Dacia izstrādā savu ražošanas plānu Bigster Concept automobilim, paplašinot savu vietu C segmentā

 

Foto: Dacia

Dacia | 20.marts 2023 10:53

Iepazīstinot ar Renaulution stratēģisko plānu 2021. gada 14. janvārī, Dacia atklāja Bigster Concept – konceptautomobili, kas pavēra jaunus horizontus zīmola automobiļu klāstam, īpaši C segmentā.

Saglabājot uzticību Dacia būtībai, Bigster Concept ir 4,6 m garš, izturīgs un plašs automobilis, kas piedāvā visu, ko gaida no SUV šajā segmentā. Plānots, ka tas tiks izlaists 2025. gadā.

Dacia pirmais C segmenta modelis Jogger tika atklāts 2021. gada septembrī IAA Mobility izstādē Minhenē, no jauna ieviešot naudas ziņā pieejama un daudzfunkcionāla ģimenes automobiļa koncepciju. Jogger ir pieejams piecvietīgā un septiņvietīgā versijā, ideāli iemiesojot Dacia būtību. Daudzfunkcionālais Jogger ar izcilo plašumu un pārveidošanas iespējām, kā arī drosmīgu dizainu ir pieejamākais ģimenes automobilis tirgū. To var iegādāties ar benzīna, LPG un kopš 2023. gada janvāra arī ar hibrīdo dzinēju.

CMF-B – konkurētspējīga un elastīga platforma 

Konkurētspējīgā un ārkārtīgi elastīgā CMF-B platforma ir Dacia ražošanas stratēģijas centrā.

Ražotnes Rumānijā un Marokā spēj ražot:

  • dažāda tipa automobiļu virsbūves – sedanus, hečbekus, kā arī SUV B un C segmentos;
  • modeļus ar iekšdedzes, alternatīvās enerģijas un hibrīdajiem dzinējiem, kas garantē atbilstību mainīgajiem autoindustrijas noteikumiem;
  • automobiļus ar divu vai četru riteņu piedziņu garumā no 4,1 līdz 4,6 m. 

Šī platforma nodrošina Dacia plašas pielāgošanās iespējas, palīdzot zīmolam paātrināt uzņēmējdarbības plāna ieviešanu, lai veicinātu produktu plāna īstenošanu un C segmenta iekarošanu.

Jaunu modeļu ražošana uzsākta Mioveni un Tanžeras rūpnīcās

Mioveni rūpnīca Rumānijā tika atklāta 1968. gadā, un tas ir Dacia zīmola vēsturiskais ražošanas centrs. Tagad tā kļuvusi par etalona ražošanas kompleksu ar virsbūves montāžas iekārtu, mehānisko un šasijas iekārtu, lietuvi un loģistikas platformu. Pašlaik Mioveni tiek ražoti četri no zīmola modeļiem: Duster, Sandero Stepway, Logan un Jogger. 

Sākot no 2024. gada, Mioveni rūpnīcā tiks ražoti jaunās paaudzes Duster, izmantojot CMF-B platformu.

Savukārt no 2025. gada tiks ražots arī jauns Dacia automobilis – C segmenta SUV, kura pamatā būs Bigster Concept. 

Lai izlīdzinātu Dacia rūpnīcu slodzi un palīdzētu zīmolam iekarot C segmentu, arī Jogger automobiļi, tostarp Jogger HYBRID 140, no 2024. gada otrā ceturkšņa tiks ražoti Tanžeras rūpnīcā Marokā.

Ražotne Tanžerā uzsāka darbību 2012. gadā, un kopš tā laikā radījusi revolūciju Marokas autobūves nozarē, ņemot vērā, ka tai ir nulle oglekļa dioksīda emisiju un nulle ražošanas notekūdeņu. Arī Tanžeras rūpnīcā tiek ražoti automobiļi uz CMF-B platformas, lielākoties Dacia Sandero, kas kopš 2017. gada Eiropā privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 80 un 90 tūkstošiem eiro: Porsche ar diviem papildinājumiem Macan saimei (+ FOTO)

Porsche pievienojis divus modeļus iecienītajai Macan saimei. Viens no tiem ir Macan pamata modelis, otrs – Macan 4S, Vācijā to cenas sāksies no atzīmes 80 700 eiro un 90 700 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles uzsāk jaunā DS 4 Hybrid ražošanu 4

Stellantis koncerna zīmols DS Automobiles Opel rūpnīcā Riselsheimā uzsācis jaunā DS 4 Hybrid ražošanu. Lasīt vairāk

 

Iebraucot stāvošās mašīnās, vadītājs reibumā aizbēg (+ VIDEO) 11

Vakar Āgenskalnā, izraisot satiksmes negadījumu – iebraucot divās ielas malā stāvošās mašīnās, kāds autovadītājs atstāja savu auto notikuma vietā un aizbēga. Sanākušie apkaimes iedzīvotāji uzsvēra – autovadītājs bija reibumā. Taču, kā policija pēc laika var pierādīt, ka vadītājs pie stūres ir sēdies alkohola reibumā? Lasīt vairāk

 

Traģēdija pie Roņu salas varēja nenotikt (+ VIDEO) 15

35 stundas. Pēc glābēju aprēķiniem tik ilgi cilvēks var izdzīvot Baltijas jūrā apstākļos, kādi nedēļas nogalē bija Roņu salas apkārtnē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti