Tikai 150 – ļoti īpašs un jaudīgs Defender markas 70.gadu jubilejai (+ FOTO) 16

 
iAuto | 17.janvāris 2018 14:39

Land Rover izstrādājis Land Rover Defender Works V8 – īpašo modifikāciju, kas veltīta markas 70.gadu jubilejai un tiks saražota vien 150 eksemplāru lielā skaitā.

Land Rover Defender Works V8 aprīkots ar 5,0 litru V8 motoru, kas attīsta 405 Zs jaudu un 515 Nm griezes momentu. Tas ir pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 5,6 sekundēs un varētu paātrināties līdz elektronikas atļautajiem 170 km/h. Motora sadarbības partneris šajā gadījumā ir ZF astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar Sport režīmu.

Šādi dinamiskie raksturlielumi ir neierasti modelim Defender, jo standarta versija ar 122 Zs jaudīgo 2,2 litru dīzeļdzinēju un sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu līdz simtam var ieskrieties vien 15,8 sekunžu laikā. 

Land Rover Defender Works V8 komplektēts ar pārstrādātu piekari, citiem amortizatoriem, atsperēm un šķērsstabilizatoriem, spēcīgākām bremzēm (bremžu diski priekšā/aizmugurē: 335/300 mm), 18 collu riteņu diskiem un 265/65 izmēra riepām.

Salonā ar baltas Windsor ādas apdari iebūvēti Recaro sēdekļi un speciāli Land Rover Classic izstrādāta multimediju sistēma. 

Pilnpiedziņas automobiļa aprīkojumā būs arī pazeminošais pārnesums, starpasu un starpriteņu bloķējošie diferenciāļi.

Jubilejas modifikācija būs pieejama kā Defender 90 und 110, kas nozīmē divus dažādus riteņu bāzes garumus.

Land Rover Defender Works V8 varēs nopirkt ne tikai Lielbritānijā, kur tas maksās 150 000 mārciņu, bet arī citos tirgos, tostarp Eiropā. 

 
Visi komentāri
 
GTD2 17.janvāris 2018 14:52
0 1 Atbildēt

vinam jau ar standarta dzineju viss brukaun juks ,ja sportiskaak pabrauca, prieks kam bezceliem taadu jaudu, ta kaste tachu galigi nav stabila

Palaidniex 17.janvāris 2018 15:29
6 0 Atbildēt

lai nu kā - šo jubilejas modeli es saprotu daudz vairāk kā jebkuru identiska marketinga mēģinājumu ar UAZikiem vai Ņivām...

msh 18.janvāris 2018 12:47
2 0 Atbildēt

Kā to ņem - žiķelim vai UAZam vienkārši nav krutā sērija, no kuras iesviest stipri lielāku motoru... Es no sākuma nesapratu - nahuj tur tas tomāts - lai paplašinātu defendera auditoriju uz sievietēm un pensionāriem? Jo parastie braucēji varētu sevišķi nebūt sajūsmā ka normālās kārbas vietā ir kaut kāda sūdaina kārba kas kā grib, tā slēgājas. Tad atčaknījos - motors kopā ar kārbu tak ir vienkārši no RR parauti un neviens nepūlējās normālu kārbu pielikt, kas bija, to tā arī iemeta.

Palaidniex 19.janvāris 2018 11:20
0 0 Atbildēt

Un kāpēc, lai tas auto nevarētu būt ar tomātu?

Priekš kam tam auto vajadzētu obligāti to mešalku? Nu tā uz pirkstiem?

Savulaik labs bars man pazīstamu vai zināmu sportistu, kas pat brauca ļoti labi 4x4 gonkās un var lepoties ar LČ tituliem, kā reizi savos sporta vāģis balsoja ar makiem tieši par tomātu. Gan mazo Defu pārbūvējot uz V8 no RR, gan būvējot Toyota s sporta kukuruzņikus lika tieši tomātus.

Guzis 19.janvāris 2018 12:22
0 0 Atbildēt

Nu, tie kas bezceļos nav braukuši, domā ka tur visu dara ar mehāniku. Realitātē - visi triāla/dziļo bezceļu auto ir ar automātu, jo tikai tā var padot nepārtrauktu un smalki dozētu griezes momentu.

Palaidniex 19.janvāris 2018 13:09
0 0 Atbildēt

Par ko arī stāsts - to jau salieķa ūberkučierim nesaprast...

Un Ja šo auto neizmanto ne Tr.1, klases, ne reālās hardcore - Tr2 klases (par Tr3 lauksaimniecības tehnikai paredzēto vispār nerunājot) bezceļu sacensībās, tad vēljomazāk saskatu ūbernepieciešamību pēc automāta.

Šikai ikdienas kruizēšanai mehānika vispār nav nepieciešama! Domāju, ka šim jubilāumsmodelim ir gan pareizs motors,, pareiza kārba, pareiza cena un attiecīgi to nopirks pareizais pircējs!

Palaidniex 19.janvāris 2018 13:16
0 0 Atbildēt

Labojums - vēljomazāk saskatu ūbernepieciešamību pēc manuālās kārbas!

Agaga 19.janvāris 2018 13:46
0 0 Atbildēt

Ķipa dubļos tā bandura un 200zirgi vajadzīgi. Interesanti, protams, kā Latvijas Čempioni tērē naudu.

Palaidniex 19.janvāris 2018 14:23
0 0 Atbildēt

Nu aizej un apskaties kā tur viss, notiek.

Mani tas neaizrauj, bet ir citi, kuriem ēst nedod.

Kaut gan esmu izbraucis līkumu ar Tr2 klasei atbilstoši pārbūētu īso Disko un V8 ar tomātu. Iet ārprātā.

Un Ja kāds domā, ka distances izbraukšanas laiks nav saistīts ar lamatas jaudu, tad kaut ko būs palaidis garām no stāsta, ko nozīmē sacensības...

Guzis 19.janvāris 2018 16:23
0 0 Atbildēt

Nu es esmu pabraucis, paskrējis ar vinču utt. Plauktā pat daži ķobīši par vietām mētājas. Motors ir svarīgs , lai, piemēram, riepas labāk tīrītos no dubļiem. Itkā jau pazeminātie robi ļauj izbraukt pat ar vārgu motoru, bet ir vietas kur ar to nepietiek, vajag ātrumu, inerci utt. Un vietas kur ieskrieties nav. Tad vārgākie brauc uz priekšu striķī, kamēr jaudīgākie - vienkārši brauc. Purvā tas nestrādā, tur visu nosaka ideāli nedozēta gāze, uzspied - kūdrā līdz durvīm un viss slikti.

msh 19.janvāris 2018 23:36
0 0 Atbildēt

Paga, jūs te kaut ko esat mazliet sajaukuši - darbu - naudas pelnīšanu braucot par trasēm ar izpriecām. Tas ka tur keksi x, y un z, kas dragā pa trasēm lai pelnītu piķi, liek tomātus, jo attiecīgā pielietojumā tas nav aizliegts, nav nekāds rādītājs - salīzinājumam varam paņemt dragreisu - kas ir interesantāk - tomāts/elektromobīlis - "nospiedu pedāli, 15 sekundes urbināju degunu, uzvarēju" - vai tomēr variants, kur kādas četras reizes īstajos brīžos jāparausta kloķis? Dabiski ka neinteresantākais variants ir optimālākais - nevajag nekādas prasmes, tik īstajā brīdī nospiest vienu pedāli.

Tas pats ir te - šis modelis nav domāts lai kāds krutais sportists ar to naudu pelnītu, bet gan lai kāds ar to pa kaut kurieni paārdītos. Tomāts tam ir vajadzīgs vismazāk - ja vienkārši braukt - viegla mašīna, pieclitrīgs atmosfērisks V8, galvenais iemesls kāpēc šodien ražotāji bāž priekšā pakaļā tomātus - jo smagu govi jāvelk 1.0 turbo - neizpildās.

msh 17.janvāris 2018 18:26
1 0 Atbildēt

iAuto izpildās kā jau iAuto - avoti tiek lasīti pa diagonāli, un kā sanācis izlasīt, tā arī tiek nopublicēts. Tas defenderis nekādīgi nevar būt izlaists par godu modeļa [tb defendera] 70 gadu bubilejai - tas ir izlaists par godu MARKAS 70 gadu bubilejai.

ezis71 17.janvāris 2018 19:16
0 0 Atbildēt

Labs,Māris izgāzās ka veca sēta.

iAutolv 17.janvāris 2018 19:43
0 0 Atbildēt

Taisnība, paldies, par labojumu

Conqueror 18.janvāris 2018 6:35
0 0 Atbildēt

Vot tas ir auto

Guzis 18.janvāris 2018 22:53
0 0 Atbildēt

Nu, cerams vadi ir labakajās tradīcijās - pa diognāli aiz apšuvuma vienkārši iemesti, un 2x pa tievu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti