Mercedes pārtrauks investēt hibrīdiekārtu attīstībā 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.septembris 2021 13:12

Mercedes-Benz uzskata, ka kombinētās spēka iekārtas ir pārāk dārgas un bezperspektīvas, tādēļ pārtrauks darbu pie to izstrādes.

Minhenes autoizstādes laikā viens no vadošajiem Daimler speciālistiem, Markuss Šēfers, sarunā ar žurnālistiem atklāja, ka koncerns vairs neieguldīs naudu Mercedes automobiļu hibrīdsistēmu tālākai attīstībai, taču uzsvēra, ka jau izstrādātās tehnoloģijas paliks un uzņēmums turpinās pārdot arī hibrīdautomašīnas līdz pilnīgai pārejai uz elektrisko piedziņu.

Markuss Šēfers nosauca iekšdedzes dzinēja un elektromotora kombināciju par "nastu automašīnai" un sacīja, ka Mercedes-Benz koncentrēsies uz pilnvērtīgiem elektromobiļiem, jo ​​šī pieeja ir vienkāršāka un daudzsološāka. Tajā pašā laikā Vācijas uzņēmums, vismaz šobrīd, pārdod daudz vairāk hibrīdu nekā elektrisko transportlīdzekļu.

Ieguldījumu pārtraukšana kombinētajās vilces sistēmās nozīmē, ka E Performance benzīna-elektriskā sistēma būs "pārejas" tehnoloģiju augstākā pakāpe, un efektīvākus hibrīdus no Mercedes-Benz var negaidīt. Tajā pašā laikā nav teikts, ka AMG GT 63 S liftbeks paliks vienīgais modelis ar līdzīgu shēmu – šādas tehnoloģijas var iegūt arī topošie augstās veiktspējas modeļi AMG S 63 un AMG SL 63.

Daimler jau agrāk paziņoja, ka turpmāk uzsvars tiks likts elektrisko piedziņu, samazinot investīcijas iekšdedzes dzinēju attīstībā par 80% līdz 2026.gadam. Uzņēmums izskata iespēju atteikties no sedanu un universālu ražošanas un plāno samazināt augstās veiktspējas AMG modeļu skaitu.

 
Visi komentāri
 
imzz 13.septembris 2021 15:08
3 1 Atbildēt

Šāda pozīcija saprotama. Hibrīds ir produkts, kurš radies politiska spiediena uz autoindustriju rezultātā.

GB12 13.septembris 2021 21:56
2 0 Atbildēt

Un elektroauto nav?

msh 13.septembris 2021 23:29
0 0 Atbildēt

Nē, nav - elektromobīlim, atšķirībā no hibrīda, vēsture sākas deviņpadsmitā gadsimta beigās.

650 13.septembris 2021 15:21
2 1 Atbildēt

Bezperspektīvas? Nu kā tad taa,Draugi?? Tiešām? Cik bijušas neskaitāmas sūdzības par visdažādāko ražotāju izgatavoto "mild hybrid" ierīču darbību? Ko nākotnē darīs un kur to liks tie Lohi, kas tos savulaik nopirka? Kur garantija, ka "šī" (kārtējā) motorrevolūcija (afeera) izrādīsies tā galējā un beidzamā?

LOhiem 13.septembris 2021 23:46
0 1 Atbildēt

Pretenziju gadījumā rakstiet uz SportLoto. Jā.

Jumu 14.septembris 2021 14:55
0 0 Atbildēt

Bet, ja elektriskajam auto bagāžniekā iemontēt ķīniešu benzīna elektroğenerātoru un izplūdes gāžu cauruli izvest caur pieatvēru logu kā mazu skurstenīti, un brauciena laikā tos akumlātorus uzlādēt, tad arī sanāk hibrīds. Kāds nekāds tehniskais risinājums, lai pārvietotos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 21

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti