iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Volkswagen elektriskais bagijs vasaras baudīšanai (+ FOTO) 8

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 5.marts 2019 7:44

Uz Ženēvas autoizstādi Volkswagen atvedis ID. Buggy – elektriskās piedziņas bagija konceptu, kas iemieso ideju par videi draudzīgu transportlīdzekli vasarai, smilšu kāpām un pilsētai.

ID Buggy pamatā ir MEB platforma, ko Volkswagen izmantos arvien vairāk tirgū pieprasītajiem elektromobiļiem. Automobilis aprīkots ar aizmugurē novietotu 150 kW (204 Zs) elektromotoru un potenciāli ir gatavs vēl vienam elektromotoram priekšā, kas ļautu realizēt “elektrisko pilnpiedziņu”. Tam ir apaļi diožu lukturi, spārni, kas apvienoti ar motora pārsegu, augsts klīrenss un lieli riteņi.

Ražotājs apzināti atteicies no stingras konstrukcijas jumta un durvīm, lai pasažieri pēc iespējas labāk varētu izbaudīt dabas tuvumu, bet salona iekārtojums ir askētisks un izgatavots no ūdens izturīgiem materiāliem, kas atvieglos tā iztīrīšanu pēc brauciena. ID. Buggy ir divvietīgs, taču vajadzības gadījumā to var pārveidot par braucamrīku ar 2+2 sēdvietu iekārtojumu.

Jāatzīmē, ka ID.Buggy no alumīnija, metāla un sintētiskajiem materiāliem izgatavotā nesošā virsbūve ir atdalāma no MEB šasijas, ka ir signāls mazajiem ražotājiem un jaunuzņēmumiem, kas velētos realizēt savas idejas par līdzīgu transportlīdzekli uz Volkswagen bagija bāzes.  

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Bradypus 5.marts 2019 10:33
4 1 Atbildēt

Kas šajā ir videi draudzīgs? Izklaides nolūkiem saražots bīstamais atkritums, kas paredzēts, lai palielinātu akmeņogļu elektrostaciju noslodzi. Veca Wrangler izmantošana šādām izklaidēm būtu daudz ekoloģiskāka.

msh 5.marts 2019 19:05
0 0 Atbildēt

Vēl piedevām tāds ļoti nebagijisks bagijs - bagijam jābūt vieglam, bet šis diez vai ir vieglāks par esošo golfu - priekš kam aizmugurē vajag tik jaudīgu motoru, arī man nav īsti skaidrs, lai vieglāk noraktos? 2x75 kw būtu jēdzīgāks variants.

fakts 5.marts 2019 10:40
0 0 Atbildēt

Tukš raksts kur neviena vārda par tā braucamā cenu.

prototips 5.marts 2019 10:50
0 0 Atbildēt

tas ir koncepts, kas nav domāts pārdošanai - gaidi sērijveida modeli, tad uzzināsi cenu un visu pārējo

kasinsh79 5.marts 2019 11:06
0 0 Atbildēt

Vismaz nav briesmīgs, kā, piemēram, VW elektrobuss

nu nē 5.marts 2019 11:13
0 0 Atbildēt

man gan nāk prātā "maza zaļa vardīte kva kva kva", bet buss liekas ok

Walacc 5.marts 2019 11:55
0 0 Atbildēt

dune-bagijs - forši, elektrisks - stulbi,

iebrauks kaut kur slapjākā vietā un nosvils dampis vai nedod dievs vadītāju nositīs. Tad zin ieliktu kā vecajos dune bagijos kādu 1.x litru motoru un miers.

vārds 5.marts 2019 12:24
2 0 Atbildēt

Labs jau ar to, ka nesmirdēs pēc benzīna un izplūdes gāzēm.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti