44 900 eiro - tiek uzsākta Toyota Highlander - lielākā hibrīda apvidus auto pārdošana Baltijā (+ FOTO) 5

Foto: Publicitātes attēls

Toyota | 16.novembris 2020 14:50

Toyota uzsāk iepriekšpārdošanu savam lielākajam krosoveram Highlander, kas būs pieejams tikai hibrīda versijā. Pirmais septiņvietīgais Toyota apvidus auto salonos nonāks jau 2021. gada februāra sākumā.

Highlander papildinās jau esošo Toyota SUV modeļu klāstu - RAV4, C-HR, Land Cruiser -, turklāt sarakstam drīzumā tiks pievienots arī Yaris Cross. Mareks Maide (Marek Maide), Toyota Baltic mārketinga nodaļas ģenerāldirektors, norāda, ka jaunajam Highlander piemīt visi labi pazīstamie Toyota SUV parametri, un tā modernās funkcijas apvienojumā ar progresīvām tehnoloģijām sniedz vēl nepieredzētas izjūtas. “Piemēram, Highlander ir visjaudīgākais Toyota hibrīda spēka agregāts ar visu četru riteņu piedziņu. Modelis ir aprīkots ar ceturtās paaudzes hibrīdpiedziņu, tam ir inteliģenta pilnpiedziņas sistēma un 2 tonnu vilkšanas jauda. Vadītājs no šī automobiļa var sagaidīt komfortu, drošību un baudpilnu braucienu,” stāsta Maide.

Toyota Highlander Luxury cena visās Baltijas valstīs būs 44 900 EUR (ar PVN).

Lielākais SUV Toyota ģimenē

Hibrīda pilnpiedziņas Highlander virsbūve ir 4,97 metrus gara. Otrā sēdekļu rinda, kas bīdās uz priekšu un atpakaļ ar 180 mm intervālu, nodrošina vietu trešajai rindai, kurā pietiek vieta diviem pieaugušajiem.

Atkarībā no automobiļa komplektācijas bagāžas nodalījuma durvis var atvērt, nospiežot tikai vienu pogu vai novietojot kāju zem aizmugurējā bufera sensora. Bagāžas nodalījumu var pagarināt, noliecot otro un trešo sēdekļu rindu, kā rezultātā tā ietilpība palielinās vēl vairāk.

Toyota hibrīda spēka agregāts ar pilnpiedziņu

Highlander ir aprīkots ar Toyota ceturtās paaudzes hibrīdsistēmu ar 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kā arī diviem priekšējiem un vienu aizmugurējo elektromotoru. Highlander ir aprīkots arī ar jaunizstrādāto pilnpiedziņas sistēmu, nodrošinot stabilitāti un vadāmību un padarot transportlīdzekli patīkamu braukšanai neatkarīgi no ceļa seguma kvalitātes.

Ar kopējo sistēmas jaudu 244 zirgspēki, ietilpīgais SUV uzrāda enerģijas un CO₂ emisiju līdzsvaru visā automobiļu segmentā. Vidēji tas patērē tikai 6,6 l benzīna uz 100 km un izdala 149 g/km CO₂ (WLTP cikls). Pielāgojot NEDC, vidējais degvielas patēriņš ir tikai 5,1 l/100 km, bet CO₂ emisija ir 116 g/km. Paātrinājums no 0-100 km/h sasniedzams 8,3 sekundēs.

Automobilī ir iespējams izvēlēties Eco, Normal, Sport un Trail braukšanas režīmus, kurus var izmantot kopā ar EV (elektro) režīmu.

Aprīkojums

Highlander ir aprīkots ar jaunākās paaudzes Toyota Safety Sense aktīvās drošības sistēmu komplektu (pieejams visās komplektācijās), kas atpazīst dažādas satiksmes situācijas un novērš negadījumus vai samazina to sekas.

Highlander drošības sistēmu komplekts ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar gājēju noteikšanas funkciju dienas un nakts laikā, velosipēdu noteikšanu dienas laikā un stūrēšanas palīgsistēmu, lai nodrošinātu sadursmju novēršanu ar gājējiem un dažādiem objektiem. Tajā ietilpst arī adaptīvā kruīza kontrole (ACC), ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA), joslas marķējuma monitorēšanas funkcija (LTA),  brīdinājums par izbraukšanu no joslas (LDA), automātiskās tālās gaismas (AHB).

Highlander būs pieejamas 3 komplektācijas: Luxury, Executive un Premium. Luxury komplektācijā būs augstākās kvalitātes aprīkojums, piemēram, ādas sēdekļi, lietus un krēslas sensori, bezvadu mobilā tālruņa lādētājs, 3 zonu automātiskais gaisa kondicionētājs, elektriski regulējama vadītāja sēdvieta, viedtālruņu integrācija (pateicoties Apple CarPlay un Android Auto), aklo zonu monitors (BSM), brīdinājums par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem (RCTA) un daudzi citi.

Premium komplektācijā būs 20 collu vieglmetāla diski, atmiņas funkcija durvju spoguļiem un priekšējās rindas sēdekļiem, apsildāmi otrās rindas sēdekļi, ventilējami priekšējie sēdekļi, Toyota Touch 2 multimediju un navigācijas sistēma ar 12,3 collu ekrānu, JBL Premium audiosistēma,  ar pieskārienu aktivizējamas aizmugurējās durvis, attēla projicēšana uz vējstikla jeb Head-up displejs, panorāmas skata monitors, elektriskais panorāmas jumts (kā rūpnīcas opcija), kā arī daudzas citas funkcijas un priekšrocības.

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 16.novembris 2020 22:11
4 0 Atbildēt

Šo var ņemt!

WALA 17.novembris 2020 10:45
1 0 Atbildēt

Auto man patīk, bet man viens jautājums - kāda X pēc tā vidus planšete tiek stiepta tik augstu ? Tas tipa lai biežāk var pabakstīt braucot ???

Un cik spilgta jamā ir, jo es reāli bieži slēdzu savu nafigāciju utml. ārā, lai tas pat daudz zemākais ekrāns "nekrīt acīs".

P.S. protams navigācijas lietošanas gadījumā - atkal ir labāk ka ir augstāk, bet nu es to nafigāciju lietoju tikt reti, ka tā tur arī varētu nebūt vispār ...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar velosipēdu ir visātrāk (+ VIDEO) 8

No sērijas "Nemēģiniet atkārtot" - velosipēdists parāda, kā viņam ar šādu transportlīdzekli vairāku kilometru garumā izdodas būt ātrākam par mašīnām. Lasīt vairāk

 

Pie Japānas krastiem deg kuģis ar 570 mašīnām 9

25.jūnijā, netālu no Japānas ostas Tojami aizdedzies kravas kuģis Angara ar 570 automašīnām, ko bija plānots nogādāt Vladivostokā. Lasīt vairāk

 

Problēmas ar bateriju: Volkswagen pārtrauc elektriskā ID Buzz ražošanu 2

Volkswgen uz laiku pārtraucis elektrisko modeļu ID Buzz un ID Buzz Cargo ražošanu Hanoveres komerctransportlīdzekļu ražotnē. Tas noticis tādēļ, ka atklājušās problēmas ar bateriju, kas var ietekmēt abu modeļu kvalitāti. Lasīt vairāk

 

Kā nezaudēt naudu, pārdodot automašīnu? 2

Neatkarīgi no tā, kādu budžetu autovadītāji atvēl savam nākotnes auto, transportlīdzekļa iegāde gandrīz vienmēr nozīmē kompromisa rašanu starp vēlmēm un pirktspēju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti