Volkswagen jaunais elektroauto maksās kā dīzeļa Golf 13

Volkswagen I.D. koncepts Ženēvas 2018.gada autoizstādē Foto: iAuto.lv

iAuto | 10.decembris 2018 14:40

Viens no Volkswagen vadošajiem darbiniekiem atklājis detaļas par pirmo elektroautomobili, kas iekļausies kompānijas jaunajā modeļu saimē I.D.

Jirgens Štakmans, Volkswagen valdes loceklis, atklājis dažas detaļas par pirmo jaunās I.D. saimes pārstāvi – elektriskās piedziņas hečbeku, kas, visticamāk, iegūs nosaukumu Neo.

Saskaņā ar šo informāciju, pieteikumus jaunā elektromobiļa iegādei sāks pieņemt 2019.gada pavasarī, bet cena līdzināsies tai, ko ražotājs prasa par Golf ar dīzeļdzinēju – aptuveni 24 000 eiro.

Štakmans publicējis vairākus ierakstus Twitter, liekot noprast, ka klienti varēs izmantot Tesla līdzīgu konfiguratoru un izvēlēties sev iepatikušos modeli, krāsu un papildaprīkojuma klāstu. Arī programmnodrošinājuma atjaunināšana Volkswagen “elektriķim” būs tāda pati – izmantojot interneta un mākoņservisa iespējas.

Volkswagen I.D. Neo tiks piedāvāts vairākās versijās, ar 48 līdz 111 kilovatstundu akumulatoriem, kas nodrošinās gaitas rezervi līdz pat 550 km pēc WLTP cikla.

Plānots, ka līdz 2020.gadam saražoto Volkswagen elektromobiļu skaitam jāsasniedz 150 000 vienības, bet kopā ar hibrīdiem videi draudzīgo automobiļu pārdošanas apjomi pārsniegs pusmiljonu eksemplāru.  

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 10.decembris 2018 17:49
8 35 Atbildēt

Gribētos pievērst uzmanību uz dažām neprecizitātēm rakstā.

1) Izskats būs daudz tuvaks parastajam golfam, nekā šim konceptam.

2) Pa tiem solītajiem 30 000 EUR ( jo rakstīts, ka "cena līdzināsies..." Līdzināsies, tas nenozīmē, ka tāda pati) būs pieejams elektrosūds, kura distance būs 120 km, vasarā, bez kondicioniera un ar jaunu akumulatoru.

Jo tas taču VAG. normāls, ar solītajiem 500 km un normālu komplektāciju, nevis 1998 gada mazdas līmenī, maksās jau tuvu 100 000 EUR.

anonimikis 10.decembris 2018 19:45
5 10 Atbildēt

Būs kā eksperts saka. Bet vienalga friči pirks šitos dīzeļu vietā. Ar to arī dīzelim beigas.

GTD2 11.decembris 2018 8:55
5 2 Atbildēt

kasmēr ne tikai šis bet visi elektroauto ieskaitot uber nepamatoti sadārdzinātās teslas, tikmēr , elektroauto ir tikai tāds ražošanas eksperments. kalab lai cilvēks izvēlētos dārgāku auto tad vēl čakarētos ar kaut kādu lādēšanu,kas arī vēl nav atrisināta, nav bezvadu uzlādes vietas, uzlāde ir ļoti ilga , ātrākais ir pustunda, bet tas tikai tad ja Tev pie vada kāds nav priekšā, un ja viņi arī pavairosies tad būs otra problēma uzpildes punkti, , nezinu cik ilgā laikā mēs varētu kādus 10 tūkst tādu punktu izbūvēt pa visu latviju. pa lielam elektromobīļi ir domāti šauramentjuzastu pūlkam, kas pārņemti ar zaļo enerģiju, undārgi maksā par savu izklaidi. Bet pagaidām liekās ,ka ražotāji tik koncentrējoties tikai uz elektroauto šauj sev kājā, jotai pašā laikā neviens vēl nav spējis izražot normālu elektroauto

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmie attēli ar jauno Volkswagen Golf (+ FOTO) 7

Auto jaunumiem veltītajos izdevumos parādījušies pirmie attēli ar jaunās, astotās paaudzes Golf, kas pilnīgi bez maskas nobildēts pie kāda no ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Vācijā. Lasīt vairāk

 

600 miljoni, 157 metri - lielākā jahta pasaulē piestāj Barselonā (+ VIDEO)

Barselonas (Spānija) ostā piestājusi miljardierim Ališeram Usmanovam piederošā 600 miljonus vērta superjahta Dilbar. Ginesa rekordu grāmatā tā ierakstīta kā lielākā jahta pasaulē. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Alūksnes rallijā uzvar Olivers Solbergs 1

Sestdien ar apbalvošanu Alūksnes kultūras namā noslēdzās pirmais Latvijas un Igaunijas rallija čempionātu posms. Lasīt vairāk

 

"Tesla Model X" pēc apgāšanās atgriežas vertikālā stāvoklī (+ VIDEO) 10

Atšķirībā no vairuma SUV, kuriem ir vieglāk apgāzties, Model X turpina atgriezties vertikālā stāvoklī (uz riteņiem). Lūk, kāpēc modelis X bija pirmais apvidus auto, kas saņēma perfektu avārijas testa reitingu. Kad runa ir par transportlīdzekļu drošību, izmērs ir svarīgs. Tāpēc nav nekas neparasts, ka SUV parasti ir drošāki nekā standarta sedans. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti