Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Atvadāmies no Audi? – markas izdzīvošanas iespējas 50:50 56

 

Foto: Ilustratīvs attēls

iAuto | 19.novembris 2022 8:29

Saskaņā ar vācu medijos publicēto informāciju pastāv iespēja, ka Audi marka varētu arī neizdzīvot straujo pārmaiņu laikmetā.

Šādu informāciju publicējis izdevums Focus.de, kas atsaucoties uz Audi valdes locekles, pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītājas Hildegardes Vortmanas sniegto interviju, raksta par drūmiem laikiem Audi vēsturē.

Podkāsta raidījumā “Head Talk” Vortmane raksturoja Audi šī brīža situāciju un izteica prognozi, ka grupas pastāvēšanas iespējas tuvāko desmit gadu laikā vērtējamas kā 50:50.

Valdes locekle uzsvēra, ka automobiļu rūpniecībai pēdējie mēneši un gadi bijuši smagi: korona vīrusa pandēmija, piegādes sastrēgumi un mikroshēmu krīze, karš Ukrainā un tagad enerģētikas krīze un gaidāmā lejupslīde.

Pārdošanas daļas speciāliste atklāj, ka Volkswagen grupai, kurai pieder arī Audi, Rietumeiropā ir "pilnas pasūtījumu grāmatas 1,9 miljoniem transportlīdzekļu", tomēr pasūtījumu skaits Volkswagen Rietumeiropas zonā pēdējā laikā ir "samazinājies par 15 procentiem". Ņemot vērā izaicinājumus, ar kuriem saskaras automobiļu rūpniecība, Audi ir jāmainās vēl ātrāk, saka Vortmane - "pretējā gadījumā mēs vienkārši izstāsimies no šī biznesa."

Pazīmes, kas liecina par noskaņojuma maiņu automašīnu tirgū, radušās ne jau pēdējo nedēļu vai mēnešu laikā. Tas bija redzams jau pērnajā gadā, kad tikšanās laikā ar Audi dīleriem Vortmane parādīja plakātu ar bokseri un cipariem "50: 50". Toreiz viņa pārdevēju pārstāvjiem uzsvēra, ka "Pastāv tikai 50 procentu iespēja, ka Audi redzēsim arī pēc desmit gadiem.”

Ražotājam izšķirošie būs tuvākie mēneši un gadi. Nākotne rādīs, vai Audi spēs stāties pretī izaicinājumiem un vai klientu vēlme pirkt atkal uzlabosies.

 
Visi komentāri
 
Hm 19.novembris 2022 8:55
2 4 Atbildēt

Hildegarde pirms foto sesijas epilēja kājas. Visam jābūt stilīgam.

Hmm 19.novembris 2022 8:59
21 11 Atbildēt

Hildegarde uzsit sev cenu un biedē dīlerus - nekas tam Audi nenotiks, ja bankrotēs, tad varbūt Seat vai kas cits, bet ne jau Audi

Seat owners 19.novembris 2022 21:15
3 1 Atbildēt

Pirms gudri dirst - vajadzētu bišku pasekot tirgum.. Seat tagad ir nenormāla izaugsme, ja salīdzina ar citiem brendiem.

www.seat-mediacenter.com/smc/seat-sa/s...or-crisis.html

rt 19.novembris 2022 9:25
26 21 Atbildēt

Loģisks iznākums, ja štancē vienādus auto zem 10 zīmoliem! Dārgākais atmetīsies, jo kam vajag audi, ja var dabūt to pašu, bet lētāk? Kolhoznieki arī jau sen uz BMW ir pārsēdušies.

JanJan 19.novembris 2022 10:23
6 0 Atbildēt

Jā, tas gan. Mūsdienās Skoda, VW, Audi, Seat tik dikti saplūduši... Tai pašā laikā Skoda katru gadu aug un aug. Beigās pats koncerns būs sev iešāvis kājā?

imzz 19.novembris 2022 14:17
4 3 Atbildēt

Kolhoznieki gan vienmēr bijuši uzticīgi vācu tautas ratiem VW ;)

msh 19.novembris 2022 19:14
3 2 Atbildēt

Vienīgie auži uz kuriem attiecas tas ko tu saki ir tie, kas nemaz nav auži - A3 un uz leju. A4 un uz augšu tu pat nemaz nevari no VAG nopirkt lētākā versijā - jā, A4 lētāku aizvietotāju vari, bet ne A6 vai A8.

srt 19.novembris 2022 19:30
5 5 Atbildēt

Tik nedirs! A6=Arteon=Superb (pie vienādas cenas, Superb uzvar), A8=Phaeton. Pie kam, Phaeton ir daudz ekskluzīvāks, jo virsbūvei nav ķīniešu analogo detaļu. Ja grib tiešām krutu Audi, tad jāpērk Panamera, Bentley vai kas vēl tur VW grupai bija?

msh 20.novembris 2022 0:37
2 2 Atbildēt

Par Phaetonu taisnība, jā, tas bija tērauda līdzinieks uz A8 platformas, uzsvars uz vārdiņu "bija" - un man ir aizdoma ka cenā arī nebija īpaši lētāks. Par A6 "līdziniekiem" pašam smiekli nenāk? Labi, škoda būtu bomžu mašīna, bet fofāgens nē - parādi to arteonu ar trīslitrīgu dīzeli Nesanāks, jo arteons ir izstiepts golfs, kamēr A6 ir A6, mašīna ar garenvirzienā novietotu motoru kura cilindru skaits ir līdz 8 un pastāvīgas pilnpiedziņas opciju. Kā var mēģināt salīdzināt mašīnu kurā niknākais pieejamais plaši pieejamais motors ir četru katlu kuļmašīna, ar A6, man nav ne jausmas...

srt 20.novembris 2022 8:30
6 3 Atbildēt

Eu, lauķi, kurā gadsimtā tu esi iesprūdis? Katlus un kuļmašīnu kādreiz lietoja lauku virtuvē cūku barošanai!

Ja tev internets ir pietiekami ātrs, tad apskaties komplektācijas un cenas. Pa A6 bāzes cenu tu vari paņemt Škodu L&K komplektācijā ar VRS un Scout paketēm. Un tad vēl paliks pāri nauda BENZĪNAM vairākiem gadiem! Par KASKO starpību nerunāsim, tas tev kā lauku cilvēkam vispār nebūs ceļams. Tur gada garumā ir trīs belaši katru dienu par labu Škodai.

Par tilpumiem un cilindriem, tas Audi 3.0 turboķīseļkatro ietskrienās varbūt par 0.5 sek ātrāk kā Škodas 2.0TSI, kas nu nekādi neatbonuso cenas starpību.

Jautā, ja kautko nesaprati!

Sklads 20.novembris 2022 17:05
4 2 Atbildēt

Pārstāj dzīt tuftu pajoliņ!

Superb NAV a6 konkurents un nekad nav bijis!

Superbs var konkurēt ar passatu ne ar a6!

Vel pasaki, ka superbs ir tā pati bmw 5serija, vai mercedes e klase.

1. Apdares kvalitāte nesalīdzināmi labāka ir a6, tas pats ar konfortu un trokšniem, skaņas izolāciju.

2. A6 ir citi motori un kārbas

3. Cita piedziņas sistēma un balstiekārta

4. Cits aprīkojuma līmenis

Tie auto viennozīmīgi nav ne salīdzināmi ne vienā klasē!

Ko tādu varētu pateikt standarta opis, daunis, vai zaļš gurķis, kurš “nejūt” auto!

BMW 20.novembris 2022 17:54
2 1 Atbildēt

Zēns isķinu glagoļit! Prestižam/komfortam ir MB, sportam BMW. Audi paliek sūdiem!

Sklad 20.novembris 2022 18:54
1 0 Atbildēt

Smuks tu neeesi, bet stulbs gan.

650 20.novembris 2022 13:18
1 1 Atbildēt

Ar ko diez Tu/pats brauc, aakst? (uz kurieni un ar kādu paketti) ;p

MMX 21.novembris 2022 13:16
0 0 Atbildēt

msh var piekrist, A6 un A8 principā dzīvo savu dzīvi VW paspārnē, jo pat ja Superbs izmēros nosacīti atbilst A6, tad tehniskais izildījums krietni iepaliek.

Šeit gan arī sākas iemesls, kāpēc marka iet uz finišu - Audi atsakoties no sava sportiskā mantojuma un grupas ietvaros pārbīdot visu uz Cupra, paliek tikai premium piedāvājums, kas, šobrīd kļūst arvien mazāk interesants. Ikdienas pircējam izdevīgāk ir pirkt to pašu Superb, Passat, Artheon un labāk nopakot, savukārt tie, kas var pacelt kārtīgu premium uzreiz skatīsies Porsche, Mercedes, Bently, utt. virzienā.

Pēdējā laikā rodas iespaids, ka arī paši AUDI drusku ir apmaldījušies ar redzējumu par markas nākotni - itkā premium, itkā sportiski, itkā tīri elektoauto, bet rodas iespaids, ka visas šīs lietas labāk veicas citām VW kompānijām. Varbūt vajag atgriezties pie saknēm? Kādu ielas rallijauto uztaisīt ala Yaris GR? Kaut vai tos pašus RS modeļus padarīt vieglākus, mazāk civilizētus un ar mehānisko kārbu? Tā skatoties Audi markas entuziastiem jau nav no kā izvēlēties un par ko fanot, viss kļuvis tādu vienas dienas premium, kas īsti nepārvēršas par klasiku.

650 21.novembris 2022 19:12
0 0 Atbildēt

Līdz 35jam vēl laika gana, gan jau tā kaulainā Optimizētāja aizrotēs arī līdz Mercēdesam.

ZZZZ 19.novembris 2022 10:50
12 2 Atbildēt

rt

raksti zem īstā nika

Riepa 19.novembris 2022 14:25
2 1 Atbildēt

Tieši to pašu gribēju teikt.

nekaa personiiga 19.novembris 2022 11:12
2 1 Atbildēt

Publikas iezjeelinaashanas akcija pronozee piesaistiit vairaak klientus, kas izdariis izveeli par jauna AUDI iegaadi!

Mhmm 19.novembris 2022 11:19
3 1 Atbildēt

Pircēji palikuši pavisam nekaunīgi!

650 19.novembris 2022 14:50
0 0 Atbildēt

Hildai turpmāk nāksies ekakonomēt un (iespējams) atteikties (arī) no apakšbikšu valkāšanas.Jajā,oohhh.

Hilda 19.novembris 2022 16:02
2 2 Atbildēt

Sievietēm apakšbikšu nevalkakāšana rada vairā kreņķu, kā būtu ietaupīts nevelkot tās. Bet tev tas (iespējams) nav zināms, jo tu (iespējams) dzīvo ar savu draugu, kas (iespējams) apenes nevalkā, jo (iespējams) tā parocīgāk atdoties tev.

650 19.novembris 2022 17:23
1 0 Atbildēt

Kas tad nu, vai (iespējams,tev) personiskās e-jakakulācijass process (atkakal) kļuvis nekontrolējams?

650 partneris 19.novembris 2022 20:45
2 0 Atbildēt

Kāpēc tu tagad noliedz mani?!?

Pļurkt 19.novembris 2022 20:56
1 1 Atbildēt

Esmu kautko palaidis garām?

650 19.novembris 2022 21:27
2 1 Atbildēt

Garām/gar apakš biksēm ??

Antiaudi 19.novembris 2022 20:21
4 7 Atbildēt

Briesmīgi auto. Gari deguni, īsas pakaļas, slikta redzamība un vēl sliktāka cena. Ne ekonomisks, ne skaists, ne praktisks, ne sportisks. Ar Dievu, āmen.

3.14#&$ 19.novembris 2022 21:17
1 1 Atbildēt

piekrītu,pēdējie normālie autiņi līdz 2000g sākumam bija,a tagad sūds uz kociņa par skarbiem €, pilnīgi pajāt

650 19.novembris 2022 21:46
1 0 Atbildēt

Cien.(BWM-rollsroyce)Lohiem uzziņai:

...sāka savu karjeru Unilever 1990. gadā. Viņa tur ieņēma dažādus amatus, tostarp produktu un zīmola vadītāju un vēlāk bija Calvin Klein mārketinga direktore.

1998. gadā viņa pārcēlās uz BMW Group, kur vadīja MINI zīmola atsākšanu kā zīmola komunikācijas vadītāja. Viņas citi profesionālie amati BMW ietvēra mārketinga pirmsizstrādi, inovāciju projektus, produktu pārvaldību un pēcpārdošanas pakalpojumus.

No 2010. līdz 2017. gadam viņa bija atbildīga par BMW globālo produktu pārvaldību. Turklāt no 2016. gada viņa uzņēmās vispārējo atbildību par BMW zīmolu.

Izstrādājot un laižot klajā elektrisko zīmolu BMW i, viņa īpašu uzmanību pievērsa e-mobilitātei.

2018. gada janvārī viņa pārcēlās uz Singapūru, kur bija atbildīga par Āzijas un Klusā okeāna reģiona tirdzniecības reģionu.

...AUDI AG pārdošanas un mārketinga valdes locekle kopš 2019. gada 1. jūlija. No 2022. gada februāra līdz augustam viņa ieņēma arī Volkswagen Group for Sales valdes locekļa amatu. Turklāt (Viņa) ir Volkswagen grupas paplašinātās izpildkomitejas locekle kopš 2022. gada 1. septembra un ir atbildīga/par pārdošanu grupas līmenī. ;pppp

srt 19.novembris 2022 22:14
2 0 Atbildēt

Nu ar locekļiem viņai bija/ir lielas problēmas. Viņas vadībā Mini atdzima kā divlocekļu auto jeb auto pāriem ar diviem locekļiem!

650 19.novembris 2022 22:42
0 0 Atbildēt

Laikam tie rolleroisa stipendiāti "no 16tā gada" tā laicīgi attapās.Nu gan jau ka pēc Audi nolaišanas/podā atradīsies vēl kādi zīmoli, kur viņai uzņemties "atbildību/par".Cerams vismaz,ka pieprasījums (vai norīkojums) būs, un ka viņu nenorīkos sasstādīt valdību/Lvijā..Jā.

Rolsis 19.novembris 2022 22:52
0 0 Atbildēt

Eu, bet viņas auto grīdā ir cokums...!

650 19.novembris 2022 23:13
0 0 Atbildēt

Audi arī tāds ir. Vienīgi ka šiten tas lielāks, rollerroisieši uz tā plauktiņa sieriņus un/vai biksiņass žāvē.

Yolo 20.novembris 2022 11:02
2 0 Atbildēt

Paldies dievam aizvācās uz sapuvušu koncernu un bmw 2021 gadā atdzima ar +10% pārdošanas pieaugumu kamēr VW group -15 lol

topinamburs 19.novembris 2022 23:41
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pie kājas. Kāds iet, kāds nāk. Cest la vie.

Shiirs 20.novembris 2022 2:05
4 1 Atbildēt

Ha ha ja rAudi bankrotees,es Levitam personigi ar meelu izlaiziishu prostatu.

Dirseeji

gunbox 20.novembris 2022 7:06
3 4 Atbildēt

Nu ņemot vērā cik nekomfortabls bija kļuvis A6 pret Passat, tad nav brīnums.

es 20.novembris 2022 8:56
3 2 Atbildēt

Es kautkad biju iesēdies jaunā A4. Viņā vietas vadītājam mazāk kā Golfā. Drausmīgi uzpūsts panelis un konsole, kājām vietas nav. Pat kafijas krūzi nevar normāli nolikt. Braucot panelī "gaismu mūzika", nepārtraukti visādi paziņojumi.

msh 22.novembris 2022 2:06
0 0 Atbildēt

B sērija vienmēr ir bijusi mazāka par golfu.

artis 20.novembris 2022 9:01
3 4 Atbildēt

Pilnīgi vienalga, neesmu bijis Audi īpašnieks, un nebūšu ! Tik plīstošu auto man nevajag !

doks 20.novembris 2022 9:10
0 2 Atbildēt

varbūt vajag premium auto normāli izolāciju likt, savādāk kā nissans un toyota paliek!

Tā ir 21.novembris 2022 19:11
2 0 Atbildēt

Ja gribi kvalitatīvi nopakotu auto, pērc Lexus, kas arī ir Toyota. Nevienam Audi nekad nav bijis kluss salons. Un ta kvalitāte, kādā Audī ir ķepināts kopā, drausmīga, nerunājot par visu iespējamo mezglu neizturību. Manis pēc lai pārstāj eksistēt tas zīmols, vienīgi kolhozniekiem vairs nebūs ar ko kartupēļus vest no lauka, kam arī Audi visvairāk bija piemērots.

Ria novosti 20.novembris 2022 11:00
1 2 Atbildēt

Bmw grupai pārdosanas apjomi +10%

Jānis 20.novembris 2022 12:33
0 1 Atbildēt

Jāmirst.

asd 20.novembris 2022 13:00
3 4 Atbildēt

Audi vienmēr ir gribējis uzlekt augstāk par dirsu, bet katrs nākmais lēciens ir zemāks par iepriekšējo. Un tikai loģiski, ka beigās lēciena vietā sanāca iesēsties pašam savā sūdā...

To ļoti labi var redzēt laukos un sportā.

650 20.novembris 2022 14:00
1 0 Atbildēt

Šitas ir, jā.Nav pateicīgākas tēmas, kā atklātā textā naida kurināšana.Par 10-15 gadus vecu 'škodu' acīmredzot visi ir aizmirsuši- kāds tas suuds tolaik vispār tā salīdzinoši izskatījās.Un tāpat cik tajā bij jāiegulda, pietuvojoties 200-300kkm (ja vel nebija izjucis).Un kā šodien izskatās padsmit g vecs audi, kura īpašnieki pa ceļam nav bijuši Lohi.

To audi tie "pēcgarantijas" lohi savā vairumā nemācēja nedz nopirkt, nedz arī pienācīgi ekspluatēt.Tāpēc tādi tie 2-3 roku īpašnieki savā vairumā pamatīgi apkākājās.Kā arī, tieši DĪLERI (arī Lohi!!) konkrēti pielika savu )smerdīgo( roku pie šitā te šodienass stāvokļa.Konkrēti tieši VIŅI bij tie, kuri savā alkatībā visvisādi zākāja un izsmēja šos te 2-3šo roku potenciālos interesentus.Tie ir viņi, kuru plači tagad piepildīti ar tiem bezkomplektācijas bezpersoniskajiem hlamiem, ko viņi savulaik iesmērēja savas markas cienītājiem un tagad "cer" pa trešo riņķi par dārgu naudu iebīdīt tiem šodienas 30-40keur "interesentiem".Tapc lūdzu ņem ko dod (pa 90k) un pēc gada/pusotra vienkārši to nodod tollmetsā.Un pērc nākamo.Maksā visu laiku.Ja gadījumā (tev) nava naudass- tad vienkārši ej dst un netraucē Strādāt..Lohi! ;p

Sen nava dzirdēts tas izmanīgais tojotas hlamu tirgotājs, kurš te iA titullapā pirms pāris gadiem sludināja "nāvesspriedumu" un būtībā publiski apdrirsa visus ne-gibrīdu īpašniekus.Vienlaikus "pa 600gab/gadā" pa savām sētas durvīm tirgodams tos pašus "uz apmaiņu" pieņemtos lietotos Tdi. Tāpat, kā nav apzināti un saukti pie (krimināl) atbildības tie "sabiedriskās domass" veidotāji, kuri pirms dažiem gadiem tepat slavināja un visvisādi lielīja "passaulē visprogressīvāko" TDI tehnoloģiju.

Prottams, kurš "uzņēmējs" gan negribētu sev šitādu te Managieri, kuŗš "paziņo" sevis pārstāvētā zīmola drīzu bankrotu.Jebkurā jomā, karadarbību un dzimstību ieskaitot.Cits nekas nenāk prātā, vienīgi tas, ka te skaidri saskatāmas ir apzinātas kaitniecības pazīmes.

Pasaki kas ir Tavi "draugi" , vai ar ko Tu (pats!) "brauc", un/vai, iespējams, varbūt...

RR 20.novembris 2022 19:52
2 2 Atbildēt

Audi beidzās jau 2000 gadā. Tālāk bija tikai rūsa un dārgi defekti.

650 20.novembris 2022 20:40
5 1 Atbildēt

Rūsa tur principā beidzās apm 2004jā gadā gandrīz daļēji un 2011jā gandrīz pilnīgi..

Talāk pie vainas bija ja nu vienīgi Lohi.

Jā.

Džonis 20.novembris 2022 20:56
0 2 Atbildēt

Rūsa beidzās 1985 un atsākās 2000šajos, kad likvidēja cinka vannas.

650 20.novembris 2022 21:03
2 0 Atbildēt

Šeit gan principā notiek saruna par Audi.Nevis/par vannām.Ja vajadzīgs vnk izgāzt naidu, tam varētu noorganizēt attiecīgu Tēmu.

ro 20.novembris 2022 21:54
4 0 Atbildēt

Vorsprung durch Technik..un viss pateikts...c7 v6 benzīns..prieks braukt..salonā nekāda plastmasas graboņa..tie kas te čīkst,ka audi tur 2000ajā beidzās vnk nav naudas nopirkt un uzturēt ko svaigāku un paši gan jau mauc ar " baudāmo" 1.5 zālespļāvējnemotorauto😁

eidis 21.novembris 2022 0:42
0 2 Atbildēt

Tas ir reklāmas sauklis. Cik zinu, tad pieeja, izņemot nepatikšanas, īpašniekiem neko nav devis. Jo recepte ir: ņemam parastu Golpu un saskrūvējam bubinatorus visos mezglos pa vidu. Tad saliekam tovisu bukletā un stāstam,ka tas maksā x-zilionus $.

BMW 21.novembris 2022 13:36
0 1 Atbildēt

Vorsprung Durick Technik..

f1 fans 21.novembris 2022 18:40
0 0 Atbildēt

Kaut kā neiet kopā ar info, ka tuvākajos pāris gados Audi varētu būt sava F1 komanda.

Tā ir 21.novembris 2022 18:47
1 1 Atbildēt

Ta ir, kad miskastei uzliek tik neadekvātu cenu. Nekas, mazāk rūsas būs uz ielām.

Latvietis 23.novembris 2022 6:50
0 1 Atbildēt

AudĪ raudī. Gredzenu pavēlnieka beigu sērijas! Tā pat nebija glīts!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti