks SIA "Ceļu būvniecības sabiedrība "Igate"". Kopējās projekta izmaksas ir 161 689 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.

Plānots, ka nokļūšanai no Medemciema uz Jelgavu būs jāpagriežas pa labi Rīgas virzienā un pēc 800 metriem uz šosejas būs izveidota apgriešanās vieta braukšanai pretējā virzienā.

Savukārt, lai no Rīgas nokļūtu uz Medemciemu, būs jābrauc garām esošajam krustojumam četrus kilometrus Jelgavas virzienā līdz divlīmeņu krustojumam ar Rīgas apvedceļu. Šajā krustojumā būs jāpagriežas braukšanai pretējā virzienā un jāmēro četri kilometri līdz Medemciemam.

Ciema iedzīvotāji sākuši parakstu vākšanu pret LVC plāniem. Savukārt Olaines novada dome uzskata, ka labākais risinājums būtu divu līmeņu satiksmes mezgls, kura projektēšanu un būvniecību vietvara ir gatava atbalstīt gan organizatoriski, gan finansiāli. Tā kā divlīmeņu satiksmes mezglu izprojektēt un izbūvēt nevar viena gada laikā, ir nepieciešams pagaidu risinājums, lai nodrošinātu drošu un ekonomiski pamatotu nokļūšanu no Rīgas uz Medemciemu un Baložiem, un to var panākt ar otras apgriešanās vietas izbūvi Jelgavas virzienā, uzskata pašvaldība.

 
Visi komentāri
 
Nja 2.marts 2020 19:02
15 3 Atbildēt

Tie kas parakstījās bija iesaistīti pavisam nesenajā avārijā? Ja bija, tie varbūt pārdomāja. 27. feb.

gunbox 3.marts 2020 10:06
4 6 Atbildēt

Paraksti tikai apliecina to, ka tur braukt vēlas daudz reizes vairāk, nekā uzskaitīti bija 1000 iedzīvotāji. Un piedevām paraksti tika vākti pilnīgi debīlā vietā. Būtu organizējuši normāla vietā, paraksti būtu vismaz 4x vairāk. Tātad nevis jāaizliedz kreisais pagrieziens, bet jāizbūvē normāļs tunelis jau esošā tuneļa vietā un visa problēma atrisināta.

Palaidniex 3.marts 2020 10:37
7 3 Atbildēt

Tad lai to divlīmeņa satiksmes mezglfinansējumu arī ieliek konkrētās pašvaldības budžetā, segumu šiem līdzekļiem ņemot no Medemciema NĪN paaugstinājuma.

Komunisms ir beidzies, tērēt SVEŠU naudu tur, kur var iztikt ar mazākiem izdevumiem, ir vieglākais ceļš uz stulbumu.

gunbox 3.marts 2020 11:08
3 8 Atbildēt

Taisnākais ceļš uz stulbumu ir valdībā - pacelt sev algas, uzbūvēt nevienam nevajadzīgu bilbliotēku un vēl plānot koncertzāli. Atļaut Šleseram pavēlēt apbūvēt salu uz Daugavas un tml. tā vietā lai sakārtotu ceļus, nerunājot nemaz par ceļa segumiem visā valstī. Svešu naudu atradis kur skaitīt. Atjēdzies. Ja naudu neieguldīs šeit, tad nozags un vēl skaidrās banknotēs pa parāddūrvīm ķēdītē nostāsies.

Palaidniex 3.marts 2020 11:33
5 3 Atbildēt

Un? Tas ka kaut kur zog, nenozīmē, ka te ir jādara tas pats.

Ja mēs gribam cik necik lietojamu valsts galvenās nozīmes ceļu infrastruktūru - bet naudas tam ir tik cik ir - vai nu ir jāatroda vairāk naudas, vai arī jāsakārto padumjijas stulbumi ar tik cik naudas ir.

Atstājot šo šādi - būš regulāra klope, izbūvēt tur baigo divlīmeni, atvainojos, ir uz tā paša ceļa citi, daudz prioritārāk šādi pārbūvējami ceļu krustojumi, piemēram, pie Olaines.

Ja nepatīk ka ceļ koncetrzāli, bibliotēku utt - ej un protestē pret tām.

gunbox 3.marts 2020 15:59
2 3 Atbildēt

Tava platforma uz purva izmaksās tieši tik pat, cik tuneli izbūvēt. Nu protams ja neuzcels ar standarta segumu, lai pēc 5 gadiem bedres visās malās izlīstu.

Palaidniex 3.marts 2020 16:06
4 2 Atbildēt

Tu to kā speciālists ceļu būvē apgalvo, kas zina kā būvēta šoseja, kas tur ir apakšā/kāda tur ir grunts, vai tas tā - interneta dīvāneksperta viedoklis no malas?

doma 2.marts 2020 20:27
3 0 Atbildēt

Tur dzīvo tikai ~1200 ar visiem bērniem, kur radās pārējie tūkstoši?

darklight 2.marts 2020 20:30
0 0 Atbildēt

Nu vēl jau Baložu iedzīvotāji.

Palaidniex 3.marts 2020 9:02
5 2 Atbildēt

Tā arī nesaprotu - pāris pārbūvbētu purva mazdārziņu iedzīvotāji, kas ienīst tranzītplūsmu, un savu tuneli, kurā paši vien daudza ārā pagaismes lampas un tranzītplūsmas gribētāji tagad cīnās apvienoti par tiesībām saglabāt tranzītplūsmu un iet bojā turpino čakarēt 19000 automašīnu lielu plūsmu?

Palaidniex 3.marts 2020 9:04
6 2 Atbildēt

P.S. Aizliegts kreisais uz Jelgavu tāpat netraucēs veselam baram "pašu gudrāko" to manevru laik pa laikam mēģināt izpildīt. BARJERA un "miers mājā"!

darklight 2.marts 2020 20:31
5 4 Atbildēt

Es varu tikai vēlreiz atkārtoties: ja aizliegs kreiso uz Jelgavu, tad pa lielam situācija būs atrisināta.

gunbox 3.marts 2020 10:02
4 7 Atbildēt

Ja tu tur būtu braucis un kaut uz 1% stratēģiski domātu, tad tādas stulbības nerunātu. Tur aizliegums neko neatrisina, jo problēma tiek pārcelta uz citu vietu. Un piedevām ar tādu risinājumu, kurā vienā momentā var avarēt 10tiem auto.

Palaidniex 3.marts 2020 10:54
2 2 Atbildēt

apgriezties ar bremzēšanas un ieskrējiena joslām ir "mazliet" drošāks risinājums kā kreisais pāri 2 joslām. Pie kam ieskrieties tur netraucēs arlī likvidēts kreisais uz Medemciemu.

Nu ja tā patiešām stratēgiski tiek domāts.

gunbox 3.marts 2020 11:12
4 3 Atbildēt

Fak, kur ir problēma pārbūvēt to, kas tur jau eksistē, tā vietā, lai veselu poligonu izbūvētu uz īstāka Latvijas purva centra ar bremzēšanas, ieskriešanās joslām?

Palaidniex 3.marts 2020 11:35
4 2 Atbildēt

Tieši tā - tur piedāvā vienu apgriešanās vietu izvbūvēt, likvidēt kreisos pagriezienus un izmantot viaduktu ar apvedceļu.

Tas viss brīnišķīgi strādā uz A2, gan krusts ar viaduktu, gan apgriešanās vieta tā vietā lai atļautu kreiso pagriezienu uz langstiņiem.

Kas te savādāk?

msh 3.marts 2020 12:25
0 4 Atbildēt

Kam te būtu brīnišķīgi jāstrādā, avāriju pārcelšanai uz apvedceļa viaduktu? Man gadījās redzēt viģiku, ko aktīvisti ir ar dronu uzfilmējuši - vietā kur no apvedceļa no jūrmalas puses braucošie brauc augšā uz šosejas virzienā uz rīgu diezgan smuki rodas problēmas ar iekļaušanos plūsmā - šie tur tādas situācijas diezgan īsā momentā safilmēja pietiekamā daudzumā.

Palaidniex 3.marts 2020 13:55
4 2 Atbildēt

Tāpēc ka tur vernons ar sešsimtpiecdesmito un superstandarta krāsu sakrāsoja nepareizi joslas.

Frēze nepareizo un daži spaiņi krāsas pareizo joslu apzīmējumam tur visu sakārtotu.

Bet, lai to ieraudzītu, viens no obligātajiem priekšnosacījumiem - NAV jabūt Medemciemietim. Tie reāli daži braucēji, kam no Rīgas vajadzēs uz to Medemciemu (tranzītnieki ies mazumā) pie pareizāk sakrāsotām līnijām viaduktā nekādu baigo bīstamību neradīs

msh 3.marts 2020 17:46
0 1 Atbildēt

Sameklēju tev par godu to viģiku... Ko tu gribi līniju krāsojumā uzlabot - nepārtrauktu līniju ilgāk?

Palaidniex 3.marts 2020 21:58
2 2 Atbildēt

Apskati A2 un A1/A4 viaduktu, kaut vai google maps.

Priekšā neteikšu, kaut te viss ir lieliski redzams.

Piezīme A2 un A1/A4 viadukts ir daudz noslogotāks un avārijas kaut ka baigi bieži nenotiek!

Palaidniex 3.marts 2020 11:42
5 2 Atbildēt

Ja tur izbūvēs divlīmeni, tad kā obligātu prasību es ietvertu vēl Medemciemā likvidēt gulošos policistus un pacelt ātrumu līdz 50 km/h ATVIERGLOJOT tranzītplūsmu!

gunbox 3.marts 2020 16:08
2 1 Atbildēt

Tajos zaķa līkumos uz 30 reti kurš māk iekļauties savā joslā, neiebraucot pretējā, kur nu vēl ātrāk. Bet tas ir realizējams tad, ja īpašnieki savas sētas novāks no sarkanās zonas, lai var gājēju celiņus izbūvēt. Tur būs otra bļaušana. Un vēl ir tāds fakts LV - tu kādreiz esi redzējis patiešām pamatoti uzliktu guļošo vai noņemtu guļošo? Guļošie Latvijā ir tikai tāpēc, jo māmiņas savus bērniņus nejēdz iemācīt uz ceļa nevazāties un tā vietā, lai norobežotu smilšu kasti uzliek vēl brauktuves malā slīdkalniņu virzienā uz ceļu.

Kanibaals 3.marts 2020 0:14
9 0 Atbildēt

Jāparakstās pret koronovīrusu ar, ļaujiet tam dzīvot.

Ritvars 3.marts 2020 1:30
3 1 Atbildēt

Jāsāk vākt paraksti Par pārbūves projektu.

Janka 3.marts 2020 10:03
5 0 Atbildēt

nesaprotu, ko viņi tur vēl spurojas..?

tak pašvaldība ar LVC jau vienojās, ka būvēs tuneli. Pagaidām īstenos LVC variantu pa lēto un tad kaut kad vēlāk, kad pašvaldība atradīs finansējumu, kā solīja, un izprojektēs tuneli, tad arī to cels.

Viss tak tieši tā kā parakstu vācēji vēlējās - būs viņiem tunelis, kad pašvaldība piešķirs finansējumu.

msh 3.marts 2020 12:27
0 3 Atbildēt

Šī ir tāda tipiska latvijas atrunāšanās - atbildības pārcelšana uz citu, atrunājoties "kad būs nauda, tad būs".

Palaidniex 3.marts 2020 14:12
8 2 Atbildēt

Bet, ja naudas nav, tad paraksti par naudu nepārvērtīsies. Tiklīdz tiem 5000 palūgs uz galviņām sadalīt viņu interešu realizāciju naudā - tā uzreiz tas viadukts nešķitīs vairs tik svarīgs...

Nu cik tāds divlīmeņu risinājums var izmaksāt atbilstoši prasībām? 20 miljoni? tas ir 4000EUR no katra un ceļat kā gribat!

msh 3.marts 2020 17:55
1 2 Atbildēt

Tas nemaina faktu ka šāda veida lietu risināšana ir pilnīgi caur dirsu. Lai tie LV ceļi uztaisa aptuvenus projektus ar aptuvenām tāmēm [un nevis kā pie mums ir pieņemts - hvz cik ilgi par hvz cik tūkstošiem kaut ko projektē...] ar ko tad vērsties pie pašvaldības un iedzīvotājiem, un tad lai lemj par ko un kā maksāt. Nevis kā tagad, kad visdrīzāk paliks pie tā "sūds uz kociņa" varianta ar kuru vienīgie apmierinātie būs tikai daži ierēdņi, kuri varēs sist sev pie krūtīm un dievoties "mēs kaut ko darījām!". Ja jāsametas pašiem iedzīvotājiem, tad jādara kā ar daudzdzīvokļu mājām - kur uztaisa kopsapulci un nobalso, siltināt māju vai nē.

Palaidniex 3.marts 2020 21:59
3 2 Atbildēt

Dimāju ka apmierinātie būs arī tie 19000, kuri ikdienas tur pa Jelgaveni brauc taisni! Ja tur 400 vajag nogriezties , tad nav grūti saprast cik nelielam % vajag to kreiso pagriezienu.

650 3.marts 2020 13:06
2 4 Atbildēt

Tikai pirdariem un demagogiem var ienākt prātā Nerisināt šo te svarīgāko un rīgai vistuvāko satiksmes mezglu uz šī te 40 gadus vecā suudaceļa.Kur ne tuvāk ne tālāk praktiski NAV ne drošu apgrieziena vietu, ne pienācīgu ieskriešanās ne bremzēšanas joslu.

Tikai pirdari,demagogi un profaani var iedomāties, ka šo suudu par autostrādi var pārtaisīt,vienkārši pārliekot šī M-mezgla problēmu uz vēl vairāk problemātisko debilo 50g veco apvedceļa apli.Un atstājot turpat tālāk un apkārt visu to pašu esošo suudu- ieskaitot kopš krievulaika nespēto uzlabot sadales punktu pie shkuju pārbrauktuves un ozolnieku karalistes nedasisto branku krustojumu.

Kretīni,skauģi un privātīpašuma nīdēji pasākuši dalīt cilvēkus nabagos un lohos, bet īstenībā lielākie cietēji būs tieši tie tur ķekavas un baložu "labāk/situētie" caurbraucēji, kuri principā šo problēmu tiem Mcieminiekiem ir radījuši.

Visiem ķekavas un baložu reģiona iemītniekiem noteikt kustību tikai un vienīgi pa šobrīd sen jau nebraucamo bauskas šosseju.Lai viņi tur kvern, cits citam trubu sūkājot, pa divarpus stundām ikkatru rītu un vakaru.Pārrakt visus teorētiski iespējamos Wāzes ieteiktos apvedceļus, ne soli sāņus!

Palaidniex 3.marts 2020 14:09
10 3 Atbildēt

Klau, sava teksta vēljoprojām nefiltrētāj?

Tev ir labākas idejas, pilnvērtīgs finansējums tam?

Esi kaut vienu ceļa mezglu pats uzprojektējis, finansējis, izbūvējis, kur var aiziet paskatīties tavu veikumu un salikt atzīmes - idejāli?

Ar savu nomētāšanu ar sūdiem, vienmēr kritizēšanu tālāk par savu kompleksu autiņiem neesi ticis.

Ja mēs tur gribam auto ceļu, tad kreisajiem pagriezieniem un luksoforizētiem risinājumiem uz šāda tipa ceļa NAVVIETAS! Vismaz tas tev pielec?

Nepatīk viadukts, kāds tad būtu tas modernais viadukts? Kur tam nauda? Un kurš visadukts būtu svarīgāks? Viadukts uz dārzīnu kooperatīvu vai viadukts kur krustojas divi valsts galvenās nozīmes autoceļi?

Cemzēts, tev tik pat daudz jumts aizbraucis kā vernonam?

Kā var salikt vajadzīgāku "pareizu" viaduktu uz 300 mājeļu uzčipotu dārziņu kooperatīvu pret VALSTS GALVENĀS NOZĪMES AUTOCEĻA un TĀ MEZGLA SAKĀRTOŠNU?

Tiešām pēdējās prāta pārpaliekas esi rupjībās iztērējis?

Hmm 3.marts 2020 20:03
1 4 Atbildēt

Tavu leksikonu "palaidniex" arī nevarētu nosaukt par korektu, turklāt vienos vārtos subjektīvs un emocionāls- samaisīta ļurināšana ar faktiem. Par purva ciemu- vai zini ka LAS sistēmā augstuma atzīmes Medemciemā ir uz 12 metriem? Vai zināji ka tādai jelgavai vai Jūrmalai vai pusei Rīgas ir divtik zemāk? Vai zināji ka vismaz 50% māju ir pārtaisītas uz dzīvojamām? Pats esmu no Medemciema, dzīvoju 200m2 mājā un lieliski jūtos tur. JA NEZINI NEĻURBINI

Palaidniex 3.marts 2020 22:05
1 2 Atbildēt

Kaut jums tur Džomolungma LAS sistēmā. Ko tagad iesākt? Mazdàrziņi ir un paliek mazdārziņi, da kaut 427 m2 māja. Ko tas maina? Ja ir jāiegulda nauda kuras maz, tad ir vai numlētākais risinājums, kas ir daudz drošāks, ja ir jābūvē viadukts, jo A4/A8 viadukts ir slikts, tad par to naudu labāk ir to padarīt drošu, nevis būvēt šeit mazu, domātu 400 mašīnām diennaktī.

Tad drīzāk tāds jābūvē pagriezienam uz Ogri, jonplūsmanir nesalīdzināmi lielāka. Saprotu ka katram savs krekls tuvāks, bet kamēr tā būs un būs viadukti uz mazdārziņu, kreisie pagriezieni pāri 2-3 joslām - būsim kur esam.

Bet pat to retoriku - paskaiti cik lamu, aizvainojumu un jēlības visējo saraksta vienā savā postā tad dižperdonāžs.

650 4.marts 2020 0:30
1 4 Atbildēt

Sajūti atšķirību- manas rupjības pa lielam iekļaujās sarkasmā,kamēr tavējie izteikumi liecina vien par vēlmi piekļūt pie likteņu lemšanas un šis te pašas Valsts iedzīvotāju sadales kādos vairāk/mazāk nozīmīgajos.Es nekad neesmu kritizējis vai mēģinājis dalīt cilvēkus dēļ viņu iekoptās dzīvesvietas.Nepiesaucu ātrumus, mašīnu cenas un iedalījumu pēc rocības.Pēc nekaunības un varaskāres gan es labprāt "iedalītu".

Es savu viedokli te diezgan esmu pamatojis- tur nedzīivoju, vasaras laikā braucu garām apm 3x nedēļā, un man tas ir pie d.Vairākkārt esmu teicis no/r\īgas braucējiem- NElieniet bez vajadzības tur tajā kreisajā joslā.Neriskējiet ieskriet pakaļā vēlai reaģējušam nogriezāja.Nelieniet viņam ātrumā gar purnu garām- tur 30m tālāk var gadīties ieskrieties nespējošs izgriezējs.Dzirdēja to kāds??

Tā šoseja sen neatbilst nosaukumam un ir galējā podā nolaista.Gadu desmitiem neuzturēta, neaprīkota un kaut pakāpeniski ne-labiekārtota atbilstoši vismaz kaut/kādiem "šodienas" parametriem.Krievu atmestais suuds.Izžuvis,sarāvies, bet Smird un var nosmērēt kurpes.Šī ir tikai VIENA no neskaitāmajām bīstamajām vietām.Tā ir (tūliņ būs!) vienkārši pilsētas iela.Un šis ir tieši precīzi tas 1mais krustojums, kur ir (būtu) jābūvē normāls satiksmes mezgls, nevis problēma jāpārnes 3,8km tālāk.

To tikai bezatbildīgi profāni var "ieprojektēt" (un ietiepīgi nesaredzēt!) šajā augoņa vietā šādu te kustības "orgānizāciju"- kad jau tā akūti trūcīgais ceļa platums tiek noveltīts nogriešanās tīkotājiem pa labi, bet akūti bīstamais Kreisais pagrieziens (ar nesalīdzināmi lielāku bīstamību un intensitāti DIVOS konfliktējošos virzienos!!!) tiek atstāts BEZ nogriešanās joslas un BEZ ieskrējiena iespējas.Kaut gan, atdodot tieši kreiso joslu nogriezējiem, automātiski savu ieskriešanās joslu iegūtu arī izgriezēji.

Palaidniex 4.marts 2020 8:57
3 1 Atbildēt

Un kopš kura laika mazdārziņu kooperatīva iedzīvotāju saujiņas un viņiem pašiem nevēlamās tranzītplūsmas frīkiem ir par neproporcionāli lielu summu uz kopējā budžeta vun vajadzību fona jāpalīdz uzlabot tranzītplūsma, nevis tā jānovirz uz maģistrālākiem ceļiem un jāizbūvē divlīmenis par kuru varētu uzlabot esošo, tavuprāt, nekam nederīgo viaduktu??? Viss labi ar prioritātēm un nospraustajiem mērķiem?

Ja ikkatrs ciems vēlās šādu ekstru, tad lai arī par saviem līdzekļiem tādu finansē un neiesaista tur valsts budžetu. Nav tāda ceļa Rīga-Medemciems vai Medemciems-Jelgava. Ir Valsts galvenās nozīmes autoceļš Rīga-Jegava-Lietuvas robeža.

Kā tad stāsts par nabagauto? Kā tad stāsts par visu apsaukāšanu, jo tie domā savādāk?

msh 4.marts 2020 18:17
0 0 Atbildēt

Pabrauc pa tīnūženi un paraudi par to, kādi ceļi tai šosejai pieslēdzas...

650 4.marts 2020 0:40
1 4 Atbildēt

Tu vari kaut aiz-rīties, kaut iz-stiepties, kaut salikt sev +10000.Bet ja TU ar savu šo te vispasaules drāzēja izloksni aizietu parunāties uz šī te "dārzīņu kooperatīva" pilnsapulci, es domāt, ka viņi tev toč "iedrāziņotu" pa pilno garumu.

Palaidniex 4.marts 2020 10:14
2 3 Atbildēt

Un? VIņi ir kaut kāda pasaules naba? Lielāli in svarīgāki par Rīgu, Jelgavu, Olaini? Tur vairāk iedzīvotāju vai vienkārši skaļāk bļauj un ir ar viegli pārprastu pašsvarīgumu uz šo necilo sādžu - Rīga, Jelgava, Olaine, da kaut Jaunolaine - fona?

Tas ka kādam tur ir māja nepadara tos par galvenajiem ceļa

A8 lietotājiem. Da kaut tūkstotim vajag tur pagriezties tie ir cik? 5% no plūsmas. 1/20 daļa no A8 lietotājiem. Tagad 19/20 jeb nepilniem 95% ir jāskatās kā tiek jau tā trūkstošais finansējums ceļu būvei izpļekarēts dažu mazliet dusmīgāk pārbūvētu mazdārziņu sīkkolonijas dēļ, neko nemainot sliktajā A8/A4 viaduktā? Tev viss labi???

Vienai saujaiu "apbižoto un aizvainoto" jāceļ megaviadukts vai ūbertunelis, kad citiem vispār ceļa nav, vai kaut kur tas kliedz pēc rekonstrukcijas, lai vispār būtu lietojams.

Ja tāds ciems to grib - taisa privātās partnerības ietvaros un taisa to par maksas viduktu. Neviens to tiem nevar liegt.

To nevajag sponsorēt no valsts budžeta nevienā acī! Pašvaldība izdomā, ka Medemciems ir svarīgāks par Ogri - lai tad tā pašvaldība tad tā savas finanses arī tērē, valsts naudu pašvaldības iekšējai vajadzībai, izņemot esošā, rocībai atbilstošā un drošību būtiski paaugstinošā izstrādātā risinājuma finansēšanai paredzētājā apjomā aprēķināto netērējot. Līdz savam zelta divlīmenim iztrūkstošo lai meklē paši!

650 4.marts 2020 15:18
0 1 Atbildēt

-jelgavas,olaines,vircavas un lielplatones Nabagiem būs sēdēt savās migās,strādāt savos piemājas gateros un ikdienā neradīt drūzmu Manā rīgā! Gar ozolniekiem sētu apjozt, tie lai sip ārā uz A9 pa mežu caur tīreļpurvu.Maksas caurlaidi, šlagbaumu, barjēru viņiem visiem priekšā un dsā!

Pēc tavas lohteorijas jo tālāk no savas ikdienas interešu vietas kāds dzīvo, jo viņam ir lielāka "prioritāte" pieprasīt valstiskāku risnājumu savas svarīgās Tranzītpersonas pārvietošanai.

Tavupāt,tieši Mciema iedzīvotājam šos te izdevīguma meklētājus būtu jāsponsorē.Plus vel jācieš no tā, ka baložu un kekavas smirdošās vistukūts apdzīvotāji savās lohierīcēs salādējuši wāzi.

Valsts nauda tur bija pakāpeniski jāiegulda gadu garumā- jo reāli uzlabošanas risinājumi tur praktiski nav veikti kopš jaunolaines sētas,dalbes lohrisinājuma un līkā gājēju tiltiņa uzcelšanas pagājājušajājā gadsimtā.

Ir tikai žļembāts krievu atmestais kauls- kamēr varēja, kamēr nav sagruvis,uttt.Izmaiņas plūsmā un konfigurācijā gadiem ilgi ir neieraudzītas un neizpētītas.Tagad, akurāt kad nupat suuds jau biksēs un visi podi aizņemti- o, jaa, nu tagad par LOHU naudu mēs izsponsorēsim vel vienu debiilu apgrieziena vietu un uztaisīsim papildu bardaku 50g vecajā apvedceļa aplī.Tieši tāpat, kā Lohi (sev nezinot,aizkadrā) samaksāja par bauskas šosejas "atjaunošanu"- reizes vismaz 4 neatkarības uzplūdu laikā,bet nevienreiz nekas vairāk par kaunatraipu tur nav sanācis.

Kā Ostappa Bendēra sekotāji lohiem iestāstīja par kosmisko Nākotni- sacēla pa ceļmalām noliktavu/biroju kompleksus un privātlohu ciematus, abet "aizmirsa", ka tam visam 1kārt vajadzīgs ceļš kā tāds.Nesanāca,pietrūka.

Tagad Mciems, bet jau tūliņ parīt tie paši lohi (par to pašu savējo/kopējo lohnaudu) pieprasīs situāciju risināt jau citā vietā.Kungi gan jau sapratīs- nu kā tu Loham nepakalposi, ja viņš gatavs par to Samaksāt...

Palaidniex 5.marts 2020 10:21
1 0 Atbildēt

Klau, tev viss labi?

Kas pēc mezgla piedāvātās rekonstrukcijas tiem liegs nokļūt kur tie grib? Nevarēs vairs uz RĪgu vai Jelgavu nokļūt? Mājās netiks?

Kas tieši paliks nedrošāk vai nerealizējamāk?

Tevpatiešām viss labi vai atkal žults prātu aptumšojusi?

gunbox 3.marts 2020 16:14
5 9 Atbildēt

Ķekavas caurbraucējiem ir elementārs risinājums - tik vien kā pareizi nosihnronizēt 2 luksoforus un problēma uz Bauskas šosejas būtu atrisināta.

to Palaidniex

Ieskrien sienā tu ar to savu finansējumu. Mēs visi maksājam nodokļus. Tā nav mūsu darīšana, ka amatpersonām ir pirmās klases matemātikas zināšanas. Lai domā.

Palaidniex 3.marts 2020 22:08
2 3 Atbildēt

Un, es arī maksāju nodokļus, arī mans viedoklis un visu citu viedokļi ir jāņem vērā par šīs naudas izmantošanu. Vai ne tā?

Vēlreiz atkārtoju - mums LV pie skopiem nodokļu ieņēmumiem ir viens no garākajiem ceļu tīkliem uz 1000 iedzīvotājiem Eiropā. Lasi kamēr Tev pielc, šķiet, vismaz fizmatus beigušajam matemātikas maģistram.

gunbox 4.marts 2020 11:38
3 0 Atbildēt

Lētticīgs āksts! Mūsu ceļu tīkla budžets tika apgriezts pēc 2009 gadā uz 70% un tā arī nav atpakaļ atgriezts. Tā pat kā visu citu fondu naudas un budžetu lielumi.

Palaidniex 4.marts 2020 11:50
1 0 Atbildēt

Pat ja atgrieztu 2009. gada līmenī un pareizinātu ar 2 tāpat ir daudz prioritārāku jautajumu, kas būtu risināmi par valsts naudu.

Varam protams notrallināt naudu superērtai piebrauktuvei saujai viensētu, tajā pat laikā turpinot valsts galveno autoceļu nesakārtošanu.

Tas ir kā Nils ar Andri Rīgā saimniekoja - nauda labot pagalmus bija, naudas labot tiltus nebija. Ko līdz šiks sakārtots pagalms ķengaragā vai purčikā, ja netiek pāri dzelzceļam vai tiltam?

650 4.marts 2020 15:37
0 1 Atbildēt

Ne nu protttms, jāaa, nu kā nu ne, par naudas notrallināšanu vislabāk ir sākt kladzināt tieši tad,kad jau viss iespējamais ir notrallināts.Vislabāk jau no pašas Elejas uzbūvēt ilgi gaidīto 6m augstu sētu.Lai tas ceļš nenes ērtības itin nevienam no mums, izņemot tranzītbraucējus lietuviešu čigānus.Ka nav, ta lai nav.

Kad sadali pārvaldīja nils ar andri- tad 88% šodienas disputantu viņiem bij gatavi kaut dsu nolaizīt.Bet Tagad visi pēkšņi ir kļuvuši izvēlīgi un valstiski.Drošivien viss Purciems būtu gatavs uzlauzt visu savu atlikušo asfaltu un noveltīt to ulmaņgatves vai brasastilta labiekārtošanai.

darklight 4.marts 2020 15:19
1 0 Atbildēt

Es esmu ļoti priecīgs par savu sakārtoto Purčika pagalmu, labiekārtotu rotaļlaukumu un bērnudārzu pāri ielai. Vai es to visu mainītu pret kādu tiltu? Protams, ka nē! Tā ka iepūt!

Palaidniex 5.marts 2020 10:22
0 0 Atbildēt

Aizej par to SC vēlreiz nobalso! Uz priekšu!

jenots 3.marts 2020 15:11
2 2 Atbildēt

Tas, ka ciemā dzīvojošajiem ir pilnīgi vienalga par savu un savu bērnu veselību un dzīvību tas ir skaidrs. Par piemēru varam ņemt rakstu par elektromagnētiskajiem laukiem un to ietekmi uz cilvēku veselību ilgtermiņā.

www.videsvestis.lv/atkapies-no-elektroiericem/

Kā arī atceroties gadījumu, kad ome ar mazmeitu skrēja pāri ceļam, lai arī tur ir tunelis. Lai vieglas smiltis.

Saprotu, ka mums kā padumjās republikas mantiniekiem egoisms un idiotisms pāries vēl pēc pāris paaudzēm, bet lūdzu tad neprasiet, kādēļ rietumeiropā ir labāki ceļi un smaidīgāki cilvēki.

Paskatamies uz sevi

Kanibaals 3.marts 2020 18:50
2 0 Atbildēt

Tas raksts ir sviests, nav nekāda ietekme no tiem laukiem tad jau ar tramvaju vispār ir navējoši braukt, jo tas tak ir kā braukt elektromagnētiskā lauka burbulī.

jenots 4.marts 2020 10:33
0 1 Atbildēt

Tad nu gan salīdzināji 600V spriegumu ar dažu tūkstošu spriegumu. Vai arī troleibusā grasies gulēt un audzināt bērnus?

Vai esi gatavs riskēt ar savu bērnu veselību pārliecinot par pretējo? Acīm redzot, jā. Ja jau gribas katru rītu vai vakaru riskēt un taisīt kreiso pāri visām joslām.

Sēņotājs 4.marts 2020 11:36
0 0 Atbildēt

Es jau gadu desmitiem baravikas lasu zem augstsprieguma līnijām, viņas tur aug griezdamies!

Kanibaals 10.marts 2020 8:38
0 0 Atbildēt

Redz kur atradu ierīci tev, ja jau tici laukiem tad tev stradās - youtu.be/YGW1t_wgt2Q

Bet reāli magnētiskā laukā var levitēt dzīvu būtni bez nekādām sekām ja nu vienīgi ilgstoši tad sekas būs līdzīgas kā atrodoties bezsvara stāvoklī.

Lūk lidojoša varde: youtu.be/KlJsVqc0ywM

Šofers 4.marts 2020 11:34
5 1 Atbildēt

Var jau saprast tos, kas dzīvo Medemciemā, jo pārmaiņas ienes zināmas neērtības! Bet, savulaik uz Jūrmalas šosejas arī vairākās vietās bija iespēja taisīt kreiso pagriezienu no iekšējās joslas un apgriezties braukšanai pretējā virzienā. Šito stulbumu izbeidza un apgriešanās vietās uzstādīja barjeras. Neviens nesūdzas un avāriju skaits ir ievērojami samazinājies!

Uz Medemciemu var braukt arī no Baložu puses, tā kā ir varianti

650 4.marts 2020 14:32
0 2 Atbildēt

Tu vispār esi bijis uz tās tur jūrmalas šosejas? Savulaik??? Kurā gadā tos apgriezienu aiztaisīja? Kurās konkrētās vietās tie bija,kam domāti?? Barjeras uzstādīja jau sākotnēji kopā ar cauro zaļo sētu un kopā ar europaletēm šķērsļujoslas pārvarēšanai?

Topinambūrs 4.marts 2020 21:50
0 0 Atbildēt

Tās rekonstrukcijas vietā varēja uztaisīt tādu luksoforu uz sensoriem kā uz Rīgas apvedceļa krusta ar P5, un nevajadzētu nekādus pārvadus un garus apvedceļus.

Palaidniex 5.marts 2020 10:23
2 0 Atbildēt

Pastāsti šo jaunievedumu Vāciešiem un Poļiem, ka tie galīgi neprot valst galvenos autoceļus taisīt...

jenots 6.marts 2020 9:20
1 0 Atbildēt

Mums ir lielisks piemērs, luksofors Ozolnieku krustojumā, kur avārijas notiek regulāri, jo ārzemnieki nevar iedomāties, ka stulbie letiņi uzlikuši luksoforu uz šosejas. Atminos kā Branku krustojumā bija pagaidu aplis, lielisks piemērs, ka tāds uz šosejas nedrīkst būt. Betona malas nodauzītas no visām malām. Vai vēl ir vēlme apli būvēt? Paskat kas notiek ar Tupuma apli netālu no Tukuma.

Gribētos vēl piebilst, ka jauna apgriešanās vieta 800m Rīgas virzienā būs tik pat debīls risinājums kā esošais krustojums. Neticat? K. Ulmaņa gatvē ir viena apgriešanās vieta pie spices, kur jābrauc īsā laikā pāri visām joslām. Nekas spīdošs tur nav un ātruma ierobežojums 50km/h. Domāju, ka mums būs vēl viena skaista vieta, kur norakstīt auto. Kur bija problēma noorganizēt apļveida krustojumu pagriezienā uz veco Jelgavas šoseju?

Kanibaals 10.marts 2020 8:39
0 0 Atbildēt

Nu ja ir idiots un laicīgi neredz zīmi par apli tad lai sitas arī.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti