Uz Ženēvas autoizstādi Volkswagen atvedis ID. Buggy – elektriskās piedziņas bagija konceptu, kas iemieso ideju par videi draudzīgu transportlīdzekli vasarai, smilšu kāpām un pilsētai.
ID Buggy pamatā ir MEB platforma, ko Volkswagen izmantos arvien vairāk tirgū pieprasītajiem elektromobiļiem. Automobilis aprīkots ar aizmugurē novietotu 150 kW (204 Zs) elektromotoru un potenciāli ir gatavs vēl vienam elektromotoram priekšā, kas ļautu realizēt “elektrisko pilnpiedziņu”. Tam ir apaļi diožu lukturi, spārni, kas apvienoti ar motora pārsegu, augsts klīrenss un lieli riteņi.
Ražotājs apzināti atteicies no stingras konstrukcijas jumta un durvīm, lai pasažieri pēc iespējas labāk varētu izbaudīt dabas tuvumu, bet salona iekārtojums ir askētisks un izgatavots no ūdens izturīgiem materiāliem, kas atvieglos tā iztīrīšanu pēc brauciena. ID. Buggy ir divvietīgs, taču vajadzības gadījumā to var pārveidot par braucamrīku ar 2+2 sēdvietu iekārtojumu.
Jāatzīmē, ka ID.Buggy no alumīnija, metāla un sintētiskajiem materiāliem izgatavotā nesošā virsbūve ir atdalāma no MEB šasijas, ka ir signāls mazajiem ražotājiem un jaunuzņēmumiem, kas velētos realizēt savas idejas par līdzīgu transportlīdzekli uz Volkswagen bagija bāzes.
Kas šajā ir videi draudzīgs? Izklaides nolūkiem saražots bīstamais atkritums, kas paredzēts, lai palielinātu akmeņogļu elektrostaciju noslodzi. Veca Wrangler izmantošana šādām izklaidēm būtu daudz ekoloģiskāka.
Vēl piedevām tāds ļoti nebagijisks bagijs - bagijam jābūt vieglam, bet šis diez vai ir vieglāks par esošo golfu - priekš kam aizmugurē vajag tik jaudīgu motoru, arī man nav īsti skaidrs, lai vieglāk noraktos? 2x75 kw būtu jēdzīgāks variants.