Paziņoti “Latvijas Gada auto 2021” septiņi finālisti, Tautas balsojumā pagaidām līderis “BMW” 10

 
Latvijas Gada Auto | 27.novembris 2020 15:28

Konkursa “Latvijas Gada auto” organizatori šodien paziņoja septiņus automobiļus - finālistus, kuri pretendē uz prestižo “Latvijas Gada auto 2021” titulu. Žūrijas un Tautas simpātijas balsojumā internetā uz doto brīdi sakrīt tikai divi automobiļi.

Konkursa žūrija finālam izvirzīja šādus septiņus jaunākos automobiļus (alfabētiskā secībā):

  • “Kia Sorento”,
  • “Peugeot 2008”,
  • “Renault Zoe”,
  • “Seat Leon”,
  • “Škoda Octavia”,
  • “Toyota Yaris”,
  • “Volkswagen ID.3”.

Ņemot vērā situāciju valstī, finālistu foto sesija šogad netiks organizēta.

Šobrīd interneta balsojuma https://gadaauto.iauto.lv TOP7 (balsojuma rezultātu secībā):

  • “BMW 5. sērija”,
  • “Škoda Octavia”,
  • “Audi e-tron Sportback”,
  • “Volkswagen ID.3”,
  • “Ford Puma”,
  • “Seat Ateca”,
  • “Nissan Juke”.

Starp Tautas balsojuma dalībniekiem internetā tiks izlozētas divas balvas – jaunie “Kia Sorento” un “Ford Puma” uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni. Balsot var https://gadaauto.iauto.lv vietnē.

Kia Sorento uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni ir viena no Tautas balsojuma balvām

Ford Puma uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni ir viena no Tautas balsojuma balvām

Tautas simpātijas balsojums norisinās arī tirdzniecības centrā “Mols”, kur izvietota “Latvijas Gada auto 2021” lielformāta foto izstāde. Iepērkoties kādā no tirdzniecības centra veikaliem, ir iespējams saņemt speciālo balsošanas žetonu, kas jāiemet balsošanas kastītē pie izvēlētā automobiļa.

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvējs un nomināciju uzvarētāji tiks paziņoti interneta tiešraidē šī gada 3. decembrī plkst. 19:00 portālos Delfi, iAuto.lv un Tvnet.

Konkursā “Latvijas Gada auto 2021” ir pieteikti 25 jaunākie automobiļi Latvijā: “Alfa Romeo Stelvio”, “Audi e-tron Sportback”, “BMW 5.sērija”, “Citroën C3”, “Citroën C5 Hybrid”, “Ford Puma”, “Honda e”, “Hyundai i30 Wagon”, “Kia e-Niro”, “Kia Sorento”, “Kia XCeed PHEV”, “Land Rover Defender”, “Mercedes-Benz GLB”, “Mini Cooper SE”, “Nissan Juke”, “Peugeot 2008”, “Peugeot e-2008”, “Renault Capture E-Tech Plug-in Hybrid”, “Renault Zoe”, “Seat Ateca”, “Seat Leon”, “Škoda Octavia”, “Toyota Yaris”, “Volkswagen Golf 8” un “Volkswagen ID.3”

Informatīvi atbalsta: Zip.lv - gudri sludinājumi, Delfi, iAuto.lv, Latvijas Avīze, Auto ziņas, Dieviete.lv, Auto Bild, Jauniauto.lv, garaza.lv, dzivoklis.lv. Atbalsta: t/c Mols, LAMB, V4 motors.

 
Visi komentāri
 
martinslusis 27.novembris 2020 16:30
3 3 Atbildēt

Manuprāt, ļoti likumsakarīgs Top 7! Visas mašīnas tiešām labi sevi parādīja. Ar katru no tām arī sanāca izbraukt un visas bija labas.

Ļoti patika arī elektriskā versija Peugeot 2008. Labāk nekā parastā, bet skaidrs, ka cena ir nozīmīgs faktors, tāpēc finālā tika parastais modelis. Bet abas versijas bija labas.

Mans minējums ir, ka top 3 būs:

1) Toyota Yaris

2) Škoda Octavia

3) VW ID.3

Bet tur tā secība vēl var mainīties. ID.3 patraucēs cena, manuprāt. Bet starp Octavia un Yaris būs sīva cīņa.

Es par 27.novembris 2020 19:59
4 2 Atbildēt

VW I.D3

Ex 28.novembris 2020 1:12
4 2 Atbildēt

Škoda Octavia universāls - ģimenes auto. Bet tā, kurš no tiem mazajiem un citiem dīvainajiem veidojumiem var kaut tuvu stāvēt skaistajam un elegantajam BMW. Neviens.

Latvietis 28.novembris 2020 1:59
6 36 Atbildēt

......BMW.....UN Vienīgi BMW. .jo Pārējie pilnīgi mēsli,auto priekš cilvēkiem bez jebkādas smadzeņu sajēgas ko nozīmē auto.

viencexperc 28.novembris 2020 21:12
6 10 Atbildēt

Par ko vēl latviešu strādnieks var nobalsot. Tikai par saviem sapņiem - audī un BMW. Tikai godīgi sakot, tā kaut kāda zekauska nominācija. Tādu tikai latviešu strādnieki var izdomāt. Atceros, kad bērnībā vācu košļājamo gumiju ielikteņus "turbo", kur bija automašīnas. Un pat tad, es neizdomāju noteikt klases simpātiju.

WALA 28.novembris 2020 21:46
5 0 Atbildēt

Experc joop, man gan aizdoma ka tev nav pat sajēgas kas tās košļenes ražoja ... jo Kent un Ulker ir Turcija ;)

viencexperc 28.novembris 2020 22:50
0 3 Atbildēt

Turbo pat bija paši vērtīgākie. Mums tās mainīja pret 10 "donaldiem". Tāpēc man bija savākti visi donaldi, pat kaut kur mājas vēl tagad mētājas, un man patika Lazer no tā ulkera). Bija savākti gandrīz visi, tikai kaut kur pazuda. Bet turbo man arī bija daudz.

Starp citu, vienā veikalā pavisam nesen redzēju "love is". Sūds, bet bija dīvaini ieraudzīt reliktu no 90,-tajiem

viencexperc 28.novembris 2020 22:54
0 3 Atbildēt

mums klasē gāja uz urā arī bombi-bom, tur arī bija mašīnas. Bet man kaut kā viņi nekad neuzkavējās. Vienmēr aizmainīju pie pirmās izdevības.

viencexperc 28.novembris 2020 21:13
1 4 Atbildēt

Par ko vēl latviešu strādnieks var nobalsot. Tikai par saviem sapņiem - audī un BMW. Tikai godīgi sakot, tā kaut kāda zekauska nominācija. Tādu tikai latviešu strādnieki var izdomāt. Atceros, kad bērnībā vācu košļājamo gumiju ielikteņus "turbo", kur bija automašīnas. Un pat tad, es neizdomāju noteikt klases simpātiju.

s 29.novembris 2020 1:07
7 1 Atbildēt

Nu jau, nu jau pārcenties aiz sava niknuma, divreiz vienu un to pašu ierakstiji.

Iedzer kādu zāļu tēju, ka neaizej ar sirdi vecais krabi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bugatti varētu pārdod komplektā ar personīgo benzīntanku

Miljonu vērts Bugatti ar personīgo benzīntanku, kurā uzpildīt sintētisko degvielu mūža garumā. Lasīt vairāk

 

Aizmiga pie stūres; absorbējošās barjeras darbībā (+ VIDEO) 9

Busiņš maina kursu un ietriecas barjerās - vadītājs apgalvo, ka aizmidzis pie stūres. Ierakstā labi redzams, kā nostrādā barjeras konstrukcija, mazinot trieciena spēku un, iespējams, glābjot šofera dzīvību - tā video komentārā. Lasīt vairāk

 

Jaunais Renault Master 4tā paaudze - tā kā "smagais" buss! (+ VIDEO)

Arī mums labi pazīstamais Renault Master sasniedzis ceturto paaudzi. Jaunākā izlaiduma pamatā ir vēl elastīgāka platforma, kas piemērota arī degvielas šūnu piedziņām. Lasīt vairāk

 

Latvija sāks Rail Baltica pamatlīnijas būvniecību 6

Sasniedzot vēl vienu Rail Baltica projekta būtisku posmu, Latvija sāks pamatlīnijas būvniecību. 21. maijā Rail Baltica komanda, Eiropas Komisijas pārstāvji un starptautiskie partneri no Francijas, Itālijas, Polijas, Lietuvas un Igaunijas tikās Rīgā. Projekta partneri, atzīmējot šo simbolisko brīdi, izveidoja laika kapsulu ar vēstījumu nākamajām paaudzēm, kuru iebūvēs pamattrases pamatos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti