Ford saviem Eiropas pircējiem prezentējis jaunu kompaktā krosovera Puma versiju – 160 Zs jaudīgo ST Powershift, kas pēc dinamikas rādītājiem tikai nedaudz atpaliek no 200 Zs Puma ST.
Jaunā modifikācija ir aprīkota ar 1,0 litru trīscilindru EcoBoost motoru, kas attīsta 160 Zs (200 Nm) un darbojas kombinācijā ar septiņu pakāpju Powershift divsajūgu pārnesumkārbu, kam ātrumus var mainīt arī izmantojot pārslēgšanas sviras pie stūres. Komplektu papildina Mildhybrid tehnoloģija, kas ne tikai uzlabo veiktspēju, bet arī samazina kaitīgos izmešus un degvielas patēriņu, savukārt efektīgu skaņas pavadījumu nodrošina izplūdes sistēma ar maināmu skaņas tembru.
Salīdzinājumā ar 1,5 litru 200 Zs jaudīgo un ar 6-pakāpju manuālo kārbu komplektēto topmodeli, kas 100 km/h sasniedz 6,7 sekundēs, ST Powershift ir tikai 0,7 sekundes lēnāks. Nebūtiskā starpība dinamikas rādītājos skaidrojama ar to, ka DSG kārba ir veiklāka un slēdzas tīrāk, turklāt savu artavu sniedz arī MildHybrid tehnoloģija, kas dažas sekundes nodrošina 170 Zs un 248 Nm.
Vizuāli Puma ST Powershift atšķiras ar melnu radiatora restes ietvaru, melniem spoguļu korpusiem, 19 collu riteņiem un jumta spoileri. Salonā būs ar mākslīgo ādu apvilkti Ford Performance sēdekļi, apsildāms vējstikls un bezvadu uzlādes paliktnis. Puma ST Powershift ir aprīkots arī ar priekšējiem un aizmugurējiem parkošanās sensoriem, automātiskajiem logu tīrītājiem un vairākām vadītāja palīgsistēmām (ieskaitot adaptīvo kruīza kontroli). Multimediju sistēma joprojām labi pazīstamā SYNC3, taču ar Android Auto un Apple CarPlay atbalstu.
Ražotājs norādījis, ka ST Powershift vidējais degvielas patēriņš ir 6,3 litri uz 100 km.
Standarta versijā automašīna krāsota ekskluzīvajā Nitro Blue tonī, taču pēc izvēles pieejamas vēl piecas virsbūves krāsas.








Nu Fords ka Fords , neko ipsau pedejos 20 gadus nav spejigs izveidot , bet pa gaumi jau nestridos ir cilveki , kam sis modelis patik