Ķīnas marka Lynk&Co parāda savu pirmo sērijveida sedanu, ko ražos un tirgos Eiropā 17

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.jūlijs 2018 15:18

Ķīnas marka Lynk&Co, kas pieder koncernam Geely parādījusi savu pirmo sērijveida sedanu 03, ko Eiropas tirgum ražos Volvo rūpnīcā Beļģijas pilsētā Ģentē.

Lynk&Co 03, kas oficiālajos attēlos savas īstās formas joprojām slēpj aiz līmplēves uzlīmēm, pamatā paredzēts Ķīnas tirgum, taču tiks piedāvāts arī Eiropā.

Četrdurvju automobilis tiks izgatavots uz CMA platformas, kas izstrādāta kopā ar Volvo un vizuāli līdzināsies konceptuālajam krosoveram 01. Sedans iegūs L-veida lukturus un diožu apgaismes tehniku, savukārt motoru piedāvājumā būs 1,5 litru benzīna trīscilindru agregāts ar 180 Zs un 2,0 litru benzīna motors ar 240 Zs.

Tāpat kā 01 un 02 krosoveri, arī 03 sedans tiks piedāvāts ar hibrīdiekārtu, kurā apvienots 1,5 litru benzīna dzinējs un elektromotors ar kopējo jaudu 220 Zs.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 20.jūlijs 2018 17:08
2 1 Atbildēt

Pilnīgs kaķis maisā

Oho 20.jūlijs 2018 17:14
0 0 Atbildēt

Interesanti augstas jaudas no maziem dzinējiem - diez kā šim ar kvalitāti būs? Dizainiski jau tāds tīri neko, nedaudz uz Porsche un Peugeot krustojumu velk

FF 20.jūlijs 2018 18:02
1 5 Atbildēt

ielaid tik ķīnieti, tad mēs vellu redzēsim, bet no tras puses - tas tak Volvo

Pecis 20.jūlijs 2018 18:26
7 2 Atbildēt

Kāds šeit sakars ar volvo?

Domā ķinieši nespēj uzbūvēt kvalitatīvāk par vāciešiem?

FF 20.jūlijs 2018 18:52
0 5 Atbildēt

prot, prot, bet daudz ātrāk tā lieta iet, ja ir sagataves, kā šajā gadījumā: motori, šasijas utt un, ja esi lasījis, tad Geely pieder gan Volvo, gan Lynk - par platformu jau, cerams, lasīji tekstā

Ansis 20.jūlijs 2018 19:10
1 5 Atbildēt

Nespēj gan. Un tuvākajā simtgadē nespēs pie tādas darba kultūras.

Kāds te vispār sakars ar vāciešiem. Tekstā ir kīnieši, Volvo un Beļģija.

Pecis 21.jūlijs 2018 19:19
6 0 Atbildēt

Un kā vel spēj, viss atkarīgs no pasūtītāja.

Iphone - ražo Ķīnā un gribi teikt, ka uzbūvēts sliktāk nekā samsung, huawei, vei pārējie viedtālruņi?

Pilnīgi visu, ko ražo Vācijā vaar ražot arī ķinā un ar tieši tādu pašu kvalitāti!!

msh 21.jūlijs 2018 20:25
4 0 Atbildēt

Nu, kāda tad diez ir tā ķīniešu darba kultūra, ja jau reiz nespēšot? Ķipa nespēs, jo nekvalitatīvas preces ražo? Lēti ķīnas sūdi ir nevis nekvalitatīvi tāpēc, ka ķīnieši nevīžīgi strādātu, bet tāpēc ka lēti. Gan ķīnā, gan polijā var uzražot kvalitatīvas lietas - bet tās nebūs lētas, lai arī lētākas nekā vācijā uzražotās.

nordic 20.jūlijs 2018 20:07
1 5 Atbildēt

Jebkurš ķīnietis labāk izvēlēsies WW vai Audi ražotus Ķīnas rūpnīcās, nekā vietējās markas. Sanāca iepirkt reiz mēbeles

atpūtas telpām, labā veikalā,maksāja labu naudu. No ārpuses

paskatoties dārgas un kvalitatīvas, apsēžoties skabargas var saraut uz roku atzveltņu apakšām. Un tā viņiem ar visu, mašīnas skaistas distancē skatoties, tuvumā virsbūves elementu salaidumu vietas sliktāk kā Gaz-24.

Uggga 21.jūlijs 2018 0:40
2 4 Atbildēt

Atļaušos piekrist. Darbā strādāju ar lielu vācu uzņēmumu, kas strādā arī Ķīnā. Lai arī ķīnieši paši ražo visus iespējamos materiālus, atbildīgās vietās viņi tomēr izvēlas Eiropas ražojumu, lai arī tas ir dārgāks.

viencexperc 22.jūlijs 2018 22:56
3 1 Atbildēt

Ķīna ir ļoti liela. Ja tev nav naudas nopirkt ķīniešu brendus, tad tā arī pasaki.

Ķīna māk taisīt arī kvalitatīvas mantas, bet tad tā maksās dārgi.

Ir veca anekdote par šo tēmu. kaut kā tā:

Viens biznesmenis ved sarunu ar ķīnas rūpnīcas vadītāju:

- ja es pasūtīšu pie jums šādu detaļu, cik tā maksās?

- 10 dolārus

- uj dārgi...

- labi, 8 dolārus

- var pa 5 dolāri?

- davaj, 5.

- bet pa 3 var?

- var... tikai tā būs no follijas.

vot i visa patiesība. Gribi "ieekonomēt" rauj skabargas.

viencexperc 20.jūlijs 2018 20:43
12 2 Atbildēt

Pareiza pieeja ķīniešiem. Avtovaz pārdevās frančiem un tagad štancē lētus reņus. Bet ķīnieši nevis pārdevās, bet paši visu pērk. Nopirka volvo, un tagad volvo inženieri būvē jaunu geely prēmiumu. Tā ir kad ir nauda un smadzenes. Krieviem nav ne naudas, nesmadzenes. Māk tikai tirgot.

Pļurkt 20.jūlijs 2018 21:18
0 1 Atbildēt

Ķīnas autorūpniecība no Eiropas iepērk no ražošanas noņemto agregātu tehnoloģijas pa lētu naudu un bliež atpakaļ uz Eiropu!

Ķīnas ražojumiem Eiropā ir kaut kāda tur "poblažka" un šie var drusku vecākas tehnoloģijas izmantot un preci tirgot Eiropā... BET Eiropa NEDRĪKST!!

ezis71 21.jūlijs 2018 7:08
2 0 Atbildēt

iAuto!Vai šādus attēlus ir tik grūti parādīt lasītājiem?

iAutolv 21.jūlijs 2018 7:45
0 4 Atbildēt

Pirmkārt, nevienam nav aizliegts pievienot attēlus un video, tieši otrādi - tādēļ arī tika pieliktas attiecīgās pogas, otrkārt - kopš kura laika KONCEPTS un SĒRIJVEIDA modelis ir viens un tas pats?

ezis71 21.jūlijs 2018 8:04
5 0 Atbildēt

Un ar ko tavs raibulis labāks?

HE 21.jūlijs 2018 20:11
2 3 Atbildēt

Kīnieši ir sasnieguši VW kvalitāti , tad kāpēc pirkt divreiz dārgāk?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti