Land Rover izstrādājis Land Rover Defender Works V8 – īpašo modifikāciju, kas veltīta markas 70.gadu jubilejai un tiks saražota vien 150 eksemplāru lielā skaitā.
Land Rover Defender Works V8 aprīkots ar 5,0 litru V8 motoru, kas attīsta 405 Zs jaudu un 515 Nm griezes momentu. Tas ir pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 5,6 sekundēs un varētu paātrināties līdz elektronikas atļautajiem 170 km/h. Motora sadarbības partneris šajā gadījumā ir ZF astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar Sport režīmu.
Šādi dinamiskie raksturlielumi ir neierasti modelim Defender, jo standarta versija ar 122 Zs jaudīgo 2,2 litru dīzeļdzinēju un sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu līdz simtam var ieskrieties vien 15,8 sekunžu laikā.
Land Rover Defender Works V8 komplektēts ar pārstrādātu piekari, citiem amortizatoriem, atsperēm un šķērsstabilizatoriem, spēcīgākām bremzēm (bremžu diski priekšā/aizmugurē: 335/300 mm), 18 collu riteņu diskiem un 265/65 izmēra riepām.
Salonā ar baltas Windsor ādas apdari iebūvēti Recaro sēdekļi un speciāli Land Rover Classic izstrādāta multimediju sistēma.
Pilnpiedziņas automobiļa aprīkojumā būs arī pazeminošais pārnesums, starpasu un starpriteņu bloķējošie diferenciāļi.
Jubilejas modifikācija būs pieejama kā Defender 90 und 110, kas nozīmē divus dažādus riteņu bāzes garumus.
Land Rover Defender Works V8 varēs nopirkt ne tikai Lielbritānijā, kur tas maksās 150 000 mārciņu, bet arī citos tirgos, tostarp Eiropā.
vinam jau ar standarta dzineju viss brukaun juks ,ja sportiskaak pabrauca, prieks kam bezceliem taadu jaudu, ta kaste tachu galigi nav stabila
lai nu kā - šo jubilejas modeli es saprotu daudz vairāk kā jebkuru identiska marketinga mēģinājumu ar UAZikiem vai Ņivām...
Kā to ņem - žiķelim vai UAZam vienkārši nav krutā sērija, no kuras iesviest stipri lielāku motoru... Es no sākuma nesapratu - nahuj tur tas tomāts - lai paplašinātu defendera auditoriju uz sievietēm un pensionāriem? Jo parastie braucēji varētu sevišķi nebūt sajūsmā ka normālās kārbas vietā ir kaut kāda sūdaina kārba kas kā grib, tā slēgājas. Tad atčaknījos - motors kopā ar kārbu tak ir vienkārši no RR parauti un neviens nepūlējās normālu kārbu pielikt, kas bija, to tā arī iemeta.
Un kāpēc, lai tas auto nevarētu būt ar tomātu?
Priekš kam tam auto vajadzētu obligāti to mešalku? Nu tā uz pirkstiem?
Savulaik labs bars man pazīstamu vai zināmu sportistu, kas pat brauca ļoti labi 4x4 gonkās un var lepoties ar LČ tituliem, kā reizi savos sporta vāģis balsoja ar makiem tieši par tomātu. Gan mazo Defu pārbūvējot uz V8 no RR, gan būvējot Toyota s sporta kukuruzņikus lika tieši tomātus.
Nu, tie kas bezceļos nav braukuši, domā ka tur visu dara ar mehāniku. Realitātē - visi triāla/dziļo bezceļu auto ir ar automātu, jo tikai tā var padot nepārtrauktu un smalki dozētu griezes momentu.
Par ko arī stāsts - to jau salieķa ūberkučierim nesaprast...
Un Ja šo auto neizmanto ne Tr.1, klases, ne reālās hardcore - Tr2 klases (par Tr3 lauksaimniecības tehnikai paredzēto vispār nerunājot) bezceļu sacensībās, tad vēljomazāk saskatu ūbernepieciešamību pēc automāta.
Šikai ikdienas kruizēšanai mehānika vispār nav nepieciešama! Domāju, ka šim jubilāumsmodelim ir gan pareizs motors,, pareiza kārba, pareiza cena un attiecīgi to nopirks pareizais pircējs!
Labojums - vēljomazāk saskatu ūbernepieciešamību pēc manuālās kārbas!
Ķipa dubļos tā bandura un 200zirgi vajadzīgi. Interesanti, protams, kā Latvijas Čempioni tērē naudu.
Nu aizej un apskaties kā tur viss, notiek.
Mani tas neaizrauj, bet ir citi, kuriem ēst nedod.
Kaut gan esmu izbraucis līkumu ar Tr2 klasei atbilstoši pārbūētu īso Disko un V8 ar tomātu. Iet ārprātā.
Un Ja kāds domā, ka distances izbraukšanas laiks nav saistīts ar lamatas jaudu, tad kaut ko būs palaidis garām no stāsta, ko nozīmē sacensības...
Nu es esmu pabraucis, paskrējis ar vinču utt. Plauktā pat daži ķobīši par vietām mētājas. Motors ir svarīgs , lai, piemēram, riepas labāk tīrītos no dubļiem. Itkā jau pazeminātie robi ļauj izbraukt pat ar vārgu motoru, bet ir vietas kur ar to nepietiek, vajag ātrumu, inerci utt. Un vietas kur ieskrieties nav. Tad vārgākie brauc uz priekšu striķī, kamēr jaudīgākie - vienkārši brauc. Purvā tas nestrādā, tur visu nosaka ideāli nedozēta gāze, uzspied - kūdrā līdz durvīm un viss slikti.
Paga, jūs te kaut ko esat mazliet sajaukuši - darbu - naudas pelnīšanu braucot par trasēm ar izpriecām. Tas ka tur keksi x, y un z, kas dragā pa trasēm lai pelnītu piķi, liek tomātus, jo attiecīgā pielietojumā tas nav aizliegts, nav nekāds rādītājs - salīzinājumam varam paņemt dragreisu - kas ir interesantāk - tomāts/elektromobīlis - "nospiedu pedāli, 15 sekundes urbināju degunu, uzvarēju" - vai tomēr variants, kur kādas četras reizes īstajos brīžos jāparausta kloķis? Dabiski ka neinteresantākais variants ir optimālākais - nevajag nekādas prasmes, tik īstajā brīdī nospiest vienu pedāli.
Tas pats ir te - šis modelis nav domāts lai kāds krutais sportists ar to naudu pelnītu, bet gan lai kāds ar to pa kaut kurieni paārdītos. Tomāts tam ir vajadzīgs vismazāk - ja vienkārši braukt - viegla mašīna, pieclitrīgs atmosfērisks V8, galvenais iemesls kāpēc šodien ražotāji bāž priekšā pakaļā tomātus - jo smagu govi jāvelk 1.0 turbo - neizpildās.