Stellantis nolēmis paturēt Fiat ilgdzīvotāju uz konveijera vēl vismaz četrus gadus.
Fiat Panda ražošana sākās 1980.gadā līdz mūsdienām sasniedzot vairāk nekā 7,8 miljonu pārdotu eksemplāru.
Pašreizējās paaudzes Fiat Panda ir apritē kopš 2011. gada, un 2020. gadā modelis piedzīvojis plānoto modernizāciju. Eiropas tirgū kompakto hečbeku piedāvā ar 1,2 litru atmosfērisko dzinēju, kas attīsta 69 Zs un var darboties ar benzīnu vai sašķidrinātu gāzi, „vieglā hibrīda” modifikācijā ar vienlitrīgu benzīna motoru un 12 voltu starterģeneratoru, kā arī versijā ar 800 kubikcentimetru twin-air agregātu, kas attīsta 80 Zs. Vairums Pandu tiek piegādātas ar priekšējo piedziņu, taču pircējs var izvēlēties arī 4x4 variantu.
Panda joprojām ir viens no pārdošanas līderiem starp A klases automašīnām Eiropas tirgū, pateicoties zemajām izmaksām un īpašajām programmām, kas darbojas vairākās valstīs. 2021. gadā eiropieši iegādājās vairāk nekā 131,7 tūkstošus Pandu, bet dzimtajā Itālijā mazauto popularitāte nav apšaubāma – modelis ir tirgus līderis savā segmentā.
Stellantis jaunākajā paziņojumā teikts, ka Fiat Panda paliks uz konveijera vismaz līdz 2026.gadam. Modeli ražos Pomiljano rūpnīcā kopā ar Alfa Romeo Tonale, kas tam pievienosies drīzumā.
Nekā neteikšu par Eiropu, bet pie mums jauni autiņi tiek pirkti tik tālu, kamēr tajos netiek ieviestas inovācijas. Cilvēki nav tik bagāti, lai veiktu eksperimentus ar saviem naudas makuem. Ļoti daudzi labj autiņi netiek pirkti tikai tāpēc, ka tajos sabāzti zāles pļāvēju motori.