Audi ir pirmais sērijveida elektroautomobilis, kura akumulatorus var uzlādēt ar 150 kW iekārtu, turklāt tik ātri, ka jau pēc 10 minūtēm ceļu var turpināt 100 kilometru garumā.
Audi rīcībā ir šobrīd progresīvākā elektroautomobiļu uzlādēšanas tehnoloģija, kas ļauj ne tikai ātri uzpildīt strāvu nākamajam ceļa posmam, bet arī maksimāli saudzē litija-jonu baterijas, rūpējoties par to ilgmūžību.
Audi izmantotā High-Power-Charging (HPC) 150 kW iekārta ideālos apstākļos strādā pie maksimālās jaudas sliekšņa uzlādes diapazonā no 5 līdz 70%, pirms viedā bateriju uzraudzības sistēma pazemina strāvas stiprumu, aizsargājot litija-jonu šūnas un nodrošiniet ilgāku to kalpošanas laiku. Tā ir lielākā atšķirība no citām koncepcijām, kas parasti sasniedz pilnu jaudu tikai īsu momentu un būtiski pazemina jau pirms 70% sliekšņa. E-Tron arī pie 80% sliekšņa joprojām lādē ar 100 KW, tādejādi 100 km distancei akumulatoru var uzlādēt nieka 10 minūšu laikā. 80% atzīmi e-Tron sasniedz 30 minūtēs un, lai gan tehnisko īpatnību dēļ atlikušo 20% litija jonu akumulatora piepildīšana aizņem ievērojami ilgāk, HPC iekārta savu darbu līdz pilnīgai uzlādēšanai pabeidz mazāk nekā 50 minūtēs.
Kā vienmēr ar VAG mēsliem - diršana lielāka par faktiem.
Apskatīsimies teslu model 3. Pa 10 minūtēm suerčērdžerī tā uzlādē 20 procentus ( no 0 ). Tas ir 65 jūdzes jeb 104 km.
Tad kur ir tās tehnoloģijas, kurām analogu nav?
Bet komunistiem - VW grupas mīļiem fakti nav vajadzīgi. Galvenais ir pateikt - analogov ņet, gluži kā pundura vadītajā Vates republikā.
Protams ka analogov ņet - šis lādēsies uz tiem ātrumiem arī pēc tam, kad tas tiks saremontēts kreisajā servisā, nevis kā tesla...
Kā vienmēr kārtējais dir$iens no tevis un arī bez faktiem. Tikai uz plikām emocijām balstīts.
Tavā rīcībā ir deatlizēti tehnoloģiju projektējuma apraksti, ka vari izdarīt secinājumsu kura ir progresīva un kura mazāk progresīva?
Tesla viennozīmīgi ir ļoti laba, bet beidzot ir parādījies kaut kas līdzvērtīgs, jo pārējais ir izsmiekls.
Standarta superčērdžer lādēšana, kura tika jau izveidota 2012 gadā. Jā, man nav informācijas, kura ir progresīvākā. Bet tādas informācijas nav arī tev, un nav arī žurnālistiem.
Tāpēc - audi pliki dirš to, ko nav iespējams pārbaudīt, bet tajā pašā laikā, - ne ar ko īpašu neatšķiras.