PAPILDINĀTS 29.06 ar "Latvijas dzelzsceļš" atbildi; Vadītāji neiztur un šķērso Slokas dzelzsceļa pārbrauktuvi pie aizliedzošā signāla 26.06.2020 (+ VIDEO) 19

 
iAuto | 27.jūnijs 2020 11:32

Vakar, 26.06.2020, dīvaina situācija bija izveidojusies pie Slokas dzelzceļa pārbrauktuves Jūrmalā. Pretstatā Ķegumam, kur Līgo dienā nedarbojās brīdinošie signāli vilciena tuvošanās brīdi, šeit signāls dega, taču vilciena nebija.

Aculiecinieks ziņo, ka 26.jūnijā pie Slokas dzelzceļa pārbrauktuves bija izveidojusies gara automašīnu rinda. Iemesls - aizliedzošie signāli, kas brīdina par sliežu transporta tuvošanos. Autovadītāji gaidīja vairākas minūtes, taču vilciens tā arī neparādījās. Nepacietīgākie sāka nervozēt, līdz "starta šāvienu" deva BMW vadītāji, kas no abās pusēs gaidošo rindas izbrauca pirmie un apbraucot pārējos, pārbrauca dzelzceļu. Drosmīgākajiem (agresīvākajiem?) sekoja pārējie un nākamajās minūtēs pārbrauktuvi šķērsoja mašīna pēc mašīnas, neraugoties uz to, ka aizliedzošie signāli turpināja darboties. 

Jāpiebilst, ka šī iemesla dēļ tika kavēti arī tie autovadītāji, kas negrasījās šķērsot dzelzceļa pārbrauktuvi, bet bija plānojuši braukt taisni. 

PAPILDINĀTS 29.06.2020. ar atbildi no VAS "Latvijas dzelzsceļš" ārējās komunikācijas nodaļas komunikācijas projektu vadītājas Ellas Pētermanes:

"Lielā karstuma ietekmē signalizācijas sistēmai bija radies īslaicīgs bojājums, kas operatīvi tika novērsts. Īslaicīgā bojājuma dēļ pārbrauktuve transporta kustībai bija slēgta  aptuveni 5-6 minūtes."

Ja Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā), vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti tos publikācijai iAuto.lv uz sociālajiem tīkliem Facebook, uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

 
 
Visi komentāri
 
Pļurkt 27.jūnijs 2020 12:32
26 2 Atbildēt

Pļurkt

26.jūnijs 2020 16:49

Nu pazvanīju, ja vispār kaut ko var sazvanīt, vairākas minūtes klausies automātisko atbildētāju un mūziku. Ja barjeras nenolaižas, tad tev gandrīz ka liek nostāties barjeras vietā un regulēt satiksmi!!! Ja signalizācijas bez iemesla strādā, jau esi nostāvējis kādas 5+ minūtes, tad kategoriski aizliedz braukt pāri, pat tad ja paši redz ka vilcienu pēc grafika tuvākajā laikā NAV un liek gaidīt remontbrigādi!!! Vienīgi tā remontbrigāde atbrauc nākamās dienas vakarā!!! Man visu laiku nīkt uz tukšas pārbrauktuves?

Pēc visa šī atkrīt pilnīgi visa apetīte šiem zvanīt!

janka 27.jūnijs 2020 14:06
6 12 Atbildēt

tad zvani 112, nevis tiem tur ar automātisko atbildētāju. Varu saderēt, ja no tās slokas pārbrauktuves rindas katrs otrais uzzvanītu un izlamātu mentus, ātri atrastos kāda atbildīgā persona. Bet nē - tā vietā lai ko pacenstos darīt un uzlabot, tupa riskē ar ~160eur sodu un kādiem 4 soda punktiem... Tiešām aunu bars.

Pļurkt 27.jūnijs 2020 17:37
7 6 Atbildēt

Nu tad aizbrauc un izregulē!! Dirsēju bez tevis ir ka biezs.

Roko 29.jūnijs 2020 15:16
5 0 Atbildēt

Latvijā nevienu kantori nevar sazvanīt bez piecām dziesmām. Kaut kāda bezgaumīga simfonija visur skan, pat tik riebīga, ka tā vien liekas lai cilvēkus piespiest vispār nezvanīt, lai varētu neko nedarīt.

viencexperc 27.jūnijs 2020 12:49
16 18 Atbildēt

Lūk piemērs, kā darbojas bara instinkts. Auni stāv, un gaida ko darīs barvedis. Pašiem smadzenes nav ne darīt, ne nedarīt.

uupis 27.jūnijs 2020 19:38
3 5 Atbildēt

Nē - tā ir KRITISKĀ MASA. Tikai VELO gadījumā jebkurš šoferis lamās velosipēdistus, bet paši pārkāps sarkano signālu un attaisnos savu rīcību ar visādiem argumentiem!

filips 27.jūnijs 2020 14:20
3 0 Atbildēt

šī nav vienīgā tāda pārbrauktuve ! Gada laikā ir redzēti kuriozi uz 645 pārbrauktuves ,pie kam vairākkārtīgi ! Deg sarkanais mirgojošais . Mašīnas stāv katrā pusē ,pa 5-7 mašīnām . Vilciens aizbraucis !(nākamais pēc stundas !) Sarkanais turpina mirgot 5- 6 -7 minūtes ,līdz kāds no mašīnā gaidītājiem dodas pie dzelzceļa , izvērtē radušos situācīju ,un ar rokas žestiem regulē DROŠU pārbraukšanu gaidītāju rindām Kad viss ir galā, Regulētājs arī aizbraucis ,sāk veidoties jauna pārbrauktuves gaidītāju rinda ! Tā tas turpināsies ,līdz gaidītāji sapratīs ,....luksofora sarkanais mirgojošais signāls ir MĀNS ! Nekāds vilciens netuvosies .Seko atkal kārtējais zvans uz 8000 0811 , kam seko atbilde ,....,,muļķu mierinājumam '' A kas cits atliek ko darīt ?

650 27.jūnijs 2020 14:37
5 2 Atbildēt

Es gribētu redzēt, cikiem vidēji statistiskajiem Lohiem ir tikdaudz "smadzeņdrosmes", ka viņi reāli dabā uzdrīkstētos riskēt pie pastāvošajiem "izcenojumiem".

Tā pārbrauktuve tur regulāri uzkarās jau pusgadsimta garumā un vismaz pāris reizes gadā.Bet neba jau visi garāmbraucēji to zin.Turklāt, ikdienas algoritms ir tāds, ka signāls uzdarbojas jau tad, kad aiz līkuma slokas stacijā stāvošais ķemeru vilciens vēl tikko knapi sācis durvis aizvērt.Ir grūti izsecināt, ar ko 4 parastās gaidminūtes atšķirtos no 5 extremālajām un kurā brīdī būtu jāiedarbina pūļa instinkts.Brīnumi, ka (šoreiz) neizdauzīja srakanos lukturus un nenolauza nost to suuda stabu ar visām zīmēm.

Galvenais ir "pareizi" pasniegt informāciju- jo būtībā bardaku un prettiesiskumu izraisījuši ir pretīgie bmw wadītāji, nevis lvijas dzelz$cēļa vadošie lohspecālisti.

Tieši tāpat kā ar teikas uzsprāgušo el.kābeli- kur personīgi PatsPremjērs bravūrīgi publiski "uzdeva ministriem" noskaidrot iemēeslu.Tie reku jau trešo nedēļu kā "skaidro",pilnīg tā kā siekalas šķīst un utis put pa gaisu.

khm 27.jūnijs 2020 16:37
0 3 Atbildēt

To satrakojušos barjeru varētu uztvert kā joku, līdz brīdim kad pacients, kuru ved uz slimnīcu, atmestu pekas neticis līdz reanimācijas nodaļai. Vai vismaz dezmdētāja laistu dvīņus pasaulē uz ģimenes auto pakaļējā sēdekļa. Tad saceltos jezga, automātiku salabotu (vismaz uz laiku!) un pasaule kļūtu kaut mazliet labāka.

Dīvāna komentāri 27.jūnijs 2020 17:05
2 0 Atbildēt

Tur regulāri tā ir.

Ezis UK 28.jūnijs 2020 17:37
18 1 Atbildēt

Kad padomju dzelceļš vēl 30 gados naf mainījies ne par kapeiku.Visur krievu hlami stāv.Vācija barjera taisās pec 30 sekund vilciens pagāja garām barjera paceļās UK tas pats.Padomju Latvija 5 minūtes pirms un pēc vilciena.

toties 29.jūnijs 2020 15:26
3 2 Atbildēt

Pad. Latvijā dzīves pagāja veltīgi, tāpēc nevienu nesatrauca zaudētas 5min. pat ja vairākas reizes dienā

650 29.jūnijs 2020 15:30
1 0 Atbildēt

Interesantākais gan ir Tas, ka min(e)ētajai pārbrauktuvei šlagBbauma gluži vienkārši nav...

Tāpat trij diennakšu laikā nav pieteicies neviens Tautas Varonis, kurš cenzēti un sakarīgi aprakstītu TO, ko un kā VIŅŠ personīgi darītu,ja būtu pagadījies "pirmais" tajā rindā un tur būtu nostāvējis pie tā strādājošā aizliedzošā signāla teiksim minūtes 8ņas... Jā.

kasinsh79 29.jūnijs 2020 16:04
1 0 Atbildēt

Būtu es tādā situācijā, vispirms pārliecinātos par drošību - es arī brauktu pāri pārbrauktuvei. Kādēļ - skat. 1. komentāru

650 29.jūnijs 2020 18:29
1 0 Atbildēt

-ā,jā,skaidrs,pasākuma nodrošināšanai tātad būtu vajadzīga Tava (vai kāda_cita) tā saucamā pilsoniskā drosme un spēja uzņemties risku ar iespējamo 7k eur sodu un ad-bildību tā saucamajā nejaušajā Ārkārtas Situācijā.

Interesanti, ka pilsonisko drosmi sevī atrada tieši rindas galā piestājušais "bmw vaditājs".Viņš praktiski izglāba garo rindu no nosmakšanas 33grādu tveicē un atbildīgās personas no varbūtējā Kauna sajūtas.

Bet reku no pārbrauktuvi nodibinājušo (un apkalpojošo) Augstāko Spēku puses itin nekādi papildgājieni te nav iespējami.Kāir,tāir.Kā nav, tā lai nav.Kā pirms pusgadsimta, tā arī šodien.Tikko kā slokas stac apkaimē ir piestājis uz ķemeriem noorientētais dzelzsgabals, tā "drošības" vārdā neapsargātā zemocenu pārbrauktuve jau sāk mirgott unt iluminēt.Savukārt tā saucamie Lohi (saskaņā ar saviem Pienākumiem) uzņem savus hronogrāfus un garā rindā gaida- kurš pirmais neizturēs. Kuram "garāks" - kam 5min, kuram astoņas un kuram vispār viss pie d. Mjā.Jā.

ggh 30.jūnijs 2020 18:12
1 0 Atbildēt

iauto no sākuma varētu iemācīties pareizi uzrakstīt vārdu "dzelzceļš"

Prakvasts 30.jūnijs 2020 22:31
2 0 Atbildēt

Viens mans čoms bija atradis pagājušā gadsimta 30-to gadu vilcienu sarakstu uz Jūrmalu. Salīdzināja ar mūsdienām - ātrumi nav mainījušies! Tur nekas nav mainījies! Tā signalizācija un infrastruktūra ir no tiem laikiem, kad BAMu cēla! Tur vēl nav iestājies attīstīts sociālisms, tur viss ir no naturālās saimniecības! Vienkārši, dzelzceļniekiem nez kāpēc tiek atļauts cūkoties!

Artūrs 1.jūlijs 2020 18:06
0 1 Atbildēt

A ja nu vilciens pēkšņi zadņiku ieslēdz. Labāk, lai 100% droši un pagaida kad aizbrauks vēl kādus kilometrus prom

Ezis UK ir lohs 2.jūlijs 2020 0:36
0 2 Atbildēt

Ko tu raudi par padomju dzelzceļu, citā acī skabargu redzi bet savā pagali ne. Ko tad mūsu dārgā Latvijā nav izraisījusi kā tavā Vācijā vai Anglijā ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti