Pieprasījums pēc Volkswagen iekšdedzes motoru modeļiem pēdējā laikā sasniedzis tādus augstumus, ka ražotājs nolēmis steidzami palielināt ražošanas jaudu savā Bratislavas rūpnīcā.
Volkswagen nonācis neparastā situācijā – kamēr Emdenas rūpnīcā Vācijā pieprasījuma trūkuma dēļ apstādināta vecā Passat un pilnībā elektriskā ID.7 ražošanas līnija, uzņēmums Bratislavā ievieš papildu maiņas, lai spētu apmierināt lielo pieprasījumu pēc jaunajiem iekšdedzes dzinēju modeļiem.
Autoražotājs atzīst, ka jaunā Passat paaudze, Tiguan un Golf, kā arī pārējie modeļi, kuru pamatā ir MQB platforma, ir tik pieprasīti, ka „visas pasūtījumu grāmatas ir aizpildītas”.
Plānots, ka papildu maiņas Bratislavas rūpnīcā strādās vismaz līdz marta vidum.
Tikmēr Emdenas produkcija, neraugoties uz mobilitātes maiņu plaši un reklamēto zaļo kursu, cieš no pieprasījuma trūkuma. Būtība ir tāda, ka klasiskie Volkswagen iekšdedzes dzinēju modeļi popularitātes ziņā turpina pārspēt elektrisko ID līniju.
Taisni brīnums, ko tad tā baigi pērk? Dīzeļi taču ir krituši nežēlastībā, bet mūsdienu VW benzīna motoriem labāk iet apkārt ar līkumu.
Cena tomēr izsaka visu! Nu nav gatavs cilvēks maksāt 60k par golf klases mašīnu ar elektromotoru.
Tieši liels pieprasījums ir pēz dīzeļauto! Ražošanas jaudas tika neapdomīgi/kļūdaini samazinātas.
Hm. diez vai vācieši tagad tā tiektos uz "ekonomiskiem dīzeļiem. Vācijā kopumā 2024. janvārī, sal ar 2023.janv. pārdots auto pēc degvielas veida ar benzīna dzinēju pieaugums 16.9%, 81724 pārdoti, dīzelis pieaugums par 4.3% pārdoti 40936. nu dīzeļa ciparus palielina busi un komercauto.
www.marklines.com/en/statistics...rmany-by-month
Te nav runa tikai par Vāciju!
tieši VW grupas benzīniem nav ne vainas.