Volkswagen jaunais elektroauto maksās kā dīzeļa Golf 13

 

Volkswagen I.D. koncepts Ženēvas 2018.gada autoizstādē Foto: iAuto.lv

iAuto | 10.decembris 2018 14:40

Viens no Volkswagen vadošajiem darbiniekiem atklājis detaļas par pirmo elektroautomobili, kas iekļausies kompānijas jaunajā modeļu saimē I.D.

Jirgens Štakmans, Volkswagen valdes loceklis, atklājis dažas detaļas par pirmo jaunās I.D. saimes pārstāvi – elektriskās piedziņas hečbeku, kas, visticamāk, iegūs nosaukumu Neo.

Saskaņā ar šo informāciju, pieteikumus jaunā elektromobiļa iegādei sāks pieņemt 2019.gada pavasarī, bet cena līdzināsies tai, ko ražotājs prasa par Golf ar dīzeļdzinēju – aptuveni 24 000 eiro.

Štakmans publicējis vairākus ierakstus Twitter, liekot noprast, ka klienti varēs izmantot Tesla līdzīgu konfiguratoru un izvēlēties sev iepatikušos modeli, krāsu un papildaprīkojuma klāstu. Arī programmnodrošinājuma atjaunināšana Volkswagen “elektriķim” būs tāda pati – izmantojot interneta un mākoņservisa iespējas.

Volkswagen I.D. Neo tiks piedāvāts vairākās versijās, ar 48 līdz 111 kilovatstundu akumulatoriem, kas nodrošinās gaitas rezervi līdz pat 550 km pēc WLTP cikla.

Plānots, ka līdz 2020.gadam saražoto Volkswagen elektromobiļu skaitam jāsasniedz 150 000 vienības, bet kopā ar hibrīdiem videi draudzīgo automobiļu pārdošanas apjomi pārsniegs pusmiljonu eksemplāru.  

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
viencexperc 10.decembris 2018 17:49
8 35 Atbildēt

Gribētos pievērst uzmanību uz dažām neprecizitātēm rakstā.

1) Izskats būs daudz tuvaks parastajam golfam, nekā šim konceptam.

2) Pa tiem solītajiem 30 000 EUR ( jo rakstīts, ka "cena līdzināsies..." Līdzināsies, tas nenozīmē, ka tāda pati) būs pieejams elektrosūds, kura distance būs 120 km, vasarā, bez kondicioniera un ar jaunu akumulatoru.

Jo tas taču VAG. normāls, ar solītajiem 500 km un normālu komplektāciju, nevis 1998 gada mazdas līmenī, maksās jau tuvu 100 000 EUR.

msh 10.decembris 2018 18:34
1 0 Atbildēt

Nu jā, labāk kā "lētajai" teslai - vai nu 50 štukas, vai nesanāk...

Kanibaals 10.decembris 2018 19:28
0 0 Atbildēt

Gandrīz noticēju

anonimikis 10.decembris 2018 19:45
5 10 Atbildēt

Būs kā eksperts saka. Bet vienalga friči pirks šitos dīzeļu vietā. Ar to arī dīzelim beigas.

JanJan 11.decembris 2018 10:04
1 0 Atbildēt

Un friču dīzeļi pie mums plūdīs uz urrā!

GTD2 11.decembris 2018 8:55
5 2 Atbildēt

kasmēr ne tikai šis bet visi elektroauto ieskaitot uber nepamatoti sadārdzinātās teslas, tikmēr , elektroauto ir tikai tāds ražošanas eksperments. kalab lai cilvēks izvēlētos dārgāku auto tad vēl čakarētos ar kaut kādu lādēšanu,kas arī vēl nav atrisināta, nav bezvadu uzlādes vietas, uzlāde ir ļoti ilga , ātrākais ir pustunda, bet tas tikai tad ja Tev pie vada kāds nav priekšā, un ja viņi arī pavairosies tad būs otra problēma uzpildes punkti, , nezinu cik ilgā laikā mēs varētu kādus 10 tūkst tādu punktu izbūvēt pa visu latviju. pa lielam elektromobīļi ir domāti šauramentjuzastu pūlkam, kas pārņemti ar zaļo enerģiju, undārgi maksā par savu izklaidi. Bet pagaidām liekās ,ka ražotāji tik koncentrējoties tikai uz elektroauto šauj sev kājā, jotai pašā laikā neviens vēl nav spējis izražot normālu elektroauto

JanJan 11.decembris 2018 10:09
4 0 Atbildēt

Elektroauto varētu labi derēt uzņēmuma vajadzībām, kur pamatā ir pilsētas satiksme un uzņēmumam ir sava teritorija, kur ierīkot savu lādēšanas punktu. Piemēram, vari ātri pārvietoties (var droši braukt pa sabiedriskā joslām Rīgā), vari bezmaksas noparkoties maksas stāvvietās kaut vai Vecrīgā. Kamēr auto nelieto, tikmēr stāv uzņēmuma teritorijā pie privātā uzlādes punkta. Domāju šādi diezgan ērti, bet tas jau tāds diezgan nišas variants. Nu vēl tīri ok varētu iet šitais pasākums, ja dzīvo privātmājā - uz darbu turp un atpakaļ, pa nakti garāžā lādējas.

msh 11.decembris 2018 12:31
0 1 Atbildēt

Tieši tā - elektromobīlis bija un ir NIŠAS produkts. Tāpēc, pretēji tam, kāds iespaids var rasties, elektromobīļi ir ražoti vairāk kā gadsimtu; kad tos izkonkurēja benzīns, elektromobīļi vienalga savās nišās palika. Tagad vienīgi ir problēma - šo nišas produktu cenšas visiem iesmērēt dēļ pseidoekoloģijas, kā "videi draudzīgu automobili".

imzz 11.decembris 2018 17:34
1 0 Atbildēt

Arī kā taksometrus elektroauto varētu lietot diezgan labi.

msh 12.decembris 2018 22:55
0 0 Atbildēt

Kad, vasarā? Stāstu par kūpošajiem igauņu elektrotakšiem jau esam dzirdējuši - kā redzam - šajā nišā elektromobīlis īsti nestrādā.

Jānis 11.decembris 2018 23:01
2 1 Atbildēt

Skeptiķi padomājiet mazliet, kā zirgu pajūgu vadītāji "skaloja" pirmo motorizēto auto ciemā: "Uzpildīt nav kur, skaļš, smird pēc elles, lauku apart nevar - da' mēsls nekam nederīgs". Tagad tiem runātājiem kauns nav?

msh 12.decembris 2018 23:06
0 0 Atbildēt

Mācies vēstur, dēls. "Uzpildīt nav kur" - tāda problēma attīstītajās valstīs benzīnniekiem nekad nav bijusi - tā ir elektromobīļu problēma. Kur pirka benzīnu pirms vairāk kā simts gadiem? Jebkurā aptiekā. Kā redzi - 19. gadsimta beigās benzīnnieku braucēji bija labākā situācijā kā elektromobīļu braucēji šodien. Skaļš? Ļoti šaubos - skaļāks par zirgu notekti ne; tu noteikti neesi dzirdējis zirgu darbībā pa bruģētu ielu - vēl vairāk, simts un vairāk gadus atpakaļ motori darbojās zemos apgriezienos un darbības klusums bija vēl svarīgāks kā šodien - pirms simts gadiem rolls-royce bija modelis "silver ghost", nosaukts jo nedzirdama sudraba krāsas mašīna - nejustos pārsteigts ja šodienas S600 mersis būtu skaļāks. "smird" ? Diez vai - tolaik motorus regulāri bija jāpārlasa, un tā kā mašīnas dārgi maksāja, līdz kliņķim parasti nenobrauca kā šodien, un eļļošanai izmantoja minerāleļļas, kuras droši vien sadega labāk nekā šodienas sintētikas vai pussintētikas. Pēdējo "argumentu" nav pat ko apspriest - zirgs jau nav transportlīdzeklis bet dzinējs - ar līnijdrošku lauku arī nevar apart.

Zirgu pajūgu vadītāji vienīgi varēja apbrīnot pirmās motorizētās mašīnas ātrumu [kad gāja vaļā pirmās auto sacīkstes, ātrākais izspieda 25 kmph un pēc tam teica "tas bija traki"], kā arī braucēja rocību - jo pirms 120 gadiem, ja zirgs - tas būtu vw golf, tad mašīna ar benzīna motoru - bugatti veyron, vai vismaz rolls-royce - tik daudz tā cena atšķīrās. Nerunājot nemaz par to - kā tad lai parasti cilvēki aprunā bagātniekus vai aristokrātus...

Arnis 11.decembris 2018 23:29
0 0 Atbildēt

Neticās gan, ka ev ar 48 kwh bateriju maksās 25 k. 48 kwh ir 300 km pilsēta/piepilsēta un 200-250 km šoseja. Tas ir par 8 kwh vairāk nekā e-golfam. Interesanti uz ko viņi plāno cenu samazinăt veselas 2 reizes salīdzinot ar 2018 gada ev?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti