Uzturot interesi par gaidāmo jaunumu, Škoda publicējusi oficiālos jaunā Superb skiču zīmējumus, atgādinot, ka pirmizrāde notiks 2.novembrī.
Čehijas autoražotājs turpina savu iemīļoto „pilienu pēc piliena” taktiku, ik pa laikam atklājot jaunas detaļas par gaidāmo jaunumu. Vairākas reizes publicēti attēli ar maskētiem testu prototipiem, ļauts ieskatīties jaunā modeļa salonā, bet tagad atklātībai nodotas dizaina skices.
Škoda preses relīzē teikts, ka ceturtās paaudzes Superb ietver elementus no jaunās Modern Solid dizaina valodas, īpaši izceļot modernizētus LED Matrix staru lukturus un LED aizmugurējos lukturus ar kristāliskiem elementiem.
Iepriekš publicētā informācija liecina, ka jaunās paaudzes Superb tiks ražots uz vienas platformas ar Volkswagen Passat, taču, kamēr vācu vidējās klases modelis būs pārstāvēts tikai universāla modifikācijā, čehi piedāvās gan universālu Combi, gan hečbeku (citi to sauc par liftbeku).
Izmēros pieaugušā Škoda flagmaņa garums tagad ir 4912 milimetri (+43 milimetri), augstums 1481 milimetrs (+11 milimetri), bet garenbāze un platums bez izmaiņām (1834 un 2841 mm). Bagāžnieka tilpums pieaudzis par 20 litriem - līdz 645 litriem. Centieni samazināt aerodinamisko pretestību bijuši sekmīgi, sasniedzot rādītāju 0,24.
Salons, kas diezgan līdzīgs jaunajam Kodiaq - 13 collu skārienekrāns multimedijiem un 10 collu instrumentu panelis ar projekcijas displeju, kā arī ātrumpārslēgu zem stūres.
Jaunums ir Smart Dial (viedie zvani) pogas - pielāgojamas rotācijas spiedpogas ar digitālo displeju, ko izmanto piekļuvei dažādām funkcijām, piemēram, salona temperatūras regulēšanai, sēdekļu apsildei un sēdekļu ventilācijai vai informācijas un izklaides sistēmas skaļumam, braukšanas režīmiem un kartes tālummaiņai, savukārt to displeji nodrošina ātru un pilnīgu pārskatu.
Tam jāpieskaita atpakaļskata spogulī iebūvētie USB-C porti (līdz pat četrām pieslēgvietām), salona fona izgaismojums, Simply Clever risinājumi (ledusskrāpis un lietussargs durvīs), kā arī nodeva ilgtspējīgai un videi draudzīgai politikai - variants ar Ergo sēdekļiem, kam ir pneimatiskā masāžas funkcija un sēdekļu spilveni, kas izgatavoti no 100% pārstrādāta poliestera.
Unikālu dizainu iegūs komplektācijas ar jaunajiem nosaukumiem Essence un Selection, kā arī ierastie Sportline un Laurin & Klement.
Dzinēju klāstā ir trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1,5 līdz diviem litriem un jaudu no 150 līdz 265 zirgspēkiem, kā arī divi 2,0 dīzeļdzinēji ar 150 un 193 zirgspēkiem. Benzīna agregāts ir papildināts ar 48 voltu starteri-ģeneratoru, bet jaudīgākais apvienots ar pilnpiedziņu.
skicēs it kā msuks, bet liekas jau redzēts 😃