Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jāievieš papildu jaudas - Volkswagen iekšdedzes motoru modeļi "uz izķeršanu" 23

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 14.februāris 2024 10:28

Pieprasījums pēc Volkswagen iekšdedzes motoru modeļiem pēdējā laikā sasniedzis tādus augstumus, ka ražotājs nolēmis steidzami palielināt ražošanas jaudu savā Bratislavas rūpnīcā.

Volkswagen nonācis neparastā situācijā – kamēr Emdenas rūpnīcā Vācijā pieprasījuma trūkuma dēļ apstādināta vecā Passat un pilnībā elektriskā ID.7 ražošanas līnija, uzņēmums Bratislavā ievieš papildu maiņas, lai spētu apmierināt lielo pieprasījumu pēc jaunajiem iekšdedzes dzinēju modeļiem.

Autoražotājs atzīst, ka jaunā Passat paaudze, Tiguan un Golf, kā arī pārējie modeļi, kuru pamatā ir MQB platforma, ir tik pieprasīti, ka „visas pasūtījumu grāmatas ir aizpildītas”.

Plānots, ka papildu maiņas Bratislavas rūpnīcā strādās vismaz līdz marta vidum.

Tikmēr Emdenas produkcija, neraugoties uz mobilitātes maiņu plaši un reklamēto zaļo kursu, cieš no pieprasījuma trūkuma. Būtība ir tāda, ka klasiskie Volkswagen iekšdedzes dzinēju modeļi popularitātes ziņā turpina pārspēt elektrisko ID līniju.

 
Visi komentāri
 
darklight 14.februāris 2024 10:32
1 6 Atbildēt

Taisni brīnums, ko tad tā baigi pērk? Dīzeļi taču ir krituši nežēlastībā, bet mūsdienu VW benzīna motoriem labāk iet apkārt ar līkumu.

BMW 14.februāris 2024 10:35
36 1 Atbildēt

Cena tomēr izsaka visu! Nu nav gatavs cilvēks maksāt 60k par golf klases mašīnu ar elektromotoru.

:-) 14.februāris 2024 10:55
1 0 Atbildēt

Tieši liels pieprasījums ir pēz dīzeļauto! Ražošanas jaudas tika neapdomīgi/kļūdaini samazinātas.

imzz 14.februāris 2024 11:31
1 1 Atbildēt

Hm. diez vai vācieši tagad tā tiektos uz "ekonomiskiem dīzeļiem. Vācijā kopumā 2024. janvārī, sal ar 2023.janv. pārdots auto pēc degvielas veida ar benzīna dzinēju pieaugums 16.9%, 81724 pārdoti, dīzelis pieaugums par 4.3%  pārdoti 40936. nu dīzeļa ciparus palielina busi un komercauto.

www.marklines.com/en/statistics...rmany-by-month

:-) 14.februāris 2024 11:33
1 1 Atbildēt

Te nav runa tikai par Vāciju!

khe 14.februāris 2024 11:40
15 2 Atbildēt

tieši VW grupas benzīniem nav ne vainas.

0pis 14.februāris 2024 11:19
0 3 Atbildēt

Tagad, kad tirgus ņem pretī jebkuru iekšdedzes dzinēju, saražos arī krietnu daudzumu brāķa, kas ilgi nedzīvos. Ja tirgus grābj, tam uz galvas kāpj.

imzz 14.februāris 2024 11:36
3 0 Atbildēt

priekš tam ir garantija, tāpēc arī ražotāji cenšas brāķi īpaši daudz netaisīt.

0pis 14.februāris 2024 11:51
0 7 Atbildēt

Garantija 4 gadi - kā telefonam ar mazu piemaksu. Un tad sākas - šis ir dabiskais nolietojums, šis nav garantijas gadījums jo braucām ne tā, ne tur un ne tad, un šis nav bags bet fīča!

Pļurkt 15.februāris 2024 8:13
3 0 Atbildēt

1) Pircējam ir taisnība tikai līdz momentam kad viņš samaksā par preci!

2) Garantija beidzas līdz ar momentu kad pircējs attaisa vaļā rūpnīcas iepakojumu!

wons 14.februāris 2024 11:50
0 2 Atbildēt

Nupat tak bija rakstīts, ka jaunos Passat nepērk, pat rūpnīca apturēta.

Smaka 14.februāris 2024 12:33
5 0 Atbildēt

Nepērk veco, nepērk ID saimi, konveijers apturēts - pērk kā traki, to, kas uz konveijera Bratislavā - jaunais Passat, Tiguan, Touram, Golf, Golf Variant - ar ICE motoriem

Jhon Deere 16.februāris 2024 17:03
0 0 Atbildēt

Sorry, bet jaunais Pupsāts sākas no 35k. Paldies, lai paši pērk.

Viktors 14.februāris 2024 12:25
37 4 Atbildēt

Kam tie elektrodzinēju m**** vajadzīgi, tāpēc ķer normālus auto kamēr var!!!

Vienkāršāk būtu tos afēristus zaļā kursa bīdītājus nostumt no varas.

Hujucis 14.februāris 2024 13:42
2 4 Atbildēt

Šito tendenci sauc par dead cat bounce.

Nu 14.februāris 2024 14:23
2 1 Atbildēt

atkal apstiprinās, ka Vācija un EU autoindustrija ir kārtīgi apčakarēta.  Liela daļa dzinēju detaļu rūpnīcu  savu ražošanu ir apturējusi vai samazinājusi vai pat jau ir slēgtas.

BMW 15.februāris 2024 8:03
3 2 Atbildēt

Fričiem braukt uz darbu 200 km ir norma. Ar EV vienā virzienā gan jau nav problēma, bet atpakaļa jau var būt problēma, ja pie darba nav štepselis!Un cik skatījos, tad ātrāk par 130-140 EV pa to vācu bāni nebrauc, kamēr dīzelisti iet garām kā stāvošiem! 

Visticamāk EV nav gluži piemēroti vāciešu braukšanas paradumiem un mainīt savus paradumus ir grūtāk, kā nomainīt automašīnu, kas neatbilst paradumiem!

Pļurkt 15.februāris 2024 8:15
2 0 Atbildēt

Vācijā nemaksā bezdarbnieka pabalstu, ja tev piedāvā darbu līdz 200 km attālumā, bet tu atsaki!

Vienu vai 2 reizes drīkst argumentēti atteikt - nākamajā reizē pabalsts nost.

Nu 15.februāris 2024 11:55
1 0 Atbildēt

bet Vācijā ir arī attiecīgi ceļi.  Tur 200-300 km var nobraukt atpūšoties.

Krotow 15.februāris 2024 14:22
0 0 Atbildēt

Teorētiski. Praksē darba dienā 200 km posmā būs vismaz pāris kārtīgi korķi.

Pļurkt 15.februāris 2024 16:50
0 0 Atbildēt

Es esmu patrāpījies pamatīgā korķī darba dienas beigās izbraucot no Kaseles. KĀJĀM VAR IET ĀTRĀK kā tie pārdesmit km līdz pirmajai apdzīvotajam miestam!

Vācieši izvēlas ar velosipēdu aizbraukt līdz dz stacijai un tālāk ar vilcienu. BET sliktos laika apstākļos brauc ar auto.

VR1 16.februāris 2024 3:20
1 0 Atbildēt

Visi jau ir apdirsusies ar saviem puteklusucejuem!

Juris 20.februāris 2024 11:24
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā ,,saimnieku,, nespēju pilnīgi debilizēt jau tā glupo cilvēci , meli par zaļo enerģiju nu nekādi nenostiprinās masā . Enerģijas ieguve joprojām ienes vairāk naudas nekā propaganda un informācijas blefs .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 6

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 6

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti