Dienvidkorejas autoražotājs Kia publicējis attēlus un informāciju par jaunu elektriskās piedziņas krosoveru, kas tiks pārdots praktiski visos pasaules tirgos, kur pārstāvēts Kia.
EV6 ir pirmais Kia modelis, kas projektēts un izstrādāts kā pilnībā elektrisks automobilis. Iespējams tādēļ kādam tā formas liksies nedaudz neparastas, taču ražotājs uzsver, ka tas ir uzņēmuma jaunais dizaina virziens, kas tiks izmantots arī citiem korejiešu jaunumiem.
EV6 pamatā ir jaunā platforma E-GMP (Electric-Global Modular Platform), ko izmanto arī nesen prezentētais Hyundai Ioniq5. Tāpat kā mātesuzņēmuma modelis, arī EV6 būs pieejams ar 58 un 72,6 kWh akumulatoriem, kā arī vienu vai diviem elektromotoriem. Jaudīgākajā versijā EV6 attīstīs 302 Zs un 605 Nm, kas 100 km/h ļauj sasniegt 5,2 sekundēs, bet gaitas rezerve sniegsies līdz 480 km.
Viens no jaunās platformas ieguvumiem ir plašāks salons, salīdzinot ar iepriekšējiem šīs markas elektriskajiem transportlīdzekļiem, kas tika izstrādāti, pamatojoties uz esošo iekšdedzes motoru automašīnu arhitektūru. Raksturīgākās iezīmes salonā ir izliektais HD displejs, kas izstiepts gandrīz visā priekšējā paneļa platumā. Tajā apvienots mērinstrumentu bloks, informācijas un izklaides sistēma un navigācijas funkcijas. Zem šī displeja novietots skārienekrāns gaisa kondicionēšanas, apsildes un ventilācijas sistēmas vadībai. EV6 ir arī novatoriski sēdekļi, kas ir ļoti plāni un viegli, bet rāmī un polsterējumā izmantota pārstrādāta plastmasa.
Kia EV6 pasaules pirmizrāde plānota šomēnes.
Lai tik turpina eksperimentēt - tīri pats skatāms, ir kā saka zināma vēlme apsaukt šo par dažādu auto krustojumu, bet nu ko tu mūsdienās padarīsi, kad cilvi pieradina pie kaut kāda jauna dizaina novirziena, tad visi braši "soļo" tajā virzienā, kamēr tautai un pašiem neapnīk ...
P.S. vienīgi nav saprotams kas tās par pogām uz sēdekļa atzveltnes rēgojas, cerams tās ir kādas "fīčas" kas tēmētas uz aizmugurē sēdošo lietošanu ...
Kāpēc tu piesauc "mūsdienas". It kā agrāk bija savādāk.
Senāk mazak rūpējas par aerodinamiku, tad nu reizēm taisīja arī absolūtas aerodinamiskas myļķības, bet bija plašākas iespējas atšķirties ar formu. Piem. padoma par to pašu Rolls Royce priekšas resti ...
mode tāpat bija līdzīga atbilstoši epohai.
tad nu reizēm taisīja arī absolūtas aerodinamiskas myļķības-
piem. Mercedes G-klase :-/
Nuu militāras izcelsmes utilitārus verķus, kuri pēcāk kļuvuši par "krānu pagarinātājiem" es tomēr tajā neiejauktu, tiesa G wagens joprojām ir ļoti spējīgs verķis bezceļos, tik smags maita ...
Kvadratiš, praktiš, gut! Volvo agrāk arī bija kantaini, kā ar cirvi tēsti, pat Alfa romeo, fiati utt. Tajā laikā kantainisms bija modē.
Agrāk ražotājiem nevajadzēja ik pēc 5 gadi mainīt mašīnas izskatu un censties to iesmērēt par "pilnīgi jauno" modeli - normāli uztaisītas mašīnas nemainīgā vai ļoti maz izmainītā izskatā varēja ražot arī 10 gadus un ilgāk, budžetniekus pat vairākas desmitgades no vietas.