Jau zināmajām Cooper un Countryman iekšdedzes motoru versijām pievienojas pilnībā elektriski modeļi.
Britu autobūves uzņēmums Mini prezentējis elektrisko hečbeku Cooper un elektrisko krosoveru Countryman. Cooper ir veidots uz pilnīgi jaunas platformas, kas paredzēta tikai elektriskajiem transportlīdzekļiem, pat neparedzot iespēju uzstādīt iekšdedzes dzinējus. Automašīna saglabājusi Mini tradicionālo izskatu ar apaļajiem lukturiem un aizmugurējos lukturus Lielbritānijas karoga formā, taču zaudējusi tādus dekoratīvos elementus kā riteņu arku un sliekšņu uzlikas vai hroma dekorus, kas darīts, lai uzlabotu elektriskā hečbeka aerodinamiku.
Elektriskais Cooper būs pieejams divos variantos: Cooper E un Cooper SE. Pirmajā gadījumā tas komplektēts ar 184 Zs motoru uz priekšējās ass, nodrošinot paātrinājums līdz simtam 7,3 sekundēs, bet akumulators ar 40,7 kWh jaudu ļauj ar vienu uzlādi nobraukt līdz 305 km. Otrajā variantā Cooper saņem 218 Zs elektromotoru un 54,2 kWh bateriju, kas nodrošina 100 km/h 6,7 sekundēs un sniedzamību līdz 402 km. Lai uzlādētu akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem pie ātrās uzlādes iekārtas pietiek ar 30 minūtēm.
Jāpiemin jaunais OLED apaļās formas centrālais skārienekrāns, kas izaudzis līdz 24 collu izmēram, kā arī trīs braukšanas režīmi: Core (normāls), Green (taupīgs) un Go-Kart (sportisks).
Pārdošanā elektriskais Cooper tiek gaidīts 2024.gada pavasarī. Cooper E maksās vismaz 32 900 eiro, Cooper SE – vismaz 36 900 eiro.
Elektriskais krosovers Mini Countryman standarta aprīkojumā ir aprīkots ar 204 zirgspēku elektromotoru uz priekšējās ass, savukārt jaudīgākā modifikācijai ir divi elektromotori, pa vienam uz katras ass. Gaitas rezerve - no 433 līdz 462 km, atkarībā no versijas.