Modernizācijas procesā lielākā uzmanība pievērsta piedziņas tehnikai, uzlabojot arī elektronisko palīgu iespējas.
Range Rover uzlādējamās hibrīdversijas uz trīslitru benzīna motora bāzes tagad komplektē ar jaunu elektromotoru, kas attīsta 218 Zs (iepriekš 143 Zs), turklāt elektriskā režīmā automašīna nobrauc par 8 kilometriem vairāk (iepriekš 113, tagad 121 km). Līdz ar to mazāk jaudīgā hibrīdversija P460e tagad attīsta 460 Zs, bet jaudīgākā P550e – 550 Zs.
Uzlabojumus piedzīvojis V8 motors, kas joprojām attīsta 530 Zs un 750 Nm, taču tagad tiek apvienots ar 48 voltu startera ģeneratoru, savukārt jaunā topversija, kas pieejama tikai apvienojumā ar SV komplektāciju (cena ASV – 209 000 dolāru), attīsta 615 Zs un 750 Nm.
Citu izmaiņu skaitā: uzlabota Pivi Pro multivides sistēma ar 13,1 collu ekrānu un jaunu sānu paneli skaļuma un temperatūras slīdņiem, elektroniskā palīgsistēma braukšanai pa lauku ceļiem, kas izmanto adaptīvās kruīzkontroles iespējas un datus no navigācijas kartēm, elektromehāniskie stabilizatori Dynamic Response Pro un bezceļa kruīzkontrole, kuram ir četri iepriekš iestatīti profili.
Jāpiemin individualizācijas iespējas dārgākajiem Range Rover Autobiography un Range Rover SV variantiem, kas tagad piedāvā 230 virsbūves krāsas, 391 salona krāsu shēmu, polsterējuma materiālu, dekoru un apdaru, ieskaitot 24 karātu zelta Range Rover uzrakstu uz motora pārsega un aizmugures.
Cenu ziņā pieejamākais Range Rover pēc modernizācijas maksās 135 800 eiro (Vācijā).
Manuprāt skaistulis! 👍❤️