Mercedes-Benz uzskata, ka kombinētās spēka iekārtas ir pārāk dārgas un bezperspektīvas, tādēļ pārtrauks darbu pie to izstrādes.
Minhenes autoizstādes laikā viens no vadošajiem Daimler speciālistiem, Markuss Šēfers, sarunā ar žurnālistiem atklāja, ka koncerns vairs neieguldīs naudu Mercedes automobiļu hibrīdsistēmu tālākai attīstībai, taču uzsvēra, ka jau izstrādātās tehnoloģijas paliks un uzņēmums turpinās pārdot arī hibrīdautomašīnas līdz pilnīgai pārejai uz elektrisko piedziņu.
Markuss Šēfers nosauca iekšdedzes dzinēja un elektromotora kombināciju par "nastu automašīnai" un sacīja, ka Mercedes-Benz koncentrēsies uz pilnvērtīgiem elektromobiļiem, jo šī pieeja ir vienkāršāka un daudzsološāka. Tajā pašā laikā Vācijas uzņēmums, vismaz šobrīd, pārdod daudz vairāk hibrīdu nekā elektrisko transportlīdzekļu.
Ieguldījumu pārtraukšana kombinētajās vilces sistēmās nozīmē, ka E Performance benzīna-elektriskā sistēma būs "pārejas" tehnoloģiju augstākā pakāpe, un efektīvākus hibrīdus no Mercedes-Benz var negaidīt. Tajā pašā laikā nav teikts, ka AMG GT 63 S liftbeks paliks vienīgais modelis ar līdzīgu shēmu – šādas tehnoloģijas var iegūt arī topošie augstās veiktspējas modeļi AMG S 63 un AMG SL 63.
Daimler jau agrāk paziņoja, ka turpmāk uzsvars tiks likts elektrisko piedziņu, samazinot investīcijas iekšdedzes dzinēju attīstībā par 80% līdz 2026.gadam. Uzņēmums izskata iespēju atteikties no sedanu un universālu ražošanas un plāno samazināt augstās veiktspējas AMG modeļu skaitu.
Šāda pozīcija saprotama. Hibrīds ir produkts, kurš radies politiska spiediena uz autoindustriju rezultātā.