Volkswagen vadītājs Tomass Šēfers atzinis, ka marka vairs nav konkurētspējīga un lai noturētos virs ūdens, būs jāpieņem kardināli lēmumi.
Par Volkswagen krīzi tiek runāts jau kopš šā gada vasaras, taču tagad situācija saasinājusies vēl vairāk. Par to darbinieku sapulcē brīdinājis koncerna vadītājs Tomass Šēfers, kurš uzsvēris, ka bez sāpīgiem lēmumiem neiztikt.
No Volkswagen grupas masu produkcijas zīmoliem Volkswagen ir augstākie pārdošanas apjomi 2023. gada pirmajos trīs mēnešos, bet arī zemākā darbības peļņa. Uzņēmums plāno līdz 2026. gadam palielināt pārdošanas atdevi no pagājušā gada 3,6 procentiem līdz 6,5 procentiem.
Lai glābtu situāciju līdz 2026.gadam būs jāietaupa 10 miljardi eiro. Tostarp uz personāla rēķina. Vadība vēl neatklāj, cik cilvēku atlaidīs, vien zināms, ka daļai piedāvās noslēgt vienošanos par priekšlaicīgu došanos pensijā.
Neiztiks arī bez modeļu paletes pārskatīšanas, bez žēlastības izskaužot tos transportlīdzekļus, kas konkurē viens ar otru uzņēmuma ietvaros.
Ka Volkswagen grupu sagaida grūti laiki, apliecina arī viedokļu izpētes institūta Civey veiktā aptauja, kurā piedalījās 2500 cilvēku, kas interesējas par autobūves nozari. Lielākā daļa aptaujāto uzskata, ka vairāku zīmolu grupa pašlaik nonākusi krīzes situācijā.
Domāju gan, tautas vāģis par Audi cenu nevienam nav vajadzīgs! Vajag atgriezties pie tautas vāģa saknēm un kļūt tautiskākam.