Itālijas superauto ražotājs Lamborghini parādījis pilnīgi jauno modeli Revuelto, kas stāsies Aventador vietā. Automašīna drīzumā nonāks pārdošanā, taču jau tagad tiek ziņots, ka pirmo divu gadu ražošanas apjoms ir rezervēts.
Lamborghini Revuelto pamatā ir virsbūve ar monokoku, priekšējo apakšrāmi, kas izgatavots no oglekļa šķiedras un šasijas aizmugures daļu no alumīnija. Par dzinējspēku tiek izmantota hibrīdiekārta, kas apvieno visu laiku vieglāko Lamborghini V12 motoru (tikai 218 kg) un trīs elektromotorus.

Iekšdedzes dzinējs ar rekordlielajiem 128 Zs uz dzinēja litru, attīsta 825 Zs un maksimālo griezes momentu 725 Nm, divi elektromotori priekšā (katrs 18,5 kg) pievieno 150 Zs un 350 Nm (katrs). Trešais elektromotors (110 kW un 150 Nm) darbojas kā starterģenerators, piegādājot enerģiju diviem priekšējiem motoriem, bet var vadīt arī aizmugurējo asi, kad automašīna strādā elektriskā režīmā. Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 1015 Zs, kas ir pietiekami, lai sasniegtu maksimālo ātrumu 350 km/h, līdz 100 km/h paātrinātos 2,5 sekundēs, bet 200 km/h pārvarētu mazāk kā 7 sekundēs. Pārnesumu maiņa notiek ar jaunās astoņu pakāpju divsajūgu robotizētās kārbas (193 kg, ieskaitot e-motoru) palīdzību, kas strādā ātrāk nekā Huracan 7-pakāpju DKG.

Sistēmu papildina 3,8 kWh litija jonu akumulators, kas iebūvēts centrālajā tunelī. To var uzlādēt pie kontaktligzdas ar jaudu līdz 7 kW (30 minūtes), ar V12 motora palīdzību (6 minūtes) vai izmantojot bremzēšanas laikā uzkrāto enerģiju. Tīri elektriskais darbības rādiuss ir gandrīz 10 kilometri.

Revuelto rīcībā ir pavisam 13 braukšanas režīmi, sākot no Citta, kas darbinot tikai elektromotorus ierobežo jaudu līdz 180 ZS un beidzot ar Corsa, kas atklāj visu hibrīdpiedziņas potenciālu.
Revuelto salonā ir trīs displeji: 12,3 collu instrumentu panelis, 8,4 collu centrālais ekrāns un vēl viens 9,1 collu skārienekrāns, kas uzstādīts tieši pasažiera priekšā.
Stūrei ir četri rullīši, ko izmanto, lai darbinātu braukšanas režīmus, šasijas pacelšanas sistēmu un trīs aizmugurējā antispārna režīmus.
Lamborghini informē, ka Revuelto pircējam piedāvās 400 dažādus virsbūves un 70 polsterējuma krāsu variantus. Cenu ražotājs neatklāj, vien norāda, ka tā cena būs lielāka nekā līdzšinējam topmodelim Aventador SVJ (virs 350 000 eiro), piebilstot, ka pirmo divu gadu ražošanas apjoms ir rezervēts.
vau! Tiešam labs Lambo 😍