Jaunākā informācija liecina, ka Tesla nesodīs Cybertruck pircēju, ja tas pirmā gada laikā izlems savu pikapu pārdot kādam citam.
Dažas dienas pirms šī paziņojuma medijus pāršalca ziņa, ka Tesla plāno Cybertruck pircēja līgumā iekļaut dažādus ierobežojumus, tajā skaitā aizliegumu šo transportlīdzekli pirmā ekspluatācijas gadā pārdot tālāk kādai citai personai. lai tā notiktu, pircējam būtu jāpierāda, ka viņa nolūkam ir tiešām kāds „būtisks iemesls”, pretējā gadījumā tam būtu jāsamaksā sods 50 000 dolāru apmērā, ko Tesla panāktu caur tiesu.
Tas tomēr nenotiks, jo ražotājs no šī punkta atteicies, nepaskaidrojot rīcības iemeslus.
Tikmēr ilgi gaidītais Cybertruck Deliver Day pasākums tuvojas straujiem soļiem. Tam jānotiek 30.novembrī, taču mediji jau atkal ceļ trauksmi – saskaņā ar kādas augstas Tesla amatpersonas teikto, nodošanai klientiem esot sagatavoti vien… 10 Cybertruck eksemplāri, kamēr potenciālo pircēju skaits pārsniedzis 2 miljonus.
Šajā gadījumā domas dalās: optimisti uzsver, ka 2022.gadā šobrīd masveidā ražotā Model Y piegādes klientiem sākās ar Deliver Day un 30 eksemplāriem, bet pesimisti atgādina, ka arī Tesla Semi piedzīvoja līdzīgu pasākumu, ražotājam Delivery Day aplaimojot ar dažiem eksemplāriem savu lielāko pasūtītāju Pepsi, taču kopš tā laika par elektrisko vilcēju nekas vairs nav dzirdēts.
Tad jau man peldošais ķīniešu Jangvangs vairāk iet pie sirds!