Kia parādījis elektrisko krosoveru EV6 (+ FOTO) 16

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.marts 2021 9:53

Dienvidkorejas autoražotājs Kia publicējis attēlus un informāciju par jaunu elektriskās piedziņas krosoveru, kas tiks pārdots praktiski visos pasaules tirgos, kur pārstāvēts Kia.

EV6 ir pirmais Kia modelis, kas projektēts un izstrādāts kā pilnībā elektrisks automobilis. Iespējams tādēļ kādam tā formas liksies nedaudz neparastas, taču ražotājs uzsver, ka tas ir uzņēmuma jaunais dizaina virziens, kas tiks izmantots arī citiem korejiešu jaunumiem.

EV6 pamatā ir jaunā platforma E-GMP (Electric-Global Modular Platform), ko izmanto arī nesen prezentētais Hyundai Ioniq5. Tāpat kā mātesuzņēmuma modelis, arī  EV6 būs pieejams ar 58 un 72,6 kWh akumulatoriem, kā arī vienu vai diviem elektromotoriem. Jaudīgākajā versijā EV6 attīstīs 302 Zs un 605 Nm, kas 100 km/h ļauj sasniegt 5,2 sekundēs, bet gaitas rezerve sniegsies līdz 480 km.

Viens no jaunās platformas ieguvumiem ir plašāks salons, salīdzinot ar iepriekšējiem šīs markas elektriskajiem transportlīdzekļiem, kas tika izstrādāti, pamatojoties uz esošo iekšdedzes motoru automašīnu arhitektūru. Raksturīgākās iezīmes salonā ir izliektais HD displejs, kas izstiepts gandrīz visā priekšējā paneļa platumā. Tajā apvienots mērinstrumentu bloks, informācijas un izklaides sistēma un navigācijas funkcijas. Zem šī displeja novietots skārienekrāns gaisa kondicionēšanas, apsildes un ventilācijas sistēmas vadībai. EV6 ir arī novatoriski sēdekļi, kas ir ļoti plāni un viegli, bet rāmī un polsterējumā izmantota pārstrādāta plastmasa.

Kia EV6 pasaules pirmizrāde plānota šomēnes.

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 15.marts 2021 12:54
7 1 Atbildēt

Agrāk ražotājiem nevajadzēja ik pēc 5 gadi mainīt mašīnas izskatu un censties to iesmērēt par "pilnīgi jauno" modeli - normāli uztaisītas mašīnas nemainīgā vai ļoti maz izmainītā izskatā varēja ražot arī 10 gadus un ilgāk, budžetniekus pat vairākas desmitgades no vietas.

WALA 15.marts 2021 12:01
6 2 Atbildēt

Nuu militāras izcelsmes utilitārus verķus, kuri pēcāk kļuvuši par "krānu pagarinātājiem" es tomēr tajā neiejauktu, tiesa G wagens joprojām ir ļoti spējīgs verķis bezceļos, tik smags maita ...

LMT 15.marts 2021 18:44
6 3 Atbildēt

Jēziņ kas par kropli!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti