Risinājums uz Vācijas-Polijas robežas iestrēgušo cilvēku pārvietošanai vēl nav atrasts - iAuto

Risinājums uz Vācijas-Polijas robežas iestrēgušo cilvēku pārvietošanai vēl nav atrasts 7

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 17.marts 2020 8:35

Šodien uz Ārlietu ministriju sarunai par situāciju, kas koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības dēļ radusies Eiropā, uzaicināta Polijas vēstniece Monika Mihališina.

Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs (JV) sociālajā medija "Facebook" informēja, ka saistībā ar problēmām uz Vācijas-Polijas robežas ar Latvijas valstspiederīgajiem šodien uz Ārlietu ministriju ir uzaicināta Polijas vēstniece.

"Diemžēl šobrīd nav izdevies rast efektīvu risinājumu, neraugoties uz pūlēm," skaidroja politiķis, piebilstot, ka tiek turpināts strādāt.

Kā ziņots, ārvalstīs esošajiem Latvijas valstspiederīgajiem līdz 17.martam bija jācenšas pašiem rast iespēju atgriezties mājās, bet, ja tas neizdodas, obligāti jāreģistrējas Konsulārajā reģistrā, aģentūru LETA informēja Ārlietu ministrijā (ĀM).

Ministrija strādā kopā ar Igauniju un Lietuvu, lai rastu risinājumu Polijas šķērsošanai tranzītā. Rinkēvičs atzina, ka uz Vācijas un Polijas robežas atrodas diezgan daudz ne tikai Latvijas, bet arī Igaunijas un Lietuvas valstspiederīgo - gan autobusi, gan automašīnas. "Visu dienu esam strādājuši un ceram, ka mums izdosies izveidot iespēju šiem cilvēkiem strauji, neaizkavējoties, šķērsot Poliju. Polijas varasiestādes šo mūsu lūgumu izskata," informēja ministrs.

Līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar Covid-19 vīrusu izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojošu pasākumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību.

Valdība sestdien arī nolēma, ka 17.marta atcelt starptautiskos pasažieru pārvadājumus caur lidostām, ostām, ar autobusiem un dzelzceļa transportu, izņemot pasažieru pārvadājumus ar valsts gaisa kuģiem un militāro transportu.

Tāpat no 17.marta aizliegta personu un transportlīdzekļu pārvietošanās caur lidostu, ostu, dzelzceļa un autoceļu Eiropas Savienības ārējās robežas robežšķērsošanas vietām, kā arī robežšķērsošanas vietās, kas paredzētas vietējai pierobežas satiksmei, izņemot kravu pārvadājumus.

Vienlaikus Latvijas valstspiederīgajiem un ārzemniekiem, kuru pastāvīgā dzīvesvieta ir Latvijā, atļauts, atgriezties Latvijā caur minētajām robežšķērsošanas vietām. Tāpat ārzemniekiem atļauts caur tām no Latvijas izceļot.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pārrāvums 17.marts 2020 13:51
4 0 Atbildēt

Ienāk ziņas, ka mūsējo dod pedāli grīdā un brauc pāri, poļu pani tikai noplāta rokas!

msh 17.marts 2020 12:32
2 0 Atbildēt

Tu piemirsi ka jebkura mašīna vismaz vienreiz pieturēs polijā - pat ja degvielas pietiks no vācijas līdz lietuvai, tad kāds mašīnā esošais noteikti gribēs atliet...

nsh34a 17.marts 2020 12:45
2 2 Atbildēt

Un....? Poļi neuzpilda degvielu? Polijā nav automātisko DUS? Uzpilde cimdos, zin, nav nekas sarežģīts. Un atlietais materiāls nav infekciozs, turklāt to nevajag dzert. Un ja nebūtu caurbraucošo, tad poļi savus DUSus neuzkopj, sak, mēs jau neesam inficēti?

Īsi sakot - būtu tik gribēšana, tad jau varētu. Vieglāk ir noslēgt robežu, nevis kaut ko organizēt. Poļi viens otru paši aplaidīs, ne jau no caurbraucošajiem viņi inficēsies.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti