Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes sadarbībā ar jaudīgo modeļu kalvi AMG izstrādājis divas elektriskās piedziņas sedana EQE modifikācijas, kas Eiropas tirgū kļūs pieejamas 2022.gada vasarā.
Abas versijas: EQE 43 4Matic un EQE 53 4Matic+ ir komplektētas ar diviem elektromotoriem, pilnpiedziņu, AMG Ride Control+ un 90,6 kilovatstundu bateriju.
EQE 43 4Matic motori attīsta 476 Zs, bet EQE 53 4Matic+ 626 Zs. Pirmajā gadījumā elektriskais sedans līdz simtam ieskrienas 4,2 sekundēs, otrā – 3,5 vai 3,3, ja pircējs pievieno AMG Dynamic Plus paketi. Šī aprīkojuma ekstra ļauj īslaicīgi mobilizēt 687 Zs un 1000 Nm, kas ne tikai samazina ieskrējiena laiku, bet arī paceļ maksimālā ātruma latiņu no 220 līdz 240 km/h.
Atgriežoties pie mazāk jaudīgās versijas, ražotāja dati liecina, ka maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 210 km/h, bet ar pilnībā uzlādētu akumulatoru sedans veic līdz 533 km, kamēr jaudīgākais modelis iespēs nedaudz mazāk – līdz 518 km.
Abām Mercedes-AMG EQE versijām ir pieejami vairāki braukšanas režīmi, kas maina spēkstacijas jaudu. Piemēram, Comfort režīmā ir pieejami 80-85 procenti jaudas, Sport režīmā - 90 procenti, un tikai Sport + nodrošina 100 procentus.
Sport un Sport+ auto pieplok ceļa virsmai par 15 milimetriem nodrošinot vairāk stabilitātes lielākā ātrumā, bet Comfort režīmā klīrenss tiek regulēts automātiski atkarībā no ātruma.
Abu sedanu aizmugurējie riteņi var pagriezties līdz 3,6 grādiem, palielinot manevrēšanas iespējas, savukārt visu riteņu piedziņa ir abiem modeļiem, jo "pluss" nosaukumā tagad nozīmē tikai "lielāku veiktspēju un uzlabotu dinamiku".
Mercedes-AMG EQE pieejami Digital Light priekšējie lukturi, kas var “uzzīmēt” navigācijas padomus uz ceļa, bet pēc izvēles iespējams pasūtīt karbona keramiskās bremzes, 22 collu diskus un Hyperscreen ciparu paneli, kas apvieno trīs ekrānus zem kopējā stikla.
Abu Mercedes-AMG pārdošana Eiropas tirgū sāksies 2022.gada vasarā.
Burvīgi, vēl vairāk touchscreen pogu, kuras nav iespējams nospiest uz tām neskatoties.