Dacia ar spēcīgu piedāvājumu LPG automobiļu tirgū - iAuto

Dacia ar spēcīgu piedāvājumu LPG automobiļu tirgū

 
Velocita | 5.aprīlis 2023 12:18

ECO–G dzinējs, kas pieejams visā ar iekšdedzes dzinēju darbināmo modeļu klāstā, ir gudrs un ekoloģisks risinājums, kas lieliski atbilst Dacia filozofijai.

• Piecu gadu laikā notikusi ievērojama izaugsme sašķidrinātās naftas gāzes (LPG) automobiļu tirgū Eiropā – par 35%.

• Rekordliela sniedzamība, kas ļauj ērti ceļot, nepārtraukti nedomājot par degvielas uzpildīšanu – Sandero ar ECO–G dzinēju var nobraukt vairāk nekā 1300 km.

ECO–G KLĀSTS – PIEDĀVĀJUMS AR DAUDZĀM PRIEKŠROCĪBĀM 

Divu degvielu – benzīna un LPG – dzinēju visādā ziņā var uzskatīt par ekonomisku un ekoloģisku hibrīdo risinājumu ar augstu energoefektivitāti. Dacia izceļas ar savu brīvdabas stilu. ECO–G ir vienīgais šāda tipa risinājums, kas pieejams kā versija visiem zīmola iekšdedzes transportlīdzekļu modeļiem un piedāvā ekoloģisku mobilitāti par pieņemamu cenu. Dacia vienmēr ir piedāvājusi tirgū labāko kvalitātes un cenas attiecību un pastāvīgi pārdefinē to, kas automašīnās ir patiešām svarīgs. Šobrīd pasaulē ir aptuveni 28 miljoni automašīnu, kas ir darbināmas ar LPG.

Dacia divu degvielu dzinēju Baltijas valstīs piedāvā kopš 2012. gada. 2022. gadā vairāk nekā trešā daļa Dacia klientu (35%), iegādājoties automobili, izvēlējās ECO–G piedziņas bloku. Lielākais šī dzinēja īpatsvars fiksēts Jogger modelim – 65%, kam seko Sandero Stepway – 52%, Sandero – 39% un Duster – 20%. LPG panākumi skaidrojami ar daudzajām priekšrocībām, ko šī piedziņa piedāvā klientiem – Dacia tās ir spējusi pārvērst par spēcīgiem trumpjiem: EKOLOĢISKS – LPG tiek ražota galvenokārt no dabasgāzes, tā nav toksiska un nesatur ne svinu, ne benzolu. To uzskata par tīru degvielu, jo tā var samazināt CO2 emisijas par 10%. Turklāt lielākajā daļā Eiropas pilsētu ar sašķidrinātu naftas gāzi darbināmi transportlīdzekļi tiek uzskatīti par ekoloģiskiem, un tiem ir pieejamas pilsētās noteiktās tīrās vides zonas vai arī ar tiem var brīvi pārvietoties pat tajās dienās, kad automašīnu satiksme ir ierobežota Eiropas lielākajās pilsētās;

EKONOMISKS – divu degvielu – benzīna un LPG – dzinēja izvēle neapšaubāmi ir gudrs risinājums, kas atbilst Dacia zīmola filozofijai. Jo vairāk automašīna darbojas LPG režīmā, jo lielāks ieguvums. Katrā degvielas uzpildes reizē klients ietaupa aptuveni 40% savu finanšu līdzekļu, salīdzinot ar automašīnas uzpildi, kurai ir benzīna dzinējs. Dacia Sandero sniedzamība ar pilnu benzīna un LPG bāku var sasniegt pat 1300 km. 

Vēl vairāk – ražotāja garantijas periods (3 gadi / līdz 100 000 km), apkopes intervāli un ekspluatācijas izmaksas ir tādas pašas kā benzīna versijai; DROŠS – lielākā daļa transportlīdzekļu, kas aprīkoti ar divu degvielu sistēmu, tālākpārdošanas tirgū tiek pārveidoti. Dacia vairāk nekā 10 gadu gaitā uzkrājusi tehnoloģiskās prasmes šajā jomā un piedāvā rūpnīcā uzstādītu LPG sistēmu, kurā TCe 100 ECO–G dzinējs iebūvēts tieši ražošanas līnijā. Uzstādīšana rūpnīcā ir uzticamības un drošības garantija, kuras gadījumā nav pamata bažām par iespējamiem riskiem.

Turklāt Dacia ir vienīgais zīmols tirgū, kas divu degvielu sistēmu piedāvā kā versiju visā iekšdedzes dzinēja modeļu klāstā; ECO–SMART – ja automašīnā uzstādīta LPG sistēma, klientam nav ne no kā jāatsakās. Bagāžas nodalījuma tilpums ir tāds pats kā benzīna modeļiem, jo gāzes tvertne ir uzstādīta rezerves riteņa vietā. Šis risinājums garantē maksimālu bagāžas nodalījuma ietilpību. Pārslēgties no benzīna uz LPG režīmu ir ļoti vienkārši – tikai jāpiespiež poga, savukārt degvielas uzpildīšana ir vienkārša, jo Baltijas valstīs ir vairāk nekā 700 degvielas uzpildes staciju, kurās var to izdarīt (390 stacijas Lietuvā, 240 – Latvijā, 80 – Igaunijā). ECO–G dzinēja izvēle ir abpusēji izdevīga – gan klientiem, gan Dacia.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti