Saskaņā ar vācu medijos publicēto informāciju pastāv iespēja, ka Audi marka varētu arī neizdzīvot straujo pārmaiņu laikmetā.
Šādu informāciju publicējis izdevums Focus.de, kas atsaucoties uz Audi valdes locekles, pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītājas Hildegardes Vortmanas sniegto interviju, raksta par drūmiem laikiem Audi vēsturē.
Podkāsta raidījumā “Head Talk” Vortmane raksturoja Audi šī brīža situāciju un izteica prognozi, ka grupas pastāvēšanas iespējas tuvāko desmit gadu laikā vērtējamas kā 50:50.
Valdes locekle uzsvēra, ka automobiļu rūpniecībai pēdējie mēneši un gadi bijuši smagi: korona vīrusa pandēmija, piegādes sastrēgumi un mikroshēmu krīze, karš Ukrainā un tagad enerģētikas krīze un gaidāmā lejupslīde.
Pārdošanas daļas speciāliste atklāj, ka Volkswagen grupai, kurai pieder arī Audi, Rietumeiropā ir "pilnas pasūtījumu grāmatas 1,9 miljoniem transportlīdzekļu", tomēr pasūtījumu skaits Volkswagen Rietumeiropas zonā pēdējā laikā ir "samazinājies par 15 procentiem". Ņemot vērā izaicinājumus, ar kuriem saskaras automobiļu rūpniecība, Audi ir jāmainās vēl ātrāk, saka Vortmane - "pretējā gadījumā mēs vienkārši izstāsimies no šī biznesa."
Pazīmes, kas liecina par noskaņojuma maiņu automašīnu tirgū, radušās ne jau pēdējo nedēļu vai mēnešu laikā. Tas bija redzams jau pērnajā gadā, kad tikšanās laikā ar Audi dīleriem Vortmane parādīja plakātu ar bokseri un cipariem "50: 50". Toreiz viņa pārdevēju pārstāvjiem uzsvēra, ka "Pastāv tikai 50 procentu iespēja, ka Audi redzēsim arī pēc desmit gadiem.”
Ražotājam izšķirošie būs tuvākie mēneši un gadi. Nākotne rādīs, vai Audi spēs stāties pretī izaicinājumiem un vai klientu vēlme pirkt atkal uzlabosies.
Loģisks iznākums, ja štancē vienādus auto zem 10 zīmoliem! Dārgākais atmetīsies, jo kam vajag audi, ja var dabūt to pašu, bet lētāk? Kolhoznieki arī jau sen uz BMW ir pārsēdušies.