Jaunais elektriskais PEUGEOT e-208: vairāk jaudas, augstāka efektivitāte un lielāka autonomija (+ FOTO) 1

 

Foto: Peugeot

Peugeot | 4.oktobris 2022 15:27

2023.gadā Peugeot elektriskais hečbeks dodas ar jauniem uzlabojumiem.

Pēc sākotnējās optimizācijas 2021. gada beigās, kā rezultātā autonomija tika palielināta par 6,5 % (+22 km), 2023. gadā PEUGEOT e‑208 atkal iegūs būtiskus tehnoloģiskus uzlabojumus, un to nodrošinās jaunā PEUGEOT e-308 dzinējs: maksimālā jauda palielināsies par 15 %, proti, no 100 kW/136 ZS līdz 115 kW/156 ZS, savukārt nozīmīgi efektivitātes uzlabojumi samazinās vidējo enerģijas patēriņu līdz 12 kWh. Tā rezultātā autonomija palielināsies par 10,5% jeb 38 km, rādītājam sasniedzot 400 km WLTP ciklā (sertifikācija vēl turpinās).

100% elektriskā PEUGEOT e-208 versija izskatās fantastiski, ir aprīkota ar vismodernāko aprīkojumu un ir lieliski vadāma, pateicoties tā elektriskajām tehnoloģijām, kā arī PEUGEOT i-Cockpit® un kompaktai stūrei. Tas viss kopā garantē izcilas sajūtas un nepārspējamu vadāmību. Šīs daudzās elektromobiļa PEUGEOT e-208 īpašības ir ļāvušas tam gūt milzīgus panākumus klientu vidū: kopš tirdzniecības sākuma 2019. gadā ir saražoti gandrīz 110 000 tā eksemplāru, turklāt PEUGEOT e-208 kopš 2022. gada sākuma ir bijis pārdošanas līderis elektriskajā B segmentā Eiropā un šajā pat posmā Francijā ieņēmis pirmo vietu visus elektroauto segmentus kopā ņemot.

Papildu jauda un efektīvāks akumulators

Jaunā 100% elektriskā PEUGEOT e-208 versija tiks aprīkota ar jaunu 115 kW/156 ZS dzinēju (+ 15 kW/20 ZS), kas attīsta 260 Nm griezes momentu un nodrošina tūlītēju reakciju jau no 0 km/h. Pārmaiņu rezultāts ir vēl lielāks braukšanas prieks bez vibrācijām, trokšņiem, pārslēgšanās grūdieniem, smakām un CO2 izmešiem. Modelī tiks iebūvēts arī jauns, efektīvāks augstsprieguma akumulators, kā bruto ietilpība ir 51 kWh (48,1 kWh izmantojamā kapacitāte) un kas darbojas ar 400 voltu spriegumu.

Jaunā spēka agregāta un PEUGEOT e-208 konstruktoru uzmanības centrā bija efektivitāte, un speciālistu pūliņi ir ļāvuši sasniegt ārkārtīgi zemu vidējo enerģijas patēriņu – ap 12 kWh uz 100 km.

2021. gada beigās PEUGEOT e-208 jau bija ieguvis būtiskus uzlabojumus, kā mērķis bija palielināt efektivitāti: tie ļāva palielināt WLTP autonomiju līdz 362 km jeb par 22 km, ja salīdzina ar pirmo versiju, kas tika izlaista 2019. gada beigās. Pateicoties šiem diviem uzlabojumiem kopš modeļa izlaides, PEUGEOT e-208 tagad nodrošina par 17,65% lielāku autonomiju un par 15% mazāku enerģijas patēriņu.

Pirmajā optimizācijas kārtā tika īstenota virkne risinājumu, un tie, protams, ir saglabāti arī jaunajā e-208. Siltumsūknis kopā ar mitruma sensoru, kas uzstādīts vējstikla augšpusē, palielina apsildes un gaisa kondicionēšanas energoefektivitāti. Sensora pārraidītā informācija ļauj precīzāk kontrolēt gaisa recirkulāciju un saglabāt akumulatorā esošo enerģijas daudzumu, veicot apsildi un temperatūras uzturēšanu automašīnas salonā.

e-208 tiek uzstādītas A+ klases riepas, kas samazina berzes izraisītos enerģijas zudumus. Papildus ir pielāgota pārnesumkārbas pārnesumu attiecība, kas palielina autonomiju pārvietojoties ārpus pilsētas un uz ātrgaitas ceļiem.

Pirmās uzlabojumu kārtas devums ir īpaši jūtams pie zemas ārējās gaisa temperatūras. Taču līdzās būtiskam autonomijas palielinājumam WLTP ciklā autobraucēji var baudīt arī vairākas citas priekšrocības, piemēram, autonomijas pieaugumu pilsētas vidē par 40 km pat tad, ja āra temperatūra ir tuvu 0°C.

Viegla lietošana ikdienā

PEUGEOT e-208 ir pieejami divu veidu iebūvētie lādētāji: standarta aprīkojumā ir iekļauts vienfāzes 7,4 kW lādētājs, bet kā papildaprīkojums pieejams trīsfāžu 11 kW lādētājs. Turklāt PEUGEOT e-208 var tikt uzlādēts ļoti īsā laikā: 100 kW publiskās uzlādes punktā akumulatora uzlādes līmeņa paaugstināšanai no 20 līdz 80% nepieciešamas mazāk nekā 25 minūtes.

Izmantojot pogu uz centrālās konsoles, vadītājs var izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem (Eco, Normal vai Sport), tādējādi palielinot autonomiju vai arī veiktspēju. Izmantojot režīmu “Brake”, ko aktivizē ar pogu līdzās pārnesumkārbas vadībai, vadītājs var pastiprināt ātruma samazināšanu brīžos, kad tiek atlaists akseleratora pedālis, lai veicinātu enerģijas atgūšanu.

PEUGEOT piedāvā arī vairākus pakalpojumus, kā uzdevums ir atvieglot klientu ikdienu. Free2Move eSolutions lietotne ļauj plānot braucienus, tostarp paredzot, kad automobilis būs jālādē, jo tiek apkopota informācija par iestatītajā maršrutā pieejamajām uzlādes stacijām.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jo 4.oktobris 2022 17:11
1 0 Atbildēt

Labāk tāds, nekā kāds divmotoru begemots.

"Pielāgota pārnesumkārbas pārnesumu attiecība"- kas tā par vārdu pērli?

Pārnesums ta viens - var, protams, nobīdīt uz ekonomijas pusi, bet tad neizpildās "tūlītēja reakcija".

Divi pārnesumi - viss labi, tik liekais svars.

Vienfāzes lādētājs 7,4kw - vienai fāzei par daudz - ne katrā mājā tādu pavilks, kur nu vēl ar 16 A drauga dzīvoklī zem loga mazliet palādēties, kamēr spirts pēc tusiņa izgaro no organisma..

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti