Gandrīz 100 km ar elektrību – jaunais Lexus Plug-in hibrīds NX 450h+ drīz būs Latvijā (+ FOTO) 1

 

Foto: Lexus

Lexus | 10.janvāris 2022 12:21

Februāra sākumā gaidāmais jaunais Lexus NX ir pieejams pašuzlādes hibrīda un pirmo reizi arī Plug-in hibrīda versijā, kas pilsētas vidē ļauj nobraukt līdz 97 km.

Degvielas ekonomija no 0,9 līdz 1,1 l/100 km un oficiālais CO2 izmešu līmenis 21–25 g/km ir labākie savā klasē. Turklāt uz šosejas ar elektrisko jaudu Lexus var sasniegt ātrumu līdz pat 135 km/h.

Šie rādītāji ir labākie luksusa vidēja izmēra SUV klasē, un tie ļauj virzīties tālāk un ilgāk, izmantojot nulles emisiju tīru elektrisko jaudu. Atšķirībā no konkurentiem jaunais Lexus pāriet pilnā pašuzlādes hibrīda režīmā, kad tā akumulators ir izlādējies. Tas gan nozīmē, ka pieaug degvielas patēriņš un tiek izdalītas lielākas emisijas, bet Lexus ir atklājis, ka šajā scenārijā konkurentu modeļos degvielas patēriņš ir vidēji par 23 līdz 30% lielāks nekā NX 450h+ modelim.

"Lexus tehnoloģiju sniegtās priekšrocības padara NX par pārliecinošu izvēli klientiem neatkarīgi no tā, vai viņi meklē Plug-in hibrīdu vai pašuzlādes hibrīdu. Taču tā ir tikai daļa no kopbildes: jaunais NX sniedz papildu ieguvumus – aizraujošu veiktspēju, drosmīgu dizainu un slaveno Lexus Takumi luksusa meistarību, atverot jaunu lappusi zīmola ceļā,” sacīja Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs.

Uzlabota spēka piedziņa un efektīva veiktspēja

Atjaunināto Plug-in hibrīda elektrisko sistēmu apvieno ļoti efektīvs 2,5 litru Atkinsona cikla dzinējs ar elektromotoru-ģeneratoru un uzlādējamu litija jonu akumulatoru. Akumulatora jauda ir 18,1 kWh, kas ir vēl viens no savā klasē vadošajiem rādītājiem, un to var pilnībā uzlādēt aptuveni divarpus stundās, izmantojot 32A staciju un iebūvēto 6,6 kW lādētāju.

Šī uzlabotā spēka piedziņa papildina NX apvidus auto sniegtās iespējas: NX 450h+ standarta aprīkojumā ir energoefektīva e-Four visu riteņu piedziņa (AWD), kas vajadzības gadījumā izmanto papildu elektromotoru, lai vadītu aizmugurējo asi.

NX 450h+ sniegums ir tikai viens aspekts, kas iezīmē jaunā NX izaugsmes lēcienu efektīvas veiktspējas jomā. NX 350h, pašuzlādes modelim, arī veikti tehniski atjauninājumi, kas nodrošina vispusīgus uzlabojumus. Salīdzinot ar iepriekšējo NX 300h, jaunā ceturtās paaudzes sistēma ir par 24% jaudīgāka, ražojot 244 DIN ZS, kas palīdz samazināt jaunā modeļa paātrinājuma laiku no 0–100 km/h par 15% līdz 7,7 sekundēm.

Šis jaudas pieaugums degvielas ekonomiju un emisijas neietekmē. Oficiālo testu dati liecina par aptuveni 20% CO2 emisiju kritumu: tie ir no 135 g/km WLTP kombinētajā ciklā līdz 129 g/km priekšpiedziņas versijai ar degvielas patēriņu no 5,7 l/100 km (FWD modelis).

 

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Māris 10.janvāris 2022 14:36
1 0 Atbildēt

Kam tāds su vajadzīgs. Tikai lai aizbrauktu uz OO. Ciemos pie radium pat nevar aizbraukt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti