Audi A8 būs pieejams no decembra, tostarp sportiskajā S8 un pagarinātajā Horch (tikai Ķīnā) modifikācijās.
Vācijas autobūves uzņēmums Audi iepazīstina ar A8 modernizēto versiju, kas, visticamāk, kļūs par pēdējo šī modeļa izlaidumu ar klasiskajiem iekšdedzes motoriem. Modernizētais modelis 5,19 m garš (pagarinātais A8L Horch – 5,45 m) un apveltīts ar 30 m riteņu garenbāzi. Luksuss sedanam ir jauns radiatora režģis, kas pieaudzis izmēros un ieguvis vairāk hroma, jaunas formas priekšējie lukturi, kas strādā Matrix tehnikā un jauna OLED optika aizmugurē.

Virsbūves krāsu izvēlei pievienoti pieci jauni toņi, salonam jauni apdares materiāli, bet „karaliskā” vieta ar individuālām izvēlēm, elektriski regulējamu kāju balstu, 18 gaisa spilveniem, apsildi un masāžu joprojām aizmugurē labajā pusē.
Aizmugures pasažieru komfortu var uzlabot pievienojot četru zonu klimatkontroli, mini bāru un ledusskapi, atlokāmus galdiņus, multimediju ekrānus vai 1920 vatu Bang & Olufsen Advanced Sound System ar 3D skaņu un 23 skaļruņiem.
Modernizētā A8 šasija apvieno braukšanas prieku ar izcilu komfortu, ko sekmē dažādu braukšanas profilu izvēle ar Audi drive select sistēmu. Adaptīvā pneimatiskā piekare ar kontrolētu amortizāciju ir standartaprīkojumā. Vēl viena sērijveida tehnoloģija ir progresīvā stūrēšana, bet par papildmaksu pieejama arī dinamiskā visu riteņu stūrēšana, kas S8 jau standarta aprīkojumā.

Motoru piedāvājumā izmaiņu nav: pa vienam sešcilindru motoram benzīnam un dīzelim (340 un 286 Zs), kā arī V8 agregāts ar 460 un 571 Zs (S8). Uzlādējamais hibrīds tagad attīsta nedaudz vairāk – 462 Zs (agrāk 449 Zs). Visi agregāti strādā savienojumā ar 8AK.
Eiropas tirgū varēs iegādāties standarta modeli A8, kā arī tā sportisko modifikāciju S8. Pirmajā gadījumā cena ir vismaz 99 500 eiro, otrā – 144 800 eiro. Pagarinātais A8L Horch paredzēts Ķīnas tirgum.











normali aprīkots a6 viernmēr ir maksājis simtnieku,