Salā pārbauda elektromobiļu gaitas rezervi; tā sarūk uz pusi 71

 
iAuto | 22.decembris 2021 5:37

Ķīnas auto tematikai veltītais izdevums MyDrivers pārbaudījis četrdesmit elektroautomobiļu funkcionalitāti 20 grādu salā. Testā piedalījās arī pie mums pazīstamie Audi, Tesla un Porsche ražojumi.

 MyDrivers eksperiments notika Ķīnas ziemeļos un tajā piedalījās vairāk nekā četri desmiti elektroautomobiļu. Vairums no tiem pazīstami tikai Ķīnā, taču daži, tostarp Tesla Model Y un Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C un Polestar 2 ir labi pazīstami arī mūsu platuma grādos.

Pirms testiem visi elektromobiļi tika uzlādēti līdz 100 procentiem un atstāti pa nakti stāvvietā. No rīta testi sākās ekonomiskā braukšanas režīmā ar kinētiskās enerģijas atgūšanas funkciju bremzēšanas laikā, salonā atradās vadītājs un viens pasažieris, bet klimata iekārta bija ieslēgta un noregulēta uz 24 grādiem pēc Celsija.

Lielākā daļa automašīnu 20 grādu salā zaudēja 40 līdz 60 procentus no ražotāja uzrādītās sniedzamības. Ķīnas modelis Weilai EC6 izrādījās labākais: tas saglabāja 54,8 procentus no uzlādes un spēja nobraukt 336,9 kilometrus no dokumentācijā ražotāja uzrādītajiem 615 km.

Procentu attiecībās labāko rezultātu uzrādīja populārais mazcenas modelis Wuling Hongguang Mini EV, kas no deklarētajiem 170 km spēja nobraukt 103,2 kilometrus (60,7 procenti).

Tesla Model Y lielajā aukstumā saglabāja vairāk nekā 47 procentus enerģijas, kas ļāva sasniegt 279,6 km no teorētiski iespējamajiem 594 km, savukārt Eiropā vairāk pazīstamo automobiļu rezultāti bija sekojoši: Geely Geometry C (50,2 procenti, 276,2 kilometri no 550), Audi e-tron (58,6 procenti, 272,3 kilometri no 465), Polestar 2 (48,2 procenti, 246,6 kilometri no 512), Porsche Taycan (54,6 procenti, 226,2 kilometri no 414), Tesla Model 3 (42,8 procenti, 200,2 kilometri no 468) un Volkswagen ID.3 (38,91 procents, 167,3 kilometri no 430).

 
71 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jau rakstiju 22.decembris 2021 8:20
27 5 Atbildēt

Paziņa stāstija. Norvēģija, stiprs sniegputenis, vairāku joslu šoseja, satiksme stāv vairākas stundas. Pārsalušajiem elektro auto īpašniekiem ar tukšām baterijām sarkanais krusts iznēsā karstu tēju. Sastrēgums turpinājās vēl ilgi, kamēr izlādējušās ''zaļās'' automašīnas neekoloģiskie dīzeļevakuatori novāca no ceļa. Iespējams kāds spēj aprēķināt cik lieli zaudējumi radās dēļ zaļo auto nobloķētas šosejas?

Pļurkt 22.decembris 2021 7:53
14 4 Atbildēt

Ne re.... sākās!!

.... un tad ir jāizlasa apakšā maziem burtiem rakstītais!!

Norge 22.decembris 2021 9:43
12 2 Atbildēt

Viņiem VW Golf dēļ nodokļiem izmaksā iegādāties dārgāk nekā Tesla Model , nemaz nerunājot par visiem Nissan Leaf.

Turklāt visur uzlādes ir bezmaksas, daudzi aizbraucit uz darbu pielade auto bezmaksas un vel vakara elektribu no elektroauto izmanto mājas vajadzībamām.

Bet elektroauto problēmas ar aukstumu viņiem ir un nekur nav pazuduši. Viņiem vienkārši poh jo sanāk lētāk nekā ar parasto.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Seulā applūst pazemes stāvvieta ar dārgiem auto (+ FOTO)

Stihijā cietuši Lamborghini Aventador SVJ, Lamborghini Huracan Spyder, McLaren 570S, Porsche 911 un Mercedes-AMG GT. Lasīt vairāk

 

"Sadales tīkls" plāno attīstīt vairāk nekā 2000 publisku elektroauto uzlādes punktu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" sadarbībā ar citām valsts pārvaldes institūcijām atbalstīs vairāk nekā 2000 publiski pieejamu elektroauto uzlādes punktu attīstību visā Latvijā, aģentūru LETA informēja "Sadales tīkla" pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Neglīts, bet stiprs: Fiat Multipla ar 1000 Zs jaudu (+ FOTO)

Parīzes 2022.gada autoizstādē tiks nodemonstrēts unikāls Fiat Multipla minivens, kas pēc pārbūves var dižoties ar 1000 zirgspēku jaudu. Lasīt vairāk

 

Vieglajam nepaveicās (+ VIDEO)

Vieglās automašīnas vadītājs piedzīvo smagu avāriju, jo nonāk liktenīgajā vietā tieši tajā brīdī, kad kravinieks viņam priekšā nogāž siltumapgādes caurules. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti